abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63198858
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
Patat Friet
pi_63198921
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:50:46 #203
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63199283
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.

Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor )
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63199390
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 13 november 2008 @ 20:10:43 #205
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63199810
Ach ... ze spelen nog in de paddo competitie. Na 1 december niet meer!

Pieters is niet dreigend. Klopt, maar verdedigend wel degelijk. Daarom staat hij er. Nijland zou wel dreigend moeten zijn. Maar ja ... je moet de stap van Gronings talent naar Eindhovense speler wel kunnen maken.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2008 @ 21:43:50 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63203211
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.

Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63203380
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.

Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
[..]

het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
Ben inderdaad Doedelzak vergeten, maar die kerel inderdaad echt voetballen alleen komt het er al heel lang niet meer uit
Patat Friet
pi_63218871
quote:
Lazovic: 'Vertrek bij PSV zit niet in mijn hoofd'

Ondanks een mindere periode stuurt de Servische aanvaller Danko Lazovic niet aan op een snel afscheid van PSV.

Lazovic reageert verongelijkt op de berichten over een naderende breuk. 'Ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook niet goed presteer, terwijl succes bij PSV altijd mijn droom is geweest', zei de aanvaller na afloop van het verloren bekerduel met AZ tegen VI.nl.

De huidige sportieve malaise is geen reden om zich heen te kijken. 'We zitten met z'n allen in een moeilijke periode, maar we hebben iedereen nodig om de club daardoorheen te helpen', aldus de Serviër. 'Ik wil dan ook absoluut niet weglopen voor mijn verantwoordelijkheden en een vertrek zit voorlopig niet in mijn hoofd.'

Een van de redenen die de tweede spits van PSV aandraagt voor een toekomst in Eindhoven is de zwangerschap van zijn vriendin. In december verwacht zij hun eerste kind. 'Zij wil graag hier blijven, daar luister ik naar. Bovendien moet ik me afvragen of er veel clubs zijn die me op dit moment willen hebben. Natuurlijk vind ik het vervelend dat ik niet elke week speel, maar ik wil vechten voor het perspectief dat ik hier nog heb.'
Ik stond niet te kijken van de uitspraken van Lazo, maar dit klinkt ook wel geloofwaardig. Je merkt wel dat de pers nu ECHT op bloed uit is bij PSV....
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 13:08:31 #209
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63219062
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 november 2008 @ 14:22:31 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63220816
morgen zal de scoop wel komen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:06 #211
163488 RubenSosa
pi_63221000
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Zat er inderdaad ook al op te wachten. Elk jaar is het weer prijs.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63221719
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef Helly het volgende:
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
Jij ook al!

Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
pi_63222105
quote:
Afellay dreigt Ajax te missen

EINDHOVEN - PSV moet het zondag in de topper tegen Ajax mogelijk doen zonder Ibrahim Afellay. De middenvelder heeft woensdag in de bekerwedstrijd tegen AZ een tik op een enkel gekregen en kon daardoor vrijdag niet trainen.

Trainer Huub Stevens ziet het meespelen van Afelley somber in. „Ik denk op dit moment dat hij niet kan meedoen. Hopelijk kan hij zaterdag weer meetrainen. Zo ja, gaan we het tegen Ajax misschien wel proberen”, aldus Stevens vrijdag.

PSV mist in de Amsterdam in elk geval rechtsback Jan Kromkamp. Hij viel tegen AZ al na een half uur geblesseerd uit met een kwetsuur aan de enkel. Jérémie Bréchet trainde vrijdag wel mee, net als Eric Addo. Ook Otman Bakkal maakte de hele groepstraining mee. De middenvelder ontbrak de laatste twee duels door een hamstringblessure. Bakkal verwacht zondag te kunnen spelen.

Telesport
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:09:06 #214
163488 RubenSosa
pi_63226438
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Jij ook al!

Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
Voor die paar euro....
pi_63227483
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.

Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor )
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 08:30:38 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63239123
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef rubbereend het volgende:
morgen zal de scoop wel komen
Iemand de Telegraaf al gelezen of zouden ze wachten tot de zondagskrant?
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 november 2008 @ 13:37:22 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63242848
van psv.netwerk.to
quote:
Spelers drongen bij PSV aan op duidelijkheid en vaste opstelling
(Gepost door RvN)

BRON: Telegraaf.nl

In De Telegraaf laten Marcellis en Simons weten dat de spelersgroep in het crisisberaad afgelopen week hebben aangedronge op duidelijkheid en een vaste opstelling.
PSV Netwerk
"We hebben aangegeven dat wij duidelijkheid in deze fase belangrijk vinden. De organisatie van het elftal was goed. Ik zie geen reden dingen te veranderen, al zal Jan Kromkamp (die een enkelblessure opliep, red.) tegen Ajax niet spelen. Natuurlijk mag je niet tevreden zijn na een verlies, maar ik heb hier toch een beter gevoel over dan aan eerdere nederlagen. Als we zo blijven voetballen, komen de punten vanzelf." Dat alle basisspelers begonnen op een positie waar ze het beste tot hun recht komen, had Marcellis ook gesignaleerd. "Het zou zo maar kunnen dat dit één van de redenen was waardoor het beter liep."
PSV Netwerk
Timmy Simons gaf in Alkmaar nog wat meer inzicht in wat er tijdens de praatsessie was besproken. "Er is specifiek ingegaan op wat spelen op een bepaalde positie van een speler vraagt", recupereerde de Belg. "Voetballers zijn af en toe net kinderen. Je moet continu blijven herhalen. Soms wel tien keer op een dag en dan de volgende dag weer."
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:16:14 #218
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_63244629
Zonder Afellay?

Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
pi_63245733
Vanmorgen las ik in het AD dat Affelay dacht morgen wel te kunnen spelen.

Gaat een aparte wedstrijd worden morgen denk ik
pi_63245863
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Afellay?

Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
het ed van vandaag geeft gewoon aan dat afellay wel speelt dus....
pi_63246688
Speelt Afellay nou wel of niet? Heb er weinig vertrouwen in als hij wel speelt
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:17:09 #222
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63246746
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63246771
Volgens iemand op het PN die de training bekeek, zijn dit de 11 van morgen, die wellicht zo gaan spelen?:

--------------Isaksson----------------
Marcellis---'Maza'---Salcido---Pieters
---Mendez--Simons--Wuytens--------
---------Afellay---Bakkal----------------
------------Koevermans---------------
pi_63246784
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.

Bron?
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:30:19 #225
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63247002
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Bron?
Critici.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')