Dank je wel, heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komenquote:
wat let jequote:
mooi zoquote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je wel, heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komen
ben nog wakker hoorquote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef Whiteguy het volgende:
hallo avond ploeg
edit: laatmaar... toch geen avond ploeg aanwezig![]()
![]()
![]()
Hey dat is over iets meer dan 2 uurquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh en ik moet morgen om 06.30 opstaan! Wie is hier nu zielig![]()
Een zakje leek me een mooie hoeveelheidquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
warm met ijs
Maar waarom zoveel rozijnen
Jawel hoor, flensjes gevuld met ijs is een redelijk bekende combi. Ik heb ook een keer ijs uit de oven gehad, wat niet gesmolten was omdat er een flinke laag geklopt eiwit op lagquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Warm en ijs gaan toch helemaal niet samen?
Het is dan ook redelijk nieuw in NL. Enorm populair de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ok, dus het is aangesloten op de waterleiding. Wow, wist niet dat zoiets bestond (in Nederland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: klacht
subklacht: soms is natregenen heeeerlijk, maar niet nu
[ Bericht 0% gewijzigd door Nembrionic op 09-11-2008 05:58:16 ]- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 9 november 2008 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even een potje Oud-Rotterdam alles kapotschelden
Ja gast, dat had ik ACHTERAF ook wel kunnen bedenkenquote:
Nou moet ik wel zeggen ik verzuip liever dan dat ik een regenpak draag maar dat ter zijdequote:Op zondag 9 november 2008 05:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gast, dat had ik ACHTERAF ook wel kunnen bedenken
Maar toen ik vertrok was het goed weer, redelijk warm en wind mee
Nu ben ik dus slapen en hopelijk gaat mijn core temperature omhoog zodat ik straks niet in één of andere onderkoelingsshock geraak(jaja, overdrijven mag best een keertje)
quote:Op zondag 9 november 2008 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even een potje Oud-Rotterdams alles kapotschelden
* insert natte TNS Nachtnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: klacht
subklacht: soms is natregenen heeeerlijk, maar niet nu
![]()
Ja want die moet je afstempelen en dat had ik dus niet gedaanquote:
quote:
Nee, moet met de automaten op het station. Anders kan je wachten tot de conducteur er aan komt en dan stempelen. Komt die niet dan stempel je ook niet en heb je weer hetzelfdequote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:
maar dat kan normaal niet in de trein? (omdat je een aardige conductrice had) wat stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |