abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63136855
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:02 schreef vamperotica het volgende:
Zijn er alleen kortingscodes voor "vaste bedragen" of ook voor percentages?
Kan er zo snel niets over vinden...
Wilde eigenlijk met mn kids de stad in, maar met een gebroken pootje gaat dat niet zo handig...
Vind in de winkels wel altijd meer afgeprijsde artikelen... Kids mogen van mn tante wat kleding uitzoeken...
percentages zijn dan dus wat handiger als een vast bedrag!
Die waren er eerst wel (staan ook in OP van deel 41) maar die deden het niet meer. Ik weet niet of er nog andere zijn..
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:53:27 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63138189
Ik heb al ik weet niet hoe lang geen kortingscodes meer gekregen. Denk dat ze er een stuk zuiniger op zijn geworden ofzo Met al dat misbruik he
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63138765
Ook voor percentages normaliter, alleen nu werken alleen de codes uit de OP (en die gelden dus alleen voor een vast bedrag).
pi_63140863
He, wat jammer! Zou leuk wat kunnen schelen op mijn bestelling! Misschien toch maar naar de stad proberen te gaan! Wel eng verslavend trouwens die H&M online!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63141973
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb al ik weet niet hoe lang geen kortingscodes meer gekregen. Denk dat ze er een stuk zuiniger op zijn geworden ofzo Met al dat misbruik he
Mja ik had laatst "ongeldige rabatk( )ombinatie" waardoor nu mijn bestellingen gecontroleerd worden op ongeldige codes..

[ Bericht 4% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 11-11-2008 21:46:18 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:59:39 #106
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63142658
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Mja ik had laatst "ongeldige rabatk( )ombinatie" waardoor nu mijn bestellingen gecontroleerd worden op ongeldige codes..
Dat had ik dus ook een tijd geleden, ergens juli of augustus volgensmij. Heb toen welgeteld 1x een folder ontvangen met kortingscode, daarna nooit meer. En vanaf half oktober is mijn bestelling steeds weer uitgesteld, zonder mailtje of berichtgeving whatsoever. Dus ik ga morgen bellen, ze mogen wel een heeeel goeie verklaring geven en een fikse korting voor al die shit die ik nog steeds niet ontvangen heb Lijers!
  woensdag 12 november 2008 @ 10:32:43 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63152310
Echt serieus... Ik heb net even gebeld met de klantenservice waarom mijn bestelling elke keer uitgesteld wordt, en de reden is dat elke keer dingen toevoeg aan mn bestelling. Yeah right! Come on! Dat was in het verleden toch ook niet zo?? Omg!! Ja nee het was toch echt zo, dat werkt zo zei dat wijf aan de telefoon. Rot toch een eind op dacht ik, dat deed ik een paar maanden geleden ook en dat was geen enkel probleem, dan werd ie er gewoon bij gezet en toch verzonden of hij ging bij de volgende bestelling van over een maand ofzo.
Nougoed, ik doe wel gewoon niks, als ie dan nog niet verzonden is voor eind november ga ik weer bellen en EIS ik gewoon dat ie opgestuurd wordt. Pf.
pi_63152534
Wat een gedoe zeg met die online shop. Blij dat ik niet meer online besteld heb en gewoon ben langs gegaan. Heb precies de dingen gevonden die ik wou, alleen 1 trui was er niet meer in het zwart, dan maar grijs.
pi_63162985
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Echt serieus... Ik heb net even gebeld met de klantenservice waarom mijn bestelling elke keer uitgesteld wordt, en de reden is dat elke keer dingen toevoeg aan mn bestelling. Yeah right! Come on! Dat was in het verleden toch ook niet zo?? Omg!! Ja nee het was toch echt zo, dat werkt zo zei dat wijf aan de telefoon. Rot toch een eind op dacht ik, dat deed ik een paar maanden geleden ook en dat was geen enkel probleem, dan werd ie er gewoon bij gezet en toch verzonden of hij ging bij de volgende bestelling van over een maand ofzo.
Nougoed, ik doe wel gewoon niks, als ie dan nog niet verzonden is voor eind november ga ik weer bellen en EIS ik gewoon dat ie opgestuurd wordt. Pf.
Nou dan is dat bij mij ook zeker zo, wat een waardeloze zooi zeg
know'm sayin?
word? word.
pi_63191139
En bij mij zal het ook wel zo geweest zijn...
  donderdag 13 november 2008 @ 14:50:39 #111
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63191224
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Chanty87 het volgende:
En bij mij zal het ook wel zo geweest zijn...
Hmmm ik heb de laatste tijd ook veel veranderd in mijn bestelling die voor eind november stond... Ben benieuwd of mijn bestelling nu ook uitgesteld wordt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_63191361
Zo, pakket binnen Ben alleen te lui om te passen
pi_63193190
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hmmm ik heb de laatste tijd ook veel veranderd in mijn bestelling die voor eind november stond... Ben benieuwd of mijn bestelling nu ook uitgesteld wordt
Ik heb vandaag nog wat veranderd voor m'n 'eind november' bestelling Waar ik wel blij mee ben is dat de retourpakketjes van 6 (!!) weken geleden eindelijk zijn verwerkt
  donderdag 13 november 2008 @ 16:16:24 #114
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63193965
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:51 schreef miss-piggy het volgende:
vandaag ein-de-lijk de lente catalogus ontvangen! Met kortingsbon van 10%... dus je tot gisteren kon gebruiken

*mailtje schrijft*
*zucht* En ik heb een OUDE catalogus gekregen die ik al heb!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_63194150
ik kreeg ook een tijdje terug een mailtje dat ik de lentecatalogus had ontvangen en dat ik 10% korting zou ontvangen maar die hele catalogus is nooit gekomen

Ik krijg trouwens nooit de catalogussen en als ik mail dan zeggen ze, oh die is al verzonden, maar we sturen hem al opnieuw en dat is al 4x gebeurd en vaak krijg ik hem dan nog niet en dan moet ik het nog een keer vragen. En het ligt niet aan de postbode want alle andere post krijg ik altijd wel
Strawberry Flavour..
pi_63194991
Bij mij nemen ze alles steeds ongevraagd direct in behandeling, ik krijg 3 pakketjes per week ofzo.
Ach ja, zolang de kortingscodes elke keer gebruikt kunnen worden en blijven staan vind ik het wel best.
  donderdag 13 november 2008 @ 17:29:13 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63196007
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij nemen ze alles steeds ongevraagd direct in behandeling, ik krijg 3 pakketjes per week ofzo.
Ach ja, zolang de kortingscodes elke keer gebruikt kunnen worden en blijven staan vind ik het wel best.

SERIEUS???

Noujaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik sta even met mijn oren te klapperen.. Wist dat de H&M erg was, maar dit slaat alles.
pi_63196650

En eindelijkkkk een gebroken witte top voor onder m'n wollen trui (waaaaarom flikkeren ze nou overal wol in ):

Die komt alleen pas half december
pi_63197444
Bedankt H&M! Ze hebben me net zo'n ¤300 euro aan kerstkleding bespaard. Net de leukste dingen uit de waslijst die ik wilde bestellen waren er niet, dus ik heb de hele bestelling maar geannuleerd, want eik heb ik ook wel genoeg om aan te trekken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63199457
Nieuw H&M topic: Celebs wearing H&M
pi_63199741
Ook weer een bestelling gedaan, 200E is de schade.
maar dr gaat vast nog wel iets terug, mezelf kennende
pi_63200516
Trouwens, ik dacht al ben ik nu gek.. maar je wordt nu al na 20 minuten eraf gemikt
quote:
Om veiligheids- en functioneringsredenen wordt jouw bezoek aan de Shop online automatisch afgesloten als je langer dan 20 minuten inactief bent geweest. Dit houdt in dat je 20 minuten na jouw laatste klik wordt uitgelogd
know'm sayin?
word? word.
pi_63202141
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef alors het volgende:
Trouwens, ik dacht al ben ik nu gek.. maar je wordt nu al na 20 minuten eraf gemikt
[..]

Eerst was het een uur toch?
pi_63207376
ja
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:20:55 #125
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63217856
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef -moi- het volgende:
ik kreeg ook een tijdje terug een mailtje dat ik de lentecatalogus had ontvangen en dat ik 10% korting zou ontvangen maar die hele catalogus is nooit gekomen

Ik krijg trouwens nooit de catalogussen en als ik mail dan zeggen ze, oh die is al verzonden, maar we sturen hem al opnieuw en dat is al 4x gebeurd en vaak krijg ik hem dan nog niet en dan moet ik het nog een keer vragen. En het ligt niet aan de postbode want alle andere post krijg ik altijd wel
Ik heb nu de party catalogus ontvangen! Waar blijft mijn salarissssss!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_63218801
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]

En eindelijkkkk een gebroken witte top voor onder m'n wollen trui (waaaaarom flikkeren ze nou overal wol in ):
[ afbeelding ]
Die komt alleen pas half december
Die pyama vond ik geweldig.. Maar niet gekocht omdat ik die broek niet lekker vond zitten.

Van die tops heb ik er zelfs 3 , draag ze echt heel vaak
pi_63226078
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Zoooo irritant is dat Ook zo irritant: zeggen dat als je uiterlijk voor 17 november besteld je je bestelling voor de kerstdagen binnenhebt. Nee da's fijn als er nu al zoveel is uitverkocht Net ook, zag ik een leuke armbandenset en wil ik 'm in m'n shoppingbag gooien: UITVERKOCHT. Toen bij een oorbellenset precies hetzelfde

Ik betwijfel trouwens dat op maandag mijn bestelling in behandeling is genomen...
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:46:39 #128
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_63233900
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:51 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Zoooo irritant is dat Ook zo irritant: zeggen dat als je uiterlijk voor 17 november besteld je je bestelling voor de kerstdagen binnenhebt. Nee da's fijn als er nu al zoveel is uitverkocht Net ook, zag ik een leuke armbandenset en wil ik 'm in m'n shoppingbag gooien: UITVERKOCHT. Toen bij een oorbellenset precies hetzelfde

Ik betwijfel trouwens dat op maandag mijn bestelling in behandeling is genomen...
17-12 staat er toch??
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_63239003
Zijn die dingen trouwens voorgoed uitverkocht= Of komen die weer terug=
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_63240432
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn die dingen trouwens voorgoed uitverkocht= Of komen die weer terug=
Soms komen snel uitverkochte artikelen nog een keer terug. Alhoewel het nu al laat in het seizoen is, dus als het pas net uitverkocht is, komt het waarschijnlijk niet terug. Als het om een basic artikel gaat, heb je grote kans dat je het het komend voorjaar gewoon weer tegen komt.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_63240610

Valt deze groot uit en is het een beetje te dragen voor iemand met een grote cup?
pi_63240767
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:46 schreef Qarinx het volgende:

[..]

17-12 staat er toch??
pi_63240835
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:12 schreef Jurk het volgende:

[..]

Soms komen snel uitverkochte artikelen nog een keer terug. Alhoewel het nu al laat in het seizoen is, dus als het pas net uitverkocht is, komt het waarschijnlijk niet terug. Als het om een basic artikel gaat, heb je grote kans dat je het het komend voorjaar gewoon weer tegen komt.
Ik bedoel nu specifiek die feestdagen kleding. Zou die nog terugkomen=
pi_63241829
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik bedoel nu specifiek die feestdagen kleding. Zou die nog terugkomen=
De geannuleerde en teruggestuurde kleding wordt gewoon weer op de site gezet, dus je moet gewoon 's morgens vroeg even kijken om een uur of 7.
know'm sayin?
word? word.
pi_63242640
Ze doen er ook wel eeuwen over om een saldo weer te herstellen zeg. Ik heb mijn laatste pakketje allang betaald en nog staat erop dat mijn saldo ¤ 155.30 is.

pi_63242802

Zou dit een pyjama zijn?
pi_63242836
Zou er zo voor door kunnen gaan idd
pi_63243821
Of een naaiwerkje van de sociale werkplaats.
know'm sayin?
word? word.
pi_63243975
Trouwens dat shirt met twee ongelijke delen
pi_63244315
Ja, die Comme des Garcons collectie is weer van een ongekende lelijkheid zeg.
pi_63244994
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zou dit een pyjama zijn?
die pyjama is trouwens het enigste wat nog niet sold out is bij de dames.
pi_63247174
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:31 schreef alors het volgende:
Of een naaiwerkje van de sociale werkplaats.
Gut ja, ik ben stiekem wel benieuwd of hier in de winkel überhaupt ruzies om zijn ontstaan
pi_63250016
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]

Valt deze groot uit en is het een beetje te dragen voor iemand met een grote cup?
Ik vroeg mij precies hetzelfde af, maar aangezien het maar 5 euro was heb ik toch eentje besteld. Levering staat op eind november, ben benieuwd
Klussen deel 1 en 2
pi_63251891
waarom zijn echt alle leuke dingen uitverkocht

wanneer worden de retouren steeds verwerkt? Maandagochtend weer nieuwe voorraad op de website?
Strawberry Flavour..
pi_63254507
Ik heb de lente catalogus nog steeds niet... misschien maar goed ook, omdat ik nu even echt geen geld heb, maar ik baal er wel van
I'm Fucking Brilliant!
  maandag 17 november 2008 @ 15:14:32 #146
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_63289610
Ook nog geen lente catalogus hier . Ik heb de jas die ik besteld had, die al 2 keer uitgesteld was, zaterdag met 50% korting in de winkel gekocht. Ben ik even blij dat ik tegen mijn principes in op zaterdagmiddag de H&M in de kalvertoren in ben gestapt. Ben heel blij met mijn jas!
Die goedkope topjes (2 voor 4,90?) vond ik trouwens niet heeel flatteus staan bij de mensen waarbij ik ze nu gezien heb. Ik had ze eigenlijk al ingedeeld in de categorie ' alleen leuk bij maatje 34' ...
I'm just a girl in the world.
pi_63299058
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef annoh het volgende:
Ook nog geen lente catalogus hier . Ik heb de jas die ik besteld had, die al 2 keer uitgesteld was, zaterdag met 50% korting in de winkel gekocht. Ben ik even blij dat ik tegen mijn principes in op zaterdagmiddag de H&M in de kalvertoren in ben gestapt. Ben heel blij met mijn jas!
Da's mazzel hebben!
Bestelling voor eind november is in behandeling
  maandag 17 november 2008 @ 21:24:06 #148
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_63300232
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten
afbeelding

Ik zit er sterk over na te denken om deze pumps te bestellen. Maar wil graag weten hoe deze vallen. Is maat 39 bijvoorbeeld ook echt maat 39 of vallen ze iets groter of kleiner uit?
pi_63300418
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Ik zit er sterk over na te denken om deze pumps te bestellen. Maar wil graag weten hoe deze vallen. Is maat 39 bijvoorbeeld ook echt maat 39 of vallen ze iets groter of kleiner uit?
Ik heb normaal maat 39 of 40 (van Allstars bijv. 39,5) en heb 40 besteld, die zitten prima
  maandag 17 november 2008 @ 21:42:25 #150
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_63300843
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik heb normaal maat 39 of 40 (van Allstars bijv. 39,5) en heb 40 besteld, die zitten prima
o.k. dank je ! Heb nu besteld, wordt eind november geleverd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')