Omdat het zaterdag is lees ik net.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Ik bedoelde de Legendary Thread.
Zal wel photoshop zijn, anders is het behoorlijk kansloos jaquote:Dat meisje met dat shirtje is wat triest, wie trekt zoiets nou aan. Ze lijkt me ook niet eens veel ouder dan twaalf.![]()
Dat is Photoshopquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Ik bedoelde de Legendary Thread.
Dat meisje met dat shirtje is wat triest, wie trekt zoiets nou aan. Ze lijkt me ook niet eens veel ouder dan twaalf.![]()
Ik om kwart voor acht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen om kwart over 8 m'n bed uit
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=jailbait&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
En van de zelfde site geplukt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Want die producnten had je ECHT nodig ?!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef MaJo het volgende:net klaar met werken en ik ben weer helemaal dood. Morgen weer
maar we hebben wel dubbele target gehaald
en money i need
nu naar wijk voor een verjaardag. Gelijk wat Lush producten gekocht, dat is dan wel weer handig
nu ga ik studeren want ik heb volgende week weer tentamen. Moet nog 200 bladzijden
Ik zie ook wat tegenstrijdighedenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die producnten had je ECHT nodig ?!
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?quote:
De yoghurttestquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?
mis ik iets?quote:
Lees de zin ervoor nog eens nerdsquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die producnten had je ECHT nodig ?!
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga op vakantie tot over een dag of 10
Wat valt er niet aan te snappen?quote:
Je kan het natuurlijk ook lezen alsof jij fris en gewassen op die verjaardag aan wilde komenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?ik ga naar een verjaardag dus ik heb als cadeautje Lush spullen gekocht
sufferds
Fuck me! Zo had ik het echt niet gelezenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?ik ga naar een verjaardag dus ik heb als cadeautje Lush spullen gekocht
sufferds
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck me! Zo had ik het echt niet gelezen
Inderdaad! Toen we in 1997 voor het eerst naar de VS gingen zagen we zon ding en toen hadden mijn ouders meteen zon ding gekocht, sindsdien hebben we geen andere soort meer gehadquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik ooit hier nog een keer het huis verlaat.. is zo'n koelkast mijn eerste aanschaf waarschijnlijk. Zo'n ijsdispenser is gewoon super.
haha grapjasquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sjieke keuken Nes! Mooi contrast ook met het nog los liggende vinyl en de schitterende verhuislamp-socket-dinges
Ehm, de eerste is een stoomoven, de tweede een koffie/cappuccino apparaat en de derde een combimagnetron. En waarom? Mijn ouders houden van koken en wilden het hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
Nesle, mooie keuken, maar waarom drie magnetron/oven dingen?
Dat klinkt best goed. Je moet bij Lush gaan werken, joh!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
Zonder lavendel zeep met boekweit dopjes en niet-in-je-ogen-prik lotion.
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck me! Zo had ik het echt niet gelezen
Hehe, in ieder geval niet de yoghurttest! (Yoghurtonderzoek eigenlijk, maar daar doe ik niet aan mee, want het kwam niet uit met mijn rooster, en sowieso zou dat niet op zondag zijn geweest.)quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het is een oven waar heel veel stoom door geblazen wordt? Word je gezicht dan niet verbrand zodra je de deur opentrekt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Nesle het volgende:
Ehm, de eerste is een stoomoven,
Nou in een stoomoven wordt gebruik gemaakt van waterdamp en daarmee wordt het eten verhit, zoals vis, groentes en vlees. Is beter voor de smaak geloof ik. En je wordt niet verstoomd hoor, het gaat met tijd, dus als ie klaar is stoomt ie niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het is een oven waar heel veel stoom door geblazen wordt? Word je gezicht dan niet verbrand zodra je de deur opentrekt?
Nee nee, er zit een soort van bak naast die je vult met gewoon koud water, en het ene soort voedsel heeft minder water nodig dan het anderequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ok, dus het is aangesloten op de waterleiding. Wow, wist niet dat zoiets bestond (in Nederland).
Met zo'n ding ben je zeker een bazin in de keuken!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat wil ik ook!
Later als ik groot ben.
Eerst wil ik prinses worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Met zo'n ding ben je zeker een bazin in de keuken!
warm met ijsquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de taart in kwestie
Prinses staat jou ook beter hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eerst wil ik prinses worden.![]()
Bazin is te hoog gegrepen voor me.
Warm en ijs gaan toch helemaal niet samen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
warm met ijs
Maar waarom zoveel rozijnen
Grancanaria, nu ga ik echt. Word over 3 kwartier opgehaald.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Prettige vakantie
welk zonnig oord was het ook alweer?
Dank je wel, heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komenquote:
wat let jequote:
mooi zoquote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je wel, heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komen
ben nog wakker hoorquote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef Whiteguy het volgende:
hallo avond ploeg
edit: laatmaar... toch geen avond ploeg aanwezig![]()
![]()
![]()
Hey dat is over iets meer dan 2 uurquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh en ik moet morgen om 06.30 opstaan! Wie is hier nu zielig![]()
Een zakje leek me een mooie hoeveelheidquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
warm met ijs
Maar waarom zoveel rozijnen
Jawel hoor, flensjes gevuld met ijs is een redelijk bekende combi. Ik heb ook een keer ijs uit de oven gehad, wat niet gesmolten was omdat er een flinke laag geklopt eiwit op lagquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Warm en ijs gaan toch helemaal niet samen?
Het is dan ook redelijk nieuw in NL. Enorm populair de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ok, dus het is aangesloten op de waterleiding. Wow, wist niet dat zoiets bestond (in Nederland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: klacht
subklacht: soms is natregenen heeeerlijk, maar niet nu
[ Bericht 0% gewijzigd door Nembrionic op 09-11-2008 05:58:16 ]- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 9 november 2008 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even een potje Oud-Rotterdam alles kapotschelden
Ja gast, dat had ik ACHTERAF ook wel kunnen bedenkenquote:
Nou moet ik wel zeggen ik verzuip liever dan dat ik een regenpak draag maar dat ter zijdequote:Op zondag 9 november 2008 05:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gast, dat had ik ACHTERAF ook wel kunnen bedenken
Maar toen ik vertrok was het goed weer, redelijk warm en wind mee
Nu ben ik dus slapen en hopelijk gaat mijn core temperature omhoog zodat ik straks niet in één of andere onderkoelingsshock geraak(jaja, overdrijven mag best een keertje)
quote:Op zondag 9 november 2008 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even een potje Oud-Rotterdams alles kapotschelden
* insert natte TNS Nachtnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: klacht
subklacht: soms is natregenen heeeerlijk, maar niet nu
![]()
Ja want die moet je afstempelen en dat had ik dus niet gedaanquote:
quote:
Nee, moet met de automaten op het station. Anders kan je wachten tot de conducteur er aan komt en dan stempelen. Komt die niet dan stempel je ook niet en heb je weer hetzelfdequote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:
maar dat kan normaal niet in de trein? (omdat je een aardige conductrice had) wat stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |