Hoe zou dat nou toch komenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:15 schreef miss-piggy het volgende:
ik heb m in 36 besteldtoen ik gisteravond keek was 36 ook al uitverkocht, toen ik vanochtend keek (op school
) was hij er weer
Arg wat DOE JE?! Ik zag het plaatje en was helemaal verliefd en wilde gelijk bestellen, las ik daarna de text eronder.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil dit rokje[ afbeelding ]
Is wel van de kinderafdeling maar goed.
Sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Arg wat DOE JE?! Ik zag het plaatje en was helemaal verliefd en wilde gelijk bestellen, las ik daarna de text eronder.
Naja, misschien kan ik er 2 bestellen. Aan elke bil 1. Of ik bestel ze denk ik voor m'n stiefkleinkinderen voor sinterklaas ofzo.quote:
Die broek heb ik ook bestelt, in 38 en 40, ik krijg hem als het goed is eind november dus zal dan wel even zeggen hoe hij valt bij mij. Tenzij jij hem ook eind november krijgt want dan heeft het niet zoveel zinquote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar weer geshopt, ik verveelde me
[ afbeelding ]
en deze broek. Iemand die deze ook heeft en weet hoe deze een beetje valt?
Die heb ik besteld. Wil er gouden knopen op zettenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Qarinx het volgende:
Deze trenchcoat is trouwens ook
[ afbeelding ]
Met korting??quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Nantes het volgende:
Die heb ik besteld. Wil er gouden knopen op zetten.
Ik krijg hem half december, dus laat maar horen hoe die zitquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook bestelt, in 38 en 40, ik krijg hem als het goed is eind november dus zal dan wel even zeggen hoe hij valt bij mij. Tenzij jij hem ook eind november krijgt want dan heeft het niet zoveel zin
Is goed!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik krijg hem half december, dus laat maar horen hoe die zitik heb alleen een 40 besteld, skinnies zitten altijd aan de krappe kant bij mij
. Tenzij hij dus groot valt, maar dan ruil ik hem maar.
Nieuw account aanmaken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik bestel maar niet meer bij H&M het enige voordeel, de korting halen ze weg
En alles is zo snel uitverkocht.
Ik wil zo een aanbiedingshirt voor mijn vriend bestellen en h&m annuleerd hem steeds... echt heel stom.
Mijn kerstpak was zou ook in 3 verschillende pakketjes komen
En je hebt niet eerst een waarschuwing gehad??quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Was een nieuw account op nieuw adres.
Doen ze niet aanquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:08 schreef Qarinx het volgende:
[..]
En je hebt niet eerst een waarschuwing gehad??
Oh, ik kreeg wel een keer een briefje thuis. Dat ik onrechtmatig codes had gebruikt en dat in het vervolg de korting geschrapt zou worden en de bestelling tegen normaal tarief zou worden behandeld. Nu word ik met dat account in de gaten gehouden..quote:
Ik heb dat echt nog nooit gehad, mijn eerste account werd zonder pardon geblokkeerd, zonder dat ik er iets van wistquote:Op zondag 23 november 2008 01:28 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg wel een keer een briefje thuis. Dat ik onrechtmatig codes had gebruikt en dat in het vervolg de korting geschrapt zou worden en de bestelling tegen normaal tarief zou worden behandeld. Nu word ik met dat account in de gaten gehouden..
heb m gekochtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
jurk voor de feestdagen, leverinfo: begin jan
[ afbeelding ]
niet dat ik iets met de feestagen doe ofzo maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |