quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, alleen pakt je browser het niet automatisch. Geen idee welke browser je hebt, maar in IE kun je het zo wijzigen:
[ afbeelding ]
Turks uit de lijst kiezen en alle letters werken zoals het hoort.
Je bent wel geinteresseerd om wat meer te leren over je geloof? Ik zou zeggen begin echt met de basis: Het leven van de profeet (vzmh) te lezen. Doe dit door bijvoorbeeld naar een moskee te gaan (van Diyanet is het meest betrouwbaar) en vraag er eens een boek. De rest volgt wel daaruitquote:
Dat gebeurt wel vaker met dat soort grote evenementen, want ik was niet de enige. Gewoon even naar het midden gaan en goed in de gaten houden waar de beveiligers lopen. Een maat van me was zo gek om een sigaar op te stekenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:05 schreef Min-e het volgende:
Maar Queen was geweldig?
Homoquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah'a sukur, bende iyiyim. Trigger,.
Homo = mensquote:
Nazar op Trigger vriend hahahaquote:
Iyi ol zGimquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah'a sukur, bende iyiyim. Trigger,.
Ula je weet toch wat ik bedoelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Homo = mens
Zeg dan Sodomiet
Iemand zin om discussie te beginnen over terrorisme aanpak in Turkije? Since it's hot.
Vervelingquote:
Was wel grappig. De kinderen zoeken ruzie met de politie, ze staan vooran, waardoor de politie niet echt kan ingrijpen. Hele verhaal achter waarom kinderen etc., etc., maar de oplossing van de politie was briljant. Plastic voetbal uitdelen aan de kinderen, waardoor de kinderen met de ballen gaan spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Iemand zin om discussie te beginnen over terrorisme aanpak in Turkije? Since it's hot.
Kemalists for the loseeequote:
ahhaha. En dan ook zo opnemen net alsof het een chaos is. Het viel me op dat ze tachtig keer dezelfde plek opnamen en dezelfde mensen vanuit verschillende hoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was wel grappig. De kinderen zoeken ruzie met de politie, ze staan vooran, waardoor de politie niet echt kan ingrijpen. Hele verhaal achter waarom kinderen etc., etc., maar de oplossing van de politie was briljant. Plastic voetbal uitdelen aan de kinderen, waardoor de kinderen met de ballen gaan spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |