WMzquote:
Joran in de zak.quote:
Invoering dienstplichtquote:
quote:
quote:
alleen nog maar het bisbuitdeeg hoor, de rest moet ik nog bedenken. Ik denk aan een vulling met bosvruchtenmousse...quote:
Arghquote:
oeeeeeh jummmmmmquote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen nog maar het bisbuitdeeg hoor, de rest moet ik nog bedenken. Ik denk aan een vulling met bosvruchtenmousse...
Spuit 11quote:
MM toch?quote:
hier zit een vrouwtje dat echte ouderwetse snert maaktquote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Invoering dienstplicht![]()
Dood Winkler Prins![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Er zit hier om de hoek een vrouwtje die nog wel eens echte ouderwetse snert voor me maakt
Echte snert moet door iemand gemaakt worden die minimaal de 70 gepasseerd isquote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zit een vrouwtje dat echte ouderwetse snert maakt
er komt ook hysterisch gekleurde fondant opquote:
dat is helemaal geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er komt ook hysterisch gekleurde fondant op
klinkt lekker!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.goldweb.nl/culinair/ing/inz065.htm
Bijzondere combinatie!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er komt ook hysterisch gekleurde fondue op
Is helemaal lekker zelfsquote:
Ik zat alweer helemaal aan slokdarm-terugweg-constructies te denken, meneer de kwootverklooterquote:
kom over 50 jaar dan maar langs. Helpt het als ik zeg dat het mijn oma's recept is?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte snert moet door iemand gemaakt worden die minimaal de 70 gepasseerd is![]()
maar als je de 19e nog wat hebt..![]()
Wat is dat voor vage linkquote:
Click and be surprised.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
kom over 50 jaar dan maar langs. Helpt het als ik zeg dat het mijn oma's recept is?
En ja, in de vriezer
Link werkt hier niet volgens mijquote:
Ik verbeterde hem alleen naar wat ik eigenlijk lasquote:Op donderdag 6 november 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat alweer helemaal aan slokdarm-terugweg-constructies te denken, meneer de kwootverklooter
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet alles wat ik gezegd heb, de 19e doen we koffie met snert![]()
Oeh, kan jij dat maken?quote:
wanneer ben je ook weer jarig?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem alleen naar wat ik eigenlijk las![]()
.
Geen rozijnenquote:
Onzin, ik ben dan ook jarigquote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartje winter!
Misschien dat ik daarom wel een koelbloedig mens ben en het erg snel warm heb.
Waarom zitten ze dan ook in zuidafrika ?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn stelling... een pinguïn houdt immers ook van kou!
esquote:
Die zetten zich af tegen de meerderheidquote:Op donderdag 6 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zitten ze dan ook in zuidafrika ?
dan zul je nog terug denken aan dit topic!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartje winter!
Misschien dat ik daarom wel een koelbloedig mens ben en het erg snel warm heb.
Te weinig plaatjes lmd..quote:
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....quote:Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es![]()
Uh, vast wel, maar nog nooit zelf gedaan eigenlijk. Als ik het eet is het als mijn moeder het gemaakt heeft
Bij mij was het eigenlijk oma. Maar daar ligt al minimaal 10 jaar een tuin op. Zal het toch eens zelf gaan proberenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....
Dat kan kon alleen mams lekker maken (sinds ze geen grotere hoeveelheden meer kookt is ze 't een beetje kwijt qua kruiden enzo).
Dat eet ik ook alleen bij mijn oudersquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....
Dat kan kon alleen mams lekker maken (sinds ze geen grotere hoeveelheden meer kookt is ze 't een beetje kwijt qua kruiden enzo).
quote:
het is een infasie!!!!!quote:
Vast nietquote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ex schoonmama is de enige die ik ken die lekker draadjesvlees kan maken
mpg z'n schoonmoeder maakt de bestequote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ex schoonmama is de enige die ik ken die lekker draadjesvlees kan maken
quote:
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentesquote:
Heb jij dat van sammy allemaal meegekregen?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dat van sammy allemaal meegekregen?
Geen plaatje zonder die krenten/rozijnenzooiquote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaatje
En es post even dezelfde in de post hierboven anders
Voor je tanden valt dit erg mee hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentes
Nee dat is te voor de hand liggendquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho even
"broeder" is wat anders hoor
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]Sterker nog, ik heb daar niets van meegekregen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuis
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is te voor de hand liggend
Het zou wel heel toevallig zijn als dat niet alleen hier, maar ook in Nederland het geval is..
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.
James Bond is niet echt meerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..
Of niet dan..
quote:
Ik heb de zonquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat is je eerste aanwijzing. Ga JIJ de echte vinden? WIE heeft de zon? Lees verder!
![]()
![]()
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |