Ja godverdomme, heb ik weer.quote:Als je onrechtmatige kortingen hebt ingevoerd, is het helaas bij elke bestelling mogelijk dat deze een beetje langer duurt. Als er nogmaals kortingen ingevoerd worden, zendt ons systeem automatisch een briefje. jouw pakket is nu inderdaad onderweg.
Wat ik ook vaak merk in de online shop is dat ze geen maatkeuzes geven.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft de zilveren gofter
Ik doe dat ook wel eens met knopenquote:Op donderdag 27 november 2008 07:36 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn Seafolly bikini nog doorgaat gaan deze twee terug.
En op de jas komen nog goude knopen!
Ik heb ook ontzettend dunne polsjes jaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wat ik ook vaak merk in de online shop is dat ze geen maatkeuzes geven.
In de winkel heb je dan zulke armbandjes in xs/s en m/l. (ik heb ieniemienie polsjes)
Misschien kun je beter gewoon in de winkel kijken, grote kans dat daar de zilvere versie ligt
Jeetje, wat een verhaal zeg..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Laura 2000 het volgende:
Ok my H&M story continues...
Na al eens een incassobureau achter me aangehad te hebben omdat H&M betalingsherinneringen voor een bedrag van ¤ 9,- naar een verkeerd adres bleek te sturen, en nadat mijn bestellingen tot 4 keer toe niet aankwamen, besloot ik een half jaar geleden maar gewoon weer in de winkel te gaan kopen. Wat een gezeik met die website.
Maar goed, gelokt door de sale kwamen er vanmorgen toch weer wat dingetjes in mijn mandje terecht. Wat blijkt als ik mijn gegevens bekijk: ik blijk plotseling in Assen te wonen, een andere geboortenaam te hebben en in 1962 geboren te zijn!!!
Mijn emailadres klopte wel nog gewoon.
Ik heb het meteen veranderd en een boze mail naar de klantenservice gestuurd. Dit zou toch niet mogelijk moeten zijn zeg...
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaal zeg..bizar.
Is het niet ook een idee om gelijk je wachtwoord van je account te wijzigen en ook een ander emailadres te nemen? Wellicht is er iemand die misbruik maakt van je gegevens...
Ik hoop het iig voor je.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Wachtwoord heb ik gewijzigd inderdaad, Emailadres ga ik niet doen... Denk ook dat het gewoon een fout van de klantenservice is eigenlijk...
Oh, doen ze dat tegenwoodig ook al? Als ze denken dat je meerdere accounts hebt? Pff.. en dan de verkeerde samenvoegen, nee, goed bezig H&M!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef alors het volgende:
Of ze hadden weer eens een account samengevoegd.. In dit geval de verkeerde...
Rood staan ftwquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Addict89 het volgende:
Sale, en ik heb geen geld. Maar wel wat besteld.
.
Ja dat is zo idd!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens met knopenmaakt het meteen een stuk eh, persoonlijker en exclusief
Voor de rest wel leuke dingenIk moet echt nog zo'n vest/trui scoren.
Oeeeeh maar ik zit op stage nu... moet ik straks snel doen danquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ja dat is zo idd!
Het is een mooi alternatief voor de trench van de Zara van een jaar oid geleden. Die had ik toen niet gekocht, maar die lijkt er wel een beetje op dan.
De vest staat nog online... dus.
Kan ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |