quote:
Goed, alles verloopt uitstekend.quote:
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, alles verloopt uitstekend.
Voor veel mensen wel een schok hoor. We hebben voor het eerst in meer dan 20 jaar binnen de Luchtmacht een mobilisatie ingezet. Zo'n 800 reservisten worden nu opgeroepen.
Die reservisten weten toch zeker ook wel dat er een oefening is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, alles verloopt uitstekend.
Voor veel mensen wel een schok hoor. We hebben voor het eerst in meer dan 20 jaar binnen de Luchtmacht een mobilisatie ingezet. Zo'n 800 reservisten worden nu opgeroepen.
Het zal voor velen zeker een weerzien worden met oude maten. En vechten zit er niet in want van de politiek mag het haast niet meer. Ze kunnen het zeker nog wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.
Want vechten kunnen soldaten niet meer.
Hey Dafquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beetje klaverjassen met oude bekenden en zo.
Want vechten kunnen soldaten niet meer.
Als hun staf de informatie goed heeft doorgezet wel. Ik ga er van uit dat er zeker mensen op hun onderdeel opkomen met het idee dat het realiteit is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die reservisten weten toch zeker ook wel dat er een oefening is?
Sorry, verkeerde interpretatie van "kunnen" in m'n vorige post. Wat je net zei klopt meer met wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal voor velen zeker een weerzien worden met oude maten. En vechten zit er niet in want van de politiek mag het haast niet meer. Ze kunnen het zeker nog wel.
Ok, en deze mobilisatie gebeurt in het kader van de landelijke oefening "Waterproef".quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde interpretatie van "kunnen" in m'n vorige post. Wat je net zei klopt meer met wat ik bedoelde.
Thanksquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, ik heb je verslag gelezen. En kan maar één ding zeggen:
![]()
Ik wou dat ik dat had kunnen mee maken!!
Dan zijn het prutsersquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hun staf de informatie goed heeft doorgezet wel. Ik ga er van uit dat er zeker mensen op hun onderdeel opkomen met het idee dat het realiteit is.
Het was alleen niet bekend dat er mbt militair personeel een mobilisatie zou plaats vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het prutsers. Ik wist dat er een oefening gepland was en heb geen familie in het leger zitten
Ik heb die speech pas later in een herhaling gezien. Ik vond hem heel proffesioneel, ook richting de "tegenstanders". Ik ben er van overtuigd dat de US de juiste persoon heeft gekozen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksZoals ik al zei kan ik het nog steeds niet helemaal beseffen, het is zo vreemd. In het vliegtuig terug werd de hele overwinningsspeech nog eens uitgezonden en zat echt met kippenvel te kijken. Dat ik daar bij was! Te bizar voor woorden...
Okay, fair enoughquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was alleen niet bekend dat er mbt militair personeel een mobilisatie zou plaats vinden.
Wel is één van de veelgestelde vragen mbt de mobilistaie; "heeft zeker te maken met die landelijke oefening".
Men is dus op de hoogte van de landelijke actualiteiten, alleen is het soms lastig een militaire inzet hier aan te koppelen.
Die speech was indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb die speech pas later in een herhaling gezien. Ik vond hem heel proffesioneel, ook richting de "tegenstanders". Ik ben er van overtuigd dat de US de juiste persoon heeft gekozen.
Ik ben erg blij voor je dat je erbij was. Een memorabel moment in de wereld geschiedenis!
Maar het verloopt voorspoedig. Vrijdag avond rond 1900 uur verwachten wij minimaal 500 personen op dek te hebben voor een daadwerkelijke inzet.quote:
Wat ik van McCain heb gezien was zeker sportief. Alleen zijn aanhangers reageerden wat minder. Maar dat was natuurlijk ook te verwachten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die speech was indrukwekkend inderdaadHeel respectvol naar de republikeinen en de mensen die niet op hem gestemd hebben. Hij kan het ook zo mooi brengen
Overigens wel allemaal van de autocue
Ik vond trouwens dat McCain ook heel sportief was!
Ik ben ook erg blij dat ik erbij was, dit gaat zeker mijn leestje meest memorabele momenten ooit halen
De McCain aanhangers zijn echt engquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik van McCain heb gezien was zeker sportief. Alleen zijn aanhangers reageerden wat minder. Maar dat was natuurlijk ook te verwachten.
Hoe denk jij over de uitspraak van Obama dat hij wil samenwerken met McCain? Hoe gaat hij dat doen? Een leuk ministerspostje aanbieden?
Powell heeft toch al de post van BuZa afgewezen? Jammer genoegquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
De McCain aanhangers zijn echt engWat zitten daar een bekrompen mensen tussen
Gelukkig ook hele leuke en lieve mensen ontmoet, maar over het algemeen voelde ik me een stuk meer thuis tussen de democraten.
Het zou heel sportief zijn als Obama hem een ministerspost aan zou bieden, zou ook een unicum zijn! Maar verwacht het zelf eerlijk gezegd niet. Denk wel dat Colin Powel een goede kans maakt
Oh echt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Powell heeft toch al de post van BuZa afgewezen? Jammer genoeg
Was gisteren op NOS radio nieuws. Flink balen. Hij zou het echt goed doen als minister van BuZa of Def.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt?Heb het nieuws niet meer gevolgd sinds ik terug ben. Eeuwig zonde...
McCain wel ja, dat gepeupel dat voor zijn neus stond nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vond trouwens dat McCain ook heel sportief was!
Waarom handetekening zetten?quote:
Koffie? Graag!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom handetekening zetten?
lama
pssst, volgens mij had Nem het over zichzelfquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Het weekend brengt zeker wat leuks
Morgen lunch bij vrienden, 'savonds vergadering van de vrijwilligersclub, zondag bij de Kwantum en IKEA wat kleine boodschappen en 'savonds een verjaardagsfeest van een kennis
Ga je nu ook zingend praten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik meld me af voor dit weekend! ik ben verscolen in diep diep zuid-limburg.
de getto jeweetz![]()
Mijn gehoor is goed en ik heb wel regelmatig muziek onderweg aan en het geluid wat aan de harde kant. Stomme test overigensquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Als je in het nieuws bedoelt, ik heb alleen een jongen gehoord.
Ik heb net de oorcheck gedaan en mijn uitslag is tot twee keer toe niet te bepalen![]()
Ik moet maar naar de audiciën. Maar lijkt me raar als ik beschadiging heb, ik heb nooit harde muziek, hou van zacht, en heb ook bijna nooit muziek onderweg. Alhoewel ik af en toe wel doof ben bij achtergrondgeluid.
En dat is niet vervelend? Heb dan liever dat ze op mijn schoot gaat zittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Daantje is een verrekte irritante kat, altijd maar mauwen en om eten zeuren en de tafel leegvreten als ze de kans krijgt, maar nu is ze wel liefAls iemand op de bureaustoel zit, begint ze te mauwen tot je op het puntje gaat zitten, dan gaat ze achter je liggen
Wordt zo warm en je kunt niet bewegen, toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat is niet vervelend? Heb dan liever dat ze op mijn schoot gaat zitten
Wat een kut test. Is in hoge mate afhankelijk van hoe hard je hem aan het begin van de test zet lijkt me. Als je oren wil testen zul je sowieso naar de audicien moeten lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net de oorcheck gedaan en mijn uitslag is tot twee keer toe niet te bepalen![]()
Ik moet maar naar de audiciën. Maar lijkt me raar als ik beschadiging heb, ik heb nooit harde muziek, hou van zacht, en heb ook bijna nooit muziek onderweg. Alhoewel ik af en toe wel doof ben bij achtergrondgeluid.
Meisjes poepen niet!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt zo warm en je kunt niet bewegen, toch?
Ben wel benieuwd wat de kat doet als B. een scheet laat.
Ik gebruik mn speakers uberhaupt bijna nooit, altijd koptelefoon op. Geluidskwaliteit daarvan is een stuk beter. Ik vraag me alleen af of dat in theorie slechter is dan muziek luisteren via de speakers. Gebruik wel de zgn 'open' headphones, niet van die doppies.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:09 schreef wyccie het volgende:
Ja, stomme test. Ik hoorde na een paar woorden ook alleen nog maar ruis, tot ik besloot de speaker echt hard te zetten. Heb zeker de helft niet verstaan en toch was de uitslag goed.
Dat vind ik inderdaad ook zwaar kansloos. Maar dat staat nog in geen verhouding tot mensen die zo'n mobieltje hebben en die dan op de speaker zetten en muziek gaan luisterenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen met koptelefoon het geluid zo hard zetten dat anderen het ook kunnen horen. Wat is het nut dan nog van zo'n ding?
true, truequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook zwaar kansloos. Maar dat staat nog in geen verhouding tot mensen die zo'n mobieltje hebben en die dan op de speaker zetten en muziek gaan luisteren![]()
Is meestal ook een bepaald slag volk, met ook een specifieke muzieksmaak die niet de mijne is, om het maar even netjes te zeggen.
MTV Awardsquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Whiteguy het volgende:
Berichtje voor PS:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kyo_hotel_beter.html
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:39 schreef Supersheep het volgende:
http://www.stdmatch.net/
Ik dacht eerst dat het een grap was.
Die award shows kijk ik al een paar jaar niet meer. Bij TMF wonnen nooit de beste artiesten maar de artiesten die ze konden betalen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
MTV Awards
Ik zag op het journaal ook Katy Perry met haar vreselijke kraakstem voorbij komen
Discriminatie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:39 schreef Supersheep het volgende:
http://www.stdmatch.net/
Ik dacht eerst dat het een grap was.
Normaal kijk ik ook nooit maar rick ging winnen dus moest welquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die award shows kijk ik al een paar jaar niet meer. Bij TMF wonnen nooit de beste artiesten maar de artiesten die ze konden betalen.
En bij MTV winnen de artiesten waarvan het platenlabel het meeste wilde betalen om ze te laten winnen
en dat kom je er hier even inwrijven....quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef lubje25 het volgende:
goede middag allemaal, gister de eerste dag van mijn vakantie gevierd, lekker uitgeslapen en nu weer top fit
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat kom je er hier even inwrijven....
Bedankt
Goeiemorgen dan maar!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:57 schreef MaJo het volgende:zo eindelijk wakker
in chicago is het 9 uur dus best een nette tijd toch
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef iamredleader het volgende:
@Cobra:![]()
"family tree".... zwaar slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Overigens heb ik net iets heel gevaarlijks ontdekt
Voor de nationale veiligheid zet ik het maar in spoilertagsWeet ik, en het kost(te) extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat vind ik dan niet zo heel erg, op deze manier kan ik toch heerlijk gemakzuchtig onderuit zakkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik, en het kost(te) extra
Heel goed, de ultieme luiheid moet ook bestaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet zo heel erg, op deze manier kan ik toch heerlijk gemakzuchtig onderuit zakken
Jazeker, ik was net 5 minuten voor het begon thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef MaJo het volgende:
Nem, heb je mij nog op de radio gehoord eigenlijk? Kan het niet terug luisteren helaas
Zo'n test kun je nooit op de PC maken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Welk concert?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ik zit meteen weer helemaal in mijn drukke leventje hierzo naar een concert, morgen en overmorgen werken en dan weer aan de studie plus werk. Some things never change
![]()
CSSquote:
Ik heb een shirt met gaten en bouwstof aan. Telt dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een shirt met gaten en bouwstof aan. Telt dat ook?
Serieus, ik was ooit op een BBQ en daar zaten en stel MEGApaupers. Rotterdammers pur sang. Tokkie moeder en aso sletdochter.quote:
Ik pm het je later, zit nu op mijn mobiel. Als iemand anders het eerder kan pmen graagquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, mag ik ook je reisverhaal lezen?
Enne, gefeliciteerd met je goeie cijfers voor theologie! Maar laat dat niet afleiden van het feit dat je eigenlijk bizar veel doet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |