Precies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Probeer eens te vertalen, verder dan "eer" kom ik niet.
dat dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kom je alleen in dit topic om te schelden?
Waarom heb je die film dan ook gekeken?quote:
Ik zou het vertalen als fatsoen. Maar ja, wie ben ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:25 schreef Min-e het volgende:
Probeer eens te vertalen, verder dan "eer" kom ik niet.
Ik vond um leuk omdatie lomp wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heb je die film dan ook gekeken?
Goorste film ooit.![]()
quote:
Goede rechtvaardigingsgrond. En altijd wel ergens inzetbaar, als een soort jokerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.
Okey, als mensen dierbaren van je bewust pijn proberen te doen, dan laat je dat niet zomaar gebeuren.![]()
Maar wat er onder de noemer "namus" allemaal gedaan en gezegd wordt door sommige mensen. Gaat veel te ver.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef IHVK het volgende:
Leuke scéne trouwens.![]()
En inderdaad leuke film, verstand op 0 zetten en lachen.![]()
Ik ga maffen.
Denken jullie dat eer/fatsoen/trots sterker leeft bij de Turken dan bij anderen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het vertalen als fatsoen. Maar ja, wie ben ik!
Nog een nummertje, eveneens een briljante artiest:
Hoeft niet perse, maar in vergelijking met Nederlanders wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Denken jullie dat eer/fatsoen/trots sterker leeft bij de Turken dan bij anderen?
Dat dus. Vergeleken met de Arabische landen valt het wel weer mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:54 schreef xminator het volgende:
Hoeft niet perse, maar in vergelijking met Nederlanders wel.
Berouw komt meestal pas als je weer op moetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dus. Vergeleken met de Arabische landen valt het wel weer mee.
Trouwens, wat een stelletje nachtvogels hier. Moeten jullie niet werken morgen? Het is maar dat ik aan het begin van de avond in slaap gedonderd was en nu klaar wakker ben, maar anders had ik allang mijn nest opgezocht. Van nature ben ik ook een rasechte nachtmens, maar dat kan ik me alleen in het weekend permitteren.
Nou nee, dat kom pas na een avond flink doorhalen. En vervolgens met een brakke hoofd proberen te werken. Ik heb wel eens een ochtend een paar uur naar hetzelfde scherm zitten staren, want nadenken kon gewoon niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:07 schreef Min-e het volgende:
Berouw komt meestal pas als je weer op moet
Niet nadenken vind ik juist wel handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nee, dat kom pas na een avond flink doorhalen. En vervolgens met een brakke hoofd proberen te werken. Ik heb wel eens een ochtend een paar uur naar hetzelfde scherm zitten staren, want nadenken kon gewoon niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |