maarja over de top of niet nog altijd beter dan het gros van onze verdedigersquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ooijer hoeft van mij niet te komen, die is echt over de top. Mendez mag ook nog wel weg als hij toch alleen maar zit te zeuren...
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sadquote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Hup AZ!!
En dan editenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar het PSV topic komen? Sad
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
Die EIndhovenaren willen dit seizoen blijkbaar degraderen. Ze willen het schoonzoontje van de bondscoach contracteren.
Wat heeft hij dan voor dat nepclubje uit Eindhoven betekent?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had je niet wat beters kunnen verzinnen voor je edit. Als je nou even logisch na had gedacht wat Van Bommel allemaal voor PSV betekent heeft, zou je wel anders reageren.
Laat me raden... een IQ loze puber van rond de 14?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Please reageer niet op die vent. Daar is ie op uit.
tja hopelijk kunnen ze daar wat zelfverrtrouwen uit halen..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als we nu toch nog verliezen moeten we maar zo denken... we hebben in ieder geval de tos gewonnen.
Jullie spelen nog een kwartier hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV kwam verder dan ik dacht. Maar goed.. dat we zouden verliezen had ik al verwacht. (al was er toch nog een sprankje hoop)
Ik ben naar bed. Janken, janken, janken en nog eens janken.
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Kopbal het volgende:
Hoe was het wedstrijdverloop? Kom net thuis...
AZ meer kansen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk gelijkopgaand met fases voor beide ploegen
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Frey het volgende:
Ik vond het een goede wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten tegen Ajax, maar dan graag met doelpunten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef PyTh het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat Stevens Koevermans eraf haalt en Nijland laat staan.
Koevermans altijd gevaarlijk bij hoge ballen.....af en toe denk ik echt dat Stevens het niet snapt.....
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoalquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
Mwah, op voorhand dacht ik dat Ajax wel makkelijk van Volendam zou winnen en PSV toch wel 2-0 of 3-0 van AZ, maar Ajax stelde nogal teleur (duh, check die uitslag!) in de zin van onmachtig zijn. Het loopt gewoon niet als Suarez geen tovenaarskunstje heeft. Daarnaast was PSV weer sterker dan ik had gedacht (zie mijn eerdere post hier). Ik geef nu PSV nog wel een kans. Of dit gelijkspel is of winst/verlies (1 goal verschil dan) is slecht aan te geven, tis echt nu een dubbeltje die dan elke kant op kan vallen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel latenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef GGMM het volgende:
Huub wil niet voor de camera reagerenwat een triste huilvent is dat toch.
Gefrustreerd, hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Echt een typische 'mooi weer'-trainer.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huub is chagrijnig en is sociaal en wil de camera heel laten
Ik postte om de PSV-fans te sarren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee joh, in deze blakende vorm zit gewoon alles mee en win je ook als het niet loopt wel met een of andere kutgoal
Meen je dit oprecht?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Grimm het volgende:
Goed gevoetbald, alleen het resultaat is d'r niet.
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk psv uitlachen, maar toen realiseerde ik me dat ik als ajacied geen recht van spreken heb nu
Samen huilen?
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja, 0-0 na 90 min. tegen een AZ in vorm is een resultaat.
Neemt niet weg dat het spel van psv gewoon slecht was. Hoeveel kansen heb jij geteld? Maar ik zeg niks verder.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tegen Volendam eruit of tegen AZ eruit is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Onder Huub Stevens heb ik nog nooit een fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou je dan beter goed verdedigd kunnen noemen, ik heb geen fatsoenlijke aanval gezien.
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Stevens moet natuurlijk wel iets gaan verzinnen de komende dagen. Al bijna 6 uur niet gescoord en een aanval opzetten is er ook niet meer bij. Ik weet persoonlijk ook niet precies. Misschien toch maar Manco eerder een plek geven dan eigen bedoeld, want het is een van de weinigen die iets uit niets kan halen.
Hoe lang gaat dat van Amrabat nog duren? Die heeft al enkele weken niet kunnen spelen zover ik mij kon herinneren.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Aanvallend blijft het toch drama zo. Hopen op een snelle comeback van zowel Amrabat als Bakkal.
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
verder viel Manco goed in in de paar minuten die hij kreeg
Helaas waar. Maar dan zou je het middenveld moeten gaan aanpassen, door bijv. met een ruit op het middenveld te moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat er geen enkele fatsoenlijke aanval opgezet kan worden ligt helaas niet alleen aan de spitsen. Simons, Wuytens, Culina en Mendez kunnen goed breken, maar wanneer ze in balbezit zijn is het drama. Eén zo'n speler is niet erg, maar bij PSV spelen er vaak 2 of 3.
Maar mij lijkt dat als je met Simons, Dzudsák, Afellay en Bakkal op het middenveld speelt met Koef en Lazo daarvoor je wel aanvallen kan opzetten. Daarnaast zou Bakkal ook makkelijk terug moeten kunnen zakken mocht het te 'zwaar' worden voor de verdediging.quote:De coach heeft de voorbije weken wel overwogen om een ander spelsysteem te hanteren (4-4-2, met Koevermans én Lazovic), maar gelooft niet dat het aansluit bij de kwaliteiten van zijn spelers.
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Reis laten invallen, gezien zijn duels bij Jong PSV kan het moeilijk slechter zijn dan Koevermans of Lazo...
Nou dat vind ik och wel wat overdreven. Manco heeft in zijn invalbeurt tien keer meer laten zien dan Nijland. Meer dreiging, meer geslaagde acties. Als je iemand wil afzeiken, dan moet je dus Nijland hebben. En Stevens die hem 120 minuten heeft laten staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vond Manco juist dramatisch, iedere keer zelfde grap (naar binnen kappen), wat na de eerste keer al doorzien werd door iedere AZ-spelers, slechte voorzetten, met als hoogtepunt die belachelijke vrije trap. Jammer, het scheen zo'n gigantisch talent te zijn, komt er nog niet echt uit zo te zien.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Speltip 7: Spreid je winstkansen!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Schrikbarend om te zien hoe weinig PSV weet te creëren trouwens.
De Koef staat al bijna het hele seizoen in de basis, de aanvoer is gewoon extreem matig.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee omdat Koevermans als super-sub wordt gebruikt. Die jongen moet je laten staan.
Koevermans kan dat... Lazovic moet je verpatsen, ongemotiveerde speler
Hij is dit seizoen beter op dreef dan Gomes.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Brigand het volgende:
[..]
Wie geeft er af op Isaksson dan? Ik vind hem ook best een goede keeper. Die goal gisteren had bijna iedere keeper door laten gaan lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik dan niet snap waarom er al weer wordt afgegeven op Isaksson, hij keept volgens mij vrij degelijk en na Gomes is alles minder...
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft 2 acties gemaakt en een zware kut vrij trap genomen
om vervolgens knock-out te gaan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat iedereen die bal er zo had in kunnen lopen
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
om vervolgens knock-out te gaan?
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap de positieve reacties over Manco niet zo goed, hij kwam bijna zijn man niet voorbij en weet een mooie plek voor een vrije trap te verprutsen. Ik zag in de paar minuten wel een beetje wat Stevens bedoelde.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Manco was samen met Afellay de enige die zijn mannetje probeerde voorbij te spelen, juist zo'n spelers heeft PSV nodig op dit moment. Dat het niet allemaal even goed lukte is jammer, maar beter dan zo'n Mendez/Culina/Wuytens/Koevermans die nooit zijn mannetje voorbij komt en alleen maar simpele terugspeelballetjes aflevert of afstandschoten produceert die nog niet in de buurt van de goal komen.
Hopelijk is Amrabat snel terug...
Zei Reker dat?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef WooZ het volgende:
wat een grote drogreden trouwens: 'mja psv is nu al 4 jaar kampioen en tsja je kunt niet elk jaar kampioen worden hè'
WTF dat kun je ieder jaar wel zeggen, dat is toch geen f*cking instelling
ja op het sportjournaal van tien voor 7, het hele gesprek komt aan bod bij het sportjournaal van half 11, dus dan kun je het nog eens zienquote:
Maarja het is toch wel ernstig dan dat alleen Afellay, Amrabat en eventueel Manco in staat zijn om een mannetje te passeren. Hoe moet je ooit kansen creeeren zo als het positiespel ook om te huilen isquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spelers als Culina, Mendez Wuytens spelen dan ook met een hele andere taak in het elftal. En ik zie best potentie in Manco maar bij AZ achterin staan nou niet de grootste geweldenaars achterin en echt wat uitrichten kon hij ook niet. Hij heeft echt nog wat tijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |