en daar ben je vandaag achtergekomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
hier is een babyboom gaande geloof ik
2 van m'n nichten zijn zwanger
1 vriendin van m'n zus
de vriendin van een voormalige buurjongen is zwanger - én haar 2 zussen ook
een voormalig buurmeisje is zwanger
wtf
ik zou maar snel een test gaan halenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
1 vriendin van m'n zus
wtf
van 2 van het lijstje wist ik eht nog nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en daar ben je vandaag achtergekomen?
quote:
ik ben niet zwanger hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik zou maar snel een test gaan halen
Welk programma was het dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het onderzoek dat hij doet toelichtenErg leuk om hem zo te zien
Zondag om 9.00 uur sta ik op de startbaan van Schiphol...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker! Dit weekend al naar de USA?
Leuke avatar + sig trouwens
Het was regionale televisiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk programma was het dan?
Ik ga naar bed, weinig slaap gehad vannacht![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef wyccie het volgende:
Blegh, ik zit me vol te vreten aan snoepgoed. Ik word zo bijna misselijk.
Ik denk dat ik nu maar switch naar een toetje.
quote:
das ook zoetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef wyccie het volgende:
Blegh, ik zit me vol te vreten aan snoepgoed. Ik word zo bijna misselijk.
Ik denk dat ik nu maar switch naar een toetje.
In welk opzicht dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik trouwens altijd bij IARL's posts.![]()
Ik verveel me niet, volg Aston Villa - Ajax via Internet...quote:Voor wie zich verveelt, een hilarisch topic:
Moeilijkste keuze in je leven: Pink afhakken of tampon eten
nee, er zaten er 7 in voor 3 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wel zoet, maar toch anders... je wordt er niet zo gauw misselijk van. En dit toetje stond maar op me te wachten in de koelkast.
Ik vind Yakult ook lekker. Soms koop ik een tijdje best vaak Yakult, elke ochtend een flesje.
En je slaat het weekend over?
Ben jij al eens bij een diëtiste geweest? Misschien kan die je helpen goeie dingen te vinden voor je buikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
das ook zoet
Ik heb vandaag Yakult gekocht, kijken of mijn buik daar blij van wordt. Dat lijkt niet duur, maar 52 weken x 3euro is best veel
daar wil ik heen en ook nog naar de fysio en de podoloog, dus als ik het minder druk heb, ga ik naar de huisarts voor doorverwijzingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben jij al eens bij een diëtiste geweest? Misschien kan die je helpen goeie dingen te vinden voor je buik
is je gezondheid niet iets waar je even tijd voor moet makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
daar wil ik heen en ook nog naar de fysio en de podoloog, dus als ik het minder druk heb, ga ik naar de huisarts voor doorverwijzingen
Oh, ik had niet gezien dat het een kotszakje was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
In welk opzicht dan?
IARL heeft het bijna nooit over zoetigheid eten en misselijk worden.
Dat doen de dames hier alleen maar...
Een gast (want we hebben gasten, geen klanten) bij mij in de kroeg vanavond had taart mee omdat hij oom was gewordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
1 vriendin van m'n zus
wtf
Ik kende het woord reet wel, maar niet op die manier. Kan je ook de deur op een reet zetten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef timmmmm het volgende:
Ja, had je daar nog nooit van gehoord? ik kom hier ook maar eens kijken, Fok! is zo dood
Nee, dat is weer een andere betekenis, als je ergens een spleet hebt, kan je ook reet zeggen, dus je kan nu ipv: Schat, ik zie je spleet zeggen, ik zie je reet (latenightfok!humor, sorrie, iets beters komt er niet uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kende het woord reet wel, maar niet op die manier. Kan je ook de deur op een reet zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Apparently these are real answers from Quiz programs.
BEG, BORROW OR STEAL (BBC2)
Jamie Theakston: Where do you think Cambridge University is?
Contestant: Geography isn't my strong point.
Theakston: There's a clue in the title.
Contestant: Leicester.
PHIL WOOD SHOW (BBC GMR)
Wood: What 'K' could be described as the Islamic Bible?
Contestant: Er. . .
Wood: It's got two syllables . . . Kor . . .
Contestant: Blimey?
BBC NORFOLK
Stewart White: Who had a worldwide hit with What A Wonderful World?
Contestant: I don't know.
White: I'll give you some clues. What do you call the part between your hand and your elbow?
Contestant: Arm.
White: Correct. And if you're not weak, you're . .?
Contestant: Strong.
White: Correct - and what was Lord Mountbatten's first name?
Contestant: Louis.
White: Well, there we are then. So, who had a worldwide hit with the song What A Wonderful World?
Contestant: Frank Sinatra?
LATE SHOW (BBC MIDLANDS)
Alex Trelinski: What's the capital of Italy?
Contestant: France.
Trelinski: France is another country. Try again.
Contestant: Oh, um, Benidorm.
Trelinski: Wrong, sorry, let's try another question. In which country is the
Parthenon?
Contestant: Sorry, I don't know.
Trelinski: Just guess a country then.
Contestant: Paris.
BEACON RADIO, (Wolverhampton)
DJ Mark: For £10, what is the nationality of the Pope?
Ruth from Rowley Regis: I think I know that one. Is it Jewish?
GWR FM, (Bristol)
Presenter: What happened in Dallas on November 22, 1963?
Contestant: I don't know, I wasn't watching it then.
LINCOLNSHIRE FM PHONE-IN
Presenter: Which is the largest Spanish-speaking country in the world?
Contestant: Barcelona.
Presenter: I was really after the name of a country.
Contestant: I'm sorry; I don't know the names of any countries in Spain.
NATIONAL LOTTERY (BBC1)
Q: What is the world's largest continent?
A: The Pacific
RICHARD AND JUDY (C4))
Presenter: On which street did Sherlock Holmes live?
Presenter: He makes bread. . .
Contestant: Err...
Presenter: He makes cakes . .
Contestant: Kipling Street?
BREAKFAST SHOW (RADIO 1)
Chris Moyles: Which 's' is a kind of whale that can grow up to 80 tonnes?
Contestant: Ummm. . .
Moyles: It begins with 's' and rhymes with 'perm'.
Contestant: Shark.
JAMES O'BRIEN SHOW (LBC)
O'Brien: How many kings of England have been called Henry?
Contestant: Well, I know there was a Henry the Eighth. . . er . . . Three?
CHRIS SEARLE SHOW (BBC RADIO BRISTOL)
Searle: In which European country is Mount Etna?
Caller: Japan.
Searle: I did say which European country, so in case you didn't hear that, I can let you try again.
Caller: Er . . . Mexico?
PAUL WAPPAT (BBC RADIO NEWCASTLE)
Wappat: How long did the Six-Day War between Egypt and Israel last?
Contestant (after long pause): Fourteen days.
DARYL DENHAM'S DRIVETIME (VIRGIN RADIO)
Denham: In which country would you spend shekels?
Contestant: Holland?
Denham: Try the next letter of the alphabet.
Contestant: Iceland? Ireland?
Denham (helpfully): It's a bad line. Did you say Israel?
Contestant: No.
STEVE WRIGHT IN THE AFTERNOON (RADIO 2)
Wright: Johnny Weissmuller died on this day. Which jungle-swinging character clad only in a loincloth did he play?
Contestant: Jesus
NATIONAL LOTTERY (BBC1)
Eamonn Holmes: There are three states of matter: solid, liquid and . . ?
Contestant: Jelly.
THE WEAKEST LINK (BBC2)
Anne Robinson: In traffic, what 'j' is where two roads meet?
Contestant: Jool carriageway?
QUIZMANIA (ITV)
Greg Scott: We're looking for an occupation beginning with T.
Contestant: Doctor.
Scott: No, it's 'T'. 'T' for Tommy. 'T' for Tango.
Contestant: Oh, (pause) Doctor.
BIG QUIZ (LBC)
Gary King: Name the funny men who once entertained kings and queens at court.
Contestant: Lepers.
TALKSPORT
Andy Townsend: How many wheels does a tricycle have?
Caller: Two.
Townsend: The Beatles were known as the Fab...?
Caller: Five.
MAGIC 52 (NORTH-EAST ENGLAND)
Presenter: In what year was President Kennedy assassinated?
Contestant: Erm...
Presenter: Well, let's put it this way - he didn't see 1964.
Contestant: 1965?
FAMILY FORTUNES.
Presenter : Name a bird with a long neck?
Contestant : Naomi Campbell
Presenter : Name a dangerous race?
Contestant :The Arabs
Presenter : Name something that's red?
Contestant : My Nan's Cardigan
quote:I'm quite a politically correct person. I don't even like to call black people 'black'. I prefer the term 'racially challenged'
quote:
Volgens de stemwijzer die ik eerder had ingevuld scoor ik 70% Obamaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oeioeioei, ik heb nog meer slecht nieuws, volgens de eénvandaag stemwijzer zou ik voor 90% zeker op mccain moeten stemmen
En hij is zo eng
Maar nu ga ik ook weer slapen
Deze gaat aan de meeste mensen voorbij maar die is echt grappigquote:PHIL WOOD SHOW (BBC GMR)
Wood: What 'K' could be described as the Islamic Bible?
Wood: It's got two syllables . . . Kor . . .
Contestant: Blimey?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dit soort geneuzel is voor mij een hele goede reden om nooit aan zulke projecten mee te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Mèn; ik ben echt geïrriteerd. In ieder geval, waar het op neer komt, ik mag (en of jullie dat ajb ook niet meer willen doen) niet meer de volledige naam van die poltiieke beweging hier neerzette. Het is terug te vinden op google en sinds ik het neit aan het ophemelen was sprak het de officiele verhalen tegen.
Ook mag ik (die de meeste perscontacten geregeld heeft) niet meer met de pers praten.
Fijn.
Leuk.
Topproject.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Mèn; ik ben echt geïrriteerd. In ieder geval, waar het op neer komt, ik mag (en of jullie dat ajb ook niet meer willen doen) niet meer de volledige naam van die poltiieke beweging hier neerzette. Het is terug te vinden op google en sinds ik het neit aan het ophemelen was sprak het de officiele verhalen tegen.
Ook mag ik (die de meeste perscontacten geregeld heeft) niet meer met de pers praten.
Fijn.
Leuk.
Topproject.![]()
Ja dat had ik ook al gedaan, maar vind het vervelend Laffer daarmee te moeten lastigvallen. Alleen de twee woordvoerdsters (!) mogen met de pers praten...Maar ik heb de perscontacten geregeld enzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat een zeikerds
je was namelijk best wel positief over het projecten waarom mag je niet meer met de pers praten
ik heb een keer ongeveer hetzelfde gehad, met m'n stage. mocht ik blijkbaar geen dingen hier neer zetten over m'n opdracht, waren ze niet blij mee. Ging nergens over eigenlijk, ik vroeg gewoon jullie mening maar a la, prima, ik heb een berichtje gestuurd naar Laffer, het verhaal uitgelegd, en gevraagd of de berichten met info over het project leeggehaald konden wordenproblem solved
(maar god wat een eikelbijters)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Fijn.
Leuk.
Topproject.![]()
Zo, kan die ook weer van je lijstje geschrapt worden want daar ben je dus niet geschikt voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Zijnde:
Advertising & Marketing, Communications and Public Relations
Art, Media, Design
Creative Writing
Events Managment
Events Managment and Music & Media Managment
Film & Broadcast Productions
Film Studies and Theater Studies
Media Studies
Music & Media Managment
Performing Arts
Public Relations
Restoration & Conservation
Theatre Studies
Ik weet niet wat rachels/raggels zijn dus de spelling... beats mequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Lunchpauze
Het dak heeft een nieuwe rand en ik heb een stuk betonemaille eraf gesloopt(rotwerk)
Morgen de ramen erin en de rachels/raggels(?) voor het plafond erin.
Hernoem het naar een .jpg en mail het nog eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat rachels/raggels zijn dus de spelling... beats me
Ik zit te klooien, notabene met PatienceHeb mijn thuiszorgmevrouw beloofd dat ik haar aan een nieuwe versie Patience help, want haar zoon heeft die van haar van dr computer gewist
Leek me eigenlijk stug dat dat kon, maar ik heb gezocht en ze heeft het echt niet meer....
Nu probeerde ik mijn Patience te kopieren en te mailen, maar Hotmail wil geen .exe-bestanden mailen
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuuuuu toen ik dat bestand gewoon met 'naam wijzigen' in sol.jpg veranderde kwam er ineens een waarschuwing van mn virusscan dat dat bestand mogelijk geïnfecteerd is met een virus!!!
Dat is toch zeker gewoon de virusscan die paranoia is?
Je virusscanner heeft 'm waarschijnlijk geblokkeerd. Moet je even daar kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, nu kan ik helemaal niks meer met dat bestand
Niet naamwijzigen, niet verwijderen........ ik haat het als ik computers niet snap
Zipje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat rachels/raggels zijn dus de spelling... beats me
Ik zit te klooien, notabene met PatienceHeb mijn thuiszorgmevrouw beloofd dat ik haar aan een nieuwe versie Patience help, want haar zoon heeft die van haar van dr computer gewist
Leek me eigenlijk stug dat dat kon, maar ik heb gezocht en ze heeft het echt niet meer....
Nu probeerde ik mijn Patience te kopieren en te mailen, maar Hotmail wil geen .exe-bestanden mailen
Dat had ik ook al bedacht, maar het is wel een oude mevrouw waar het heen moetquote:
Dan is een zipje toch wel makkelijker dan bestanden hernoemen... mocht het niet lukken dan kan je het de volgende keer ook meenemen op een USB-stickquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht, maar het is wel een oude mevrouw waar het heen moetIk vermoed dat zij geen zipjes kan unzippen...
Ik heb haar eerst maar eens de precieze locatie van het bestand gemaild, kan ze kijken of het ding er echt niet meer is. Het lijkt me toch stug dat haar zoon Patience van de computer heeft gekickt
Jah., inderdaad....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is een zipje toch wel makkelijker dan bestanden hernoemen... mocht het niet lukken dan kan je het de volgende keer ook meenemen op een USB-stick
En daarom is hernoemen 20x gemakkelijker. Dan hoef je dat mens niet uit te leggen wat zipjes zijn en je hoeft niet met USB-sticks te klungelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is een zipje toch wel makkelijker dan bestanden hernoemen... mocht het niet lukken dan kan je het de volgende keer ook meenemen op een USB-stick
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarom is hernoemen 20x gemakkelijker. Dan hoef je dat mens niet uit te leggen wat zipjes zijn en je hoeft niet met USB-sticks te klungelen.
En dan gaat het halverwege het bestuursjaar uit en is het doffe ellendequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje zeg, als je een vriendje/vriendinnetje wilt hoef je volgens mij alleen maar in het bestuur van een vereniging te gaan![]()
Lees net op het forum van mijn koor dat er weer een bestuursstelletje is ontstaan, dat is al de zoveelste! Het vorig bestuur was ook erg romantisch, en een paar jaren ervoor waren er ook al 2 gevormd!
Met hernoemen moet je gaan uitlegen dat ze .zzz even moet veranderen in .exe en dat het dan werkt. Zipje kan je gewoon openen in Windows en een exe-bestand kan je dan ook direct runnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarom is hernoemen 20x gemakkelijker. Dan hoef je dat mens niet uit te leggen wat zipjes zijn en je hoeft niet met USB-sticks te klungelen.
Mja, dat zou pijnlijk zijn jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan gaat het halverwege het bestuursjaar uit en is het doffe ellende
LB kan dat toch zelf doen als ze daar is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met hernoemen moet je gaan uitlegen dat ze .zzz even moet veranderen in .exe en dat het dan werkt. Zipje kan je gewoon openen in Windows en een exe-bestand kan je dan ook direct runnen
Oh, dus ik moet gaan zingen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, dat zou pijnlijk zijn ja
Maar over het algemeen houden relaties die binnen dit koor ontstaan best lang aanEn neem maar van mij aan dat er behoorlijk wat ontstaan
ik heb er zelf ook allebei mijn vriendjes gescoord
Lijkt me niet verstandigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan je zingen? We hebben nog wel mannen nodig
dat laatste dus. En ik heb nu tentamenperiode.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is je gezondheid niet iets waar je even tijd voor moet maken
weet niet waar je verder allemaal mee bezig bent natuurlijk
edti: aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je een beetje zat bent om van de ene dokter naar de andere te hollen
't Is een griepje denk ik, als ik me iets beter voel moet ik die maar gaan halen idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's bagger... aan de vitaminepillen dan maar?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:
![]()
Dat heb ik trouwens altijd bij IARL's posts.![]()
Ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had niet gezien dat het een kotszakje was.
Ik las alleen de tekst.
Ben je iets van plan nemquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik ben van mening dat ik dan juist mee moet
Nee is goed joh, als je terug bent dan maar
Mijn naam is Haas. 3,5?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je iets van plan nemvan de 5 meiden zijn er 3,5 vrijgezel
maar je mag serieus mee hoor als je dat trekt
Nu moet je wel mee, Nemquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je iets van plan nemvan de 5 meiden zijn er 3,5 vrijgezel
maar je mag serieus mee hoor als je dat trekt
Eentje is biseksueel?quote:
Of aan het knipperlichtenquote:
Je snapt mequote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:31 schreef MaJo het volgende:
Maar nem, laten we na amerika afspreken, dat lijkt me leuker voor jemoet bovendien morgen werken dus ga het niet al te laat maken
Mja als het aan mij ligt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hey wacht, die andere helft is dus nog wel vrij![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, ikweetz
Écht? Écht? Dan wil ik misschien wel mee
En hoe is het verder met je? Al naar de dokter geweest?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb m'n eigen pc weer gereanimeerd, dus kan weer vanaf m'n eigen plekje posten op fok nu
Ik moet nu alleen wel weer heel wat drivers en andere ongein gaan installeren
Etenstijd!!!!!!!!quote:
Nee, ik ben altijd een beetje eigenwijs als het om naar de dokter gaan gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe is het verder met je? Al naar de dokter geweest?
Dat wil ik ook nog wel een keer doen, zo'n hike. Een vriend van me heeft dat ooit gedaan en dat scheen wel heel cool te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Etenstijd!!!!!!!!nu moet vriendje alleen even snel naar huis komen
Maarja, hij is lopend, want hij heeft zich voorgenomen om deze winter weer eens mee te lopen met een jaarlijkse hike (knettergek, dat is een teringeind lopen in de kou en bovendien 1 of 2 nachten kamperen!!![]()
) en is nu dus aan het trainen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd een beetje eigenwijs als het om naar de dokter gaan gaatIk ga pas als ze me er naartoe moeten dragen
Dus zoals ik me nu voel ga ik maandag weer gewoon werken
Bekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd een beetje eigenwijs als het om naar de dokter gaan gaatIk ga pas als ze me er naartoe moeten dragen
Dus zoals ik me nu voel ga ik maandag weer gewoon werken
YMCA is een gristelijke organisatie?????quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel een keer doen, zo'n hike. Een vriend van me heeft dat ooit gedaan en dat scheen wel heel cool te zijn.
Jaren geleden eens aangemeld voor een hike-vakantie in Roemenie(dacht ik) met 2 vrienden.
Maar die wilden opeens niet mee. De reis was van YMCA, een gggrrrrrristelijke organisatie en ze waren dus bang bekeerd te worden.
Op zich wel een beetje begrijpelijk aangezien er in de omschrijvingen wel dingen stonden als zoektochten naar jezelf en weet ik veel wat.
YMCA was er eerder dan dat nummer van de Village People hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
YMCA is een gristelijke organisatie?????![]()
![]()
leuk gekozen naam dan
En deze hike voert zo'n beetje rond Almelo en omstreken, dus heel spectaculair is dat niet, maar wel een jaarlijks evenement en het schijnt fantastisch te zijn.... maar mij krijgen ze voor geen goud mee
quote:The Young Men's Christian Association ("YMCA" or "the Y") was founded on June 6, 1844 in London, England, by George Williams.
Mooi, dan kun je het vuilnis buiten zetten, de nieuwe lamp ophangen, de kinderen in bad/bed doen, mij een massage geven want ik het de hele dag de vloer zitten schrobben en een bakkie koffie zetten. NU!quote:
Waar stonden je pantoffels ook al weer??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je het vuilnis buiten zetten, de nieuwe lamp ophangen, de kinderen in bad/bed doen, mij een massage geven want ik het de hele dag de vloer zitten schrobben en een bakkie koffie zetten. NU!
There's a good boy *pat* *pat*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar stonden je pantoffels ook al weer??
Hoe was jouw dag, schat?quote:
Schokkendquote:
Gelukkig, dan heb ik het toch wat zwaarder gehad:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schokkend
Vandaag de dakrand geplaatst en een stuk betonemaille weggehaald met een klophamer.
Morgen de rest wegbikken en we gaan de ramen plaatsen. Dus het wordt sowieso vanavond geen latertje want bier+klophamer+ramen= doodsvonnis
Redelijk nat. En wit, de eerste sneeuw is al gevallen. Wel weer schitterend!quote:
Ik zei ook niet dat ik het zwaar hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heb ik het toch wat zwaarder gehad:
Uit mijn slaapzak kruipen, de auto in, slapen, wakker worden om het vliegtuig in te gaan, slapen, wakker gemaakt worden omdat ik ook door de landing ben heen geslapen, tasjes pakken, de auto in, slapen, op de basis de tassen op bergen, de auto in (ditmaal niet slapen want ik rij zelf), parkeren, naar huis lopen, de computer en FOK! aanslingeren, biertje pakken.
De Higlands zijn schitterend op dit moment. Helemaal als je lekker in de natuur slaapt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed Cobra. Moet ik ook weer eens doen
Dit keer niet. Lekker zelf mogen koken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
scheelt dat er in jou geval og voor je natje en droogje gezorgd wordt
Zelfgevangen konijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit keer niet. Lekker zelf mogen koken.
quote:
Dát zou ik wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
en Grouse! Smaakte heerlijk gegrild boven een kampvuurtje.
Yep, ook gehad. Netjes geleerd een kip en konijn te doden en te villen. En de andere dieren, tja daar zijn we zelf achter gekomen hoe je het wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát zou ik wel eens willen proberen.
Heb je dat trouwens gehad? Survival skills zoals konijnen villen enz? Of is dat alleen weggelegd voor commando's en dat soort volk?
Het gevechts mes in ieder geval wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn die wapens toch ergens goed voor
Sweetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, ook gehad. Netjes geleerd een kip en konijn te doden en te villen. En de andere dieren, tja daar zijn we zelf achter gekomen hoe je het wel of niet moet doen.
Een kip plukken is iig niet nodig. Een paar sneetjes rond de poten en je trekt zo z'n velletje uit.
Houwitser zijn nodig voor het geval Hannibal weer eens met z'n olifanten op komt dagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar,
ja maar,
jullie hebben toch ook Howitzers? Daarmee kan je toch ook op konijnnen jagen (hoef je het vlees ook niet meer te snijden en te roosteren)
Vis, yep. zelf vangen en "the guts" er uit halen. Ik moet wel zeggen dat een eigen gevangen zalm wel het beste smaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sweet
En vis?
Ook geleerd een konijn te strikken?
quote:
Bear heeft wat meer beklommen maar ik denk dat ik persoonlijk Mears geen mietje zou durven noemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ray is een watje! Geef mij "Bear" maar!
Les Stroud! Een held!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die loopt met een camera team rond te zeulen. Da's leuk. Je hebt toch ook nog die andere gup die in zijn eentje aan het filmen is?
Ik welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bear heeft wat meer beklommen maar ik denk dat ik persoonlijk Mears geen mietje zou durven noemen
Hertenbiefstuk. Verscheidene natte stoelen vormen de stille ooggetuigen dat ik daar heel goed in benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het lekkerst is toch wel een eigen gevangen hert.
De biefstuk is heerlijk, maar een complete bout boven het vuur is nog lekkerder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk. Verscheidene natte stoelen vormen de stille ooggetuigen dat ik daar heel goed in ben
Succes. Buks lenen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik niet
Ik ga eens kijken of ik ergens een biertje kan vangen
Dat geloof ik graag. Bij ons is ooit het plan idee naar boven komen drijven om eens een flinke big te kopen en te roosteren a la Asterix en Obelix. Dat moet de komende lente/zomer maar eens gebeuren. Maar ik zou dat best eens met een hertenbout willen proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De biefstuk is heerlijk, maar een complete bout boven het vuur is nog lekkerder.![]()
Geroosterde big! mmmmmmm ook heerlijk. Shit, nu ga ik echt. Anders lukt het nooit om weg te komen met al dit gepraat over eten....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Bij ons is ooit het plan idee naar boven komen drijven om eens een flinke big te kopen en te roosteren a la Asterix en Obelix. Dat moet de komende lente/zomer maar eens gebeuren. Maar ik zou dat best eens met een hertenbout willen proberen
Ik weet niet helemaal zeker of ik ooit hert heb gegeten (volgens mij wel), maar rendier is sowieso lekker spulquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:28 schreef B.ertha het volgende:
vanuit mijn werk wordt regelmatig een big aan het spit geleverd
Hert wil ik ooit nog proeven. Konijn heb ik ook nog nooit gehad
Heeft het koud gelegen? Het is heel simpel eigenlijk: gooi het in je koffie. Als het schift/drijft: weggooien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is koffiemelk in dichte losse cupjes die een maand over datum is nog te vertrouwen?
Bear is ook wel een beetje van de misleiding, doet het wat anders voorkomen als het in werkelijk zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Bear en Les zijn iets meer "back to nature".
Ik denk dat ik het gewoon weg gooi. Zoveel kosten die dingen niet en normaal gesproken drink ik mijn koffie zwart.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft het koud gelegen? Het is heel simpel eigenlijk: gooi het in je koffie. Als het schift/drijft: weggooien.
Oh, dacht dat je dat nu wilde gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gewoon weg gooi. Zoveel kosten die dingen niet en normaal gesproken drink ik mijn koffie zwart.
Ja had er wel even zin in, maar echt nodig was het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat nu wilde gebruiken.
Dan zou ik ze ook weggooien.
Sharon en Ozzy.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de Blue Man Group?
Nou, mijn opmerking kwam een beetje uit de lucht vallen, en ik dacht dat MM het een beetje sarcastisch bedoelde met 'Thank you for your feedback'. Dus bedankt voor de mededeling, maar ik kan er niks mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Te laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
Foute muziek avond?
Dan ga ik wel mee
We gaan hier wel een keer heen, is echt vet grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
Foute muziek avond?
Dan ga ik wel mee
Je weet hoe het komt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn arm doet vet pijn, zit geen schaafwond maar een bult
quote:
Evengoed een prettige vakantie gewenstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Lag gisteren voor mijn doen extreem vroeg in bed.
Morgen vliegen, vannacht zomertijd terug, dan 9 uur terug in de tijd, mijn horloge maakt morgen overuren en ik denk mijn slaaptijd ook. Heb dus maar vast een voorschot genomen...
Dat nog netquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat nog netmijn post op fok heeft daar wel aan bijgedragen
![]()
quote:
Ik lag om half 1 in bed nog naar Sleepy Hollow te kijken, en daarvoor Finding Neverlandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
wij waren weer eens om half 1 terug uit de kroeg vannacht
Ik moet vandaag 2 vakanties betalen, dus mn saldo duikt ook hard naar beneden vandaagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:ik heb net 30 euro gevangen
ideaal want da's een verdubbeling van mijn rekeningsaldo
MadMaster, alvast heel goeie reis en fijne vakantie!!!
Renesse en Salou?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet vandaag 2 vakanties betalen, dus mn saldo duikt ook hard naar beneden vandaag
quote:
Wintersportquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
La Plagne en Alpe D'Huez, 2x wintersport
La Plagnequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
La Plagne en Alpe D'Huez, 2x wintersport
Veel plezier. Gelukkig hoef ik er morgen NIET om 0500 uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Net op de valreep nog 2 tickets geboekt voor het mega waterspektakel Le Rêve in Las Vegas:
Alle koffers en tassen zijn gepakt, MP3-spelers zijn opgeladen, SD-kaarten zijn geformateerd, alleen de toilettassen volgen morgenochtend om 5.00 uur nog...
Ik ben er klaar voor...
Rugby spelers, dat is altijd goed volkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben trouwens eergisteren vrienden geworden met het Newcastle rugbyteam (junioren) op de boot
Dat was lachen
En ik heb natuurlijk MaJo ontmoetD
Dank!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Veel plezier. Gelukkig hoef ik er morgen NIET om 0500 uit
Wynn? Een motoroliefabrikant heeft een eigen chique gebouw daar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Net op de valreep nog 2 tickets geboekt voor het mega waterspektakel Le Rêve in Las Vegas:
Alle koffers en tassen zijn gepakt, MP3-spelers zijn opgeladen, SD-kaarten zijn geformateerd, alleen de toilettassen volgen morgenochtend om 5.00 uur nog...
Ik ben er klaar voor...
Het ziet er in ieder geval zo uit:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wynn? Een motoroliefabrikant heeft een eigen chique gebouw daar?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:34 schreef iamredleader het volgende:
* gevonden!*
Laptop met bluetooth en Internet.
En als je even langskomt... kun je onze auto komen bekijken
Staat voor de deur: Opel Astra station12 jaar oud, 170/k op de teller, maar in picobello conditie
Wanneer ben je van plan weer in de woning te kruipen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de meeste oude ruiten zijn vandaag vervangen door dubbel glas. Binnenkort alles goed dichtkitten en raamlatjes erop. Nog één grote ruit vervangen en wat klapraampjes. Maandag aan het plafond beginnen, dan schiet het al op
Half januari moeten we er weer in omdat het huis waar we nu inzitten dan weer door de eigenaar betrokkeen gaat worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan weer in de woning te kruipen?
Mijn broer heeft bluetooth in zijn laptop en ik heb nu totaaal 0,0 zin om de deur uit te moeten voor een BT-stickiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bluetooth-adaptertjes zijn niet echt duur overigens... in Nederland 10 euro, via DealExtreme of zoiets minder dan 5
Heeft op dit tijdstip ook niet zo gek veel zinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn broer heeft bluetooth in zijn laptop en ik heb nu totaaal 0,0 zin om de deur uit te moeten voor een BT-stickie
O, dan heb je nog eventjes de tijd...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Half januari moeten we er weer in omdat het huis waar we nu inzitten dan weer door de eigenaar betrokkeen gaat worden.
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dan heb je nog eventjes de tijd...
In Extreme Home Makeover doen ze dat in een week...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor
Nieuwe muren optrekken voor de slaapkamers, electriciteit wegslopen en aanleggen(frezen, leuk), vrijwel ALLE muren stuccen, ALLE muren verven, AL het houtwerk schuren EN verven, complete hetelucht-vloerverwarming schoonmaken en opnieuw aanleggen, deuren schuren en verven, plinten, vloeren, complete badkamer bouwen, complete keuken bouwen, complete WC opnieuw doen. Nee, dat wordt krap aan hoor
En dan ben ik vast nog wat belangrijks vergeten.
-edit- ohja, plafond. Raggels, gipsplaten, stuccen en verven.
Moet je voor de grap eens zoeken naar de klachten over de kwaliteit van Extremem Makeover.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Extreme Home Makeover doen ze dat in een week...
Correct. We hebben een hoop hulp en dat scheelt enorm maar grote dingen doet de aannemer. Maar ook aannemers hebben andere opdrachten en vakanties etc. Wij zijn niet hun enige projectquote:Maar je doet, neem ik aan, toch niet alles zelf?
Ik zie alleen maar de TV-beelden, ik neem aan dat die ellende wel verholpen wordt...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens zoeken naar de klachten over de kwaliteit van Extremem Makeover.
Schimmels, kieren, lekkende daken, troep.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
Eigen Huis en Tuin schijnt trouwens wel kwaliteit af te leveren.
Dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Hoe word ik mama in Amsterdam-Zuid?
-paspoortquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef MaJo het volgende:laatste werkdag gehad, nu maar eens beginnen met voorbereiden voor amerika (lees: maandagnacht eens beginnen met inpakken
) ik ga maar eens een lijstje maken met wat ik allemaal nodig heb. Tips zijn welkom
Wat heb jij gedaan johquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef MaJo het volgende:
We hadden trouwens vandaag georgina verbaan in de winkel. Wat is zij eng dun zegheb haar nog een maskertje verkocht
![]()
mijn heup is er niet beter op geworden, de hele dag staan en trappen op en afloop echt een beetje kreupel nu
![]()
Dacht het niet neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie alleen maar de TV-beelden, ik neem aan dat die ellende wel verholpen wordt...
Ben geboren met een heupafwijking en daar heb ik soms last van als ik veel gelopen heb. Met jazz ook altijd veel last.quote:
ahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben geboren met een heupafwijking en daar heb ik soms last van als ik veel gelopen heb. Met jazz ook altijd veel last.
Ja, dat klinkt lomp maar Amerikanen vinden die dingen echt enorm geweldig. Dus mocht je een beetje het ijs willen breken, dan geef je ze een stroopwafel. Ervaring leert dat dat enorm goed werktquote:thanks voor het lijstjemet name dat pak stroopwafels
Ik dus ook maar het blijft angstvallig stilquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:36 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me nu wel af of dat Medisch Paspoort wel of niet op tijd is gekomen
Eigenlijk weinig aan toe te voegen, behalve, als je apparaten hebt die alleen op 220V kunnen, een 110/220V converter die je op Schiphol voor 14 Euro kan kopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-paspoort
-ticket
-medisch paspoort(te laat zeker?)
- puzzelboekjes/mp3-speler/leesboek/spelletjescomputert
- fotocamera
- vliegangstpillen(had je wat voor toch?)
- je goede humeur(ja, die is oubollig)
- toilettas
- kleren (warm en koud)
- ondergoed
- sokken
- 15 paar schoenen
- 3 baljurken
- RUGZAK
- pennen
- papier
- geld
- een pak stroopwafels als smeermiddel
- telefoon
- telefoonoplader
- verloopstekkers voor je telefoonoplader/laptop/etc
Ja, waar. Alhoewel tegenwoordig iedere telefoon/mp3-speler of laptop automatisch op beide voltages kunnen werken. Staat op de stekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig aan toe te voegen, behalve, als je apparaten hebt die alleen op 220V kunnen, een 110/220V converter die je op Schiphol voor 14 Euro kan kopen.
Toe maarquote:Zelfs de stroopwafels zitten nu in onze koffers...
Maar ook pepernoten en marsepein voor de familie in de USA.
Heb je een reisverzekering?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-paspoort
-ticket
-medisch paspoort(te laat zeker?)
- puzzelboekjes/mp3-speler/leesboek/spelletjescomputert
- fotocamera
- vliegangstpillen(had je wat voor toch?)
- je goede humeur(ja, die is oubollig)
- toilettas
- kleren (warm en koud)
- ondergoed
- sokken
- 15 paar schoenen
- 3 baljurken
- RUGZAK
- pennen
- papier
- geld
- een pak stroopwafels als smeermiddel
- telefoon
- telefoonoplader
- verloopstekkers voor je telefoonoplader/laptop/etc
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren,
Tot over 3 weken, zal dan wel een fotoverslagje doen.
Misschien dat ik nog even opduik vanuit een hotel met internet, dus wees nog steeds voorzichting met wat je zegt...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren,
Misschien dat ik nog even opduik vanuit een hotel met internet, dus wees nog steeds voorzichting met wat je zegt...
Dat is een meesterlijk goede filmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga proberen Office Space te kijken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren,
Ik heb je helaas niet meer gesproken gisteren, maar ik probeer zondagmiddag nog even te bellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
Medisch paspoort moet ik maandag nog even regelenondergoed in handbagage is een goeie
word erg zenuwachtig nu ik erover praatheb het vliegen aardig kunnen verdringen maar nu komt het wel erg dichtbij...
ga maar weer even in mijn vliegangstboek neuzen
en, smaakte het?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer terug van een etentje, vanavond onder andere koningskrab gegeten, dat spul waar stoere mannen hun leven voor wagen
Was wel aardig.quote:
Checkquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zijn klok terug gezet?
Computer en telefoon gingen automatisch, wekker en Digitenne moet ik nog even doen (al zou het me niet verbazen als die laatste zichzelf goed zet zodra ik het apparaat even aan zet)quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zijn klok terug gezet?
Nee blijkt morgen te zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Had jij vandaag niet trouwens een Amerika-meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |