Niet doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef Nantes het volgende:
Ik twijfel of ik dat shirt van 4,90E moet bestellen... vind hem niet zo super maar voor dat geld.
Dat zwarte jurkje met dat bloemetjeskant vond ik wel leuk, maar in de winkel zag het er echt heel cheap uit (oké dat is ie ook, maar het was gewoon niet mooi).quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
Is het zo erg?![]()
Ik wil morgen na mn tentamens even naar de HM gaanDan kan ik altijd nog de bestelling annuleren.
Als ik dat gister nou had gewetenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net dat die bikini's die ik uit de preview catalogus wilde bestellen ook in de Sale te vinden zijn, dus dat scheelt heel wat geld. En allerlei oude kortingscodes blijken opeens weer te werken. Bij mij werken 8101, 1304 en 7848.
Ik heb ook even bij de sale bij de badmode gekeken, en maar even een broekje bij mijn toch al omvangrijke bestelling gegooidquote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net dat die bikini's die ik uit de preview catalogus wilde bestellen ook in de Sale te vinden zijn, dus dat scheelt heel wat geld. En allerlei oude kortingscodes blijken opeens weer te werken. Bij mij werken 8101, 1304 en 7848.
Huh? Je houdt dat gedeelte waar vermeld staat wat je besteld hebt toch gewoon?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
..., ben blij dat ik hier ooit de tip heb gekregen bonnen te kopiëren, ik heb precies bijgehouden wat ik gehouden heb en wat niet
Je kunt wel bij één account aangeven dat je geen catalogus wilt ontvangenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu twee accounts bij H&M en krijg alle catalogussen dus twee keer. Kan ik een account verwijderen?
Dat schoot me ook net te binnen jaquote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt wel bij één account aangeven dat je geen catalogus wilt ontvangen
Dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef Maisnon het volgende:
M'n vingers jeuken, m'n hoofd is er vol van, m'n portomonnee niet
Daarvan heb ik er ook een paar bij besteldquote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.
Te vinden op de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste keren had ik maar 1 bon, 1 papiertje? Het gedeelte waar ik aangaf wat ik terug wilde sturen stond op de achterkant van de bon zeg maarquote:Op woensdag 5 november 2008 19:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Huh? Je houdt dat gedeelte waar vermeld staat wat je besteld hebt toch gewoon?
Alleen dat deel waar je aangeven moet wat retour gaat, gaat mee het pakket in?
Nou, je kan dat gedeelte eraf scheuren (het schijnt ook de bedoeling te zijn omdat daar gaatjes met regelmatige afstand van elkaar af te zien zijn) en dan hou je de lijst met de bestelling zelf.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De laatste keren had ik maar 1 bon, 1 papiertje? Het gedeelte waar ik aangaf wat ik terug wilde sturen stond op de achterkant van de bon zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |