Bedacht me net hetzelfde. Als Suarez op Pieters speelt, dan krijgt Suarez een vrije doorgang, of Pieters mag snel inrukken met 2x geel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef Wooldoor het volgende:
Op die opstelling afgaande hoop ik eigenlijk dat Suarez als rechtsbuiten opgesteld wordt, was erg grappig om te zien hoe Pieters toen nog spelend bij Utrecht compleet dolgedraaid werd door Suarez.
Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:44 schreef cultheld het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_terug_naar_psv.html Hier word ik niet vrolijk van.
Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij is niet zo snel meer en voor de rest is het niet veel (en is het nooit veel geweest). Vooral zijn zelfoverschatting is stuitend. Van die genoemde oudjes zie ik alleen Van Bommel als een versterking. Ooijer is met net iets te oud.
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bommel is idd de enige van die 3 waarschijnlijk die de ploeg op een hoger niveau kan brengen.
Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
Ik ook, hij kan nog makkelijk een andere topclub vinden waar hij ook nog eens 5 tot 10 keer zoveel verdient als bij PSV. Dan zou ik met heel mijn PSV hart toch ook nog eens achter m'n oren krabben, als ik voor zo'n keuze stond.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
En uitgerekend de komst van Bommel acht ik nog steeds onrealistisch, aangezien Schalke hem een veel hoger salaris kan bieden.
Concureren met die salarissen is helaas niet mogelijk, dat heeft weinig met ambitie te maken. Ik neem de RvC en Reker héél veel kwalijk maar dat niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat is het probleem van PSV. Door het gebrek aan ambitie in de hoogste regionen is de komst van elke potentiele versterking voor dit elftal zo goed als onhaalbaar.
Zeker, Ooijer hoeft van mij niet te komen. Maar Bommel is echte meerwaarde...quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Voor Bommel zou ik alles uit de kast halen als ik PSV was
quote:PSV mét herstelde Afellay in Amsterdam
Tot opluchting van Huub Stevens kan Ibrahim Afellay zondag in Amsterdam spelen. Voor de PSV-coach was er meer goed nieuws uit de ziekenboeg.
Achter de naam Afellay stond na woensdag een vraagteken voor de topper met Ajax. De aanvallende middenvelder had na de bekerontmoeting met AZ de trainingen van donderdag en vrijdag moeten laten schieten. Die rust bleek goed voor het herstel van de enkelblessure. Afellay trainde zaterdag en kan waarschijnlijk zondag aan de aftrap komen.
Ook de herstelde Otman Bakkal en Jérémie Bréchet staan tot de beschikking van Stevens, die zondag de nog geblesseerden Jan Kromkamp en Nordin Amrabat moet missen.
Dat zullen ze ook vast wel doen. Alhoewel, Reker en coquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Voor Bommel zou ik alles uit de kast halen als ik PSV was
Oh ja, want Lemic had het voor het zeggen zeker? Schei toch uit, dat soort propaganda prik je toch wel doorheen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Grrrrr,
Je bent zo zwaar anti-Reker. Doet het je helemaal niets dat hij, samen met Schuitema, de club weer financieel gezond en onafhankelijk heeft gekregen?
Doen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat denken jullie van dit? Als Amrabat terug is.
[ afbeelding ]
Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi lettertype!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees alleen maar kritiek op Pieters. En Amrabat in de spits... slechter dan Koef en Lazovic kan toch niet?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Marcellis moet centraal spelen, Simons als verdedigende middenvelder. Zonneveld, nee dank je. Geef dan Pieters maar gewoon de kans. Manco nog veel te weinig van gezien, laat hem eerst maar regelmatig invallen in wedstrijdjes tegen Ado's van de Eredivisie. Amrabat in de spits zie ik niet zitten en gaat volgens mij niets oplossen.
Leuke tekeningquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |