quote:
veel te vroegquote:Op donderdag 6 november 2008 15:50 schreef Pheno het volgende:
Sayonara, deze arbeitmensch gaat huiswaerts
Kokosnootquote:
Ik ben aan het afvallen hequote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
Laters Pinguin.
En fles, heb jij serieus genoeg aan 1/3 kilobak lasagna.
Dat is net een voorgerecht man.
dieet enzowquote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
Laters Pinguin.
En fles, heb jij serieus genoeg aan 1/3 kilobak lasagna.
Dat is net een voorgerecht man.
quote:
Daar zit wat in.quote:
sterktequote:Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
Bleg, morgen is mijn vriendinnetje die in maart is overleden, jarigtoch wel heel raar.
Caliquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
ef snel een tvp en morgen naar de Bierex
dank, jij ookquote:Op donderdag 6 november 2008 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterkte
mijn moeder de 21ste (januari 3 jaar geleden overleden) maar ik denk er al vanaf de eerste aan
Dat soort dingen blijven toch weird
ergens wel fijn dat je hem niet vergeetquote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
dank, jij ook
mjah mijn pa is in februari alweer 14 jaar dood en die heb ik nooit gekend, en toch blijf ik elk jaar hangen bij zn verjaardag en zn sterfdag. echt heel vreemd
en lekker een dagje voor jezelfquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ergens wel fijn dat je hem niet vergeet
maar de 21ste zal voor mij een kutdag worden..
maar vrij vragen alvast
Gezelligquote:
Doe eens normaal achterlijke bermstengeljostiquote:
Bek houwe halve tamme.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke bermstengeljosti
*proest*quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WFz.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoiquote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
*proest*
om een of andere reden "klonk" dat heel grappig
aaahwquote:
schrok je ook het ergst door dat internet het niet meer deed?quote:
Whehe, ja...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:38 schreef Fha het volgende:
[..]
schrok je ook het ergst door dat internet het niet meer deed?
wehehe lekker doelloos jaquote:Op donderdag 6 november 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ja...![]()
Of nou ja, eigenlijk dat niks het meer deed. Je kan vrijwel niets doen zonder computer op het werk. Ik had dan nog wat facturen na te kijken, maar anderen liepen maar wat rond...
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:38 schreef Fha het volgende:
[..]
schrok je ook het ergst door dat internet het niet meer deed?
quote:
Vroeg? Ik begin op het werk wanneer jij je nog laat uitwonenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
veel te vroeg
ben niet jaloers hoor ..![]()
Ready Steady Cookquote:
Byoriddmquote:Op donderdag 6 november 2008 18:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echt wtf...
Ik word net wakker![]()
Hoe, waarom, watskeburt?
Wat had jij er van gemaakt danquote:
Lees daarna waar de afkorting voor staat, n00b.quote:
Vast iets met Oostenrijk en kelders.quote:
Kärnten*Tirol-topicquote:Op donderdag 6 november 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast iets met Oostenrijk en kelders.
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees daarna waar de afkorting voor staat, n00b.
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zeker niet geschikt voor sommige mijnverwrongen zieltjes die er elke keer dat ze hem lezen wat anders zullen denken.
Punt twee en vier stroken niet helemaal met elkaarquote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis [ afbeelding ]
Afwas gedaan [ afbeelding ]
Bier [ afbeelding ]
Enige ovenschaal in huis is strontsmerig en vies [ afbeelding ]
Geen lasagne dus [ afbeelding ]
Ik haat plaatjes!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst mochten tieten niet, en nou is een topictitel met een paar letters ook al niet goed?
Het is een komplot van de ChristenUniequote:Op donderdag 6 november 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst mochten tieten niet, en nou is een topictitel met een paar letters ook al niet goed?
De gezamenlijke huis-ovenschaal zit zodanig onder de ingekoekte brandplekken dat Kruitberg en Groeneveen daar nog een puntje aan hadden kunnen zuigen. En dus heb ik geen mogelijkheid om mijn lasagne op te warmen. OF ik moet die hele kilobak in 1 keer in m'n nek schuiven, en dat is niet echt een goed idee denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Punt twee en vier stroken niet helemaal met elkaar
Niet zeuren, etenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gezamenlijke huis-ovenschaal zit zodanig onder de ingekoekte brandplekken dat Kruitberg en Groeneveen daar nog een puntje aan hadden kunnen zuigen. En dus heb ik geen mogelijkheid om mijn lasagne op te warmen. OF ik moet die hele kilobak in 1 keer in m'n nek schuiven, en dat is niet echt een goed idee denk ik.
quote:
Dude....quote:
WPzquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DEZE AFBEELDING IS GECENSUREERD
Doorlopen naar volgende bericht svp!![]()
Nee, die was al versleten. Dat toetsenbord, een kut kan bij hem niet slijten.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef DaMart het volgende:
Pheno, heb je het toetsenbord van Tong80 overgenomen, met deze TT?.
Kat topic?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef DaMart het volgende:
Pheno, heb je het toetsenbord van Tong80 overgenomen, met deze TT?.
Je moet een van dat 14K4 modem af johquote:
Welnee, schep kolen erin en het buffelt wel doorquote:Op donderdag 6 november 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet een van dat 14K4 modem af joh
Wat is eigenlijk anders aan chinese tomatensoep?quote:
Niksquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk anders aan chinese tomatensoep?
Verdomme, je liet me denken aan mijn erwtensoep. En nu zit ik vol. Whehehehe.quote:
quote:
Met spekjes en worstquote:
Laat mij lekker met rooksignalen werken jaquote:Op donderdag 6 november 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet een van dat 14K4 modem af joh
Ik heb wel even ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks![]()
Ten opzichte van chinese tomatensoep tenminste![]()
Ten opzichte van een Zweedse grasmaaier? Ehmm nogal het één en ander. Heb je ff?
Ik zie die grasmaaier nergens hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 18:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep...hmmmmm
Veel leesplezier![]()
Wirelessquote:Op donderdag 6 november 2008 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat mij lekker met rooksignalen werken ja
En ik maar serieus doenquote:
quote:
.quote:
WMzquote:
Joran in de zak.quote:
Invoering dienstplichtquote:
quote:
quote:
alleen nog maar het bisbuitdeeg hoor, de rest moet ik nog bedenken. Ik denk aan een vulling met bosvruchtenmousse...quote:
Arghquote:
oeeeeeh jummmmmmquote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen nog maar het bisbuitdeeg hoor, de rest moet ik nog bedenken. Ik denk aan een vulling met bosvruchtenmousse...
Spuit 11quote:
MM toch?quote:
hier zit een vrouwtje dat echte ouderwetse snert maaktquote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Invoering dienstplicht![]()
Dood Winkler Prins![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Er zit hier om de hoek een vrouwtje die nog wel eens echte ouderwetse snert voor me maakt
Echte snert moet door iemand gemaakt worden die minimaal de 70 gepasseerd isquote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zit een vrouwtje dat echte ouderwetse snert maakt
er komt ook hysterisch gekleurde fondant opquote:
dat is helemaal geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er komt ook hysterisch gekleurde fondant op
klinkt lekker!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.goldweb.nl/culinair/ing/inz065.htm
Bijzondere combinatie!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er komt ook hysterisch gekleurde fondue op
Is helemaal lekker zelfsquote:
Ik zat alweer helemaal aan slokdarm-terugweg-constructies te denken, meneer de kwootverklooterquote:
kom over 50 jaar dan maar langs. Helpt het als ik zeg dat het mijn oma's recept is?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte snert moet door iemand gemaakt worden die minimaal de 70 gepasseerd is![]()
maar als je de 19e nog wat hebt..![]()
Wat is dat voor vage linkquote:
Click and be surprised.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
kom over 50 jaar dan maar langs. Helpt het als ik zeg dat het mijn oma's recept is?
En ja, in de vriezer
Link werkt hier niet volgens mijquote:
Ik verbeterde hem alleen naar wat ik eigenlijk lasquote:Op donderdag 6 november 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat alweer helemaal aan slokdarm-terugweg-constructies te denken, meneer de kwootverklooter
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet alles wat ik gezegd heb, de 19e doen we koffie met snert![]()
Oeh, kan jij dat maken?quote:
wanneer ben je ook weer jarig?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem alleen naar wat ik eigenlijk las![]()
.
Geen rozijnenquote:
Onzin, ik ben dan ook jarigquote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartje winter!
Misschien dat ik daarom wel een koelbloedig mens ben en het erg snel warm heb.
Waarom zitten ze dan ook in zuidafrika ?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn stelling... een pinguïn houdt immers ook van kou!
esquote:
Die zetten zich af tegen de meerderheidquote:Op donderdag 6 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zitten ze dan ook in zuidafrika ?
dan zul je nog terug denken aan dit topic!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartje winter!
Misschien dat ik daarom wel een koelbloedig mens ben en het erg snel warm heb.
Te weinig plaatjes lmd..quote:
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....quote:Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es![]()
Uh, vast wel, maar nog nooit zelf gedaan eigenlijk. Als ik het eet is het als mijn moeder het gemaakt heeft
Bij mij was het eigenlijk oma. Maar daar ligt al minimaal 10 jaar een tuin op. Zal het toch eens zelf gaan proberenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....
Dat kan kon alleen mams lekker maken (sinds ze geen grotere hoeveelheden meer kookt is ze 't een beetje kwijt qua kruiden enzo).
Dat eet ik ook alleen bij mijn oudersquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....
Dat kan kon alleen mams lekker maken (sinds ze geen grotere hoeveelheden meer kookt is ze 't een beetje kwijt qua kruiden enzo).
quote:
het is een infasie!!!!!quote:
Vast nietquote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ex schoonmama is de enige die ik ken die lekker draadjesvlees kan maken
mpg z'n schoonmoeder maakt de bestequote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ex schoonmama is de enige die ik ken die lekker draadjesvlees kan maken
quote:
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentesquote:
Heb jij dat van sammy allemaal meegekregen?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dat van sammy allemaal meegekregen?
Geen plaatje zonder die krenten/rozijnenzooiquote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaatje
En es post even dezelfde in de post hierboven anders
Voor je tanden valt dit erg mee hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentes
Nee dat is te voor de hand liggendquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho even
"broeder" is wat anders hoor
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]Sterker nog, ik heb daar niets van meegekregen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuis
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is te voor de hand liggend
Het zou wel heel toevallig zijn als dat niet alleen hier, maar ook in Nederland het geval is..
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.
James Bond is niet echt meerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..
Of niet dan..
quote:
Ik heb de zonquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat is je eerste aanwijzing. Ga JIJ de echte vinden? WIE heeft de zon? Lees verder!
![]()
![]()
Thanksquote:
Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
weer terug
had klonkette bij het restaurant afgezet, ik naar huis me verheugen op een potje zinloos geweld op mijn 360 kom ik thuis zie ik het gapende gat ineens weer, 360 kapoet enzoben maar een stuk gaan fietsen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
weer terug
had klonkette bij het restaurant afgezet, ik naar huis me verheugen op een potje zinloos geweld op mijn 360 kom ik thuis zie ik het gapende gat ineens weer, 360 kapoet enzoben maar een stuk gaan fietsen...
zelfmoord plegen omdat ik geen gameconsole meer zou hebben dat is ehmmm, tja wel het laatste wat ik zou doenquote:
hij zit nu ergens veilig een doosje op weg naar de dokter in Frankfurtquote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat zijn altijd rot momenten. Zulk soort dingen mogen gewoon niet kapot gaan
En die gaat hem dan weer reanimerenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij zit nu ergens veilig een doosje op weg naar de dokter in Frankfurt
En dan laat de post hem vallen en kun je overnieuw beginnenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die gaat hem dan weer reanimeren
Hopelijk niet iddquote:Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan laat de post hem vallen en kun je overnieuw beginnen
UPS is over het algemeen wel zuinig met het spul en je hebt nog nooit een pakketje van mij gezien, als ik iets verstuur dan kan er een zwangere mammoet bovenop gaan zitten en gaan breakdancen zonder dat er iets kapot gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan laat de post hem vallen en kun je overnieuw beginnen
wehehe dat lijkt me niet geheel overdreven hahaquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
UPS is over het algemeen wel zuinig met het spul en je hebt nog nooit een pakketje van mij gezien, als ik iets verstuur dan kan er een zwangere mammoet bovenop gaan zitten en gaan breakdancen zonder dat er iets kapot gaat
Wij hebben ooit met werk wat dingen verstuurd met een transport bedrijf. Het moest naar Denemarken. GIng best goed eigenlijk. Er kwam toch wel 20% zonder beschadigingen aanquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
UPS is over het algemeen wel zuinig met het spul en je hebt nog nooit een pakketje van mij gezien, als ik iets verstuur dan kan er een zwangere mammoet bovenop gaan zitten en gaan breakdancen zonder dat er iets kapot gaat
caliquote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
goedenavond....weer een hele dag hard gewerkt
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gefusilleerde tonijn
![]()
Wat hebben die beestjes je misdaaahaaaan
De tonijn niets, maar ik ben er wel gek op. Heb namelijk al sinds mijn vroege jeugd een intense hekel aan dolfijnenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gefusilleerde tonijn
![]()
Wat hebben die beestjes je misdaaahaaaan
Misantroopquote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De tonijn niets, maar ik ben er wel gek op. Heb namelijk al sinds mijn vroege jeugd een intense hekel aan dolfijnen
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De tonijn niets, maar ik ben er wel gek op. Heb namelijk al sinds mijn vroege jeugd een intense hekel aan dolfijnen
Absoluut niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb niet de enige op deze planeet die die grijnzende klerebeesten niet uit kan staan
Ja vlieg jij er ook maar afquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
Ik heb niet de enige op deze planeet die die grijnzende klerebeesten niet uit kan staan
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vlieg jij er ook maar af
[ afbeelding ]
alles om onder een rode kaart uit te komenquote:
ja en ze dan alleen maar doodsteken hequote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil met dolfijnen zwemmen
Ik ook!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil met dolfijnen zwemmen
quote:
Zolang de dolfijn nog economische waarde heeft zie ik daar geen reden toequote:Op donderdag 6 november 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en ze dan alleen maar doodsteken he
Naar volkje daar, Fritzl Schicklgruber![]()
quote:
KeiGeweldigquote:
* KapiteinGasthof tandemdolfijn boektquote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Mijn cluppie doet het helemaal geweldig zag ik laatst in het overzichtquote:
* blaast leven in topicquote:
Dromerquote:
* KapiteinGasthof blaast in oor Caliquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof blaast in oor Cali
RBAYquote:
quote:
Nu is het wachten op Muck die in haar toeter blaast!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof blaast in oor Cali
Ga je mee uit?quote:
waarnaartoe?quote:
Een salsa club uiteraardquote:
hoe weet jij dat?quote:
Leuk! maar eerst afwassen, stofzuigen en douchen. Als ik dan nog tijd over heb ga ik met je meequote:
Social dancing is niet hetzelfde als performen hequote:
Nog niet, maar als je een foto hebt, kan ik zeggen of ik gelijk hebquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?mij ooit gezien
![]()
oke..coolquote:Op donderdag 6 november 2008 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Social dancing is niet hetzelfde als performen he
Je kan aantrekken wat je leuk vind, zolang het maar dansbaar isEen jurk is geen goed idee
Dansen...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toevoeging: We gaan salsa dansen, geen ballroom
zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je een foto hebt, kan ik zeggen of ik gelijk heb.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toevoeging: We gaan salsa dansen, geen ballroom
Mooiquote:
neequote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MooiHeb je ooit wel eens salsa gedanst of moeten we ergens heen waar ze ook beginners workshops geven? Als je basispasjes kent en je goed laat leiden hou ik je wel een nachtje bezig
![]()
Gevonden, en ik heb wel gelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
zoek en gij zult vindenhint... het topic heet: bekijk hier cali in labjas
quote:
Ben je in mei in Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
neenooit helemaal niets.... Maar ik wil alles wel proberen
geen idee....waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben je in mei in Nederland?
Probeer voor het eind van dit topic nog een datum te hebben waarop ik met jou ga salsa dansenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee....waarschijnlijk nietwhy?
quote:
waarschijnlijk wel, maar ik weet niet wanneer preciesquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan zit ik als het goed is alweer in het buitenland
Je maakt geen tussentijdse stops in NL?
Als je mij nou een PM stuurt als je naar NL gaat en tijd hebt, dan kijk ik of ik snel op en neer kan rijdenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar ik weet niet wanneer precies
Ik kan het zelfs bewijzen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet dat ik terug moet om mijn literatuurverslag te verdedigenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je mij nou een PM stuurt als je naar NL gaat en tijd hebt, dan kijk ik of ik snel op en neer kan rijden
1 avond is genoegquote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet dat ik terug moet om mijn literatuurverslag te verdedigenmaar dat wordt ergens feb / mrt... en niet langer dan een week grote kans
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs bewijzen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een toffe fotoshop
ben wel heel erg dun..maar boeiend....die jurk staat mij best
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een toffe fotoshop
ben wel heel erg dun..maar boeiend....die jurk staat mij best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |