Nope. Wanneer is het? Ik ga dit weekend wat anders doen iig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef Min-e het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar het Tarkan concert in de HMH?
(Totaal niet cool, maar wel leuk, met alle vriendinnetjes)
Ja, ik ga.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef Min-e het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar het Tarkan concert in de HMH?
(Totaal niet cool, maar wel leuk, met alle vriendinnetjes)
Niet dit weekend pas in december.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope. Wanneer is het? Ik ga dit weekend wat anders doen iig.
Waar had je op gerekend danquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Min-e het volgende:
Na wat pagina's terug te hebben gelezen vond ik het eerlijk gezegd nogal nietszeggend, ook al ben ik dan nog zo vaak aan het woord geweest.
Dus vind ik dat deze post het tenminste verdiend om iets van waarde te uiten.
Ik heb 2 stelregels/uitgangspunten/principes waarvan ik zeker weet dat die absoluut, ten alle tijde gelden in dit leven:
1. de mens is van nature egoistisch
2. pr is doorslaggevend in intermenselijke situaties
(pr=beeld, datgeen wat je projecteerd naar buiten toe)
Doe er je voordeel mee enne... use it wisely.
Au contrairquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Min-e het volgende:
Na wat pagina's terug te hebben gelezen vond ik het eerlijk gezegd nogal nietszeggend, ook al ben ik dan nog zo vaak aan het woord geweest.
Dus vind ik dat deze post het tenminste verdiend om iets van waarde te uiten.
Ik heb 2 stelregels/uitgangspunten/principes waarvan ik zeker weet dat die absoluut, ten alle tijde gelden in dit leven:
1. de mens is van nature egoistisch
2. pr is doorslaggevend in intermenselijke situaties
(pr=beeld, datgeen wat je projecteerd naar buiten toe)
Doe er je voordeel mee enne... use it wisely.
Ik denk dat Turken meer nationalistisch zijn dan Arabieren. Arabieren zijn minder nationalistisch, maar sterker in het gevoel van pan-Arabisme. Wij Turken zijn denk ik iets wat minder verbonden met de andere Turkenvolkeren dan de Arabieren met de Arabieren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dus. Vergeleken met de Arabische landen valt het wel weer mee.
Trouwens, wat een stelletje nachtvogels hier. Moeten jullie niet werken morgen? Het is maar dat ik aan het begin van de avond in slaap gedonderd was en nu klaar wakker ben, maar anders had ik allang mijn nest opgezocht. Van nature ben ik ook een rasechte nachtmens, maar dat kan ik me alleen in het weekend permitteren.
Leuk, doen we een meet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, ik ga.
14 december uit mijn hoofd.
De mens is een produkt van zijn driften, thats it. Te simpel voor woorden toch, veel mensen die ik ontmoet zullen van zichzelf zeggen dat ze ontwikkeld zijn, maar who cares, een welgeplaatst glimlachje en weg is het zorgvuldig getrainde brein.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar had je op gerekend danEn die 2 stelregels zijn nogal een open deur. Natuurlijk zijn mensen egoïstisch, dat is onderdeel van je overlevingsdrang. Als dat er niet was dan waren wij er ook niet meer. En uitstraling is iets waar veel mensen voor vallen, terwijl inhoud belangrijker is. Maar je ziet eerst de buitenkant hè.
Maar goed, er is meer in het leven dan een slowchat topic op Fok. Er is vast wel iets, al dan niet hier op Fok, van jouw gading. Doe je voordeel ermee
Mais vraimentquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Au contrair
1. De nefs in de mens is egoistisch
2. je bedoelt.. dat wat je naar buiten toont maakt het dat je sociaal goed staat?
Hoe durf jequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef ACT-F het volgende:
Nou, veel plezier daar. Als de R in de maand is, dan heb ik het druk zat met allerlei evenementen, zeker in december. Dus mij niet gezien. Gisteravond nog naar Queen Spectacular geweest. Was supertof. En stiekem toch roken hè tussen de mensenmassa
Ik dacht, gooi, heden, zondagmiddag, mijn hele levensfilosofie open en bloot op tafel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
De mens is een produkt van zijn driften, thats it. Te simpel voor woorden toch, veel mensen die ik ontmoet zullen van zichzelf zeggen dat ze ontwikkeld zijn, maar who cares, een welgeplaatst glimlachje en weg is het zorgvuldig getrainde brein.
Mijn voordeel? Ha ha, manipuleren
Ben je Islamitisch? Nefs --> http://www.kurandasevgi.gen.tr/ksevgi/bolum6/baslik6d.htmquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mais vraiment
Nefs bedoel je daarmee semi, basar, fuad?
2. is het totaalbeeld van je gedragingen en hetgeen mensen visueel waarnemen.
(1=van binnenuit)
(2=naar buiten toe)
En daarbij dat er van binnenin ook weer genoeg propaganda werd gemaakt opdat de Turken zich ook keerden tegen de andere volkeren. Totaal a-Ottomaans (oftewel het tegenovergestelde van de Ottomaanse gedachtegoed).quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:11 schreef Triggershot het volgende:
Turken zijn aan de ene kant gerechtvaardigd in hun nationalisme, iets wat voort is gekomen in een tijd van oorlog, sporadisch geweld en verraad. Zoveel etnische volken en landen die zich tegen de Turken keerden tijdens de WO1, het heeft een vacuum van wantrouwen gecreerd, als gevolg daarvan heeft men zich meer aan zijn eigen identiteit vastgegrepen, maar buitensporig nationalisme is ook weer overdreven.
Irritant zeg, kan het bijna niet lezen, ze gebruiken niet gewoon het alfabetquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ben je Islamitisch? Nefs --> http://www.kurandasevgi.gen.tr/ksevgi/bolum6/baslik6d.htm
ah.. ff kijke.. is dit beter: http://www.dinimizislam.com/detay.asp?id=2507quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Irritant zeg, kan het bijna niet lezen, ze gebruiken niet gewoon het alfabet
Maar Queen was geweldig?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef ACT-F het volgende:
Nou, veel plezier daar. Als de R in de maand is, dan heb ik het druk zat met allerlei evenementen, zeker in december. Dus mij niet gezien. Gisteravond nog naar Queen Spectacular geweest. Was supertof. En stiekem toch roken hè tussen de mensenmassa
In de essentie wel. Maar weing tot geen aandacht aanbesteed en weet er bitter weinig vanaf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
ah.. ff kijke.. is dit beter: http://www.dinimizislam.com/detay.asp?id=2507
Ben je moslim?
Misschien is een inleiding er in wat voor je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
In de essentie wel. Maar weing tot geen aandacht aanbesteed en weet er bitter weinig vanaf.
Vertelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Misschien is een inleiding er in wat voor je.
Jawel, alleen pakt je browser het niet automatisch. Geen idee welke browser je hebt, maar in IE kun je het zo wijzigen:quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Irritant zeg, kan het bijna niet lezen, ze gebruiken niet gewoon het alfabet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |