Ik pm het je later, zit nu op mijn mobiel. Als iemand anders het eerder kan pmen graagquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, mag ik ook je reisverhaal lezen?
Enne, gefeliciteerd met je goeie cijfers voor theologie! Maar laat dat niet afleiden van het feit dat je eigenlijk bizar veel doet he
Herstel: "Iedereen in de buurt die ik gebeld heb..."quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt mij niet gebeld
Mijn vrouw is voorlopig niet thuis vanavond, en ik heb bier thuis
Ja ik kom binnenkort wel eens langsquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:36 schreef iamredleader het volgende:veel plezier dan, en de uitnodiging staat altijd open
Doe eens opnemen die gesprekken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:43 schreef MaJo het volgende:
Is het niet al lang donker buiten red
mijn huisgenootje is met haar vriendinnen nu een feestje aan het voorbereiden vanavond. Lees: 4 bakvissen die het hebben over de mannen van hun roeivereniging![]()
Sneaky Monkeyquote:
Jij roeit?quote:
Ben toch weer blij dat ik boven N.A.P woonquote:Uit de oefeningen is gebleken dat Nederland niet klaar zou zijn voor een watersnoodramp, lieten de organisatoren weten.
Vanochtend nog wel.quote:
Ik neem voortaan m'n drysuit wel met me mee, just in casequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben toch weer blij dat ik boven N.A.P woon
ik kan wel een samenvatting geven: meisje vind jongen van de vereniging leuk en wil hem mee uitvragen naar het gala. Dat moet blijkbaar op blauw papier dus nu hebben ze het erover waar ze blauw papier vandaan halen en wat ze dan moet schrijvenquote:
Dat weten we toch al jaren? De politiek heeft het toch al over het moedwillig laten overstromen van gebieden?quote:Uit de oefeningen is gebleken dat Nederland niet klaar zou zijn voor een watersnoodramp, lieten de organisatoren weten.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kan wel een samenvatting geven: meisje vind jongen van de vereniging leuk en wil hem mee uitvragen naar het gala. Dat moet blijkbaar op blauw papier dus nu hebben ze het erover waar ze blauw papier vandaan halen en wat ze dan moet schrijven![]()
Mannen weten wel waar ze blauw papier vandaan moeten halenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen onderling erg konden zijn......
V&D of kantoorboekhandelsquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kan wel een samenvatting geven: meisje vind jongen van de vereniging leuk en wil hem mee uitvragen naar het gala. Dat moet blijkbaar op blauw papier dus nu hebben ze het erover waar ze blauw papier vandaan halen en wat ze dan moet schrijven![]()
Juist ja. Of de papierwinkel of de knutselwinkel.quote:
Nou, ik weet dat ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mannen weten wel waar ze blauw papier vandaan moeten halen
Ik kan me nog een tijd herinneren dat je niet wist wat een bakvis wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Ja maar dit zijn bakvissen. Uiteraard weten ze waar ze papier vandaan moeten halen maar dan hebben ze niets meer om over te praten
een tijd dat ik niet wist wat een bakvis wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat je niet wist wat een bakvis was
En eh...je huisgenoten zijn toch van onze leeftijd?
Hehe lolquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL snapt zelf niet dat ze iets heel verwarrends schrijven
http://www.nu.nl/news/182(...)kwijt_door_truc.html
De volgende vraag is dan.. hoe kom jij op zo'n bbq terecht ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus, ik was ooit op een BBQ en daar zaten en stel MEGApaupers. Rotterdammers pur sang. Tokkie moeder en aso sletdochter.
Die vader had zo'n stekelkapsel, een borstelsnor, gouden kettingen en dat zat met z'n korte broek en ZO'N eeeeh "shirtje" een shaggie te draaien
Zó verschrikkelijk dat het mooi wordt
Ik ga douchen en eten.
Tip voor in de brief:quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
een tijd dat ik niet wist wat een bakvis wasDat weet ik al heel lang, ben er zelf ook een geweest
mijn nieuwe huisgenootje is 21 en veel van haar vriendinnen zijn jonger. Als het mijn andere huisgenoten waren was ik natuurlijk niet weggegaan
"Ik zou wel met je willen daten maar roeien is voor homo's" (no offense)quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan.. hoe kom jij op zo'n bbq terecht ?
[..]
Tip voor in de brief:
'ik wil met je naar het gala als je stopt met roeien en een echte sport gaat doen'
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
Tip voor in de brief:
'ik wil met je naar het gala als je stopt met roeien en een echte sport gaat doen'
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe lolik zat te wachten op een ontknoping waarbij ze de daders op slinkse wijze pakken maar dat gebeurd dus niet
wel lullig voor die dude
quote:ik heb trouwens deze week sollicitatie bij nu
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
De volgende vraag is dan.. hoe kom jij op zo'n bbq terecht ?
Nice...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het ging gisteren over lingerie..hier weten ze hoe het het moeten verkopen:P
http://www.lou-paris.com/lou.html?lang=eng
quote:**Prize Draw Terms and Conditions: This prize draw is open to all residents of mainland France, including Corsica, and Belgium, except for employees of the companies organizing the promotion and those who have directly or indirectly participated with the administration of said prize draw, as well as members of their families; the draw is open between TK and TK.
Ik vind dat het weer es tijd wordt voor een potje Worms Armageddon met SC'ersquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat het weer es tijd wordt voor een potje Worms Armageddon met SC'ers
Als ik ooit hier nog een keer het huis verlaat.. is zo'n koelkast mijn eerste aanschaf waarschijnlijk. Zo'n ijsdispenser is gewoon super.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef Nesle het volgende:
Shit hey, ik wilde vanavond naar Quantum of Solace... alleen nog plekjes op de voorste rij... nou no way hehdan maar andere keer! Morgen ga ik naar Breda, open dag!
En ons nieuwe huis wordt echt mooi! Hier een voorproefje van de keuken, ja scheitkwaliteit van de foto, ik weet het
keuken
Sjieke keuken Nes! Mooi contrast ook met het nog los liggende vinyl en de schitterende verhuislamp-socket-dingesquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef Nesle het volgende:
Shit hey, ik wilde vanavond naar Quantum of Solace... alleen nog plekjes op de voorste rij... nou no way hehdan maar andere keer! Morgen ga ik naar Breda, open dag!
En ons nieuwe huis wordt echt mooi! Hier een voorproefje van de keuken, ja scheitkwaliteit van de foto, ik weet het
keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |