quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Speltip 7: Spreid je winstkansen!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Schrikbarend om te zien hoe weinig PSV weet te creëren trouwens.
De Koef staat al bijna het hele seizoen in de basis, de aanvoer is gewoon extreem matig.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee omdat Koevermans als super-sub wordt gebruikt. Die jongen moet je laten staan.
Koevermans kan dat... Lazovic moet je verpatsen, ongemotiveerde speler
Hij is dit seizoen beter op dreef dan Gomes.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
Wie geeft er af op Isaksson dan? Ik vind hem ook best een goede keeper. Die goal gisteren had bijna iedere keeper door laten gaan lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomen
om vervolgens knock-out te gaan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopen
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
om vervolgens knock-out te gaan?
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.
Hopelijk is Amrabat snel terug...
Zei Reker dat?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |