Sweetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, ook gehad. Netjes geleerd een kip en konijn te doden en te villen. En de andere dieren, tja daar zijn we zelf achter gekomen hoe je het wel of niet moet doen.
Een kip plukken is iig niet nodig. Een paar sneetjes rond de poten en je trekt zo z'n velletje uit.
Houwitser zijn nodig voor het geval Hannibal weer eens met z'n olifanten op komt dagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar,
ja maar,
jullie hebben toch ook Howitzers? Daarmee kan je toch ook op konijnnen jagen (hoef je het vlees ook niet meer te snijden en te roosteren)
Vis, yep. zelf vangen en "the guts" er uit halen. Ik moet wel zeggen dat een eigen gevangen zalm wel het beste smaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sweet
En vis?
Ook geleerd een konijn te strikken?
quote:
Bear heeft wat meer beklommen maar ik denk dat ik persoonlijk Mears geen mietje zou durven noemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ray is een watje! Geef mij "Bear" maar!
Les Stroud! Een held!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die loopt met een camera team rond te zeulen. Da's leuk. Je hebt toch ook nog die andere gup die in zijn eentje aan het filmen is?
Ik welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bear heeft wat meer beklommen maar ik denk dat ik persoonlijk Mears geen mietje zou durven noemen
Hertenbiefstuk. Verscheidene natte stoelen vormen de stille ooggetuigen dat ik daar heel goed in benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het lekkerst is toch wel een eigen gevangen hert.
De biefstuk is heerlijk, maar een complete bout boven het vuur is nog lekkerder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk. Verscheidene natte stoelen vormen de stille ooggetuigen dat ik daar heel goed in ben
Succes. Buks lenen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik niet
Ik ga eens kijken of ik ergens een biertje kan vangen
Dat geloof ik graag. Bij ons is ooit het plan idee naar boven komen drijven om eens een flinke big te kopen en te roosteren a la Asterix en Obelix. Dat moet de komende lente/zomer maar eens gebeuren. Maar ik zou dat best eens met een hertenbout willen proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De biefstuk is heerlijk, maar een complete bout boven het vuur is nog lekkerder.![]()
Geroosterde big! mmmmmmm ook heerlijk. Shit, nu ga ik echt. Anders lukt het nooit om weg te komen met al dit gepraat over eten....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Bij ons is ooit het plan idee naar boven komen drijven om eens een flinke big te kopen en te roosteren a la Asterix en Obelix. Dat moet de komende lente/zomer maar eens gebeuren. Maar ik zou dat best eens met een hertenbout willen proberen
Ik weet niet helemaal zeker of ik ooit hert heb gegeten (volgens mij wel), maar rendier is sowieso lekker spulquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:28 schreef B.ertha het volgende:
vanuit mijn werk wordt regelmatig een big aan het spit geleverd
Hert wil ik ooit nog proeven. Konijn heb ik ook nog nooit gehad
Heeft het koud gelegen? Het is heel simpel eigenlijk: gooi het in je koffie. Als het schift/drijft: weggooien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is koffiemelk in dichte losse cupjes die een maand over datum is nog te vertrouwen?
Bear is ook wel een beetje van de misleiding, doet het wat anders voorkomen als het in werkelijk zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Bear en Les zijn iets meer "back to nature".
Ik denk dat ik het gewoon weg gooi. Zoveel kosten die dingen niet en normaal gesproken drink ik mijn koffie zwart.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft het koud gelegen? Het is heel simpel eigenlijk: gooi het in je koffie. Als het schift/drijft: weggooien.
Oh, dacht dat je dat nu wilde gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gewoon weg gooi. Zoveel kosten die dingen niet en normaal gesproken drink ik mijn koffie zwart.
Ja had er wel even zin in, maar echt nodig was het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat nu wilde gebruiken.
Dan zou ik ze ook weggooien.
Sharon en Ozzy.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de Blue Man Group?
Nou, mijn opmerking kwam een beetje uit de lucht vallen, en ik dacht dat MM het een beetje sarcastisch bedoelde met 'Thank you for your feedback'. Dus bedankt voor de mededeling, maar ik kan er niks mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Te laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
Foute muziek avond?
Dan ga ik wel mee
We gaan hier wel een keer heen, is echt vet grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
Foute muziek avond?
Dan ga ik wel mee
Je weet hoe het komt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn arm doet vet pijn, zit geen schaafwond maar een bult
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |