Wellicht..maar ik denk niet dat alle epische pokershowdowns plaatsvinden in Amsterdamquote:
Stanley_Climbfall, TSE, Homdeckquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind dat de usericon van lubje een plek hoort te krijgen in de AKQ in de OP.
Maar wie moet eruit.....
abonnementsgeld betalenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten we weer leden gaan werven en minder kritisch zijn tijdens de ballotage?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Goed, omdat het zaterdag is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea, Gamma, Hema.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en heeft misschien iemand een idee uit welke winkel dat rolgordijn komt dat op de laatste foto staat? Ik ben nog op zoek naar zoiets.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot
Omdat het zaterdag is lees ik net.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Ik bedoelde de Legendary Thread.
Zal wel photoshop zijn, anders is het behoorlijk kansloos jaquote:Dat meisje met dat shirtje is wat triest, wie trekt zoiets nou aan. Ze lijkt me ook niet eens veel ouder dan twaalf.![]()
Dat is Photoshopquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Ik bedoelde de Legendary Thread.
Dat meisje met dat shirtje is wat triest, wie trekt zoiets nou aan. Ze lijkt me ook niet eens veel ouder dan twaalf.![]()
Ik om kwart voor acht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen om kwart over 8 m'n bed uit
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=jailbait&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
En van de zelfde site geplukt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Want die producnten had je ECHT nodig ?!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef MaJo het volgende:net klaar met werken en ik ben weer helemaal dood. Morgen weer
maar we hebben wel dubbele target gehaald
en money i need
nu naar wijk voor een verjaardag. Gelijk wat Lush producten gekocht, dat is dan wel weer handig
nu ga ik studeren want ik heb volgende week weer tentamen. Moet nog 200 bladzijden
Ik zie ook wat tegenstrijdighedenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die producnten had je ECHT nodig ?!
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?quote:
De yoghurttestquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke belangrijke gebeurtenis heeft jou doen besluiten zo vroeg op te staan?
mis ik iets?quote:
Lees de zin ervoor nog eens nerdsquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die producnten had je ECHT nodig ?!
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga op vakantie tot over een dag of 10
Wat valt er niet aan te snappen?quote:
Je kan het natuurlijk ook lezen alsof jij fris en gewassen op die verjaardag aan wilde komenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?ik ga naar een verjaardag dus ik heb als cadeautje Lush spullen gekocht
sufferds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |