Voor je tanden valt dit erg mee hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentes
Nee dat is te voor de hand liggendquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho even
"broeder" is wat anders hoor
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]Sterker nog, ik heb daar niets van meegekregen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuis
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is te voor de hand liggend
Het zou wel heel toevallig zijn als dat niet alleen hier, maar ook in Nederland het geval is..
je hebt pbquote:
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.
James Bond is niet echt meerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..
Of niet dan..
quote:
Ik heb de zonquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat is je eerste aanwijzing. Ga JIJ de echte vinden? WIE heeft de zon? Lees verder!
![]()
![]()
Thanksquote:
Jij ook weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |