abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2008 @ 20:43:03 #226
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63488646
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie nergens een optie om het te wijzigen, of kijk ik weer verkeerd
Je moet gewoon opnieuw het bestelproces door maar dan met de andere maat.. dan wordt 'ie toegevoegd aan je bestelling en dan kun je die andere er eventueel uitgooien.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63488732
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je moet gewoon opnieuw het bestelproces door maar dan met de andere maat.. dan wordt 'ie toegevoegd aan je bestelling en dan kun je die andere er eventueel uitgooien.
Oh, zo makkelijk . Thanks! Zul je straks zien dat die S alsnog te klein is .
pi_63488752
Oh, m'n korting is er ook weer uit geflikkerd Nouja.
pi_63488895
hij viel vrij groot, want ik ben alles behalve 'dun' ofzo, en nadat ik begon met de S pakte ik nog maar even de XS die ik ook wel aankon, maar die nog steeds 'hing'. Hij is een beetje zwaar, zeg maar
Ja doei.
pi_63490739
die vesten vallen idd echt héél groot vaak bij H&M.
Strawberry Flavour..
pi_63491786
"Helaas te laat, nieuwe levering begin december"

maandag 24 november 2008 @ 22:27:31 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63492104
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Noortje. het volgende:
"Helaas te laat, nieuwe levering begin december"

Join the club, zou ik zeggen.. Hopeloos he.
Ik ga morgen weer even met de klantenservice bellen want die van mij is ook uitgesteld tot begin dec (alweer), wat ik te weten kom post ik hier.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63492244
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Join the club, zou ik zeggen.. Hopeloos he.
Ik ga morgen weer even met de klantenservice bellen want die van mij is ook uitgesteld tot begin dec (alweer), wat ik te weten kom post ik hier.
Okies, bedankt alvast.

Tis beetje kut, want er zit een cadeautje voor een vriendin van me bij (wanten) en die vroeg vandaag wanneer ze binnenkwamen omdat ze ondertussen wel nodig zijn. Dus ik zei 'alst goed is worden ze vandaag verstuurd, dus uiterlijk donderdag'. Maar niet dus.

Edit: Heb het trouwens voor het eerst, had het ook totaal niet verwacht eigenlijk. Net nu ik het per se nodig heb..

[ Bericht 8% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 24-11-2008 22:34:09 ]
pi_63492486
Ik zou niet al te veel verwachten van een gesprek met de klantenservice .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 24 november 2008 @ 22:40:31 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63492552
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Addict89 het volgende:
Ik zou niet al te veel verwachten van een gesprek met de klantenservice .
Doe ik ook niet, maar ik kan het allicht proberen. Als ze me eerst zeggen dat hij niet verzonden kan worden omdat ik 'elke keer dinge bij de bestelling doe', en nu ik dat 14 dagen niet doe wordt hij nog niet verzonden? Dan hebben ze wat uit te leggen lijkt me En als die dozen het niet weten dan vraag ik wel naar hun baas.
pi_63497393
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:41 schreef alors het volgende:
Sorry jongens maar....

Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen
Die van mij 2 weken geleden, inmiddels alweer een week onderweg..
pi_63500178
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
hij viel vrij groot, want ik ben alles behalve 'dun' ofzo, en nadat ik begon met de S pakte ik nog maar even de XS die ik ook wel aankon, maar die nog steeds 'hing'. Hij is een beetje zwaar, zeg maar
Jij bent echt wel dun Ik heb het gechecked in je fobo

Verdorie, ik wil een mannenpyjamabroek hebben voor de boyfriend, maar ik kan 'm niet online bestellen want hij is chronisch uitverkocht, ik weet z'n maat niet precies (dat moet ik voelen aan de broek zelf ) en hij komt vast niet op tijd binnen voor 5 dec. Vrijdag gaan we naar Eindhovuh, moet ik maar voorstellen dat we ons eventjes opsplitsen ofzo. Of ik moet nog ergens een gaatje vinden om naar Maastricht te gaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63501089
Gister besteld, vandaag in behandeling genomen. . Dat is voor het eerst geloof ik.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:17:03 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63504621
OMG HET IS EEN WONDER!! Mn bestelling is in behandeling genomen! Noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan het niet geloven!
Ik hoop voor anderen dat ie dan ook snel in behandeling wordt genomen.. Eens kijken of ze het redden, alles voor de kerst
pi_63513611
Zolang het voor de 16e bezorgd wordt vind ik het best, dan heb ik kerstgala op school.
En o wee als het dan niet past.
pi_63514052
Ik heb eigenlijk ook geen problemen. Vorige week dinsdag iets besteld en ik had het afgelopen zaterdag al thuis.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_63514330
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen problemen. Vorige week dinsdag iets besteld en ik had het afgelopen zaterdag al thuis.
Wayo dat is echt enorm snel!
Mijn laatste wijziging was de 10e. :s
Ik heb ze dus maar even gemaild.
pi_63518187
Ik heb mijn bestelling ook binnen, alleen viel het best tegen.

Schoenen maat 38 zitten eerder als 36, het topje van 5 euro ziet er gewoon niet uit, en een ander topje (is niet meer te vinden op de website) ziet er leuk uit maar valt als een tent terwijl het maat S is.
Klussen deel 1 en 2
pi_63519345
Dat vest-jurk gevalletje viel bij mij ook als een hobbezak, verschrikkelijk. Ik koop maar gewoon in de winkel, als ik al die reacties hier steeds lees!
pi_63520449
Vandaag kocht ik iets met mijn tegoedkaart en vertelde de medewerkster me dat als ik die aankoop terug zou brengen, dat ik dan geen geld terug zou krijgen, maar weer een tegoedkaart. Op mijn verbaasde vraag wanneer dat nou weer ingevoerd was meldde ze: dat is altijd al zo geweest. Nou heb ik al zeker 10 keer wat teruggebracht dat ik met zo'n tegoedkaart had betaald en elke keer heb ik gewoon geld teruggekregen. Maar ik ga haar dus wel vermijden, want zo wordt mijn geld dus eeuwig gegijzeld. Heeft iemand dit in de praktijk al meegemaakt? En je kunt met die tegoedkaart ook niet een cadeaukaart aanschaffen, 'want dan wordt het ook geld"..... aldus diezelfde dame.
pi_63521348
Positieve verhalen inderdad heb de bestelling maar geannuleerd, en ga gewoon de stad in
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:48:09 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63524572
Morgen maar eens even checken .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63526033
Alles is ook uitverkocht
pi_63526049
Matthew Williamson is trouwens een goede keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')