en daar ben je vandaag achtergekomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
hier is een babyboom gaande geloof ik
2 van m'n nichten zijn zwanger
1 vriendin van m'n zus
de vriendin van een voormalige buurjongen is zwanger - én haar 2 zussen ook
een voormalig buurmeisje is zwanger
wtf
ik zou maar snel een test gaan halenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
hier is een babyboom gaande geloof ik
2 van m'n nichten zijn zwanger
1 vriendin van m'n zus
de vriendin van een voormalige buurjongen is zwanger - én haar 2 zussen ook
een voormalig buurmeisje is zwanger
wtf
van 2 van het lijstje wist ik eht nog nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en daar ben je vandaag achtergekomen?
quote:
ik ben niet zwanger hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik zou maar snel een test gaan halen
Welk programma was het dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het onderzoek dat hij doet toelichtenErg leuk om hem zo te zien
Zondag om 9.00 uur sta ik op de startbaan van Schiphol...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker! Dit weekend al naar de USA?
Leuke avatar + sig trouwens
Het was regionale televisiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk programma was het dan?
Ik ga naar bed, weinig slaap gehad vannacht![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef wyccie het volgende:
Blegh, ik zit me vol te vreten aan snoepgoed. Ik word zo bijna misselijk.
Ik denk dat ik nu maar switch naar een toetje.
quote:
das ook zoetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef wyccie het volgende:
Blegh, ik zit me vol te vreten aan snoepgoed. Ik word zo bijna misselijk.
Ik denk dat ik nu maar switch naar een toetje.
In welk opzicht dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik trouwens altijd bij IARL's posts.![]()
Ik verveel me niet, volg Aston Villa - Ajax via Internet...quote:Voor wie zich verveelt, een hilarisch topic:
Moeilijkste keuze in je leven: Pink afhakken of tampon eten
nee, er zaten er 7 in voor 3 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wel zoet, maar toch anders... je wordt er niet zo gauw misselijk van. En dit toetje stond maar op me te wachten in de koelkast.
Ik vind Yakult ook lekker. Soms koop ik een tijdje best vaak Yakult, elke ochtend een flesje.
En je slaat het weekend over?
Ben jij al eens bij een diëtiste geweest? Misschien kan die je helpen goeie dingen te vinden voor je buikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
das ook zoet
Ik heb vandaag Yakult gekocht, kijken of mijn buik daar blij van wordt. Dat lijkt niet duur, maar 52 weken x 3euro is best veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |