abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63247073
Op die opstelling afgaande hoop ik eigenlijk dat Suarez als rechtsbuiten opgesteld wordt, was erg grappig om te zien hoe Pieters toen nog spelend bij Utrecht compleet dolgedraaid werd door Suarez.
pi_63247293
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef Wooldoor het volgende:
Op die opstelling afgaande hoop ik eigenlijk dat Suarez als rechtsbuiten opgesteld wordt, was erg grappig om te zien hoe Pieters toen nog spelend bij Utrecht compleet dolgedraaid werd door Suarez.
Bedacht me net hetzelfde. Als Suarez op Pieters speelt, dan krijgt Suarez een vrije doorgang, of Pieters mag snel inrukken met 2x geel.
pi_63247298
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63247381
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:44 schreef cultheld het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_terug_naar_psv.html Hier word ik niet vrolijk van.
Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.
pi_63247435
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.
Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63247460
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63247535
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.
pi_63247680
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ook, hij kan nog makkelijk een andere topclub vinden waar hij ook nog eens 5 tot 10 keer zoveel verdient als bij PSV. Dan zou ik met heel mijn PSV hart toch ook nog eens achter m'n oren krabben, als ik voor zo'n keuze stond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63247730
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.
Concureren met die salarissen is helaas niet mogelijk, dat heeft weinig met ambitie te maken. Ik neem de RvC en Reker héél veel kwalijk maar dat niet.
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 18:04:41 #235
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63247774
Voor Bommel zou ik alles uit de kast halen als ik PSV was
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63248552
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Zeker, Ooijer hoeft van mij niet te komen. Maar Bommel is echte meerwaarde...
pi_63249195
quote:
PSV mét herstelde Afellay in Amsterdam

Tot opluchting van Huub Stevens kan Ibrahim Afellay zondag in Amsterdam spelen. Voor de PSV-coach was er meer goed nieuws uit de ziekenboeg.

Achter de naam Afellay stond na woensdag een vraagteken voor de topper met Ajax. De aanvallende middenvelder had na de bekerontmoeting met AZ de trainingen van donderdag en vrijdag moeten laten schieten. Die rust bleek goed voor het herstel van de enkelblessure. Afellay trainde zaterdag en kan waarschijnlijk zondag aan de aftrap komen.

Ook de herstelde Otman Bakkal en Jérémie Bréchet staan tot de beschikking van Stevens, die zondag de nog geblesseerden Jan Kromkamp en Nordin Amrabat moet missen.
pi_63249633
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Dat zullen ze ook vast wel doen. Alhoewel, Reker en co

Maar 'de hele kast' is in het geval van van Bommel gewoon nog niet genoeg waarschijnlijk, zo reëel moet je zijn als supporter. Bommel is 31, kan nog jaren mee op niveau in principe, heeft een pracht van een CV, die kan de clubs uitkiezen als hij weg gaat bij Bayern.

Maar goed, hoop doet leven
pi_63249712
Ach, liever Zenden als Culina. Alleen Zenden zal wel niet terugkomen om op de bank te zitten. Dan laat maar.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_63249721
Grrrrr,

Je bent zo zwaar anti-Reker. Doet het je helemaal niets dat hij, samen met Schuitema, de club weer financieel gezond en onafhankelijk heeft gekregen?
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 19:52:06 #241
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63250119
Zenden als wing-back
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63250208
Wat denken jullie van dit? Als Amrabat terug is.
pi_63250648
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Grrrrr,

Je bent zo zwaar anti-Reker. Doet het je helemaal niets dat hij, samen met Schuitema, de club weer financieel gezond en onafhankelijk heeft gekregen?
Oh ja, want Lemic had het voor het zeggen zeker? Schei toch uit, dat soort propaganda prik je toch wel doorheen mag ik hopen?

Financieel gezien hebben die 2 de wind ook wel héél erg mee gehad niet? Telkens de TV-gelden van de CL niet hoeven delen, parkeerterrein verkocht. En dat is maar goed ook, want Jan doet er alles aan om de transferwaarde van spelers van PSV omlaag te brengen. Zie hoe hij en Schuitema handelden in de zaak Gomes, zie hoe hij zijn eigen spitsen in de media bestempelt als niet goed genoeg, hoe hij een talent als Aisatti en een topvoetballer als Perez voor kleingeld verkwanselt.

Ik kijk liever naar wat mensen doen, dan naar wat ze zeggen, een zeldzaamheid onder mensen in het algemeen en voetbalsupporters in het bijzonder, ik weet het.
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:27:33 #244
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63251139
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Doen!

Kun je meteen die 3 punten aan ons schenken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63251297
quote:
[ afbeelding ]
Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_63252317
quote:
[ afbeelding ]
Mooi lettertype!
pi_63254978
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.
Ik lees alleen maar kritiek op Pieters. En Amrabat in de spits... slechter dan Koef en Lazovic kan toch niet?
  Forum Admin zondag 16 november 2008 @ 03:14:07 #248
35723 crew  GGMM
pi_63255287
-troll-

[ Bericht 100% gewijzigd door sjimz op 16-11-2008 10:23:30 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 16 november 2008 @ 03:14:31 #249
35723 crew  GGMM
pi_63255290
quote:
[ afbeelding ]
Leuke tekening
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63255311
quote:
Op zondag 16 november 2008 03:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Leuke tekening
Ja hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo