Die pyama vond ik geweldig.. Maar niet gekocht omdat ik die broek niet lekker vond zitten.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En eindelijkkkk een gebroken witte top voor onder m'n wollen trui (waaaaarom flikkeren ze nou overal wol in):
[ afbeelding ]
Die komt alleen pas half december
Zoooo irritant is datquote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef alors het volgende:
Trouwens, ik dacht al ben ik nu gek.. maar je wordt nu al na 20 minuten eraf gemikt
[..]
17-12 staat er toch??quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zoooo irritant is datOok zo irritant: zeggen dat als je uiterlijk voor 17 november besteld je je bestelling voor de kerstdagen binnenhebt. Nee da's fijn als er nu al zoveel is uitverkocht
Net ook, zag ik een leuke armbandenset en wil ik 'm in m'n shoppingbag gooien: UITVERKOCHT. Toen bij een oorbellenset precies hetzelfde
Ik betwijfel trouwens dat op maandag mijn bestelling in behandeling is genomen...
Soms komen snel uitverkochte artikelen nog een keer terug. Alhoewel het nu al laat in het seizoen is, dus als het pas net uitverkocht is, komt het waarschijnlijk niet terug. Als het om een basic artikel gaat, heb je grote kans dat je het het komend voorjaar gewoon weer tegen komt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn die dingen trouwens voorgoed uitverkocht= Of komen die weer terug=
Ik bedoel nu specifiek die feestdagen kleding. Zou die nog terugkomen=quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Soms komen snel uitverkochte artikelen nog een keer terug. Alhoewel het nu al laat in het seizoen is, dus als het pas net uitverkocht is, komt het waarschijnlijk niet terug. Als het om een basic artikel gaat, heb je grote kans dat je het het komend voorjaar gewoon weer tegen komt.
De geannuleerde en teruggestuurde kleding wordt gewoon weer op de site gezet, dus je moet gewoon 's morgens vroeg even kijken om een uur of 7.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik bedoel nu specifiek die feestdagen kleding. Zou die nog terugkomen=
die pyjama is trouwens het enigste wat nog niet sold out is bij de dames.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zou dit een pyjama zijn?
Gut ja, ik ben stiekem wel benieuwd of hier in de winkel überhaupt ruzies om zijn ontstaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:31 schreef alors het volgende:
Of een naaiwerkje van de sociale werkplaats.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Valt deze groot uit en is het een beetje te dragen voor iemand met een grote cup?
Da's mazzel hebben!quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef annoh het volgende:
Ook nog geen lente catalogus hier. Ik heb de jas die ik besteld had, die al 2 keer uitgesteld was, zaterdag met 50% korting in de winkel gekocht. Ben ik even blij dat ik tegen mijn principes in op zaterdagmiddag de H&M in de kalvertoren in ben gestapt. Ben heel blij met mijn jas!
quote:
Ik heb normaal maat 39 of 40 (van Allstars bijv. 39,5) en heb 40 besteld, die zitten primaquote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over na te denken om deze pumps te bestellen. Maar wil graag weten hoe deze vallen. Is maat 39 bijvoorbeeld ook echt maat 39 of vallen ze iets groter of kleiner uit?
o.k. dank je ! Heb nu besteld, wordt eind november geleverdquote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb normaal maat 39 of 40 (van Allstars bijv. 39,5) en heb 40 besteld, die zitten prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |