Niet doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef Nantes het volgende:
Ik twijfel of ik dat shirt van 4,90E moet bestellen... vind hem niet zo super maar voor dat geld.
Dat zwarte jurkje met dat bloemetjeskant vond ik wel leuk, maar in de winkel zag het er echt heel cheap uit (oké dat is ie ook, maar het was gewoon niet mooi).quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
Is het zo erg?![]()
Ik wil morgen na mn tentamens even naar de HM gaanDan kan ik altijd nog de bestelling annuleren.
Als ik dat gister nou had gewetenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net dat die bikini's die ik uit de preview catalogus wilde bestellen ook in de Sale te vinden zijn, dus dat scheelt heel wat geld. En allerlei oude kortingscodes blijken opeens weer te werken. Bij mij werken 8101, 1304 en 7848.
Ik heb ook even bij de sale bij de badmode gekeken, en maar even een broekje bij mijn toch al omvangrijke bestelling gegooidquote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net dat die bikini's die ik uit de preview catalogus wilde bestellen ook in de Sale te vinden zijn, dus dat scheelt heel wat geld. En allerlei oude kortingscodes blijken opeens weer te werken. Bij mij werken 8101, 1304 en 7848.
Huh? Je houdt dat gedeelte waar vermeld staat wat je besteld hebt toch gewoon?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
..., ben blij dat ik hier ooit de tip heb gekregen bonnen te kopiëren, ik heb precies bijgehouden wat ik gehouden heb en wat niet
Je kunt wel bij één account aangeven dat je geen catalogus wilt ontvangenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu twee accounts bij H&M en krijg alle catalogussen dus twee keer. Kan ik een account verwijderen?
Dat schoot me ook net te binnen jaquote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt wel bij één account aangeven dat je geen catalogus wilt ontvangen
Dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef Maisnon het volgende:
M'n vingers jeuken, m'n hoofd is er vol van, m'n portomonnee niet
Daarvan heb ik er ook een paar bij besteldquote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.
Te vinden op de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste keren had ik maar 1 bon, 1 papiertje? Het gedeelte waar ik aangaf wat ik terug wilde sturen stond op de achterkant van de bon zeg maarquote:Op woensdag 5 november 2008 19:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Huh? Je houdt dat gedeelte waar vermeld staat wat je besteld hebt toch gewoon?
Alleen dat deel waar je aangeven moet wat retour gaat, gaat mee het pakket in?
Nou, je kan dat gedeelte eraf scheuren (het schijnt ook de bedoeling te zijn omdat daar gaatjes met regelmatige afstand van elkaar af te zien zijn) en dan hou je de lijst met de bestelling zelf.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De laatste keren had ik maar 1 bon, 1 papiertje? Het gedeelte waar ik aangaf wat ik terug wilde sturen stond op de achterkant van de bon zeg maar
bestel ze allebei en dan breng je de ene weer terug naar de winkel..quote:Op donderdag 6 november 2008 13:11 schreef Linnie20v het volgende:
Iemand ooit op de kinderafdeling een rokje gekocht?
Heb der een gezien die ik MOET hebbenmaar ik twijfel tussen 164 of 170...aangezien spijkerbroeken maat 170 ook vrij groot zijn
![]()
Ik heb deze niet in de winkel zien hangen anders had ik het wel gepast. Het gaat dus om de online shop.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb al een bestelling die onderweg is van 210 euro,
een lentebestelling van 100 en een feest/kerstbestelling van 170![]()
En dan heb ik al veel dingen uit de bestelling gehaald!
Wat is de limiet? Ik moet nu ¤ 280,70 betalen (waarvan dus 3/4 teruggaat)..quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crap ik heb net een nieuwe account aangemaakt omda tik toch verhuisd benquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef Linnie20v het volgende:
Dat ligt aan jezelf, als je al vaker besteld hebt dan heb je een hogere limiet (mits betalingen optijd zijn gedaan en retouren zijn verwerkt enzo)
Geloof dat je begint met 100 ?
Ik kan nu voor 400 bestellen voordat ie naar een kialapunt moetMaar ik laat hem altijd al op een kialapunt komen
Oh kut, ik heb net een nieuwe account aangemaakt want ik was mijn inloggegevens kwijt en kon niet op Hotmail komen (wilde per se bestellen) dus nu zit ik dik over de limiet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef Linnie20v het volgende:
Dat ligt aan jezelf, als je al vaker besteld hebt dan heb je een hogere limiet (mits betalingen optijd zijn gedaan en retouren zijn verwerkt enzo)
Geloof dat je begint met 100 ?
Ik kan nu voor 400 bestellen voordat ie naar een kialapunt moetMaar ik laat hem altijd al op een kialapunt komen
Wat kosten die pakken?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat wij niet zo lyrisch kunnen zijn over de aankoop van een trui als jullie over een nieuw jurkjequote:
Iemand?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef GotC het volgende:
Kan je met een cadeaubon ook online betalen?
Was ik maar niet zo lyrisch iedere keer, zou me een boel geld schelenquote:Op zondag 9 november 2008 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat wij niet zo lyrisch kunnen zijn over de aankoop van een trui als jullie over een nieuw jurkje
Die waren er eerst wel (staan ook in OP van deel 41) maar die deden het niet meer. Ik weet niet of er nog andere zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:02 schreef vamperotica het volgende:
Zijn er alleen kortingscodes voor "vaste bedragen" of ook voor percentages?
Kan er zo snel niets over vinden...
Wilde eigenlijk met mn kids de stad in, maar met een gebroken pootje gaat dat niet zo handig...
Vind in de winkels wel altijd meer afgeprijsde artikelen... Kids mogen van mn tante wat kleding uitzoeken...
percentages zijn dan dus wat handiger als een vast bedrag!
Mja ik had laatst "ongeldige rabatk(quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb al ik weet niet hoe lang geen kortingscodes meer gekregen. Denk dat ze er een stuk zuiniger op zijn geworden ofzoMet al dat misbruik he
![]()
Dat had ik dus ook een tijd geleden, ergens juli of augustus volgensmij. Heb toen welgeteld 1x een folder ontvangen met kortingscode, daarna nooit meer. En vanaf half oktober is mijn bestelling steeds weer uitgesteld, zonder mailtje of berichtgeving whatsoever. Dus ik ga morgen bellen, ze mogen wel een heeeel goeie verklaring geven en een fikse korting voor al die shit die ik nog steeds niet ontvangen hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja ik had laatst "ongeldige rabatk()ombinatie" waardoor nu mijn bestellingen gecontroleerd worden op ongeldige codes..
![]()
Nou dan is dat bij mij ook zeker zo, wat een waardeloze zooi zegquote:Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Echt serieus... Ik heb net even gebeld met de klantenservice waarom mijn bestelling elke keer uitgesteld wordt, en de reden is dat elke keer dingen toevoeg aan mn bestelling.![]()
Yeah right! Come on! Dat was in het verleden toch ook niet zo?? Omg!! Ja nee het was toch echt zo, dat werkt zo zei dat wijf aan de telefoon. Rot toch een eind op dacht ik, dat deed ik een paar maanden geleden ook en dat was geen enkel probleem, dan werd ie er gewoon bij gezet en toch verzonden of hij ging bij de volgende bestelling van over een maand ofzo.
![]()
![]()
Nougoed, ik doe wel gewoon niks, als ie dan nog niet verzonden is voor eind november ga ik weer bellen en EIS ik gewoon dat ie opgestuurd wordt. Pf.
Hmmm ik heb de laatste tijd ook veel veranderd in mijn bestelling die voor eind november stond... Ben benieuwd of mijn bestelling nu ook uitgesteld wordtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Chanty87 het volgende:
En bij mij zal het ook wel zo geweest zijn...
Ik heb vandaag nog wat veranderd voor m'n 'eind november' bestellingquote:Op donderdag 13 november 2008 14:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hmmm ik heb de laatste tijd ook veel veranderd in mijn bestelling die voor eind november stond... Ben benieuwd of mijn bestelling nu ook uitgesteld wordt
*zucht* En ik heb een OUDE catalogus gekregen die ik al heb!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:51 schreef miss-piggy het volgende:
vandaag ein-de-lijk de lente catalogus ontvangen! Met kortingsbon van 10%... dus je tot gisteren kon gebruiken![]()
*mailtje schrijft*
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij nemen ze alles steeds ongevraagd direct in behandeling, ik krijg 3 pakketjes per week ofzo.
Ach ja, zolang de kortingscodes elke keer gebruikt kunnen worden en blijven staan vind ik het wel best.
quote:Om veiligheids- en functioneringsredenen wordt jouw bezoek aan de Shop online automatisch afgesloten als je langer dan 20 minuten inactief bent geweest. Dit houdt in dat je 20 minuten na jouw laatste klik wordt uitgelogd
Eerst was het een uur toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef alors het volgende:
Trouwens, ik dacht al ben ik nu gek.. maar je wordt nu al na 20 minuten eraf gemikt
[..]
Ik heb nu de party catalogus ontvangen! Waar blijft mijn salarissssss!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef -moi- het volgende:
ik kreeg ook een tijdje terug een mailtje dat ik de lentecatalogus had ontvangen en dat ik 10% korting zou ontvangen maar die hele catalogus is nooit gekomen
Ik krijg trouwens nooit de catalogussen en als ik mail dan zeggen ze, oh die is al verzonden, maar we sturen hem al opnieuwen dat is al 4x gebeurd en vaak krijg ik hem dan nog niet en dan moet ik het nog een keer vragen. En het ligt niet aan de postbode want alle andere post krijg ik altijd wel
Die pyama vond ik geweldig.. Maar niet gekocht omdat ik die broek niet lekker vond zitten.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En eindelijkkkk een gebroken witte top voor onder m'n wollen trui (waaaaarom flikkeren ze nou overal wol in):
[ afbeelding ]
Die komt alleen pas half december
Zoooo irritant is datquote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef alors het volgende:
Trouwens, ik dacht al ben ik nu gek.. maar je wordt nu al na 20 minuten eraf gemikt
[..]
17-12 staat er toch??quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zoooo irritant is datOok zo irritant: zeggen dat als je uiterlijk voor 17 november besteld je je bestelling voor de kerstdagen binnenhebt. Nee da's fijn als er nu al zoveel is uitverkocht
Net ook, zag ik een leuke armbandenset en wil ik 'm in m'n shoppingbag gooien: UITVERKOCHT. Toen bij een oorbellenset precies hetzelfde
Ik betwijfel trouwens dat op maandag mijn bestelling in behandeling is genomen...
Soms komen snel uitverkochte artikelen nog een keer terug. Alhoewel het nu al laat in het seizoen is, dus als het pas net uitverkocht is, komt het waarschijnlijk niet terug. Als het om een basic artikel gaat, heb je grote kans dat je het het komend voorjaar gewoon weer tegen komt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn die dingen trouwens voorgoed uitverkocht= Of komen die weer terug=
Ik bedoel nu specifiek die feestdagen kleding. Zou die nog terugkomen=quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Soms komen snel uitverkochte artikelen nog een keer terug. Alhoewel het nu al laat in het seizoen is, dus als het pas net uitverkocht is, komt het waarschijnlijk niet terug. Als het om een basic artikel gaat, heb je grote kans dat je het het komend voorjaar gewoon weer tegen komt.
De geannuleerde en teruggestuurde kleding wordt gewoon weer op de site gezet, dus je moet gewoon 's morgens vroeg even kijken om een uur of 7.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik bedoel nu specifiek die feestdagen kleding. Zou die nog terugkomen=
die pyjama is trouwens het enigste wat nog niet sold out is bij de dames.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zou dit een pyjama zijn?
Gut ja, ik ben stiekem wel benieuwd of hier in de winkel überhaupt ruzies om zijn ontstaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:31 schreef alors het volgende:
Of een naaiwerkje van de sociale werkplaats.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Valt deze groot uit en is het een beetje te dragen voor iemand met een grote cup?
Da's mazzel hebben!quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef annoh het volgende:
Ook nog geen lente catalogus hier. Ik heb de jas die ik besteld had, die al 2 keer uitgesteld was, zaterdag met 50% korting in de winkel gekocht. Ben ik even blij dat ik tegen mijn principes in op zaterdagmiddag de H&M in de kalvertoren in ben gestapt. Ben heel blij met mijn jas!
quote:
Ik heb normaal maat 39 of 40 (van Allstars bijv. 39,5) en heb 40 besteld, die zitten primaquote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over na te denken om deze pumps te bestellen. Maar wil graag weten hoe deze vallen. Is maat 39 bijvoorbeeld ook echt maat 39 of vallen ze iets groter of kleiner uit?
o.k. dank je ! Heb nu besteld, wordt eind november geleverdquote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb normaal maat 39 of 40 (van Allstars bijv. 39,5) en heb 40 besteld, die zitten prima
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:17 schreef sombogywogy het volgende:
hey,
ik heb jaren geleden via hier kortings codes gehad, en ontving die ook wel eens per mail dacht ik, maar laatste tijd niet meer...
Ik wil nu weer wat bestellen, is dat nog mogelijk?
iemand een code voor me of moe tik me ergens inschrijven om die te ontvagen?
Even de OP lezen.quote:7889 voor ¤5 korting.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
7848 Korting 10,-
1304 en 7848 niet. 7889 inderdaad wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef -moi- het volgende:
7889 is sowieso verlopen en de rest volgens mij ook...
Tis idd very cutequote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
jurk voor de feestdagen, leverinfo: begin jan
niet dat ik iets met de feestagen doe ofzo maar
Ik heb 'm een tijdje geleden al besteld, bij mij staat er nog eind december. Hoop dat het zo blijft.. dus voor 17-12 zoals op de site staat.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh, ik bedoel dus dat je het voor de kerst in huis hebt als je het voor 17-12 hebt besteld. Naja, even afwachten..quote:
Ow ja inderdaad, alleen de onderkant is bij die van jou wat minder ballonvormig..quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft wel wat weg van mijn jas:
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt ie gewoon in de winkel. Het printje komt me in ieder geval bekend voor. Ik zal morgen eens kijken....quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, heb hem net zien hangen in Utrecht. Erg leuk!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef Jurk het volgende:
Volgens mij hangt ie gewoon in de winkel. Het printje komt me in ieder geval bekend voor. Ik zal morgen eens kijken....
Jaa vond ik ook, alleen als ik zo naar die stof kijk, volgens mij is het gewoon zo'n dun jasje, katoen, viscose en nog wat...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Qarinx het volgende:
Deze trenchcoat is trouwens ook
[ afbeelding ]
oehquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zag deze een poos terug voor het eerst in een catalogus. Ik wilde hem direct bestellen maar hij was al uitverkocht. Nu is hij er weer, maar in maat 38 uitverkocht.. Toch maar maatje 36 besteld (ijdele hoop denk ik), we zullen zien. En anders hoop ik dat hij tegenvalt, aangezien ik me in de winkels ook sufgezocht heb
![]()
[ afbeelding ]
17-9168quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef miss-piggy het volgende:
oe welke artikelnummer heeft dat rokje?
Hoe zou dat nou toch komenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:15 schreef miss-piggy het volgende:
ik heb m in 36 besteldtoen ik gisteravond keek was 36 ook al uitverkocht, toen ik vanochtend keek (op school
) was hij er weer
Arg wat DOE JE?! Ik zag het plaatje en was helemaal verliefd en wilde gelijk bestellen, las ik daarna de text eronder.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil dit rokje[ afbeelding ]
Is wel van de kinderafdeling maar goed.
Sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Arg wat DOE JE?! Ik zag het plaatje en was helemaal verliefd en wilde gelijk bestellen, las ik daarna de text eronder.
Naja, misschien kan ik er 2 bestellen. Aan elke bil 1. Of ik bestel ze denk ik voor m'n stiefkleinkinderen voor sinterklaas ofzo.quote:
Die broek heb ik ook bestelt, in 38 en 40, ik krijg hem als het goed is eind november dus zal dan wel even zeggen hoe hij valt bij mij. Tenzij jij hem ook eind november krijgt want dan heeft het niet zoveel zinquote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar weer geshopt, ik verveelde me
[ afbeelding ]
en deze broek. Iemand die deze ook heeft en weet hoe deze een beetje valt?
Die heb ik besteld. Wil er gouden knopen op zettenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Qarinx het volgende:
[ afbeelding ]
Met korting??quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Nantes het volgende:
Die heb ik besteld. Wil er gouden knopen op zetten.
Ik krijg hem half december, dus laat maar horen hoe die zitquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook bestelt, in 38 en 40, ik krijg hem als het goed is eind november dus zal dan wel even zeggen hoe hij valt bij mij. Tenzij jij hem ook eind november krijgt want dan heeft het niet zoveel zin
Is goed!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik krijg hem half december, dus laat maar horen hoe die zitik heb alleen een 40 besteld, skinnies zitten altijd aan de krappe kant bij mij
. Tenzij hij dus groot valt, maar dan ruil ik hem maar.
Nieuw account aanmaken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik bestel maar niet meer bij H&M het enige voordeel, de korting halen ze weg
En alles is zo snel uitverkocht.
Ik wil zo een aanbiedingshirt voor mijn vriend bestellen en h&m annuleerd hem steeds... echt heel stom.
Mijn kerstpak was zou ook in 3 verschillende pakketjes komen
En je hebt niet eerst een waarschuwing gehad??quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Was een nieuw account op nieuw adres.
Doen ze niet aanquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:08 schreef Qarinx het volgende:
[..]
En je hebt niet eerst een waarschuwing gehad??
Oh, ik kreeg wel een keer een briefje thuis. Dat ik onrechtmatig codes had gebruikt en dat in het vervolg de korting geschrapt zou worden en de bestelling tegen normaal tarief zou worden behandeld. Nu word ik met dat account in de gaten gehouden..quote:
Ik heb dat echt nog nooit gehad, mijn eerste account werd zonder pardon geblokkeerd, zonder dat ik er iets van wistquote:Op zondag 23 november 2008 01:28 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg wel een keer een briefje thuis. Dat ik onrechtmatig codes had gebruikt en dat in het vervolg de korting geschrapt zou worden en de bestelling tegen normaal tarief zou worden behandeld. Nu word ik met dat account in de gaten gehouden..
heb m gekochtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha XD Ik ben lid!quote:Op maandag 24 november 2008 16:46 schreef Chanty87 het volgende:
*spammerdespam*
Klachtenservice!![]()
http://hmonlineshopsucks.hyves.nl
Heel zelden word ik lid van hyves groepen maar deze heb ik toegevoegdquote:Op maandag 24 november 2008 16:46 schreef Chanty87 het volgende:
*spammerdespam*
Klachtenservice!![]()
http://hmonlineshopsucks.hyves.nl
wat is daar de code van?kan hem niet vindenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Qarinx het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart,quote:Op maandag 24 november 2008 19:31 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
wat is daar de code van?kan hem niet vinden
quote:Op maandag 24 november 2008 19:31 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
wat is daar de code van?kan hem niet vinden
Nouja, mooi toch dat het iig bij iemand nog goed gaat...quote:Op maandag 24 november 2008 19:41 schreef alors het volgende:
Sorry jongens maar....
![]()
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen
![]()
thanks!! hij is echt mooiquote:Op maandag 24 november 2008 19:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Zwart, 87-1582
Hij staat bij die campagne, lovable gifts
die heb ik zaterdag gepast. En zelfs in XS, wat ik blijkbaar ineens aankonquote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar weer geshopt, ik verveelde me
Vest, maar ik draag hem als jurkje denk ik
Je moet gewoon opnieuw het bestelproces door maar dan met de andere maat.. dan wordt 'ie toegevoegd aan je bestelling en dan kun je die andere er eventueel uitgooien.quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie nergens een optie om het te wijzigen, of kijk ik weer verkeerd
Oh, zo makkelijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet gewoon opnieuw het bestelproces door maar dan met de andere maat.. dan wordt 'ie toegevoegd aan je bestelling en dan kun je die andere er eventueel uitgooien.
Join the club, zou ik zeggen..quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Noortje. het volgende:
"Helaas te laat, nieuwe levering begin december"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okies, bedankt alvast.quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Join the club, zou ik zeggen..Hopeloos he.
Ik ga morgen weer even met de klantenservice bellen want die van mij is ook uitgesteld tot begin dec (alweer), wat ik te weten kom post ik hier.
Doe ik ook niet, maar ik kan het allicht proberen. Als ze me eerst zeggen dat hij niet verzonden kan worden omdat ik 'elke keer dinge bij de bestelling doe', en nu ik dat 14 dagen niet doe wordt hij nog niet verzonden? Dan hebben ze wat uit te leggen lijkt mequote:Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Addict89 het volgende:
Ik zou niet al te veel verwachten van een gesprek met de klantenservice.
Die van mij 2 weken geleden, inmiddels alweer een week onderweg..quote:Op maandag 24 november 2008 19:41 schreef alors het volgende:
Sorry jongens maar....
![]()
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen
![]()
Jij bent echt wel dunquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
hij viel vrij groot, want ik ben alles behalve 'dun' ofzo, en nadat ik begon met de S pakte ik nog maar even de XS die ik ook wel aankon, maar die nog steeds 'hing'. Hij is een beetje zwaar, zeg maar
Wayo dat is echt enorm snel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen problemen. Vorige week dinsdag iets besteld en ik had het afgelopen zaterdag al thuis.
Is natuurlijk wel logisch he, anders kunnen ze net zo goed jouw tegoedkaart aannemen en geld meegeven, zonder dat je iets koopt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag kocht ik iets met mijn tegoedkaart en vertelde de medewerkster me dat als ik die aankoop terug zou brengen, dat ik dan geen geld terug zou krijgen, maar weer een tegoedkaart. Op mijn verbaasde vraag wanneer dat nou weer ingevoerd was meldde ze: dat is altijd al zo geweest. Nou heb ik al zeker 10 keer wat teruggebracht dat ik met zo'n tegoedkaart had betaald en elke keer heb ik gewoon geld teruggekregen. Maar ik ga haar dus wel vermijden, want zo wordt mijn geld dus eeuwig gegijzeld. Heeft iemand dit in de praktijk al meegemaakt? En je kunt met die tegoedkaart ook niet een cadeaukaart aanschaffen, 'want dan wordt het ook geld"..... aldus diezelfde dame.
Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel logisch he, anders kunnen ze net zo goed jouw tegoedkaart aannemen en geld meegeven, zonder dat je iets koopt.
euhm het is eigenlijk ook niet de bedoeling om hetgeen dat je dan in de winkel koopt ook steeds weer terug te brengen, maar dat je iets koopt dat je wilt houdenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.
Maar als ze je je geld weer teruggeven als je iets komt ruilen wat je met een tegoedkaart hebt gekocht is toch het hele nut van de tegoedkaart weg?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.
Ik snap die tegoedkaart wel een beetje. Het gebeurde te vaak dat mensen dan voor 300 euro willekeurig bij de online shop bestelden, en dan alles terug brachten. Het geld contant ontvingen, en pas aan het einde van de maand het hoefde te betalen. De H&M is natuurlijk geen bank waar je geld kan lenen..daarom is die drempel wat hoger.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Een kadobon vind ik iets anders dan een tegoedkaart. Het zijn ook verschillende kaarten bij de H&M. Tegoedkaart is je eigen geld (waar je de factuur van betaalt), en waarvan H&M dan bepaalt dat je het niet terug krijgt, maar nog een keer bij hun moet besteden.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:07 schreef Addict89 het volgende:
Maar als ze je je geld weer teruggeven als je iets komt ruilen wat je met een tegoedkaart hebt gekocht is toch het hele nut van de tegoedkaart weg?
Ik heb het toch niet over een cadeaubon?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Een kadobon vind ik iets anders dan een tegoedkaart. Het zijn ook verschillende kaarten bij de H&M. Tegoedkaart is je eigen geld (waar je de factuur van betaalt), en waarvan H&M dan bepaalt dat je het niet terug krijgt, maar nog een keer bij hun moet besteden.
Overigens als je iets met een kadobon hebt gekocht en je ruilt het, dan krijg je gewoon geld terug. Dat is echt nog nooit geweest dat ze dat dan weer op een kaart zetten..
Omdat ze te laat zijn en de nieuwe levering begin december is.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:25 schreef vamperotica het volgende:
Huh.... Waarom staat er "Helaas te laat, nieuwe levering : begin dec" ????
Je wordt helemaal niet gedwongen, je kan het ook naar het postkantoor brengen. Krijg je gewoon je geld terug. Wat een hele normale constructie is.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef Qarinx het volgende:
Maar het is wel raar dat wanneer je een online artikel niet wil hebben, dat je door middel van een tegoedkaart wordt gedwongen iets anders te kopen. Dat hoeft ook niet als je gewoon iets in de winkel koopt en ruilt. De constructie blijft dus nog wel een beetje dubieus..
Ja, maar hoezo te laat... Levering stond voor eind december....quote:Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een cadeaubon?
[..]
Omdat ze te laat zijn en de nieuwe levering begin december is.
[..]
Je wordt helemaal niet gedwongen, je kan het ook naar het postkantoor brengen. Krijg je gewoon je geld terug. Wat een hele normale constructie is.
Ik heb over het algemeen geen tijd of zin om te passen bij de H&M, dus ik neem artikelen vaak op de gok mee. En ja, dan past er regelmatig iets niet en dat breng ik dan weer terug.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm het is eigenlijk ook niet de bedoeling om hetgeen dat je dan in de winkel koopt ook steeds weer terug te brengen, maar dat je iets koopt dat je wilt houden
Nee, weet ik...Ik reageerde op dat het hele nut van die tegoedkaart weg is.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb het toch niet over een cadeaubon?
Het is bij heel veel winkels zo dat je geen geld terug krijgt maar dat je een artikel alleen kan ruilen. Dat dit bij H&M zo werkt vind ik niet meer dan logisch. Zoals eerder al gezegd, er waren zat mensen die de H&M als een soort bank gebruikten. Jij kiest ervoor om op deze manier te shoppen, dan kan je de winkel hun beleid niet kwalijk nemen. Ik geef ze zelfs groot gelijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen geen tijd of zin om te passen bij de H&M, dus ik neem artikelen vaak op de gok mee. En ja, dan past er regelmatig iets niet en dat breng ik dan weer terug.
Ja godverdomme, heb ik weer.quote:Als je onrechtmatige kortingen hebt ingevoerd, is het helaas bij elke bestelling mogelijk dat deze een beetje langer duurt. Als er nogmaals kortingen ingevoerd worden, zendt ons systeem automatisch een briefje. jouw pakket is nu inderdaad onderweg.
Wat ik ook vaak merk in de online shop is dat ze geen maatkeuzes geven.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft de zilveren gofter
Ik doe dat ook wel eens met knopenquote:Op donderdag 27 november 2008 07:36 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn Seafolly bikini nog doorgaat gaan deze twee terug.
En op de jas komen nog goude knopen!
Ik heb ook ontzettend dunne polsjes jaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wat ik ook vaak merk in de online shop is dat ze geen maatkeuzes geven.
In de winkel heb je dan zulke armbandjes in xs/s en m/l. (ik heb ieniemienie polsjes)
Misschien kun je beter gewoon in de winkel kijken, grote kans dat daar de zilvere versie ligt
Jeetje, wat een verhaal zeg..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Laura 2000 het volgende:
Ok my H&M story continues...
Na al eens een incassobureau achter me aangehad te hebben omdat H&M betalingsherinneringen voor een bedrag van ¤ 9,- naar een verkeerd adres bleek te sturen, en nadat mijn bestellingen tot 4 keer toe niet aankwamen, besloot ik een half jaar geleden maar gewoon weer in de winkel te gaan kopen. Wat een gezeik met die website.
Maar goed, gelokt door de sale kwamen er vanmorgen toch weer wat dingetjes in mijn mandje terecht. Wat blijkt als ik mijn gegevens bekijk: ik blijk plotseling in Assen te wonen, een andere geboortenaam te hebben en in 1962 geboren te zijn!!!
Mijn emailadres klopte wel nog gewoon.
Ik heb het meteen veranderd en een boze mail naar de klantenservice gestuurd. Dit zou toch niet mogelijk moeten zijn zeg...
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaal zeg..bizar.
Is het niet ook een idee om gelijk je wachtwoord van je account te wijzigen en ook een ander emailadres te nemen? Wellicht is er iemand die misbruik maakt van je gegevens...
Ik hoop het iig voor je.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Wachtwoord heb ik gewijzigd inderdaad, Emailadres ga ik niet doen... Denk ook dat het gewoon een fout van de klantenservice is eigenlijk...
Oh, doen ze dat tegenwoodig ook al? Als ze denken dat je meerdere accounts hebt? Pff.. en dan de verkeerde samenvoegen, nee, goed bezig H&M!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef alors het volgende:
Of ze hadden weer eens een account samengevoegd.. In dit geval de verkeerde...
Rood staan ftwquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Addict89 het volgende:
Sale, en ik heb geen geld. Maar wel wat besteld.
.
Ja dat is zo idd!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens met knopenmaakt het meteen een stuk eh, persoonlijker en exclusief
Voor de rest wel leuke dingenIk moet echt nog zo'n vest/trui scoren.
Oeeeeh maar ik zit op stage nu... moet ik straks snel doen danquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ja dat is zo idd!
Het is een mooi alternatief voor de trench van de Zara van een jaar oid geleden. Die had ik toen niet gekocht, maar die lijkt er wel een beetje op dan.
De vest staat nog online... dus.
Kan ik nietquote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |