Ben je iets van plan nemquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik ben van mening dat ik dan juist mee moet
Nee is goed joh, als je terug bent dan maar
Mijn naam is Haas. 3,5?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je iets van plan nemvan de 5 meiden zijn er 3,5 vrijgezel
maar je mag serieus mee hoor als je dat trekt
Nu moet je wel mee, Nemquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je iets van plan nemvan de 5 meiden zijn er 3,5 vrijgezel
maar je mag serieus mee hoor als je dat trekt
Eentje is biseksueel?quote:
Of aan het knipperlichtenquote:
Je snapt mequote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:31 schreef MaJo het volgende:
Maar nem, laten we na amerika afspreken, dat lijkt me leuker voor jemoet bovendien morgen werken dus ga het niet al te laat maken
Mja als het aan mij ligt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hey wacht, die andere helft is dus nog wel vrij![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, ikweetz
Ćcht? Ćcht? Dan wil ik misschien wel mee
En hoe is het verder met je? Al naar de dokter geweest?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb m'n eigen pc weer gereanimeerd, dus kan weer vanaf m'n eigen plekje posten op fok nu
Ik moet nu alleen wel weer heel wat drivers en andere ongein gaan installeren
Etenstijd!!!!!!!!quote:
Nee, ik ben altijd een beetje eigenwijs als het om naar de dokter gaan gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe is het verder met je? Al naar de dokter geweest?
Dat wil ik ook nog wel een keer doen, zo'n hike. Een vriend van me heeft dat ooit gedaan en dat scheen wel heel cool te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Etenstijd!!!!!!!!nu moet vriendje alleen even snel naar huis komen
Maarja, hij is lopend, want hij heeft zich voorgenomen om deze winter weer eens mee te lopen met een jaarlijkse hike (knettergek, dat is een teringeind lopen in de kou en bovendien 1 of 2 nachten kamperen!!![]()
) en is nu dus aan het trainen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd een beetje eigenwijs als het om naar de dokter gaan gaatIk ga pas als ze me er naartoe moeten dragen
Dus zoals ik me nu voel ga ik maandag weer gewoon werken
Bekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd een beetje eigenwijs als het om naar de dokter gaan gaatIk ga pas als ze me er naartoe moeten dragen
Dus zoals ik me nu voel ga ik maandag weer gewoon werken
YMCA is een gristelijke organisatie?????quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel een keer doen, zo'n hike. Een vriend van me heeft dat ooit gedaan en dat scheen wel heel cool te zijn.
Jaren geleden eens aangemeld voor een hike-vakantie in Roemenie(dacht ik) met 2 vrienden.
Maar die wilden opeens niet mee. De reis was van YMCA, een gggrrrrrristelijke organisatie en ze waren dus bang bekeerd te worden.
Op zich wel een beetje begrijpelijk aangezien er in de omschrijvingen wel dingen stonden als zoektochten naar jezelf en weet ik veel wat.
YMCA was er eerder dan dat nummer van de Village People hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
YMCA is een gristelijke organisatie?????![]()
![]()
leuk gekozen naam dan
En deze hike voert zo'n beetje rond Almelo en omstreken, dus heel spectaculair is dat niet, maar wel een jaarlijks evenement en het schijnt fantastisch te zijn.... maar mij krijgen ze voor geen goud mee
quote:The Young Men's Christian Association ("YMCA" or "the Y") was founded on June 6, 1844 in London, England, by George Williams.
Mooi, dan kun je het vuilnis buiten zetten, de nieuwe lamp ophangen, de kinderen in bad/bed doen, mij een massage geven want ik het de hele dag de vloer zitten schrobben en een bakkie koffie zetten. NU!quote:
Waar stonden je pantoffels ook al weer??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je het vuilnis buiten zetten, de nieuwe lamp ophangen, de kinderen in bad/bed doen, mij een massage geven want ik het de hele dag de vloer zitten schrobben en een bakkie koffie zetten. NU!
There's a good boy *pat* *pat*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar stonden je pantoffels ook al weer??
Hoe was jouw dag, schat?quote:
Schokkendquote:
Gelukkig, dan heb ik het toch wat zwaarder gehad:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schokkend
Vandaag de dakrand geplaatst en een stuk betonemaille weggehaald met een klophamer.
Morgen de rest wegbikken en we gaan de ramen plaatsen. Dus het wordt sowieso vanavond geen latertje want bier+klophamer+ramen= doodsvonnis
Redelijk nat. En wit, de eerste sneeuw is al gevallen. Wel weer schitterend!quote:
Ik zei ook niet dat ik het zwaar hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heb ik het toch wat zwaarder gehad:
Uit mijn slaapzak kruipen, de auto in, slapen, wakker worden om het vliegtuig in te gaan, slapen, wakker gemaakt worden omdat ik ook door de landing ben heen geslapen, tasjes pakken, de auto in, slapen, op de basis de tassen op bergen, de auto in (ditmaal niet slapen want ik rij zelf), parkeren, naar huis lopen, de computer en FOK! aanslingeren, biertje pakken.
De Higlands zijn schitterend op dit moment. Helemaal als je lekker in de natuur slaapt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed Cobra. Moet ik ook weer eens doen
Dit keer niet. Lekker zelf mogen koken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
scheelt dat er in jou geval og voor je natje en droogje gezorgd wordt
Zelfgevangen konijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit keer niet. Lekker zelf mogen koken.
quote:
Dįt zou ik wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
en Grouse! Smaakte heerlijk gegrild boven een kampvuurtje.
Yep, ook gehad. Netjes geleerd een kip en konijn te doden en te villen. En de andere dieren, tja daar zijn we zelf achter gekomen hoe je het wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dįt zou ik wel eens willen proberen.
Heb je dat trouwens gehad? Survival skills zoals konijnen villen enz? Of is dat alleen weggelegd voor commando's en dat soort volk?
Het gevechts mes in ieder geval wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn die wapens toch ergens goed voor
Sweetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, ook gehad. Netjes geleerd een kip en konijn te doden en te villen. En de andere dieren, tja daar zijn we zelf achter gekomen hoe je het wel of niet moet doen.
Een kip plukken is iig niet nodig. Een paar sneetjes rond de poten en je trekt zo z'n velletje uit.
Houwitser zijn nodig voor het geval Hannibal weer eens met z'n olifanten op komt dagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar,
ja maar,
jullie hebben toch ook Howitzers? Daarmee kan je toch ook op konijnnen jagen (hoef je het vlees ook niet meer te snijden en te roosteren)
Vis, yep. zelf vangen en "the guts" er uit halen. Ik moet wel zeggen dat een eigen gevangen zalm wel het beste smaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sweet
En vis?
Ook geleerd een konijn te strikken?
quote:
Bear heeft wat meer beklommen maar ik denk dat ik persoonlijk Mears geen mietje zou durven noemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ray is een watje! Geef mij "Bear" maar!
Les Stroud! Een held!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die loopt met een camera team rond te zeulen. Da's leuk. Je hebt toch ook nog die andere gup die in zijn eentje aan het filmen is?
Ik welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bear heeft wat meer beklommen maar ik denk dat ik persoonlijk Mears geen mietje zou durven noemen
Hertenbiefstuk. Verscheidene natte stoelen vormen de stille ooggetuigen dat ik daar heel goed in benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het lekkerst is toch wel een eigen gevangen hert.
De biefstuk is heerlijk, maar een complete bout boven het vuur is nog lekkerder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk. Verscheidene natte stoelen vormen de stille ooggetuigen dat ik daar heel goed in ben
Succes. Buks lenen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik niet
Ik ga eens kijken of ik ergens een biertje kan vangen
Dat geloof ik graag. Bij ons is ooit het plan idee naar boven komen drijven om eens een flinke big te kopen en te roosteren a la Asterix en Obelix. Dat moet de komende lente/zomer maar eens gebeuren. Maar ik zou dat best eens met een hertenbout willen proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De biefstuk is heerlijk, maar een complete bout boven het vuur is nog lekkerder.![]()
Geroosterde big! mmmmmmm ook heerlijk. Shit, nu ga ik echt. Anders lukt het nooit om weg te komen met al dit gepraat over eten....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Bij ons is ooit het plan idee naar boven komen drijven om eens een flinke big te kopen en te roosteren a la Asterix en Obelix. Dat moet de komende lente/zomer maar eens gebeuren. Maar ik zou dat best eens met een hertenbout willen proberen
Ik weet niet helemaal zeker of ik ooit hert heb gegeten (volgens mij wel), maar rendier is sowieso lekker spulquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:28 schreef B.ertha het volgende:
vanuit mijn werk wordt regelmatig een big aan het spit geleverd
Hert wil ik ooit nog proeven. Konijn heb ik ook nog nooit gehad
Heeft het koud gelegen? Het is heel simpel eigenlijk: gooi het in je koffie. Als het schift/drijft: weggooien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is koffiemelk in dichte losse cupjes die een maand over datum is nog te vertrouwen?
Bear is ook wel een beetje van de misleiding, doet het wat anders voorkomen als het in werkelijk zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Bear en Les zijn iets meer "back to nature".
Ik denk dat ik het gewoon weg gooi. Zoveel kosten die dingen niet en normaal gesproken drink ik mijn koffie zwart.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft het koud gelegen? Het is heel simpel eigenlijk: gooi het in je koffie. Als het schift/drijft: weggooien.
Oh, dacht dat je dat nu wilde gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gewoon weg gooi. Zoveel kosten die dingen niet en normaal gesproken drink ik mijn koffie zwart.
Ja had er wel even zin in, maar echt nodig was het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat nu wilde gebruiken.
Dan zou ik ze ook weggooien.
Sharon en Ozzy.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de Blue Man Group?
Nou, mijn opmerking kwam een beetje uit de lucht vallen, en ik dacht dat MM het een beetje sarcastisch bedoelde met 'Thank you for your feedback'. Dus bedankt voor de mededeling, maar ik kan er niks mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Te laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
Foute muziek avond?
Dan ga ik wel mee
We gaan hier wel een keer heen, is echt vet grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
Foute muziek avond?
Dan ga ik wel mee
Je weet hoe het komt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn arm doet vet pijn, zit geen schaafwond maar een bult
quote:
Evengoed een prettige vakantie gewenstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Lag gisteren voor mijn doen extreem vroeg in bed.
Morgen vliegen, vannacht zomertijd terug, dan 9 uur terug in de tijd, mijn horloge maakt morgen overuren en ik denk mijn slaaptijd ook. Heb dus maar vast een voorschot genomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |