Dit soort geneuzel is voor mij een hele goede reden om nooit aan zulke projecten mee te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Mèn; ik ben echt geïrriteerd. In ieder geval, waar het op neer komt, ik mag (en of jullie dat ajb ook niet meer willen doen) niet meer de volledige naam van die poltiieke beweging hier neerzette. Het is terug te vinden op google en sinds ik het neit aan het ophemelen was sprak het de officiele verhalen tegen.
Ook mag ik (die de meeste perscontacten geregeld heeft) niet meer met de pers praten.
Fijn.
Leuk.
Topproject.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Mèn; ik ben echt geïrriteerd. In ieder geval, waar het op neer komt, ik mag (en of jullie dat ajb ook niet meer willen doen) niet meer de volledige naam van die poltiieke beweging hier neerzette. Het is terug te vinden op google en sinds ik het neit aan het ophemelen was sprak het de officiele verhalen tegen.
Ook mag ik (die de meeste perscontacten geregeld heeft) niet meer met de pers praten.
Fijn.
Leuk.
Topproject.![]()
Ja dat had ik ook al gedaan, maar vind het vervelend Laffer daarmee te moeten lastigvallen. Alleen de twee woordvoerdsters (!) mogen met de pers praten...Maar ik heb de perscontacten geregeld enzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat een zeikerds
je was namelijk best wel positief over het projecten waarom mag je niet meer met de pers praten
ik heb een keer ongeveer hetzelfde gehad, met m'n stage. mocht ik blijkbaar geen dingen hier neer zetten over m'n opdracht, waren ze niet blij mee. Ging nergens over eigenlijk, ik vroeg gewoon jullie mening maar a la, prima, ik heb een berichtje gestuurd naar Laffer, het verhaal uitgelegd, en gevraagd of de berichten met info over het project leeggehaald konden wordenproblem solved
(maar god wat een eikelbijters)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Fijn.
Leuk.
Topproject.![]()
Zo, kan die ook weer van je lijstje geschrapt worden want daar ben je dus niet geschikt voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Zijnde:
Advertising & Marketing, Communications and Public Relations
Art, Media, Design
Creative Writing
Events Managment
Events Managment and Music & Media Managment
Film & Broadcast Productions
Film Studies and Theater Studies
Media Studies
Music & Media Managment
Performing Arts
Public Relations
Restoration & Conservation
Theatre Studies
Ik weet niet wat rachels/raggels zijn dus de spelling... beats mequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Lunchpauze
Het dak heeft een nieuwe rand en ik heb een stuk betonemaille eraf gesloopt(rotwerk)
Morgen de ramen erin en de rachels/raggels(?) voor het plafond erin.
Hernoem het naar een .jpg en mail het nog eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat rachels/raggels zijn dus de spelling... beats me
Ik zit te klooien, notabene met PatienceHeb mijn thuiszorgmevrouw beloofd dat ik haar aan een nieuwe versie Patience help, want haar zoon heeft die van haar van dr computer gewist
Leek me eigenlijk stug dat dat kon, maar ik heb gezocht en ze heeft het echt niet meer....
Nu probeerde ik mijn Patience te kopieren en te mailen, maar Hotmail wil geen .exe-bestanden mailen
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuuuuu toen ik dat bestand gewoon met 'naam wijzigen' in sol.jpg veranderde kwam er ineens een waarschuwing van mn virusscan dat dat bestand mogelijk geïnfecteerd is met een virus!!!
Dat is toch zeker gewoon de virusscan die paranoia is?
Je virusscanner heeft 'm waarschijnlijk geblokkeerd. Moet je even daar kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, nu kan ik helemaal niks meer met dat bestand
Niet naamwijzigen, niet verwijderen........ ik haat het als ik computers niet snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |