WMzquote:
Joran in de zak.quote:
Invoering dienstplichtquote:
quote:
quote:
alleen nog maar het bisbuitdeeg hoor, de rest moet ik nog bedenken. Ik denk aan een vulling met bosvruchtenmousse...quote:
Arghquote:
oeeeeeh jummmmmmquote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen nog maar het bisbuitdeeg hoor, de rest moet ik nog bedenken. Ik denk aan een vulling met bosvruchtenmousse...
Spuit 11quote:
MM toch?quote:
hier zit een vrouwtje dat echte ouderwetse snert maaktquote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Invoering dienstplicht![]()
Dood Winkler Prins![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Er zit hier om de hoek een vrouwtje die nog wel eens echte ouderwetse snert voor me maakt
Echte snert moet door iemand gemaakt worden die minimaal de 70 gepasseerd isquote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zit een vrouwtje dat echte ouderwetse snert maakt
er komt ook hysterisch gekleurde fondant opquote:
dat is helemaal geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er komt ook hysterisch gekleurde fondant op
klinkt lekker!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.goldweb.nl/culinair/ing/inz065.htm
Bijzondere combinatie!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er komt ook hysterisch gekleurde fondue op
Is helemaal lekker zelfsquote:
Ik zat alweer helemaal aan slokdarm-terugweg-constructies te denken, meneer de kwootverklooterquote:
kom over 50 jaar dan maar langs. Helpt het als ik zeg dat het mijn oma's recept is?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte snert moet door iemand gemaakt worden die minimaal de 70 gepasseerd is![]()
maar als je de 19e nog wat hebt..![]()
Wat is dat voor vage linkquote:
Click and be surprised.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
kom over 50 jaar dan maar langs. Helpt het als ik zeg dat het mijn oma's recept is?
En ja, in de vriezer
Link werkt hier niet volgens mijquote:
Ik verbeterde hem alleen naar wat ik eigenlijk lasquote:Op donderdag 6 november 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat alweer helemaal aan slokdarm-terugweg-constructies te denken, meneer de kwootverklooter
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet alles wat ik gezegd heb, de 19e doen we koffie met snert![]()
Oeh, kan jij dat maken?quote:
wanneer ben je ook weer jarig?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem alleen naar wat ik eigenlijk las![]()
.
Geen rozijnenquote:
Onzin, ik ben dan ook jarigquote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartje winter!
Misschien dat ik daarom wel een koelbloedig mens ben en het erg snel warm heb.
Waarom zitten ze dan ook in zuidafrika ?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn stelling... een pinguïn houdt immers ook van kou!
esquote:
Die zetten zich af tegen de meerderheidquote:Op donderdag 6 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zitten ze dan ook in zuidafrika ?
dan zul je nog terug denken aan dit topic!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartje winter!
Misschien dat ik daarom wel een koelbloedig mens ben en het erg snel warm heb.
Te weinig plaatjes lmd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |