quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Canim ofkeli olma, nasip degilmis, sen talihin bir baskasiyla.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:53 schreef ClioSporT het volgende:
en weer verder!!!!!!!!!!!
Mini, sence senin evde kalmanin sebepleri nedir??????
Was jij er soms ook bij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:18 schreef Triggershot het volgende:
Weer zo iemand die op FOK! een platform heeft gevonden om haar fantasieën te kunnen uitdrukken.
Combinatie van verschillende termen en inhoudelijke betekenis van je reacties komen al uit op haram gedrag dus over wat voor preventieve houding heb jij het?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn fantasieen ga ik hier niet delen met moslimbroeders gunaha girmelerini istemem
Toen ik in Istanbul was zei iemand.quote:
Dus een enkeltje naar de hel voor mij? Kan ik nog iets doen om dat te voorkomen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Combinatie van verschillende termen en inhoudelijke betekenis van je reacties komen al uit op haram gedrag dus over wat voor preventieve houding heb jij het?
Wat een dolle boel is het toch telkens met jou. In ieder geval stug blijven volhouden,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Min-e het volgende:
Trouwens, ik zag geloof ik Zargon vanmiddag nog. Ik fietste langs een paar jochies, wiens pukkeltjes net waren doorgebroken. Tot een van hen riep: "he wil je me pijpen?" Ik keek nog achterom en zei': 'he ben jij niet Zargon?" Maar toen waren ze druk met elkaar op de borst slaan enzo. Jeweetz "peer pressure " enzo.
Ja, echt hé, omdat je dacht stoer te kunnen overkomen op FOK! gooit Allah je meteen in de hel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus een enkeltje naar de hel voor mij? Kan ik nog iets doen om dat te voorkomen?
Bwhahahahaha,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik in Istanbul was zei iemand.
'Ben sana bir girisirsem bos otobuste ayakta gidersin'
kwam ineens bij me op
Wat heb je gezegd tegen die man dat hij zo boos werd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik in Istanbul was zei iemand.
'Ben sana bir girisirsem bos otobuste ayakta gidersin'
kwam ineens bij me op
Nou, nu je het vraagt...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus een enkeltje naar de hel voor mij? Kan ik nog iets doen om dat te voorkomen?
Was niet tegen mij, gewoon straatjochies aan het voetballen, een jongen van 12 tegen een van 17 ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd tegen die man dat hij zo boos werd?
We pakken de schepper van het topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:35 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als iedereen zo gemeen blijft doen tegen Min-e gaat ze weer weg en is dit topic dood.
Omdat ik een Turrek ben.quote:
Typisch pestgedrag. De persoon die erover begint dreigen met hetzelfde om hem/haar de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We pakken de schepper van het topic
Zeker omdat je een Turk bent?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ik een Turrek ben.![]()
Bedankt daarvoor Trigger, ik loop de hele dag met dat kutnummer in mijn hoofd.
Als zij weggaat heb ik het laatste woord, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:35 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als iedereen zo gemeen blijft doen tegen Min-e gaat ze weer weg en is dit topic dood.
Dreigen? Wij kunnen het gewoon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch pestgedrag. De persoon die erover begint dreigen met hetzelfde om hem/haar de mond te snoeren.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch pestgedrag. De persoon die erover begint dreigen met hetzelfde om hem/haar de mond te snoeren.
Bovendien sta ik geen staatsgrepen toe.![]()
Wees gerust, de hel zit vol. Ik ben teruggestuurdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
Hé hé, het topic krijgt meer gevarieerd inhoudquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heeft er heel misschien een klein beetje iets mee te maken.
Ik heb op PVDD gestemt, salakquote:
Die komen toch op voor WIldersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb op PVDD gestemt, salak
Iets met een dooie Brit en een bepaalde wet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wij? Waarom jezelf verschuilen achter de groep?
Zit ik ook op te wachten, maar het komt er maar niet van, helaasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:42 schreef IHVK het volgende:
Is het popcorn tijd?
Kan Min-e wel popcorn maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:42 schreef IHVK het volgende:
Is het popcorn tijd?
Mijn ouders willen niet dat ik op WIlders stem, en om eerlijk te zijn kan politiek mij aan me boerenreet roesten, is Haram voor mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die komen toch op voor WIlders
Jij bent reincarnatie van haram manquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn ouders willen niet dat ik op WIlders stem, en om eerlijk te zijn kan politiek mij aan me boerenreet roesten, is Haram voor mij
Nee, volgens een geflipte Indier ben ik de reincarnatie van een 16de eeuwse rijsttelerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent reincarnatie van haram man
Ik troll verschillende internetfora om een kankergrote internet penis te kwekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Min-e het volgende:
Maar nu dat het groepsgevoel weer is gesterkt en de ego's weer een beetje zijn opklopt wilde ik graag eens een ander onderwerp aansnijden.
Wat doen jullie in het dagelijks leven, allemaal studenten?
Ambtenaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Min-e het volgende:
Maar nu dat het groepsgevoel weer is gesterkt en de ego's weer een beetje zijn opklopt wilde ik graag eens een ander onderwerp aansnijden.
Wat doen jullie in het dagelijks leven, allemaal studenten?
so, whats the difference?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, volgens een geflipte Indier ben ik de reincarnatie van een 16de eeuwse rijstteler
En ik weet het het van eenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
NEuh, ik heb genoeg credits bij Deo gescoord om zulke grapjes te mogen maken
wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En ik weet het het van eenNEUS
komt.
Heel wat letters, maar ik heb nooit rekenen geleerd, tel jij ze even? daar waren Arabieren toch zo goed in, rekenen?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef saban het volgende:
Min-e: Wat doe jij in het dagelijks leven, student?
Nu weet ik nog steeds niet wat je doet. Huisvrouw?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee die tijd had ik achter me gelaten, maar sinds een dag of 2 heb ik het gevoel er weer midden in te staan
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heel wat letters, maar ik heb nooit rekenen geleerd, tel jij ze even? daar waren Arabieren toch zo goed in, rekenen?
Dat vleselijke aanhangsel tussen je ogen waar een gemiddelde loonslaaf 6 keer in graatf per dag, hopend op een plak goud.quote:
Ik ben heul geen Turkse neger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat vleselijke aanhangsel tussen je ogen waar een gemiddelde loonslaaf 6 keer in graatf per dag, hopend op een plak goud.
Tot zover Triggershot's Historie ende Vermaackquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh
Rekenen
Bouwen
Opblazen
Geometrie
Filosofie
Astrolo-logie/mie
Medicatie
Psychologie
Visualisatie
Arabieren waren heer en meester, nu kunnen ze alleen nog maar opblazen en zelfs dat gaat vaak fout.
Opstaan. Met een brakke kop rijden. Werken. Met een minder brakke kop weer terug rijden. Internetten. De moeilijke keuze maken welke kroeg ik nu weer eens zal pakken. Zuipen en dom lullen waar weer serieuze dingen uit voortvloeien. Slapen. Etc. etc. etc.........quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Min-e het volgende:
Wat doen jullie in het dagelijks leven
Nee helaas, ben werkzaam als researcher.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef saban het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je doet. Huisvrouw?
Om welke gedeelte lach je nou, uit lachen of toe lachen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tot zover Triggershot's Historie ende Vermaack
HIHIHIHIHIHIHIH![]()
![]()
Of ben jij zoenn Griekse Turk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Turkse neger.
Twee woorden, Selectief Hoor/Zienvermogenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef zarGon het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven, Min-e?
Nee een Neger zoenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Of ben jij zoenn Griekse Turk?
Ik heb medelijden met je fiets.quote:
Ik beleef daar een intens plezier aan, zal wel een genetische afwijking zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef zarGon het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven, Min-e?
Mijn fiets heeft medelijden met mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je fiets.
Wat onderzoek je dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee helaas, ben werkzaam als researcher.
Wat hebt jij verdomd mazzel dat NJ/CC geen FA's meer zijn, die hadden een lintworm zoals jij er graag afgeflikkerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik beleef daar een intens plezier aan, zal wel een genetische afwijking zijn.
Egoist gun een ander zijn lol!
Vergeleken met jou maak ik misschien nog wel een miniem kansje op een zonovergoten pleke in het eeuwigdurende pradijs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Opstaan. Met een brakke kop rijden. Werken. Met een minder brakke kop weer terug rijden. Internetten. De moeilijke keuze maken welke kroeg ik nu weer eens zal pakken. Zuipen en dom lullen waar weer serieuze dingen uit voortvloeien. Slapen. Etc. etc. etc.........
En jij?
Nee hoor, ze staat onder bescherming van Yvonnequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat hebt jij verdomd mazzel dat NJ/CC geen FA's meer zijn, die hadden een lintworm zoals jij er graag afgeflikkerd.
omdat je steeds een ander hebt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft medelijden met mij.
Ik snap um nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat je steeds een ander hebt?
SNAP JE?!?!? ANDERE FIETS ?! TURK?!?!? :d;D: d;; d;D:d ;D; d;D:;d ;; d;d ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een afwijking inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik beleef daar een intens plezier aan, zal wel een genetische afwijking zijn.
Egoist gun een ander zijn lol!
Zie je nou wel, het is geen hel en verdoemenis met jou. Er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef Min-e het volgende:
Vergeleken met jou maak ik misschien nog wel een miniem kansje op een zonovergoten pleke in het eeuwigdurende pradijs.
eentje die jij geheel op eigen wijze welkom heet toch? om vervolgens in je armen te sluiten als een soort van ontbrekende schakel in je anders zo nietige leventjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent een afwijking inderdaad..
Niets joh, dat is toch geen uitdaging?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je nou wel, het is geen hel en verdoemenis met jou. Er zijn ergere dingen in de wereldMaar ik ben nu wel nieuwsgierig naar het paradijs waar je als vrome moslim terecht zou moeten komen. Wat valt er te beleven afgezien van de 72 maagden die niet aan een man konden komen?
En nu even naar mijn eigen gezeik luisteren.
Antwoord op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef Min-e het volgende:
Ik mis Zargon en Triggershot hun antwoorden, terwijl dat wel van mij verlangd word.
Zo denk ik er ook over, maar het gerucht is zo hardnekkig. Er worden complete gebedshuizen her en der neer geplant (die mij uit mijn slaap houden als ik in Turkije ben). Levenspatronen worden aangepast voor dat ene ultieme doel. En dan ga je de pijp uit en je moet maar zien dat het geen hoax is. Nee, dan maar liever vandaag geleefd, want morgen kan het afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Min-e het volgende:
Niets joh, dat is toch geen uitdaging?
Ah sorry dat vragen die niet specifiek aan mij gesteld zijn me weleens kunnen ontgaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wel opletten he? Je "zinvolle" invulling aan het dagelijks bestaan
Ja, het is jammer dat mensen het aangrijpen als het ultieme lijm dan wel redmiddel en totaal aan de boodschap voorbijgaan maar zich daarna wel trots vroom noemen. Alsof dat de enige juiste manier is om je leven te leiden, ik geloof ook een vorm van kuddegedrag is om ervoor te zorgen dat de massa je niet buiten zal sluiten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar het gerucht is zo hardnekkig. Er worden complete gebedshuizen her en der neer geplant (die mij uit mijn slaap houden als ik in Turkije ben). Levenspatronen worden aangepast voor dat ene ultieme doel. En dan ga je de pijp uit en je moet maar zien dat het geen hoax is. Nee, dan maar liever vandaag geleefd, want morgen kan het afgelopen zijn.
Ik verlang weer naar het weekend
Bestuurskunde in Amsterdam?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah sorry dat vragen die niet specifiek aan mij gesteld zijn me weleens kunnen ontgaan.
Student 2e jaars bestuurskunde.
Adviseur voor een instituut gelinkt aan de overheid.
Beslist. In bepaalde contreien word je in de nek aangekeken als je laat merken dat het niet zo nauw neemt met de regeltjes van het ultieme doel. Ik heb er in mijn regio gelukkig geen last van aangezien het daar veel gematigder is. Vrienden genoeg die net als ik lekker hun eigen gang gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef Min-e het volgende:
ik geloof ook een vorm van kuddegedrag is om ervoor te zorgen dat de massa je niet buiten zal sluiten.
Surequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ok, maar jij was geen turk he? Macedonier?
In welke regionen verkeer jij? Bedoel geografischquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beslist. In bepaalde contreien word je in de nek aangekeken als je laat merken dat het niet zo nauw neemt met de regeltjes van het ultieme doel. Ik heb er in mijn regio gelukkig geen last van aangezien het daar veel gematigder is. Vrienden genoeg die net als ik lekker hun eigen gang gaan.
Zal het wat meer afbakenen: welke nationaliteit hebben je ouders eventueel naast de nederlandse?quote:
Eh, kızım. Yugoslav Makedonyalı olan kişi ben'im.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:33 schreef Min-e het volgende:
Ok, maar jij was geen turk he? Macedonier?
Ik laat me niet beperken in het antwoorden, zoals een gemiddelde gesloten vraag van je zou verlangen en heb je al een redelijk hoeveelheid antwoorden gekregen van en over mijn persoon. Letterlijk dus ook tot zover.quote:
Soylesene, ben ne bilegim. Ik ben nog druk aan het werkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, kızım. Yugoslav Makedonyalı olan kişi ben'im.
Als researcher moet je je werk toch iets nauwkeuriger doen
In hoeverre is het relevant voor het gesprek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zal het wat meer afbakenen: welke nationaliteit hebben je ouders eventueel naast de nederlandse?
Nee, dit is een nieuwe hobby, je moet je referentiekaders altijd zo breed mogelijk houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef ClioSporT het volgende:
Wel erg zielig dat je van je baas op fok een researche moet doen
Thracië (Trakya) in de breedste zin. Mijn ouders zijn Turken die in Macedonië geboren zijn. Daar zijn ze vertrokken vanwege de toen opkomende communisme. Het overgrote deel van mijn familie zit in Istanbul.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
In welke regionen verkeer jij? Bedoel geografisch
Niet, maar gisteren leek het erop dat dat van zeer groot belang was, aangezien we telkens op hetzelfde strandden nl. wat mijn nationaliteit was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In hoeverre is het relevant voor het gesprek?
insanin basina ne gelirse ya meraktan yada yaraktan gelir. Laten we optie 2 even uitsluiten, fazla merak iyi diildir canim..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee, dit is een nieuwe hobby, je moet je referentiekaders altijd zo breed mogelijk houden.
Wellicht zou je adaptatievermogen zich moeten richten tot de betrokken users met wie je de betreffende ervaringen hebt opgelopen en niet toe te passen op iedereen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet, maar gisteren leek het erop dat dat van zeer groot belang was, aangezien we telkens op hetzelfde strandden nl. wat mijn nationaliteit was.
Mijn adaptatievermogen bracht mij erop dezelfde interesse te tonen naar mijn medeforumgenoten.
Zijn dat wijsheden uit je eigen leven gegrepen? Anlatmak istersen bana soyleyebilirsin. Belki banada bir faydasi dokunur.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
insanin basina ne gelirse ya meraktan yada yaraktan gelir. Laten we optie 2 even uitsluiten, fazla merak iyi diildir canim..
Ik zit middden in het afgrenzingsproces, er zijn tal van stadia die ik nog moet doorlopen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht zou je adaptatievermogen zich moeten richten tot de betrokken users met wie je de betreffende ervaringen hebt opgelopen en niet toe te passen op iedereen?
Ok en waar in Nederland verkeer je meestal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thracië (Trakya) in de breedste zin. Mijn ouders zijn Turken die in Macedonië geboren zijn. Daar zijn ze vertrokken vanwege de toen opkomende communisme. Het overgrote deel van mijn familie zit in Istanbul.
Succes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik zit middden in het afgrenzingsproces, er zijn tal van stadia die ik nog moet doorlopen...
Ciao!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ok en waar in Nederland verkeer je meestal?
Glazen bolletje van me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Ik voel een post van nanking opkomen.
It's a miracle!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
Ik voel een post van nanking opkomen.
Pcies, jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:20 schreef NanKing het volgende:
Je weet wat het is he met ik en topics openen
Dat kun je aan mijn onderschrift herleiden researchmadamquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Min-e het volgende:
Ok en waar in Nederland verkeer je meestal?
Trouwens...waar bemoei jij je mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei degene die gisteren is opgepakt voor openbaar dronken zijn
Rustig maar hoor, was grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Trouwens...waar bemoei jij je mee.
Nou Ha Ha Haquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, was grappig bedoeld.
Trouwens jij bevond je in publieke sferen.
Ah reflectievermogenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef NanKing het volgende:
Dat is voor de minder begaafden onder ons.
Wijsheden uit het dagelijks leven, die je vooral niet leert door op fok een research te houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zijn dat wijsheden uit je eigen leven gegrepen? Anlatmak istersen bana soyleyebilirsin. Belki banada bir faydasi dokunur.
Firinda kofte patates.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:30 schreef Min-e het volgende:
Iemand trouwens enige ideeen voor een turks menu, dat niet al te moeilijk is (kan niet zo goed koken als ik zou willen)?
Ze moeten wel een beetje impressed zijn, maar ik moet het binnen een uur kunnen maken, dus clio, geen manti ofzo.
Met pul biberquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Önden de (hafif acili) kirmizi mercimek çorbasi.Ayiptir söylemesi annem çok güzel yapar.
[ afbeelding ]
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.Alleen is dat op het plaatje iets te veel pul biber (voor mij).
Kizim, het wordt mij steeds duidelijker waarom jij evde kalmak bentquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:30 schreef Min-e het volgende:
Iemand trouwens enige ideeen voor een turks menu, dat niet al te moeilijk is (kan niet zo goed koken als ik zou willen)?
Ze moeten wel een beetje impressed zijn, maar ik moet het binnen een uur kunnen maken, dus clio, geen manti ofzo.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Kizim, het wordt mij steeds duidelijker waarom jij evde kalmak bent![]()
Maar ja, patlican kizartmasi dan he, en de kofte van saban en iskembe corbasi vooraf
Ik ben geen antropoloog (meestal komt het erop neer dat ik stapels papieren moet doorwerken, er een lijn in probeer te ontdekken, omzet in meer te behappen brokjes en dan weer terugstuur naar de opdrachtgever).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je aan mijn onderschrift herleiden researchmadam
Iskembe? Getsie..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Kizim, het wordt mij steeds duidelijker waarom jij evde kalmak bent![]()
Maar ja, patlican kizartmasi dan he, en de kofte van saban en iskembe corbasi vooraf
Je hebt waarschijnlijk naar mijn ondertitel gekeken onder mijn bijnaam. Toch knap dat je zonder antropoloog te zijn kunt raden dat ik uit het oosten des lands komquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:51 schreef Min-e het volgende:
Maar is dat iets uit het oosten des lands?
Dat ziet er best lekker uit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:03 schreef saban het volgende:
http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2004/08/frnda_kfte_ve_p.html
[ afbeelding ]
Excuse me. ...misschien had ik vanavond mijn geluk moeten uittesten in het casino.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk naar mijn ondertitel gekeken onder mijn bijnaam. Toch knap dat je zonder antropoloog te zijn kunt raden dat ik uit het oosten des lands komAls je onder dit geschreven stuk tekst kijkt zie je iets staan. Dat noemen ze een onderschrift of signature. Go for it Sherlock!
Het is lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat ziet er best lekker uit!
[Opa vertel modus] Het casino is een verkeerde gok, anders zouden die toko's nooit zo groot worden. Daarom probeer ik mijn geluk op zakelijk gebied uit. [/Opa vertelt modus]quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:40 schreef Min-e het volgende:
Excuse me. ...misschien had ik vanavond mijn geluk moeten uittesten in het casino.
Klinkt als:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Min-e het volgende:
Mijn favo Turks liedje: Baris Manco, Sari cizmeli mehmet aga.
Waarom: Omdat hij geheel zonder enige pretenties dat wat hij over wil brengen zo eenvoudig, maar treffend verwoord. (ik krijg altijd enorme last van schuldgevoelens als ik dit weer eens ergens hoor).
Iedereen zou bij zijn geboorte een kopie van deze tekst mee moeten krijgen.
Dat is wel een beetje zo, maar misschien de tijdsgeest?quote:
Zekerquote:
Ongetwijfeld, maar ik vind ze steengoed. "Can bedenden cikmayinca" vind ik persoonlijk minder, maar zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:02 schreef Min-e het volgende:
Dat is wel een beetje zo, maar misschien de tijdsgeest?
Can bedenden cikmayinca, hoe vind je die?
Het maakt niet uit of het een blanke, een neger of een koukleum is, zolang het naar boven wijst is het goed. Ja zelfs is in China is het niet anders dan hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:03 schreef Min-e het volgende:
Licht even toe, is een blauw handje ok of niet?
Enige lied waar ik ooit om heb moeten jankenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik vind ze steengoed. "Can bedenden cikmayinca" vind ik persoonlijk minder, maar zeker niet slecht.
Ja hij had met het suikerfeest ook van die leuke programma's altijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeker, een van m'n favorieten.
Baris Manco, nostalgie. Met zijn kinderprogramma's
.
Hij probeert altijd ook alles na te doen met zijn handen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Licht even toe, is een blauw handje ok of niet?
Een blauw handje achter Barış Manço in dit geval betekent dat hij 'okay' is. Zwaar okay, zelfs.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger.
Vroeger, toen was alles beter. Uiteraard.
Laat ons teruggaan naar een tijd voor Replique, voor de vermaledijde "Snel Reageren"-functie.
Toen je nog je tijd nam om een post voor te bereiden.
Toen het aanklikken van een PI net zo vanzelfsprekend was als een gepermbande Kastanova.
Opa vertelt:
"Vroeger namen mensen de tijd voor een post. Een PI hoorde daarbij. Je ziet het tegenwoordig ook nog wel eens, maar dan vaak bij mensen die al wat langer op Fok! ronddwalen. Aan het correct gebruik van een PI herken je de echte hard-core Fok!ker. Mensen die weten dat de, danwel
betekent dat je jezelf ontzettend tof vind en dat je post an sich al genoeg is voor een schouderklopje. Volgens jezelf dan. Laten we het rijtje eens doornemen:
[..], danwel
: Okay.
[..]
Bedankt opa.
Had je er bepaalde herinneringen bij? Anders zal ik niet zo snel een traan laten bij een plaat. Hier nog eentje wat tot mijn favorieten behoort:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Min-e het volgende:
Enige lied waar ik ooit om heb moeten janken
Ik vind het echt zo'n contrast. Wat ie draagt en waar hij over zingt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had je er bepaalde herinneringen bij? Anders zal ik niet zo snel een traan laten bij een plaat. Hier nog eentje wat tot mijn favorieten behoort:
Als iemand overlijdt snap je pas echt dat die kerel wel wist waar die het over had. Ook al klinkt het allemaal zo basic.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had je er bepaalde herinneringen bij? Anders zal ik niet zo snel een traan laten bij een plaat. Hier nog eentje wat tot mijn favorieten behoort:
Namussuzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:22 schreef IHVK het volgende:
Ik vind "namus" trouwens één van de leegste begrippen die "wij" hebben.
Probeer eens te vertalen, verder dan "eer" kom ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:22 schreef IHVK het volgende:
Ik vind "namus" trouwens één van de leegste begrippen die "wij" hebben.
Precies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Probeer eens te vertalen, verder dan "eer" kom ik niet.
dat dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kom je alleen in dit topic om te schelden?
Waarom heb je die film dan ook gekeken?quote:
Ik zou het vertalen als fatsoen. Maar ja, wie ben ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:25 schreef Min-e het volgende:
Probeer eens te vertalen, verder dan "eer" kom ik niet.
Ik vond um leuk omdatie lomp wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heb je die film dan ook gekeken?
Goorste film ooit.![]()
quote:
Goede rechtvaardigingsgrond. En altijd wel ergens inzetbaar, als een soort jokerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.
Okey, als mensen dierbaren van je bewust pijn proberen te doen, dan laat je dat niet zomaar gebeuren.![]()
Maar wat er onder de noemer "namus" allemaal gedaan en gezegd wordt door sommige mensen. Gaat veel te ver.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef IHVK het volgende:
Leuke scéne trouwens.![]()
En inderdaad leuke film, verstand op 0 zetten en lachen.![]()
Ik ga maffen.
Denken jullie dat eer/fatsoen/trots sterker leeft bij de Turken dan bij anderen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het vertalen als fatsoen. Maar ja, wie ben ik!
Nog een nummertje, eveneens een briljante artiest:
Hoeft niet perse, maar in vergelijking met Nederlanders wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Denken jullie dat eer/fatsoen/trots sterker leeft bij de Turken dan bij anderen?
Dat dus. Vergeleken met de Arabische landen valt het wel weer mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:54 schreef xminator het volgende:
Hoeft niet perse, maar in vergelijking met Nederlanders wel.
Berouw komt meestal pas als je weer op moetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dus. Vergeleken met de Arabische landen valt het wel weer mee.
Trouwens, wat een stelletje nachtvogels hier. Moeten jullie niet werken morgen? Het is maar dat ik aan het begin van de avond in slaap gedonderd was en nu klaar wakker ben, maar anders had ik allang mijn nest opgezocht. Van nature ben ik ook een rasechte nachtmens, maar dat kan ik me alleen in het weekend permitteren.
Nou nee, dat kom pas na een avond flink doorhalen. En vervolgens met een brakke hoofd proberen te werken. Ik heb wel eens een ochtend een paar uur naar hetzelfde scherm zitten staren, want nadenken kon gewoon niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:07 schreef Min-e het volgende:
Berouw komt meestal pas als je weer op moet
Niet nadenken vind ik juist wel handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nee, dat kom pas na een avond flink doorhalen. En vervolgens met een brakke hoofd proberen te werken. Ik heb wel eens een ochtend een paar uur naar hetzelfde scherm zitten staren, want nadenken kon gewoon niet meer
Nope. Wanneer is het? Ik ga dit weekend wat anders doen iig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef Min-e het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar het Tarkan concert in de HMH?
(Totaal niet cool, maar wel leuk, met alle vriendinnetjes)
Ja, ik ga.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef Min-e het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar het Tarkan concert in de HMH?
(Totaal niet cool, maar wel leuk, met alle vriendinnetjes)
Niet dit weekend pas in december.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope. Wanneer is het? Ik ga dit weekend wat anders doen iig.
Waar had je op gerekend danquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Min-e het volgende:
Na wat pagina's terug te hebben gelezen vond ik het eerlijk gezegd nogal nietszeggend, ook al ben ik dan nog zo vaak aan het woord geweest.
Dus vind ik dat deze post het tenminste verdiend om iets van waarde te uiten.
Ik heb 2 stelregels/uitgangspunten/principes waarvan ik zeker weet dat die absoluut, ten alle tijde gelden in dit leven:
1. de mens is van nature egoistisch
2. pr is doorslaggevend in intermenselijke situaties
(pr=beeld, datgeen wat je projecteerd naar buiten toe)
Doe er je voordeel mee enne... use it wisely.
Au contrairquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Min-e het volgende:
Na wat pagina's terug te hebben gelezen vond ik het eerlijk gezegd nogal nietszeggend, ook al ben ik dan nog zo vaak aan het woord geweest.
Dus vind ik dat deze post het tenminste verdiend om iets van waarde te uiten.
Ik heb 2 stelregels/uitgangspunten/principes waarvan ik zeker weet dat die absoluut, ten alle tijde gelden in dit leven:
1. de mens is van nature egoistisch
2. pr is doorslaggevend in intermenselijke situaties
(pr=beeld, datgeen wat je projecteerd naar buiten toe)
Doe er je voordeel mee enne... use it wisely.
Ik denk dat Turken meer nationalistisch zijn dan Arabieren. Arabieren zijn minder nationalistisch, maar sterker in het gevoel van pan-Arabisme. Wij Turken zijn denk ik iets wat minder verbonden met de andere Turkenvolkeren dan de Arabieren met de Arabieren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dus. Vergeleken met de Arabische landen valt het wel weer mee.
Trouwens, wat een stelletje nachtvogels hier. Moeten jullie niet werken morgen? Het is maar dat ik aan het begin van de avond in slaap gedonderd was en nu klaar wakker ben, maar anders had ik allang mijn nest opgezocht. Van nature ben ik ook een rasechte nachtmens, maar dat kan ik me alleen in het weekend permitteren.
Leuk, doen we een meet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, ik ga.
14 december uit mijn hoofd.
De mens is een produkt van zijn driften, thats it. Te simpel voor woorden toch, veel mensen die ik ontmoet zullen van zichzelf zeggen dat ze ontwikkeld zijn, maar who cares, een welgeplaatst glimlachje en weg is het zorgvuldig getrainde brein.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar had je op gerekend danEn die 2 stelregels zijn nogal een open deur. Natuurlijk zijn mensen egoïstisch, dat is onderdeel van je overlevingsdrang. Als dat er niet was dan waren wij er ook niet meer. En uitstraling is iets waar veel mensen voor vallen, terwijl inhoud belangrijker is. Maar je ziet eerst de buitenkant hè.
Maar goed, er is meer in het leven dan een slowchat topic op Fok. Er is vast wel iets, al dan niet hier op Fok, van jouw gading. Doe je voordeel ermee
Mais vraimentquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Au contrair
1. De nefs in de mens is egoistisch
2. je bedoelt.. dat wat je naar buiten toont maakt het dat je sociaal goed staat?
Hoe durf jequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef ACT-F het volgende:
Nou, veel plezier daar. Als de R in de maand is, dan heb ik het druk zat met allerlei evenementen, zeker in december. Dus mij niet gezien. Gisteravond nog naar Queen Spectacular geweest. Was supertof. En stiekem toch roken hè tussen de mensenmassa
Ik dacht, gooi, heden, zondagmiddag, mijn hele levensfilosofie open en bloot op tafel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
De mens is een produkt van zijn driften, thats it. Te simpel voor woorden toch, veel mensen die ik ontmoet zullen van zichzelf zeggen dat ze ontwikkeld zijn, maar who cares, een welgeplaatst glimlachje en weg is het zorgvuldig getrainde brein.
Mijn voordeel? Ha ha, manipuleren
Ben je Islamitisch? Nefs --> http://www.kurandasevgi.gen.tr/ksevgi/bolum6/baslik6d.htmquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mais vraiment
Nefs bedoel je daarmee semi, basar, fuad?
2. is het totaalbeeld van je gedragingen en hetgeen mensen visueel waarnemen.
(1=van binnenuit)
(2=naar buiten toe)
En daarbij dat er van binnenin ook weer genoeg propaganda werd gemaakt opdat de Turken zich ook keerden tegen de andere volkeren. Totaal a-Ottomaans (oftewel het tegenovergestelde van de Ottomaanse gedachtegoed).quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:11 schreef Triggershot het volgende:
Turken zijn aan de ene kant gerechtvaardigd in hun nationalisme, iets wat voort is gekomen in een tijd van oorlog, sporadisch geweld en verraad. Zoveel etnische volken en landen die zich tegen de Turken keerden tijdens de WO1, het heeft een vacuum van wantrouwen gecreerd, als gevolg daarvan heeft men zich meer aan zijn eigen identiteit vastgegrepen, maar buitensporig nationalisme is ook weer overdreven.
Irritant zeg, kan het bijna niet lezen, ze gebruiken niet gewoon het alfabetquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ben je Islamitisch? Nefs --> http://www.kurandasevgi.gen.tr/ksevgi/bolum6/baslik6d.htm
ah.. ff kijke.. is dit beter: http://www.dinimizislam.com/detay.asp?id=2507quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Irritant zeg, kan het bijna niet lezen, ze gebruiken niet gewoon het alfabet
Maar Queen was geweldig?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef ACT-F het volgende:
Nou, veel plezier daar. Als de R in de maand is, dan heb ik het druk zat met allerlei evenementen, zeker in december. Dus mij niet gezien. Gisteravond nog naar Queen Spectacular geweest. Was supertof. En stiekem toch roken hè tussen de mensenmassa
In de essentie wel. Maar weing tot geen aandacht aanbesteed en weet er bitter weinig vanaf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
ah.. ff kijke.. is dit beter: http://www.dinimizislam.com/detay.asp?id=2507
Ben je moslim?
Misschien is een inleiding er in wat voor je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
In de essentie wel. Maar weing tot geen aandacht aanbesteed en weet er bitter weinig vanaf.
Vertelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Misschien is een inleiding er in wat voor je.
Jawel, alleen pakt je browser het niet automatisch. Geen idee welke browser je hebt, maar in IE kun je het zo wijzigen:quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Irritant zeg, kan het bijna niet lezen, ze gebruiken niet gewoon het alfabet
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, alleen pakt je browser het niet automatisch. Geen idee welke browser je hebt, maar in IE kun je het zo wijzigen:
[ afbeelding ]
Turks uit de lijst kiezen en alle letters werken zoals het hoort.
Je bent wel geinteresseerd om wat meer te leren over je geloof? Ik zou zeggen begin echt met de basis: Het leven van de profeet (vzmh) te lezen. Doe dit door bijvoorbeeld naar een moskee te gaan (van Diyanet is het meest betrouwbaar) en vraag er eens een boek. De rest volgt wel daaruitquote:
Dat gebeurt wel vaker met dat soort grote evenementen, want ik was niet de enige. Gewoon even naar het midden gaan en goed in de gaten houden waar de beveiligers lopen. Een maat van me was zo gek om een sigaar op te stekenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:05 schreef Min-e het volgende:
Maar Queen was geweldig?
Homoquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah'a sukur, bende iyiyim. Trigger,.
Homo = mensquote:
Nazar op Trigger vriend hahahaquote:
Iyi ol zGimquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah'a sukur, bende iyiyim. Trigger,.
Ula je weet toch wat ik bedoelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Homo = mens
Zeg dan Sodomiet
Iemand zin om discussie te beginnen over terrorisme aanpak in Turkije? Since it's hot.
Vervelingquote:
Was wel grappig. De kinderen zoeken ruzie met de politie, ze staan vooran, waardoor de politie niet echt kan ingrijpen. Hele verhaal achter waarom kinderen etc., etc., maar de oplossing van de politie was briljant. Plastic voetbal uitdelen aan de kinderen, waardoor de kinderen met de ballen gaan spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Iemand zin om discussie te beginnen over terrorisme aanpak in Turkije? Since it's hot.
Kemalists for the loseeequote:
ahhaha. En dan ook zo opnemen net alsof het een chaos is. Het viel me op dat ze tachtig keer dezelfde plek opnamen en dezelfde mensen vanuit verschillende hoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was wel grappig. De kinderen zoeken ruzie met de politie, ze staan vooran, waardoor de politie niet echt kan ingrijpen. Hele verhaal achter waarom kinderen etc., etc., maar de oplossing van de politie was briljant. Plastic voetbal uitdelen aan de kinderen, waardoor de kinderen met de ballen gaan spelen..
Vahdettinquote:
Ik ben geintresseerd in alle geloven, maar weet je een specifiek boek? Mijn turks is trouwens ook erbarmelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent wel geinteresseerd om wat meer te leren over je geloof? Ik zou zeggen begin echt met de basis: Het leven van de profeet (vzmh) te lezen. Doe dit door bijvoorbeeld naar een moskee te gaan (van Diyanet is het meest betrouwbaar) en vraag er eens een boek. De rest volgt wel daaruit
Nepturkquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Burakius het volgende:
Wat is zibidi? :$
En wie was de slimste?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vahdettin. Een van de meest slimme mensen en een van de slimste Sultans
Mijn Turks is denk ik het slechtste van iedereen hier. Ik raad je zelf wel: Aspecten uit het leven van de profeet Muhammed(vzmh) van Fethullah Gulen aan. Dit is het enige Neerlandse boek die ik heb gelezen over de profeet (vzmh). Daarom kan ik je geen andere aanraden. De Turkse boeken however zijn er in overvloed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben geintresseerd in alle geloven, maar weet je een specifiek boek? Mijn turks is trouwens ook erbarmelijk
Benim Atam'dan sanane, inekquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al senin olsun ama atan icin sut cikmaz.
Sultan Abdülhamit II. Degene die de huidige Turkse geheime dienst in elkaar heeft gezet.quote:
ek$i sozluk zegt dit erover.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Burakius het volgende:
Wat is zibidi? :$
Tatar for the win?quote:
soguk havada bakkala giderken üstümde sadace tshirt olunca annemin kullandigi sözcük. hahahahaaquote:
En wat is daar zeg maar slim aan geweest?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sultan Abdülhamit II. Degene die de huidige Turkse geheime dienst in elkaar heeft gezet.
Dat woordenboek is geniaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
soguk havada bakkala giderken üstümde sadace tshirt olunca annemin kullandigi sözcük. hahahahaa
Zeg dan liever Ertuğrul Gazi. Dat is pas het begin.quote:
Alleen klinkt 'Osman I' zo deftig. Osman Gazi klinkt beter. En tsja, ze hebben allemaal wat bijgedragen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Onder de noemer: al het begin is moeilijk
De beste geheime dienst in de wereld (wint elk jaar weer), waarvan de structuur nog steeds niet begrepen is. Het is zo goed in elkaar gezet. Verder waren er volgens mij ook enkele andere acties vanuit de sultan. Ik dacht dat hij (correct me if I'm wrong) enkele bouwprojecten had getekend/bedacht. Dacht ook het vrijheidsbeeld. Dat oorspronkelijk door de Ottomanen in bouw was gezet bij het Suez Kanaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat is daar zeg maar slim aan geweest?
Sommige helaas wat negatiefs bijgedragen. Soms waren het puur de viziers (vezirler) die regeerden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen klinkt 'Osman I' zo deftig. Osman Gazi klinkt beter. En tsja, ze hebben allemaal wat bijgedragen.
Yavuz Selim mijn favoquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen klinkt 'Osman I' zo deftig. Osman Gazi klinkt beter. En tsja, ze hebben allemaal wat bijgedragen.
Heb je daar linkjes van? Lijkt mij wel interessant om erover te lezen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
De beste geheime dienst in de wereld (wint elk jaar weer), waarvan de structuur nog steeds niet begrepen is. Het is zo goed in elkaar gezet.
Die ene in de VS?quote:Verder waren er volgens mij ook enkele andere acties vanuit de sultan. Ik dacht dat hij (correct me if I'm wrong) enkele bouwprojecten had getekend/bedacht. Dacht ook het vrijheidsbeeld. Dat oorspronkelijk door de Ottomanen in bouw was gezet bij het Suez Kanaal.
Klootzak:P Je weet dat Yavuz Sultan Selim mijn favoriete Sultan isquote:
Er is een heel boek over dat soort dingen. Het heeft een zwarte kaft, maar ik ga nu even zoeken op internet hoe het ook alweer heette.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je daar linkjes van? Lijkt mij wel interessant om erover te lezen!
[..]
Die ene in de VS?
wtf kan mij dat schelen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Klootzak:P Je weet dat Yavuz Sultan Selim mijn favoriete Sultan is.
quote:
Want zijn veroveringen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Klootzak:P Je weet dat Yavuz Sultan Selim mijn favoriete Sultan is.
Hihihi,quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wtf kan mij dat schelen?
zG heet zo einstein
Ik post nog een laatste keer,quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag heul nie poste na slotje, maar jij bent sultan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |