Evengoed een prettige vakantie gewenstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Lag gisteren voor mijn doen extreem vroeg in bed.
Morgen vliegen, vannacht zomertijd terug, dan 9 uur terug in de tijd, mijn horloge maakt morgen overuren en ik denk mijn slaaptijd ook. Heb dus maar vast een voorschot genomen...
Dat nog netquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat nog netmijn post op fok heeft daar wel aan bijgedragen
![]()
quote:
Ik lag om half 1 in bed nog naar Sleepy Hollow te kijken, en daarvoor Finding Neverlandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
wij waren weer eens om half 1 terug uit de kroeg vannacht
Ik moet vandaag 2 vakanties betalen, dus mn saldo duikt ook hard naar beneden vandaagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:ik heb net 30 euro gevangen
ideaal want da's een verdubbeling van mijn rekeningsaldo
MadMaster, alvast heel goeie reis en fijne vakantie!!!
Renesse en Salou?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet vandaag 2 vakanties betalen, dus mn saldo duikt ook hard naar beneden vandaag
quote:
Wintersportquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
La Plagne en Alpe D'Huez, 2x wintersport
La Plagnequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
La Plagne en Alpe D'Huez, 2x wintersport
Veel plezier. Gelukkig hoef ik er morgen NIET om 0500 uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Net op de valreep nog 2 tickets geboekt voor het mega waterspektakel Le Rźve in Las Vegas:
Alle koffers en tassen zijn gepakt, MP3-spelers zijn opgeladen, SD-kaarten zijn geformateerd, alleen de toilettassen volgen morgenochtend om 5.00 uur nog...
Ik ben er klaar voor...
Rugby spelers, dat is altijd goed volkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben trouwens eergisteren vrienden geworden met het Newcastle rugbyteam (junioren) op de boot
Dat was lachen
En ik heb natuurlijk MaJo ontmoetD
Dank!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Veel plezier. Gelukkig hoef ik er morgen NIET om 0500 uit
Wynn? Een motoroliefabrikant heeft een eigen chique gebouw daar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Net op de valreep nog 2 tickets geboekt voor het mega waterspektakel Le Rźve in Las Vegas:
Alle koffers en tassen zijn gepakt, MP3-spelers zijn opgeladen, SD-kaarten zijn geformateerd, alleen de toilettassen volgen morgenochtend om 5.00 uur nog...
Ik ben er klaar voor...
Het ziet er in ieder geval zo uit:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wynn? Een motoroliefabrikant heeft een eigen chique gebouw daar?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:34 schreef iamredleader het volgende:
* gevonden!*
Laptop met bluetooth en Internet.
En als je even langskomt... kun je onze auto komen bekijken
Staat voor de deur: Opel Astra station12 jaar oud, 170/k op de teller, maar in picobello conditie
Wanneer ben je van plan weer in de woning te kruipen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de meeste oude ruiten zijn vandaag vervangen door dubbel glas. Binnenkort alles goed dichtkitten en raamlatjes erop. Nog één grote ruit vervangen en wat klapraampjes. Maandag aan het plafond beginnen, dan schiet het al op
Half januari moeten we er weer in omdat het huis waar we nu inzitten dan weer door de eigenaar betrokkeen gaat worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan weer in de woning te kruipen?
Mijn broer heeft bluetooth in zijn laptop en ik heb nu totaaal 0,0 zin om de deur uit te moeten voor een BT-stickiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bluetooth-adaptertjes zijn niet echt duur overigens... in Nederland 10 euro, via DealExtreme of zoiets minder dan 5
Heeft op dit tijdstip ook niet zo gek veel zinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn broer heeft bluetooth in zijn laptop en ik heb nu totaaal 0,0 zin om de deur uit te moeten voor een BT-stickie
O, dan heb je nog eventjes de tijd...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Half januari moeten we er weer in omdat het huis waar we nu inzitten dan weer door de eigenaar betrokkeen gaat worden.
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dan heb je nog eventjes de tijd...
In Extreme Home Makeover doen ze dat in een week...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor
Nieuwe muren optrekken voor de slaapkamers, electriciteit wegslopen en aanleggen(frezen, leuk), vrijwel ALLE muren stuccen, ALLE muren verven, AL het houtwerk schuren EN verven, complete hetelucht-vloerverwarming schoonmaken en opnieuw aanleggen, deuren schuren en verven, plinten, vloeren, complete badkamer bouwen, complete keuken bouwen, complete WC opnieuw doen. Nee, dat wordt krap aan hoor
En dan ben ik vast nog wat belangrijks vergeten.
-edit- ohja, plafond. Raggels, gipsplaten, stuccen en verven.
Moet je voor de grap eens zoeken naar de klachten over de kwaliteit van Extremem Makeover.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Extreme Home Makeover doen ze dat in een week...
Correct. We hebben een hoop hulp en dat scheelt enorm maar grote dingen doet de aannemer. Maar ook aannemers hebben andere opdrachten en vakanties etc. Wij zijn niet hun enige projectquote:Maar je doet, neem ik aan, toch niet alles zelf?
Ik zie alleen maar de TV-beelden, ik neem aan dat die ellende wel verholpen wordt...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens zoeken naar de klachten over de kwaliteit van Extremem Makeover.
Schimmels, kieren, lekkende daken, troep.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
Eigen Huis en Tuin schijnt trouwens wel kwaliteit af te leveren.
Dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Hoe word ik mama in Amsterdam-Zuid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |