Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel latenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef GGMM het volgende:
Huub wil niet voor de camera reagerenwat een triste huilvent is dat toch.
Gefrustreerd, hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Echt een typische 'mooi weer'-trainer.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel laten
Ik postte om de PSV-fans te sarren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Meen je dit oprecht?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Grimm het volgende:
Goed gevoetbald, alleen het resultaat is d'r niet.
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk psv uitlachen, maar toen realiseerde ik me dat ik als ajacied geen recht van spreken heb nu
Samen huilen?
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja, 0-0 na 90 min. tegen een AZ in vorm is een resultaat.
Neemt niet weg dat het spel van psv gewoon slecht was. Hoeveel kansen heb jij geteld? Maar ik zeg niks verder.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Onder Huub Stevens heb ik nog nooit een fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Stevens moet natuurlijk wel iets gaan verzinnen de komende dagen. Al bijna 6 uur niet gescoord en een aanval opzetten is er ook niet meer bij. Ik weet persoonlijk ook niet precies. Misschien toch maar Manco eerder een plek geven dan eigen bedoeld, want het is een van de weinigen die iets uit niets kan halen.
Hoe lang gaat dat van Amrabat nog duren? Die heeft al enkele weken niet kunnen spelen zover ik mij kon herinneren.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aanvallend blijft het toch drama zo. Hopen op een snelle comeback van zowel Amrabat als Bakkal.
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
Helaas waar. Maar dan zou je het middenveld moeten gaan aanpassen, door bijv. met een ruit op het middenveld te moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.
Maar mij lijkt dat als je met Simons, Dzudsák, Afellay en Bakkal op het middenveld speelt met Koef en Lazo daarvoor je wel aanvallen kan opzetten. Daarnaast zou Bakkal ook makkelijk terug moeten kunnen zakken mocht het te 'zwaar' worden voor de verdediging.quote:De coach heeft de voorbije weken wel overwogen om een ander spelsysteem te hanteren (4-4-2, met Koevermans én Lazovic), maar gelooft niet dat het aansluit bij de kwaliteiten van zijn spelers.
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
Nou dat vind ik och wel wat overdreven. Manco heeft in zijn invalbeurt tien keer meer laten zien dan Nijland. Meer dreiging, meer geslaagde acties. Als je iemand wil afzeiken, dan moet je dus Nijland hebben. En Stevens die hem 120 minuten heeft laten staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Speltip 7: Spreid je winstkansen!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Schrikbarend om te zien hoe weinig PSV weet te creëren trouwens.
De Koef staat al bijna het hele seizoen in de basis, de aanvoer is gewoon extreem matig.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee omdat Koevermans als super-sub wordt gebruikt. Die jongen moet je laten staan.
Koevermans kan dat... Lazovic moet je verpatsen, ongemotiveerde speler
Hij is dit seizoen beter op dreef dan Gomes.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Wie geeft er af op Isaksson dan? Ik vind hem ook best een goede keeper. Die goal gisteren had bijna iedere keeper door laten gaan lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomen
om vervolgens knock-out te gaan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopen
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
om vervolgens knock-out te gaan?
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.
Hopelijk is Amrabat snel terug...
Zei Reker dat?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
ja op het sportjournaal van tien voor 7, het hele gesprek komt aan bod bij het sportjournaal van half 11, dus dan kun je het nog eens zienquote:
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen isquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me ook een mooi steekpasje op Lazovic van Manco, die daar niet mee kon omgaan. Ik denk dat hij het op puur voetbaltalent wint van veel van zijn ploeggenoten. Of dat genoeg is om een belangrijke speler te zijn? Nee, maar eens een andere speler dan Afellay die wat probeert te forceren, zou niet verkeerd zijn.
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen is
Ben inderdaad Doedelzak vergeten, maar die kerel inderdaad echt voetballen alleen komt het er al heel lang niet meer uitquote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, hij wachtte tot de bal voorbij kwam, was juist mooi gezien van LAzo.
Laat Manco nog maar even wennen aan het Europese voetbal.
[..]
het gebrek aan creatieve aanvallers is er ja, Maar Dsudzak (ja verkeerd gespeld) kan ook een man voorbij. En dan heb je toch aardig wat creatiefs maar er is niemand om de bal erin te trappen. Ik ga echt niet van Culina verwachten dat hij 3 voorbij komt en dan de bal achter zijn standbeen in de kruising jast. Als hij speelt is hij de stofzuiger die kilometers maakt en dat heeft hij best redelijk gedaan. Maar nogmaals culina is een nuttige speler die je heel goed kan gebruiken in je selectie. Maar het moet niet zo zijn dat dat het basisniveau van PSV is en automatisch in de basis komt.
Ik stond niet te kijken van de uitspraken van Lazo, maar dit klinkt ook wel geloofwaardig. Je merkt wel dat de pers nu ECHT op bloed uit is bij PSV....quote:Lazovic: 'Vertrek bij PSV zit niet in mijn hoofd'
Ondanks een mindere periode stuurt de Servische aanvaller Danko Lazovic niet aan op een snel afscheid van PSV.
Lazovic reageert verongelijkt op de berichten over een naderende breuk. 'Ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook niet goed presteer, terwijl succes bij PSV altijd mijn droom is geweest', zei de aanvaller na afloop van het verloren bekerduel met AZ tegen VI.nl.
De huidige sportieve malaise is geen reden om zich heen te kijken. 'We zitten met z'n allen in een moeilijke periode, maar we hebben iedereen nodig om de club daardoorheen te helpen', aldus de Serviër. 'Ik wil dan ook absoluut niet weglopen voor mijn verantwoordelijkheden en een vertrek zit voorlopig niet in mijn hoofd.'
Een van de redenen die de tweede spits van PSV aandraagt voor een toekomst in Eindhoven is de zwangerschap van zijn vriendin. In december verwacht zij hun eerste kind. 'Zij wil graag hier blijven, daar luister ik naar. Bovendien moet ik me afvragen of er veel clubs zijn die me op dit moment willen hebben. Natuurlijk vind ik het vervelend dat ik niet elke week speel, maar ik wil vechten voor het perspectief dat ik hier nog heb.'
Zat er inderdaad ook al op te wachten. Elk jaar is het weer prijs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zou eigenlijk de traditionele anti-PSV-artikelen komen in de Telegraaf voor Ajax-PSV
Jij ook al!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef Helly het volgende:
Werd net gebeld door Eredivisie Live, die hadden m'n gegevens via PSV, niet zo netjes, maarja krijg nu wel een maandje gratis op proef.
quote:Afellay dreigt Ajax te missen
EINDHOVEN - PSV moet het zondag in de topper tegen Ajax mogelijk doen zonder Ibrahim Afellay. De middenvelder heeft woensdag in de bekerwedstrijd tegen AZ een tik op een enkel gekregen en kon daardoor vrijdag niet trainen.
Trainer Huub Stevens ziet het meespelen van Afelley somber in. „Ik denk op dit moment dat hij niet kan meedoen. Hopelijk kan hij zaterdag weer meetrainen. Zo ja, gaan we het tegen Ajax misschien wel proberen”, aldus Stevens vrijdag.
PSV mist in de Amsterdam in elk geval rechtsback Jan Kromkamp. Hij viel tegen AZ al na een half uur geblesseerd uit met een kwetsuur aan de enkel. Jérémie Bréchet trainde vrijdag wel mee, net als Eric Addo. Ook Otman Bakkal maakte de hele groepstraining mee. De middenvelder ontbrak de laatste twee duels door een hamstringblessure. Bakkal verwacht zondag te kunnen spelen.
Telesport
Voor die paar euro....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jij ook al!
Maar ze schrijven het bedrag wel af, en als je het voor die tijd opzegt, storten ze het weer terug..
Dus meteen weer opzeggen
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij zijn eerste of tweede balaanname (een hakje) was duidelijk dat hij meer kwaliteit/vernuf/talent in zijn grote teen had dan de lazo's, nijlands, wuytens,culina's , koef's van deze selectie.
Lijkt me een beetje op romario.... (klein beetje maar hoor)
Iemand de Telegraaf al gelezen of zouden ze wachten tot de zondagskrant?quote:
quote:Spelers drongen bij PSV aan op duidelijkheid en vaste opstelling
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
In De Telegraaf laten Marcellis en Simons weten dat de spelersgroep in het crisisberaad afgelopen week hebben aangedronge op duidelijkheid en een vaste opstelling.
PSV Netwerk
"We hebben aangegeven dat wij duidelijkheid in deze fase belangrijk vinden. De organisatie van het elftal was goed. Ik zie geen reden dingen te veranderen, al zal Jan Kromkamp (die een enkelblessure opliep, red.) tegen Ajax niet spelen. Natuurlijk mag je niet tevreden zijn na een verlies, maar ik heb hier toch een beter gevoel over dan aan eerdere nederlagen. Als we zo blijven voetballen, komen de punten vanzelf." Dat alle basisspelers begonnen op een positie waar ze het beste tot hun recht komen, had Marcellis ook gesignaleerd. "Het zou zo maar kunnen dat dit één van de redenen was waardoor het beter liep."
PSV Netwerk
Timmy Simons gaf in Alkmaar nog wat meer inzicht in wat er tijdens de praatsessie was besproken. "Er is specifiek ingegaan op wat spelen op een bepaalde positie van een speler vraagt", recupereerde de Belg. "Voetballers zijn af en toe net kinderen. Je moet continu blijven herhalen. Soms wel tien keer op een dag en dan de volgende dag weer."
het ed van vandaag geeft gewoon aan dat afellay wel speelt dus....quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Afellay?
Ik teken voor een 1-0 verlies. Zo weinig vertrouwen heb ik erin.
Bron?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gomes speelt waarschijnlijk zijn laatste wedstrijden voor Tottenham.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |