Je moet gewoon opnieuw het bestelproces door maar dan met de andere maat.. dan wordt 'ie toegevoegd aan je bestelling en dan kun je die andere er eventueel uitgooien.quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie nergens een optie om het te wijzigen, of kijk ik weer verkeerd
Oh, zo makkelijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet gewoon opnieuw het bestelproces door maar dan met de andere maat.. dan wordt 'ie toegevoegd aan je bestelling en dan kun je die andere er eventueel uitgooien.
Join the club, zou ik zeggen..quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Noortje. het volgende:
"Helaas te laat, nieuwe levering begin december"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okies, bedankt alvast.quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Join the club, zou ik zeggen..Hopeloos he.
Ik ga morgen weer even met de klantenservice bellen want die van mij is ook uitgesteld tot begin dec (alweer), wat ik te weten kom post ik hier.
Doe ik ook niet, maar ik kan het allicht proberen. Als ze me eerst zeggen dat hij niet verzonden kan worden omdat ik 'elke keer dinge bij de bestelling doe', en nu ik dat 14 dagen niet doe wordt hij nog niet verzonden? Dan hebben ze wat uit te leggen lijkt mequote:Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Addict89 het volgende:
Ik zou niet al te veel verwachten van een gesprek met de klantenservice.
Die van mij 2 weken geleden, inmiddels alweer een week onderweg..quote:Op maandag 24 november 2008 19:41 schreef alors het volgende:
Sorry jongens maar....
![]()
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen
![]()
Jij bent echt wel dunquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
hij viel vrij groot, want ik ben alles behalve 'dun' ofzo, en nadat ik begon met de S pakte ik nog maar even de XS die ik ook wel aankon, maar die nog steeds 'hing'. Hij is een beetje zwaar, zeg maar
Wayo dat is echt enorm snel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen problemen. Vorige week dinsdag iets besteld en ik had het afgelopen zaterdag al thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |