quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Canim ofkeli olma, nasip degilmis, sen talihin bir baskasiyla.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:53 schreef ClioSporT het volgende:
en weer verder!!!!!!!!!!!
Mini, sence senin evde kalmanin sebepleri nedir??????
Was jij er soms ook bij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:18 schreef Triggershot het volgende:
Weer zo iemand die op FOK! een platform heeft gevonden om haar fantasieën te kunnen uitdrukken.
Combinatie van verschillende termen en inhoudelijke betekenis van je reacties komen al uit op haram gedrag dus over wat voor preventieve houding heb jij het?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn fantasieen ga ik hier niet delen met moslimbroeders gunaha girmelerini istemem
Toen ik in Istanbul was zei iemand.quote:
Dus een enkeltje naar de hel voor mij? Kan ik nog iets doen om dat te voorkomen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Combinatie van verschillende termen en inhoudelijke betekenis van je reacties komen al uit op haram gedrag dus over wat voor preventieve houding heb jij het?
Wat een dolle boel is het toch telkens met jou. In ieder geval stug blijven volhouden,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Min-e het volgende:
Trouwens, ik zag geloof ik Zargon vanmiddag nog. Ik fietste langs een paar jochies, wiens pukkeltjes net waren doorgebroken. Tot een van hen riep: "he wil je me pijpen?" Ik keek nog achterom en zei': 'he ben jij niet Zargon?" Maar toen waren ze druk met elkaar op de borst slaan enzo. Jeweetz "peer pressure " enzo.
Ja, echt hé, omdat je dacht stoer te kunnen overkomen op FOK! gooit Allah je meteen in de hel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus een enkeltje naar de hel voor mij? Kan ik nog iets doen om dat te voorkomen?
Bwhahahahaha,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik in Istanbul was zei iemand.
'Ben sana bir girisirsem bos otobuste ayakta gidersin'
kwam ineens bij me op
Wat heb je gezegd tegen die man dat hij zo boos werd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik in Istanbul was zei iemand.
'Ben sana bir girisirsem bos otobuste ayakta gidersin'
kwam ineens bij me op
Nou, nu je het vraagt...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus een enkeltje naar de hel voor mij? Kan ik nog iets doen om dat te voorkomen?
Was niet tegen mij, gewoon straatjochies aan het voetballen, een jongen van 12 tegen een van 17 ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd tegen die man dat hij zo boos werd?
We pakken de schepper van het topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:35 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als iedereen zo gemeen blijft doen tegen Min-e gaat ze weer weg en is dit topic dood.
Omdat ik een Turrek ben.quote:
Typisch pestgedrag. De persoon die erover begint dreigen met hetzelfde om hem/haar de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We pakken de schepper van het topic
Zeker omdat je een Turk bent?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ik een Turrek ben.![]()
Bedankt daarvoor Trigger, ik loop de hele dag met dat kutnummer in mijn hoofd.
Als zij weggaat heb ik het laatste woord, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:35 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als iedereen zo gemeen blijft doen tegen Min-e gaat ze weer weg en is dit topic dood.
Dreigen? Wij kunnen het gewoon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch pestgedrag. De persoon die erover begint dreigen met hetzelfde om hem/haar de mond te snoeren.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch pestgedrag. De persoon die erover begint dreigen met hetzelfde om hem/haar de mond te snoeren.
Bovendien sta ik geen staatsgrepen toe.![]()
Wees gerust, de hel zit vol. Ik ben teruggestuurdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
Hé hé, het topic krijgt meer gevarieerd inhoudquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heeft er heel misschien een klein beetje iets mee te maken.
Ik heb op PVDD gestemt, salakquote:
Die komen toch op voor WIldersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb op PVDD gestemt, salak
Iets met een dooie Brit en een bepaalde wet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wij? Waarom jezelf verschuilen achter de groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |