quote:
Goed, alles verloopt uitstekend.quote:
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, alles verloopt uitstekend.
Voor veel mensen wel een schok hoor. We hebben voor het eerst in meer dan 20 jaar binnen de Luchtmacht een mobilisatie ingezet. Zo'n 800 reservisten worden nu opgeroepen.
Die reservisten weten toch zeker ook wel dat er een oefening is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, alles verloopt uitstekend.
Voor veel mensen wel een schok hoor. We hebben voor het eerst in meer dan 20 jaar binnen de Luchtmacht een mobilisatie ingezet. Zo'n 800 reservisten worden nu opgeroepen.
Het zal voor velen zeker een weerzien worden met oude maten. En vechten zit er niet in want van de politiek mag het haast niet meer. Ze kunnen het zeker nog wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.
Want vechten kunnen soldaten niet meer.
Hey Dafquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.
Want vechten kunnen soldaten niet meer.
Als hun staf de informatie goed heeft doorgezet wel. Ik ga er van uit dat er zeker mensen op hun onderdeel opkomen met het idee dat het realiteit is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die reservisten weten toch zeker ook wel dat er een oefening is?
Sorry, verkeerde interpretatie van "kunnen" in m'n vorige post. Wat je net zei klopt meer met wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal voor velen zeker een weerzien worden met oude maten. En vechten zit er niet in want van de politiek mag het haast niet meer. Ze kunnen het zeker nog wel.
Ok, en deze mobilisatie gebeurt in het kader van de landelijke oefening "Waterproef".quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde interpretatie van "kunnen" in m'n vorige post. Wat je net zei klopt meer met wat ik bedoelde.
Thanksquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, ik heb je verslag gelezen. En kan maar één ding zeggen:
![]()
Ik wou dat ik dat had kunnen mee maken!!
Dan zijn het prutsersquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hun staf de informatie goed heeft doorgezet wel. Ik ga er van uit dat er zeker mensen op hun onderdeel opkomen met het idee dat het realiteit is.
Het was alleen niet bekend dat er mbt militair personeel een mobilisatie zou plaats vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het prutsers. Ik wist dat er een oefening gepland was en heb geen familie in het leger zitten
Ik heb die speech pas later in een herhaling gezien. Ik vond hem heel proffesioneel, ook richting de "tegenstanders". Ik ben er van overtuigd dat de US de juiste persoon heeft gekozen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksZoals ik al zei kan ik het nog steeds niet helemaal beseffen, het is zo vreemd. In het vliegtuig terug werd de hele overwinningsspeech nog eens uitgezonden en zat echt met kippenvel te kijken. Dat ik daar bij was! Te bizar voor woorden...
Okay, fair enoughquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was alleen niet bekend dat er mbt militair personeel een mobilisatie zou plaats vinden.
Wel is één van de veelgestelde vragen mbt de mobilistaie; "heeft zeker te maken met die landelijke oefening".
Men is dus op de hoogte van de landelijke actualiteiten, alleen is het soms lastig een militaire inzet hier aan te koppelen.
Die speech was indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb die speech pas later in een herhaling gezien. Ik vond hem heel proffesioneel, ook richting de "tegenstanders". Ik ben er van overtuigd dat de US de juiste persoon heeft gekozen.
Ik ben erg blij voor je dat je erbij was. Een memorabel moment in de wereld geschiedenis!
Maar het verloopt voorspoedig. Vrijdag avond rond 1900 uur verwachten wij minimaal 500 personen op dek te hebben voor een daadwerkelijke inzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |