Wordt meteen nog eens bevestigd...quote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Veel te zwak, laat hem de rest van het seizoen maar bij Jong PSV oefenen...
nou inderdaad zeg.. wat een armoe troef... ongelooflijk..quote:Op zondag 16 november 2008 14:09 schreef ganzenherder het volgende:
Ergste seizoen wat ik ooit heb mogen meemaken, nu al
Bijna geen 1 van hun zit in het stadion hoorquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n stomme Ajax kneus in m'n fobo beetje stoer lopen doenEn maar afvragen waarom hij niet in de Arena zit, internetheld
http://www.transfermarkt.(...)/442408/anzeige.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Veel te zwak, laat hem de rest van het seizoen maar bij Jong PSV oefenen...
mja ze hadden beter Velthuizen kunnen halen, maar goed dat vond ik toen ook al.. Daar zit tenminste nog talent in..quote:Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef RijstNatie het volgende:
de nieuwe aankopen redden het bij lange na niet
pieters zag iedereen al na 1wedstrijd falen, en die keeper jezus wat een loser 1e klas
elk schot wordt gevaarlijk, hij is altijd te laat en als hij hem tegenhoud beland hij altijd in het veld, en dan meestal in het midden
Stadion zit vol.quote:Op zondag 16 november 2008 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijna geen 1 van hun zit in het stadion hoor
Ajax - PSV #4
Hopelijk komen ze snel langs...quote:Op zondag 16 november 2008 14:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)/442408/anzeige.html![]()
![]()
Ja, dan zal het wel goedkomenquote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Wat was PSV onmachtig zeg. Het veldspel is gewoon matig, maar aanvallend zit er NIETS in dit PSV. Alleen Lazovic blijft fel, gemotiveerd en gevaarlijk. Maar de Koef moet gauw naar de bank verbannen worden. Tjonge, jonge zeg.....
De kans dat die gehele RvC optyft is niet echt bijster groot, en daar zit de kern van het probleem min of meer. De situatie oogt nogal uitzichtloos als je het mij vraagtquote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel goedkomen![]()
Maar dit is alleen maar goed, hoe slechter het gaat hoe eerder er koppen gaan rollen in de directie.
True. Ik word nu ook liever gewoon een keer 5e ofzo dan dat we nog een kleine opleving krijgen en alsnog 3e ofzo worden. Ze kunnen toch niet serieus verwachten dat er mensen geld willen betalen om PSV zo te zien voetballen?quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel goedkomen![]()
Maar dit is alleen maar goed, hoe slechter het gaat hoe eerder er koppen gaan rollen in de directie.
Ik vind dat je nogal hoog mikt met je 5e plek, dit PSV zie ik eerder ergens in de middenmoot eindigen.quote:Op zondag 16 november 2008 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
True. Ik word nu ook liever gewoon een keer 5e ofzo dan dat we nog een kleine opleving krijgen en alsnog 3e ofzo worden. Ze kunnen toch niet serieus verwachten dat er mensen geld willen betalen om PSV zo te zien voetballen?
Als hij met lef speelt en de ruimtes zoekt. Niet zoals vandaag bang en plaatsgebonden.quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Die jongen is de volgende topper (na Ibi & Dirk) in wording.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |