quote:Op woensdag 19 november 2008 18:17 schreef sombogywogy het volgende:
hey,
ik heb jaren geleden via hier kortings codes gehad, en ontving die ook wel eens per mail dacht ik, maar laatste tijd niet meer...
Ik wil nu weer wat bestellen, is dat nog mogelijk?
iemand een code voor me of moe tik me ergens inschrijven om die te ontvagen?
Even de OP lezen.quote:7889 voor ¤5 korting.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
7848 Korting 10,-
1304 en 7848 niet. 7889 inderdaad wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef -moi- het volgende:
7889 is sowieso verlopen en de rest volgens mij ook...
Tis idd very cutequote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
jurk voor de feestdagen, leverinfo: begin jan
niet dat ik iets met de feestagen doe ofzo maar
Ik heb 'm een tijdje geleden al besteld, bij mij staat er nog eind december. Hoop dat het zo blijft.. dus voor 17-12 zoals op de site staat.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh, ik bedoel dus dat je het voor de kerst in huis hebt als je het voor 17-12 hebt besteld. Naja, even afwachten..quote:
Ow ja inderdaad, alleen de onderkant is bij die van jou wat minder ballonvormig..quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft wel wat weg van mijn jas:
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt ie gewoon in de winkel. Het printje komt me in ieder geval bekend voor. Ik zal morgen eens kijken....quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, heb hem net zien hangen in Utrecht. Erg leuk!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef Jurk het volgende:
Volgens mij hangt ie gewoon in de winkel. Het printje komt me in ieder geval bekend voor. Ik zal morgen eens kijken....
Jaa vond ik ook, alleen als ik zo naar die stof kijk, volgens mij is het gewoon zo'n dun jasje, katoen, viscose en nog wat...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Qarinx het volgende:
Deze trenchcoat is trouwens ook
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |