Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen isquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
Ben inderdaad Doedelzak vergeten, maar die kerel inderdaad echt voetballen alleen komt het er al heel lang niet meer uitquote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.
Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
[..]
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
Ik stond niet te kijken van de uitspraken van Lazo, maar dit klinkt ook wel geloofwaardig. Je merkt wel dat de pers nu ECHT op bloed uit is bij PSV....quote:Lazovic: 'Vertrek bij PSV zit niet in mijn hoofd'
Ondanks een mindere periode stuurt de Servische aanvaller Danko Lazovic niet aan op een snel afscheid van PSV.
Lazovic reageert verongelijkt op de berichten over een naderende breuk. 'Ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook niet goed presteer, terwijl succes bij PSV altijd mijn droom is geweest', zei de aanvaller na afloop van het verloren bekerduel met AZ tegen VI.nl.
De huidige sportieve malaise is geen reden om zich heen te kijken. 'We zitten met z'n allen in een moeilijke periode, maar we hebben iedereen nodig om de club daardoorheen te helpen', aldus de Serviër. 'Ik wil dan ook absoluut niet weglopen voor mijn verantwoordelijkheden en een vertrek zit voorlopig niet in mijn hoofd.'
Een van de redenen die de tweede spits van PSV aandraagt voor een toekomst in Eindhoven is de zwangerschap van zijn vriendin. In december verwacht zij hun eerste kind. 'Zij wil graag hier blijven, daar luister ik naar. Bovendien moet ik me afvragen of er veel clubs zijn die me op dit moment willen hebben. Natuurlijk vind ik het vervelend dat ik niet elke week speel, maar ik wil vechten voor het perspectief dat ik hier nog heb.'
Zat er inderdaad ook al op te wachten. Elk jaar is het weer prijs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Jij ook al!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef Helly het volgende:
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
quote:Afellay dreigt Ajax te missen
EINDHOVEN - PSV moet het zondag in de topper tegen Ajax mogelijk doen zonder Ibrahim Afellay. De middenvelder heeft woensdag in de bekerwedstrijd tegen AZ een tik op een enkel gekregen en kon daardoor vrijdag niet trainen.
Trainer Huub Stevens ziet het meespelen van Afelley somber in. „Ik denk op dit moment dat hij niet kan meedoen. Hopelijk kan hij zaterdag weer meetrainen. Zo ja, gaan we het tegen Ajax misschien wel proberen”, aldus Stevens vrijdag.
PSV mist in de Amsterdam in elk geval rechtsback Jan Kromkamp. Hij viel tegen AZ al na een half uur geblesseerd uit met een kwetsuur aan de enkel. Jérémie Bréchet trainde vrijdag wel mee, net als Eric Addo. Ook Otman Bakkal maakte de hele groepstraining mee. De middenvelder ontbrak de laatste twee duels door een hamstringblessure. Bakkal verwacht zondag te kunnen spelen.
Telesport
Voor die paar euro....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jij ook al!
Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.
Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor)
Iemand de Telegraaf al gelezen of zouden ze wachten tot de zondagskrant?quote:
quote:Spelers drongen bij PSV aan op duidelijkheid en vaste opstelling
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
In De Telegraaf laten Marcellis en Simons weten dat de spelersgroep in het crisisberaad afgelopen week hebben aangedronge op duidelijkheid en een vaste opstelling.
PSV Netwerk
"We hebben aangegeven dat wij duidelijkheid in deze fase belangrijk vinden. De organisatie van het elftal was goed. Ik zie geen reden dingen te veranderen, al zal Jan Kromkamp (die een enkelblessure opliep, red.) tegen Ajax niet spelen. Natuurlijk mag je niet tevreden zijn na een verlies, maar ik heb hier toch een beter gevoel over dan aan eerdere nederlagen. Als we zo blijven voetballen, komen de punten vanzelf." Dat alle basisspelers begonnen op een positie waar ze het beste tot hun recht komen, had Marcellis ook gesignaleerd. "Het zou zo maar kunnen dat dit één van de redenen was waardoor het beter liep."
PSV Netwerk
Timmy Simons gaf in Alkmaar nog wat meer inzicht in wat er tijdens de praatsessie was besproken. "Er is specifiek ingegaan op wat spelen op een bepaalde positie van een speler vraagt", recupereerde de Belg. "Voetballers zijn af en toe net kinderen. Je moet continu blijven herhalen. Soms wel tien keer op een dag en dan de volgende dag weer."
het ed van vandaag geeft gewoon aan dat afellay wel speelt dus....quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Afellay?
Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
Bron?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |