Mijn cluppie doet het helemaal geweldig zag ik laatst in het overzichtquote:
* blaast leven in topicquote:
Dromerquote:
* KapiteinGasthof blaast in oor Caliquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof blaast in oor Cali
RBAYquote:
quote:
Nu is het wachten op Muck die in haar toeter blaast!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof blaast in oor Cali
Ga je mee uit?quote:
waarnaartoe?quote:
Een salsa club uiteraardquote:
hoe weet jij dat?quote:
Leuk! maar eerst afwassen, stofzuigen en douchen. Als ik dan nog tijd over heb ga ik met je meequote:
Social dancing is niet hetzelfde als performen hequote:
Nog niet, maar als je een foto hebt, kan ik zeggen of ik gelijk hebquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?mij ooit gezien
![]()
oke..coolquote:Op donderdag 6 november 2008 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Social dancing is niet hetzelfde als performen he
Je kan aantrekken wat je leuk vind, zolang het maar dansbaar isEen jurk is geen goed idee
Dansen...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toevoeging: We gaan salsa dansen, geen ballroom
zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je een foto hebt, kan ik zeggen of ik gelijk heb.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toevoeging: We gaan salsa dansen, geen ballroom
Mooiquote:
neequote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MooiHeb je ooit wel eens salsa gedanst of moeten we ergens heen waar ze ook beginners workshops geven? Als je basispasjes kent en je goed laat leiden hou ik je wel een nachtje bezig
![]()
Gevonden, en ik heb wel gelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
zoek en gij zult vindenhint... het topic heet: bekijk hier cali in labjas
quote:
Ben je in mei in Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
neenooit helemaal niets.... Maar ik wil alles wel proberen
geen idee....waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben je in mei in Nederland?
Probeer voor het eind van dit topic nog een datum te hebben waarop ik met jou ga salsa dansenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee....waarschijnlijk nietwhy?
quote:
waarschijnlijk wel, maar ik weet niet wanneer preciesquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan zit ik als het goed is alweer in het buitenland
Je maakt geen tussentijdse stops in NL?
Als je mij nou een PM stuurt als je naar NL gaat en tijd hebt, dan kijk ik of ik snel op en neer kan rijdenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar ik weet niet wanneer precies
Ik kan het zelfs bewijzen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet dat ik terug moet om mijn literatuurverslag te verdedigenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je mij nou een PM stuurt als je naar NL gaat en tijd hebt, dan kijk ik of ik snel op en neer kan rijden
1 avond is genoegquote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet dat ik terug moet om mijn literatuurverslag te verdedigenmaar dat wordt ergens feb / mrt... en niet langer dan een week grote kans
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs bewijzen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een toffe fotoshop
ben wel heel erg dun..maar boeiend....die jurk staat mij best
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een toffe fotoshop
ben wel heel erg dun..maar boeiend....die jurk staat mij best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |