-paspoortquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef MaJo het volgende:laatste werkdag gehad, nu maar eens beginnen met voorbereiden voor amerika (lees: maandagnacht eens beginnen met inpakken
) ik ga maar eens een lijstje maken met wat ik allemaal nodig heb. Tips zijn welkom
Wat heb jij gedaan johquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef MaJo het volgende:
We hadden trouwens vandaag georgina verbaan in de winkel. Wat is zij eng dun zegheb haar nog een maskertje verkocht
![]()
mijn heup is er niet beter op geworden, de hele dag staan en trappen op en afloop echt een beetje kreupel nu
![]()
Dacht het niet neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie alleen maar de TV-beelden, ik neem aan dat die ellende wel verholpen wordt...
Ben geboren met een heupafwijking en daar heb ik soms last van als ik veel gelopen heb. Met jazz ook altijd veel last.quote:
ahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben geboren met een heupafwijking en daar heb ik soms last van als ik veel gelopen heb. Met jazz ook altijd veel last.
Ja, dat klinkt lomp maar Amerikanen vinden die dingen echt enorm geweldig. Dus mocht je een beetje het ijs willen breken, dan geef je ze een stroopwafel. Ervaring leert dat dat enorm goed werktquote:thanks voor het lijstjemet name dat pak stroopwafels
Ik dus ook maar het blijft angstvallig stilquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:36 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me nu wel af of dat Medisch Paspoort wel of niet op tijd is gekomen
Eigenlijk weinig aan toe te voegen, behalve, als je apparaten hebt die alleen op 220V kunnen, een 110/220V converter die je op Schiphol voor 14 Euro kan kopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-paspoort
-ticket
-medisch paspoort(te laat zeker?)
- puzzelboekjes/mp3-speler/leesboek/spelletjescomputert
- fotocamera
- vliegangstpillen(had je wat voor toch?)
- je goede humeur(ja, die is oubollig)
- toilettas
- kleren (warm en koud)
- ondergoed
- sokken
- 15 paar schoenen
- 3 baljurken
- RUGZAK
- pennen
- papier
- geld
- een pak stroopwafels als smeermiddel
- telefoon
- telefoonoplader
- verloopstekkers voor je telefoonoplader/laptop/etc
Ja, waar. Alhoewel tegenwoordig iedere telefoon/mp3-speler of laptop automatisch op beide voltages kunnen werken. Staat op de stekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig aan toe te voegen, behalve, als je apparaten hebt die alleen op 220V kunnen, een 110/220V converter die je op Schiphol voor 14 Euro kan kopen.
Toe maarquote:Zelfs de stroopwafels zitten nu in onze koffers...
Maar ook pepernoten en marsepein voor de familie in de USA.
Heb je een reisverzekering?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-paspoort
-ticket
-medisch paspoort(te laat zeker?)
- puzzelboekjes/mp3-speler/leesboek/spelletjescomputert
- fotocamera
- vliegangstpillen(had je wat voor toch?)
- je goede humeur(ja, die is oubollig)
- toilettas
- kleren (warm en koud)
- ondergoed
- sokken
- 15 paar schoenen
- 3 baljurken
- RUGZAK
- pennen
- papier
- geld
- een pak stroopwafels als smeermiddel
- telefoon
- telefoonoplader
- verloopstekkers voor je telefoonoplader/laptop/etc
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren,
Tot over 3 weken, zal dan wel een fotoverslagje doen.
Misschien dat ik nog even opduik vanuit een hotel met internet, dus wees nog steeds voorzichting met wat je zegt...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren,
Misschien dat ik nog even opduik vanuit een hotel met internet, dus wees nog steeds voorzichting met wat je zegt...
Dat is een meesterlijk goede filmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga proberen Office Space te kijken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren,
Ik heb je helaas niet meer gesproken gisteren, maar ik probeer zondagmiddag nog even te bellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
Medisch paspoort moet ik maandag nog even regelenondergoed in handbagage is een goeie
word erg zenuwachtig nu ik erover praatheb het vliegen aardig kunnen verdringen maar nu komt het wel erg dichtbij...
ga maar weer even in mijn vliegangstboek neuzen
en, smaakte het?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer terug van een etentje, vanavond onder andere koningskrab gegeten, dat spul waar stoere mannen hun leven voor wagen
Was wel aardig.quote:
Checkquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zijn klok terug gezet?
Computer en telefoon gingen automatisch, wekker en Digitenne moet ik nog even doen (al zou het me niet verbazen als die laatste zichzelf goed zet zodra ik het apparaat even aan zet)quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zijn klok terug gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |