quote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gefusilleerde tonijn
![]()
Wat hebben die beestjes je misdaaahaaaan
De tonijn niets, maar ik ben er wel gek op. Heb namelijk al sinds mijn vroege jeugd een intense hekel aan dolfijnenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gefusilleerde tonijn
![]()
Wat hebben die beestjes je misdaaahaaaan
Misantroopquote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De tonijn niets, maar ik ben er wel gek op. Heb namelijk al sinds mijn vroege jeugd een intense hekel aan dolfijnen
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De tonijn niets, maar ik ben er wel gek op. Heb namelijk al sinds mijn vroege jeugd een intense hekel aan dolfijnen
Absoluut niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb niet de enige op deze planeet die die grijnzende klerebeesten niet uit kan staan
Ja vlieg jij er ook maar afquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
Ik heb niet de enige op deze planeet die die grijnzende klerebeesten niet uit kan staan
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vlieg jij er ook maar af
[ afbeelding ]
alles om onder een rode kaart uit te komenquote:
ja en ze dan alleen maar doodsteken hequote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil met dolfijnen zwemmen
Ik ook!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil met dolfijnen zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |