Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel latenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef GGMM het volgende:
Huub wil niet voor de camera reagerenwat een triste huilvent is dat toch.
Gefrustreerd, hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Echt een typische 'mooi weer'-trainer.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel laten
Ik postte om de PSV-fans te sarren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Meen je dit oprecht?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Grimm het volgende:
Goed gevoetbald, alleen het resultaat is d'r niet.
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk psv uitlachen, maar toen realiseerde ik me dat ik als ajacied geen recht van spreken heb nu
Samen huilen?
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja, 0-0 na 90 min. tegen een AZ in vorm is een resultaat.
Neemt niet weg dat het spel van psv gewoon slecht was. Hoeveel kansen heb jij geteld? Maar ik zeg niks verder.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Onder Huub Stevens heb ik nog nooit een fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Stevens moet natuurlijk wel iets gaan verzinnen de komende dagen. Al bijna 6 uur niet gescoord en een aanval opzetten is er ook niet meer bij. Ik weet persoonlijk ook niet precies. Misschien toch maar Manco eerder een plek geven dan eigen bedoeld, want het is een van de weinigen die iets uit niets kan halen.
Hoe lang gaat dat van Amrabat nog duren? Die heeft al enkele weken niet kunnen spelen zover ik mij kon herinneren.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aanvallend blijft het toch drama zo. Hopen op een snelle comeback van zowel Amrabat als Bakkal.
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
Helaas waar. Maar dan zou je het middenveld moeten gaan aanpassen, door bijv. met een ruit op het middenveld te moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.
Maar mij lijkt dat als je met Simons, Dzudsák, Afellay en Bakkal op het middenveld speelt met Koef en Lazo daarvoor je wel aanvallen kan opzetten. Daarnaast zou Bakkal ook makkelijk terug moeten kunnen zakken mocht het te 'zwaar' worden voor de verdediging.quote:De coach heeft de voorbije weken wel overwogen om een ander spelsysteem te hanteren (4-4-2, met Koevermans én Lazovic), maar gelooft niet dat het aansluit bij de kwaliteiten van zijn spelers.
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
Nou dat vind ik och wel wat overdreven. Manco heeft in zijn invalbeurt tien keer meer laten zien dan Nijland. Meer dreiging, meer geslaagde acties. Als je iemand wil afzeiken, dan moet je dus Nijland hebben. En Stevens die hem 120 minuten heeft laten staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |