Ik ben geintresseerd in alle geloven, maar weet je een specifiek boek? Mijn turks is trouwens ook erbarmelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent wel geinteresseerd om wat meer te leren over je geloof? Ik zou zeggen begin echt met de basis: Het leven van de profeet (vzmh) te lezen. Doe dit door bijvoorbeeld naar een moskee te gaan (van Diyanet is het meest betrouwbaar) en vraag er eens een boek. De rest volgt wel daaruit
Nepturkquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Burakius het volgende:
Wat is zibidi? :$
En wie was de slimste?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vahdettin. Een van de meest slimme mensen en een van de slimste Sultans
Mijn Turks is denk ik het slechtste van iedereen hier. Ik raad je zelf wel: Aspecten uit het leven van de profeet Muhammed(vzmh) van Fethullah Gulen aan. Dit is het enige Neerlandse boek die ik heb gelezen over de profeet (vzmh). Daarom kan ik je geen andere aanraden. De Turkse boeken however zijn er in overvloed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben geintresseerd in alle geloven, maar weet je een specifiek boek? Mijn turks is trouwens ook erbarmelijk
Benim Atam'dan sanane, inekquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al senin olsun ama atan icin sut cikmaz.
Sultan Abdülhamit II. Degene die de huidige Turkse geheime dienst in elkaar heeft gezet.quote:
ek$i sozluk zegt dit erover.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Burakius het volgende:
Wat is zibidi? :$
Tatar for the win?quote:
soguk havada bakkala giderken üstümde sadace tshirt olunca annemin kullandigi sözcük. hahahahaaquote:
En wat is daar zeg maar slim aan geweest?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sultan Abdülhamit II. Degene die de huidige Turkse geheime dienst in elkaar heeft gezet.
Dat woordenboek is geniaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
soguk havada bakkala giderken üstümde sadace tshirt olunca annemin kullandigi sözcük. hahahahaa
Zeg dan liever Ertuğrul Gazi. Dat is pas het begin.quote:
Alleen klinkt 'Osman I' zo deftig. Osman Gazi klinkt beter. En tsja, ze hebben allemaal wat bijgedragen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Onder de noemer: al het begin is moeilijk
De beste geheime dienst in de wereld (wint elk jaar weer), waarvan de structuur nog steeds niet begrepen is. Het is zo goed in elkaar gezet. Verder waren er volgens mij ook enkele andere acties vanuit de sultan. Ik dacht dat hij (correct me if I'm wrong) enkele bouwprojecten had getekend/bedacht. Dacht ook het vrijheidsbeeld. Dat oorspronkelijk door de Ottomanen in bouw was gezet bij het Suez Kanaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat is daar zeg maar slim aan geweest?
Sommige helaas wat negatiefs bijgedragen. Soms waren het puur de viziers (vezirler) die regeerden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen klinkt 'Osman I' zo deftig. Osman Gazi klinkt beter. En tsja, ze hebben allemaal wat bijgedragen.
Yavuz Selim mijn favoquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen klinkt 'Osman I' zo deftig. Osman Gazi klinkt beter. En tsja, ze hebben allemaal wat bijgedragen.
Heb je daar linkjes van? Lijkt mij wel interessant om erover te lezen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
De beste geheime dienst in de wereld (wint elk jaar weer), waarvan de structuur nog steeds niet begrepen is. Het is zo goed in elkaar gezet.
Die ene in de VS?quote:Verder waren er volgens mij ook enkele andere acties vanuit de sultan. Ik dacht dat hij (correct me if I'm wrong) enkele bouwprojecten had getekend/bedacht. Dacht ook het vrijheidsbeeld. Dat oorspronkelijk door de Ottomanen in bouw was gezet bij het Suez Kanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |