quote:
Goed, alles verloopt uitstekend.quote:
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, alles verloopt uitstekend.
Voor veel mensen wel een schok hoor. We hebben voor het eerst in meer dan 20 jaar binnen de Luchtmacht een mobilisatie ingezet. Zo'n 800 reservisten worden nu opgeroepen.
Die reservisten weten toch zeker ook wel dat er een oefening is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, alles verloopt uitstekend.
Voor veel mensen wel een schok hoor. We hebben voor het eerst in meer dan 20 jaar binnen de Luchtmacht een mobilisatie ingezet. Zo'n 800 reservisten worden nu opgeroepen.
Het zal voor velen zeker een weerzien worden met oude maten. En vechten zit er niet in want van de politiek mag het haast niet meer. Ze kunnen het zeker nog wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.
Want vechten kunnen soldaten niet meer.
Hey Dafquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.
Want vechten kunnen soldaten niet meer.
Als hun staf de informatie goed heeft doorgezet wel. Ik ga er van uit dat er zeker mensen op hun onderdeel opkomen met het idee dat het realiteit is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die reservisten weten toch zeker ook wel dat er een oefening is?
Sorry, verkeerde interpretatie van "kunnen" in m'n vorige post. Wat je net zei klopt meer met wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal voor velen zeker een weerzien worden met oude maten. En vechten zit er niet in want van de politiek mag het haast niet meer. Ze kunnen het zeker nog wel.
Ok, en deze mobilisatie gebeurt in het kader van de landelijke oefening "Waterproef".quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde interpretatie van "kunnen" in m'n vorige post. Wat je net zei klopt meer met wat ik bedoelde.
Thanksquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, ik heb je verslag gelezen. En kan maar één ding zeggen:
![]()
Ik wou dat ik dat had kunnen mee maken!!
Dan zijn het prutsersquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hun staf de informatie goed heeft doorgezet wel. Ik ga er van uit dat er zeker mensen op hun onderdeel opkomen met het idee dat het realiteit is.
Het was alleen niet bekend dat er mbt militair personeel een mobilisatie zou plaats vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het prutsers. Ik wist dat er een oefening gepland was en heb geen familie in het leger zitten
Ik heb die speech pas later in een herhaling gezien. Ik vond hem heel proffesioneel, ook richting de "tegenstanders". Ik ben er van overtuigd dat de US de juiste persoon heeft gekozen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksZoals ik al zei kan ik het nog steeds niet helemaal beseffen, het is zo vreemd. In het vliegtuig terug werd de hele overwinningsspeech nog eens uitgezonden en zat echt met kippenvel te kijken. Dat ik daar bij was! Te bizar voor woorden...
Okay, fair enoughquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was alleen niet bekend dat er mbt militair personeel een mobilisatie zou plaats vinden.
Wel is één van de veelgestelde vragen mbt de mobilistaie; "heeft zeker te maken met die landelijke oefening".
Men is dus op de hoogte van de landelijke actualiteiten, alleen is het soms lastig een militaire inzet hier aan te koppelen.
Die speech was indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb die speech pas later in een herhaling gezien. Ik vond hem heel proffesioneel, ook richting de "tegenstanders". Ik ben er van overtuigd dat de US de juiste persoon heeft gekozen.
Ik ben erg blij voor je dat je erbij was. Een memorabel moment in de wereld geschiedenis!
Maar het verloopt voorspoedig. Vrijdag avond rond 1900 uur verwachten wij minimaal 500 personen op dek te hebben voor een daadwerkelijke inzet.quote:
Wat ik van McCain heb gezien was zeker sportief. Alleen zijn aanhangers reageerden wat minder. Maar dat was natuurlijk ook te verwachten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die speech was indrukwekkend inderdaadHeel respectvol naar de republikeinen en de mensen die niet op hem gestemd hebben. Hij kan het ook zo mooi brengen
Overigens wel allemaal van de autocue
Ik vond trouwens dat McCain ook heel sportief was!
Ik ben ook erg blij dat ik erbij was, dit gaat zeker mijn leestje meest memorabele momenten ooit halen
De McCain aanhangers zijn echt engquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik van McCain heb gezien was zeker sportief. Alleen zijn aanhangers reageerden wat minder. Maar dat was natuurlijk ook te verwachten.
Hoe denk jij over de uitspraak van Obama dat hij wil samenwerken met McCain? Hoe gaat hij dat doen? Een leuk ministerspostje aanbieden?
Powell heeft toch al de post van BuZa afgewezen? Jammer genoegquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
De McCain aanhangers zijn echt engWat zitten daar een bekrompen mensen tussen
Gelukkig ook hele leuke en lieve mensen ontmoet, maar over het algemeen voelde ik me een stuk meer thuis tussen de democraten.
Het zou heel sportief zijn als Obama hem een ministerspost aan zou bieden, zou ook een unicum zijn! Maar verwacht het zelf eerlijk gezegd niet. Denk wel dat Colin Powel een goede kans maakt
Oh echt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Powell heeft toch al de post van BuZa afgewezen? Jammer genoeg
Was gisteren op NOS radio nieuws. Flink balen. Hij zou het echt goed doen als minister van BuZa of Def.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt?Heb het nieuws niet meer gevolgd sinds ik terug ben. Eeuwig zonde...
McCain wel ja, dat gepeupel dat voor zijn neus stond nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vond trouwens dat McCain ook heel sportief was!
Waarom handetekening zetten?quote:
Koffie? Graag!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom handetekening zetten?
lama
pssst, volgens mij had Nem het over zichzelfquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Het weekend brengt zeker wat leuks
Morgen lunch bij vrienden, 'savonds vergadering van de vrijwilligersclub, zondag bij de Kwantum en IKEA wat kleine boodschappen en 'savonds een verjaardagsfeest van een kennis
Ga je nu ook zingend praten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik meld me af voor dit weekend! ik ben verscolen in diep diep zuid-limburg.
de getto jeweetz![]()
Mijn gehoor is goed en ik heb wel regelmatig muziek onderweg aan en het geluid wat aan de harde kant. Stomme test overigensquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Als je in het nieuws bedoelt, ik heb alleen een jongen gehoord.
Ik heb net de oorcheck gedaan en mijn uitslag is tot twee keer toe niet te bepalen![]()
Ik moet maar naar de audiciën. Maar lijkt me raar als ik beschadiging heb, ik heb nooit harde muziek, hou van zacht, en heb ook bijna nooit muziek onderweg. Alhoewel ik af en toe wel doof ben bij achtergrondgeluid.
En dat is niet vervelend? Heb dan liever dat ze op mijn schoot gaat zittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Daantje is een verrekte irritante kat, altijd maar mauwen en om eten zeuren en de tafel leegvreten als ze de kans krijgt, maar nu is ze wel liefAls iemand op de bureaustoel zit, begint ze te mauwen tot je op het puntje gaat zitten, dan gaat ze achter je liggen
Wordt zo warm en je kunt niet bewegen, toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat is niet vervelend? Heb dan liever dat ze op mijn schoot gaat zitten
Wat een kut test. Is in hoge mate afhankelijk van hoe hard je hem aan het begin van de test zet lijkt me. Als je oren wil testen zul je sowieso naar de audicien moeten lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net de oorcheck gedaan en mijn uitslag is tot twee keer toe niet te bepalen![]()
Ik moet maar naar de audiciën. Maar lijkt me raar als ik beschadiging heb, ik heb nooit harde muziek, hou van zacht, en heb ook bijna nooit muziek onderweg. Alhoewel ik af en toe wel doof ben bij achtergrondgeluid.
Meisjes poepen niet!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt zo warm en je kunt niet bewegen, toch?
Ben wel benieuwd wat de kat doet als B. een scheet laat.
Ik gebruik mn speakers uberhaupt bijna nooit, altijd koptelefoon op. Geluidskwaliteit daarvan is een stuk beter. Ik vraag me alleen af of dat in theorie slechter is dan muziek luisteren via de speakers. Gebruik wel de zgn 'open' headphones, niet van die doppies.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:09 schreef wyccie het volgende:
Ja, stomme test. Ik hoorde na een paar woorden ook alleen nog maar ruis, tot ik besloot de speaker echt hard te zetten. Heb zeker de helft niet verstaan en toch was de uitslag goed.
Dat vind ik inderdaad ook zwaar kansloos. Maar dat staat nog in geen verhouding tot mensen die zo'n mobieltje hebben en die dan op de speaker zetten en muziek gaan luisterenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen met koptelefoon het geluid zo hard zetten dat anderen het ook kunnen horen. Wat is het nut dan nog van zo'n ding?
true, truequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook zwaar kansloos. Maar dat staat nog in geen verhouding tot mensen die zo'n mobieltje hebben en die dan op de speaker zetten en muziek gaan luisteren![]()
Is meestal ook een bepaald slag volk, met ook een specifieke muzieksmaak die niet de mijne is, om het maar even netjes te zeggen.
MTV Awardsquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Whiteguy het volgende:
Berichtje voor PS:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kyo_hotel_beter.html
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:39 schreef Supersheep het volgende:
http://www.stdmatch.net/
Ik dacht eerst dat het een grap was.
Die award shows kijk ik al een paar jaar niet meer. Bij TMF wonnen nooit de beste artiesten maar de artiesten die ze konden betalen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
MTV Awards
Ik zag op het journaal ook Katy Perry met haar vreselijke kraakstem voorbij komen
Discriminatie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:39 schreef Supersheep het volgende:
http://www.stdmatch.net/
Ik dacht eerst dat het een grap was.
Normaal kijk ik ook nooit maar rick ging winnen dus moest welquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die award shows kijk ik al een paar jaar niet meer. Bij TMF wonnen nooit de beste artiesten maar de artiesten die ze konden betalen.
En bij MTV winnen de artiesten waarvan het platenlabel het meeste wilde betalen om ze te laten winnen
en dat kom je er hier even inwrijven....quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef lubje25 het volgende:
goede middag allemaal, gister de eerste dag van mijn vakantie gevierd, lekker uitgeslapen en nu weer top fit
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat kom je er hier even inwrijven....
Bedankt
Goeiemorgen dan maar!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:57 schreef MaJo het volgende:zo eindelijk wakker
in chicago is het 9 uur dus best een nette tijd toch
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef iamredleader het volgende:
@Cobra:![]()
"family tree".... zwaar slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Overigens heb ik net iets heel gevaarlijks ontdekt
Voor de nationale veiligheid zet ik het maar in spoilertagsWeet ik, en het kost(te) extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat vind ik dan niet zo heel erg, op deze manier kan ik toch heerlijk gemakzuchtig onderuit zakkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik, en het kost(te) extra
Heel goed, de ultieme luiheid moet ook bestaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet zo heel erg, op deze manier kan ik toch heerlijk gemakzuchtig onderuit zakken
Jazeker, ik was net 5 minuten voor het begon thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef MaJo het volgende:
Nem, heb je mij nog op de radio gehoord eigenlijk? Kan het niet terug luisteren helaas
Zo'n test kun je nooit op de PC maken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Welk concert?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ik zit meteen weer helemaal in mijn drukke leventje hierzo naar een concert, morgen en overmorgen werken en dan weer aan de studie plus werk. Some things never change
![]()
CSSquote:
Ik heb een shirt met gaten en bouwstof aan. Telt dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een shirt met gaten en bouwstof aan. Telt dat ook?
Serieus, ik was ooit op een BBQ en daar zaten en stel MEGApaupers. Rotterdammers pur sang. Tokkie moeder en aso sletdochter.quote:
Ik pm het je later, zit nu op mijn mobiel. Als iemand anders het eerder kan pmen graagquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, mag ik ook je reisverhaal lezen?
Enne, gefeliciteerd met je goeie cijfers voor theologie! Maar laat dat niet afleiden van het feit dat je eigenlijk bizar veel doet he
Herstel: "Iedereen in de buurt die ik gebeld heb..."quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt mij niet gebeld
Mijn vrouw is voorlopig niet thuis vanavond, en ik heb bier thuis
Ja ik kom binnenkort wel eens langsquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:36 schreef iamredleader het volgende:veel plezier dan, en de uitnodiging staat altijd open
Doe eens opnemen die gesprekken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:43 schreef MaJo het volgende:
Is het niet al lang donker buiten red
mijn huisgenootje is met haar vriendinnen nu een feestje aan het voorbereiden vanavond. Lees: 4 bakvissen die het hebben over de mannen van hun roeivereniging![]()
Sneaky Monkeyquote:
Jij roeit?quote:
Ben toch weer blij dat ik boven N.A.P woonquote:Uit de oefeningen is gebleken dat Nederland niet klaar zou zijn voor een watersnoodramp, lieten de organisatoren weten.
Vanochtend nog wel.quote:
Ik neem voortaan m'n drysuit wel met me mee, just in casequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben toch weer blij dat ik boven N.A.P woon
ik kan wel een samenvatting geven: meisje vind jongen van de vereniging leuk en wil hem mee uitvragen naar het gala. Dat moet blijkbaar op blauw papier dus nu hebben ze het erover waar ze blauw papier vandaan halen en wat ze dan moet schrijvenquote:
Dat weten we toch al jaren? De politiek heeft het toch al over het moedwillig laten overstromen van gebieden?quote:Uit de oefeningen is gebleken dat Nederland niet klaar zou zijn voor een watersnoodramp, lieten de organisatoren weten.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kan wel een samenvatting geven: meisje vind jongen van de vereniging leuk en wil hem mee uitvragen naar het gala. Dat moet blijkbaar op blauw papier dus nu hebben ze het erover waar ze blauw papier vandaan halen en wat ze dan moet schrijven![]()
Mannen weten wel waar ze blauw papier vandaan moeten halenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen onderling erg konden zijn......
V&D of kantoorboekhandelsquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kan wel een samenvatting geven: meisje vind jongen van de vereniging leuk en wil hem mee uitvragen naar het gala. Dat moet blijkbaar op blauw papier dus nu hebben ze het erover waar ze blauw papier vandaan halen en wat ze dan moet schrijven![]()
Juist ja. Of de papierwinkel of de knutselwinkel.quote:
Nou, ik weet dat ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mannen weten wel waar ze blauw papier vandaan moeten halen
Ik kan me nog een tijd herinneren dat je niet wist wat een bakvis wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Ja maar dit zijn bakvissen. Uiteraard weten ze waar ze papier vandaan moeten halen maar dan hebben ze niets meer om over te praten
een tijd dat ik niet wist wat een bakvis wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat je niet wist wat een bakvis was
En eh...je huisgenoten zijn toch van onze leeftijd?
Hehe lolquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL snapt zelf niet dat ze iets heel verwarrends schrijven
http://www.nu.nl/news/182(...)kwijt_door_truc.html
De volgende vraag is dan.. hoe kom jij op zo'n bbq terecht ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus, ik was ooit op een BBQ en daar zaten en stel MEGApaupers. Rotterdammers pur sang. Tokkie moeder en aso sletdochter.
Die vader had zo'n stekelkapsel, een borstelsnor, gouden kettingen en dat zat met z'n korte broek en ZO'N eeeeh "shirtje" een shaggie te draaien
Zó verschrikkelijk dat het mooi wordt
Ik ga douchen en eten.
Tip voor in de brief:quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
een tijd dat ik niet wist wat een bakvis wasDat weet ik al heel lang, ben er zelf ook een geweest
mijn nieuwe huisgenootje is 21 en veel van haar vriendinnen zijn jonger. Als het mijn andere huisgenoten waren was ik natuurlijk niet weggegaan
"Ik zou wel met je willen daten maar roeien is voor homo's" (no offense)quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan.. hoe kom jij op zo'n bbq terecht ?
[..]
Tip voor in de brief:
'ik wil met je naar het gala als je stopt met roeien en een echte sport gaat doen'
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
Tip voor in de brief:
'ik wil met je naar het gala als je stopt met roeien en een echte sport gaat doen'
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe lolik zat te wachten op een ontknoping waarbij ze de daders op slinkse wijze pakken maar dat gebeurd dus niet
wel lullig voor die dude
quote:ik heb trouwens deze week sollicitatie bij nu
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
De volgende vraag is dan.. hoe kom jij op zo'n bbq terecht ?
Nice...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het ging gisteren over lingerie..hier weten ze hoe het het moeten verkopen:P
http://www.lou-paris.com/lou.html?lang=eng
quote:**Prize Draw Terms and Conditions: This prize draw is open to all residents of mainland France, including Corsica, and Belgium, except for employees of the companies organizing the promotion and those who have directly or indirectly participated with the administration of said prize draw, as well as members of their families; the draw is open between TK and TK.
Ik vind dat het weer es tijd wordt voor een potje Worms Armageddon met SC'ersquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat het weer es tijd wordt voor een potje Worms Armageddon met SC'ers
Als ik ooit hier nog een keer het huis verlaat.. is zo'n koelkast mijn eerste aanschaf waarschijnlijk. Zo'n ijsdispenser is gewoon super.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef Nesle het volgende:
Shit hey, ik wilde vanavond naar Quantum of Solace... alleen nog plekjes op de voorste rij... nou no way hehdan maar andere keer! Morgen ga ik naar Breda, open dag!
En ons nieuwe huis wordt echt mooi! Hier een voorproefje van de keuken, ja scheitkwaliteit van de foto, ik weet het
keuken
Sjieke keuken Nes! Mooi contrast ook met het nog los liggende vinyl en de schitterende verhuislamp-socket-dingesquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef Nesle het volgende:
Shit hey, ik wilde vanavond naar Quantum of Solace... alleen nog plekjes op de voorste rij... nou no way hehdan maar andere keer! Morgen ga ik naar Breda, open dag!
En ons nieuwe huis wordt echt mooi! Hier een voorproefje van de keuken, ja scheitkwaliteit van de foto, ik weet het
keuken
Les van de dag: geen Geenstijl lezen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
Sommige dingen zijn in de VS gewoon beter. Waar politie en justitie nog respect afdwingen... als ik dit soort stukken lees denk ik toch tegenwoordig 'typisch Nederland'
30-10-08:
http://www.geenstijl.nl/m(...)arom_graag_en_s.html
31-10-08
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/erasmuspark.html
07-11-08
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/u_moet_kiezen.html
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
Sommige dingen zijn in de VS gewoon beter. Waar politie en justitie nog respect afdwingen... als ik dit soort stukken lees denk ik toch tegenwoordig 'typisch Nederland'
30-10-08:
http://www.geenstijl.nl/m(...)arom_graag_en_s.html
31-10-08
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/erasmuspark.html
07-11-08
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/u_moet_kiezen.html
Want als je zulk nieuws niet leest, gebeurt het niet ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Les van de dag: geen Geenstijl lezen!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Etcetera het volgende:
da's nieuw denk ik, zie je ook wel bij Life&Cooking: je stopt er boven wat in en dan kun je meteen daarna datzelfde eronder er weer uithalen omdat het klaar is![]()
Je bent gewoon dol op lekkere dingen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, zo'n ding moet ik dus ook hebben!
Damn, waarom heb ik toch altijd honger.
Ja, dat natuurlijk, duh.quote:
Een lekkere Pita Kipfilet!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk, duh.
Maar ik wil nu ook gewoon echt iets vullends. Mijn maag voelt erg leeg aan.
Dit is dan misschien de oplossing!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk, duh.
Maar ik wil nu ook gewoon echt iets vullends. Mijn maag voelt erg leeg aan.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit is dan misschien de oplossing!
Weltrusten dan!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:10 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga pitten. Morgen Straks vroeg weer noeste arbeid leveren.
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
Heb ik in de zomervakantie eigenlijk een iBood-box gemist? Voor zover ik me kan herinneren heb ik het hele jaar nog geen box gezien.
Dat niet, maar Geenstijl is gewoon stomquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want als je zulk nieuws niet leest, gebeurt het niet ?
Het ruikt hier heerlijk naar appeltaartquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, zo'n ding moet ik dus ook hebben!
Damn, waarom heb ik toch altijd honger.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ruikt hier heerlijk naar appeltaart
En de bramenjenever smaakt me ook goed
Echt wel, dan ga je dromen over lekker eten!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als ik mijn tanden niet al had gepoetst had ik me helemaal volgepropt.![]()
Dan ga ik maar gauw naar bed, als ik slaap merk ik niet dat ik honger heb.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de taart in kwestie
K houd niet van slagroomquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wie heeft de slagroom voor op de taart?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
Dan krijg je een puntje zonder..
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:17 schreef Yurithemaster het volgende:
doe maar koud
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:26 schreef Etcetera het volgende:
'Als lullen pudding is, was ome Jan Dr. Oetker'
nee is van dezelfde cabaretier die zei:quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Is dat een uitspraak in de trent van "vrouwen zijn net mini's, je komt er moeilijk in maar rijden heerlijk"!?
gewoon op de envelop van de belastingdienst toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mannen weten wel waar ze blauw papier vandaan moeten halen
Goedemorgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon op de envelop van de belastingdienst toch?
Goedemorgen
sorryquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het heeft lang geduurd voordat iemand dáár mee aan komt zetten
Is Amsterdam geen epos waard?quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL snapt er wederom weinig van:
"Amsterdam epische centrum van de pokerwereld"
Het is EPICENTRUM
Wellicht..maar ik denk niet dat alle epische pokershowdowns plaatsvinden in Amsterdamquote:
Stanley_Climbfall, TSE, Homdeckquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind dat de usericon van lubje een plek hoort te krijgen in de AKQ in de OP.
Maar wie moet eruit.....
abonnementsgeld betalenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten we weer leden gaan werven en minder kritisch zijn tijdens de ballotage?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Goed, omdat het zaterdag is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea, Gamma, Hema.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en heeft misschien iemand een idee uit welke winkel dat rolgordijn komt dat op de laatste foto staat? Ik ben nog op zoek naar zoiets.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot
Omdat het zaterdag is lees ik net.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Ik bedoelde de Legendary Thread.
Zal wel photoshop zijn, anders is het behoorlijk kansloos jaquote:Dat meisje met dat shirtje is wat triest, wie trekt zoiets nou aan. Ze lijkt me ook niet eens veel ouder dan twaalf.![]()
Dat is Photoshopquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Ik bedoelde de Legendary Thread.
Dat meisje met dat shirtje is wat triest, wie trekt zoiets nou aan. Ze lijkt me ook niet eens veel ouder dan twaalf.![]()
Ik om kwart voor acht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen om kwart over 8 m'n bed uit
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=jailbait&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
En van de zelfde site geplukt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Want die producnten had je ECHT nodig ?!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef MaJo het volgende:net klaar met werken en ik ben weer helemaal dood. Morgen weer
maar we hebben wel dubbele target gehaald
en money i need
nu naar wijk voor een verjaardag. Gelijk wat Lush producten gekocht, dat is dan wel weer handig
nu ga ik studeren want ik heb volgende week weer tentamen. Moet nog 200 bladzijden
Ik zie ook wat tegenstrijdighedenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die producnten had je ECHT nodig ?!
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?quote:
De yoghurttestquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?
mis ik iets?quote:
Lees de zin ervoor nog eens nerdsquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die producnten had je ECHT nodig ?!
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga op vakantie tot over een dag of 10
Wat valt er niet aan te snappen?quote:
Je kan het natuurlijk ook lezen alsof jij fris en gewassen op die verjaardag aan wilde komenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?ik ga naar een verjaardag dus ik heb als cadeautje Lush spullen gekocht
sufferds
Fuck me! Zo had ik het echt niet gelezenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?ik ga naar een verjaardag dus ik heb als cadeautje Lush spullen gekocht
sufferds
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck me! Zo had ik het echt niet gelezen
Inderdaad! Toen we in 1997 voor het eerst naar de VS gingen zagen we zon ding en toen hadden mijn ouders meteen zon ding gekocht, sindsdien hebben we geen andere soort meer gehadquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik ooit hier nog een keer het huis verlaat.. is zo'n koelkast mijn eerste aanschaf waarschijnlijk. Zo'n ijsdispenser is gewoon super.
haha grapjasquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sjieke keuken Nes! Mooi contrast ook met het nog los liggende vinyl en de schitterende verhuislamp-socket-dinges
Ehm, de eerste is een stoomoven, de tweede een koffie/cappuccino apparaat en de derde een combimagnetron. En waarom? Mijn ouders houden van koken en wilden het hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
Nesle, mooie keuken, maar waarom drie magnetron/oven dingen?
Dat klinkt best goed. Je moet bij Lush gaan werken, joh!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
Zonder lavendel zeep met boekweit dopjes en niet-in-je-ogen-prik lotion.
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck me! Zo had ik het echt niet gelezen
Hehe, in ieder geval niet de yoghurttest! (Yoghurtonderzoek eigenlijk, maar daar doe ik niet aan mee, want het kwam niet uit met mijn rooster, en sowieso zou dat niet op zondag zijn geweest.)quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het is een oven waar heel veel stoom door geblazen wordt? Word je gezicht dan niet verbrand zodra je de deur opentrekt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Nesle het volgende:
Ehm, de eerste is een stoomoven,
Nou in een stoomoven wordt gebruik gemaakt van waterdamp en daarmee wordt het eten verhit, zoals vis, groentes en vlees. Is beter voor de smaak geloof ik. En je wordt niet verstoomd hoor, het gaat met tijd, dus als ie klaar is stoomt ie niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het is een oven waar heel veel stoom door geblazen wordt? Word je gezicht dan niet verbrand zodra je de deur opentrekt?
Nee nee, er zit een soort van bak naast die je vult met gewoon koud water, en het ene soort voedsel heeft minder water nodig dan het anderequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ok, dus het is aangesloten op de waterleiding. Wow, wist niet dat zoiets bestond (in Nederland).
Met zo'n ding ben je zeker een bazin in de keuken!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat wil ik ook!
Later als ik groot ben.
Eerst wil ik prinses worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Met zo'n ding ben je zeker een bazin in de keuken!
warm met ijsquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de taart in kwestie
Prinses staat jou ook beter hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eerst wil ik prinses worden.![]()
Bazin is te hoog gegrepen voor me.
Warm en ijs gaan toch helemaal niet samen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
warm met ijs
Maar waarom zoveel rozijnen
Grancanaria, nu ga ik echt. Word over 3 kwartier opgehaald.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Prettige vakantie
welk zonnig oord was het ook alweer?
Dank je wel, heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komenquote:
wat let jequote:
mooi zoquote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je wel, heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komen
ben nog wakker hoorquote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef Whiteguy het volgende:
hallo avond ploeg
edit: laatmaar... toch geen avond ploeg aanwezig![]()
![]()
![]()
Hey dat is over iets meer dan 2 uurquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh en ik moet morgen om 06.30 opstaan! Wie is hier nu zielig![]()
Een zakje leek me een mooie hoeveelheidquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
warm met ijs
Maar waarom zoveel rozijnen
Jawel hoor, flensjes gevuld met ijs is een redelijk bekende combi. Ik heb ook een keer ijs uit de oven gehad, wat niet gesmolten was omdat er een flinke laag geklopt eiwit op lagquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Warm en ijs gaan toch helemaal niet samen?
Het is dan ook redelijk nieuw in NL. Enorm populair de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ok, dus het is aangesloten op de waterleiding. Wow, wist niet dat zoiets bestond (in Nederland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: klacht
subklacht: soms is natregenen heeeerlijk, maar niet nu
[ Bericht 0% gewijzigd door Nembrionic op 09-11-2008 05:58:16 ]- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 9 november 2008 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even een potje Oud-Rotterdam alles kapotschelden
Ja gast, dat had ik ACHTERAF ook wel kunnen bedenkenquote:
Nou moet ik wel zeggen ik verzuip liever dan dat ik een regenpak draag maar dat ter zijdequote:Op zondag 9 november 2008 05:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gast, dat had ik ACHTERAF ook wel kunnen bedenken
Maar toen ik vertrok was het goed weer, redelijk warm en wind mee
Nu ben ik dus slapen en hopelijk gaat mijn core temperature omhoog zodat ik straks niet in één of andere onderkoelingsshock geraak(jaja, overdrijven mag best een keertje)
quote:Op zondag 9 november 2008 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even een potje Oud-Rotterdams alles kapotschelden
* insert natte TNS Nachtnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: klacht
subklacht: soms is natregenen heeeerlijk, maar niet nu
![]()
Ja want die moet je afstempelen en dat had ik dus niet gedaanquote:
quote:
Nee, moet met de automaten op het station. Anders kan je wachten tot de conducteur er aan komt en dan stempelen. Komt die niet dan stempel je ook niet en heb je weer hetzelfdequote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:
maar dat kan normaal niet in de trein? (omdat je een aardige conductrice had) wat stom
Dan had ik net zo nat geworden want voor je bij het station bent ben je al drijfnat. Vervolgens moet je van het station ook nog naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |