abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62462022
Yo

Loop al een tijdje met dit idee rond, dus ga maar 's even polsen hoe jullie het zouden vinden

Er worden hier veel topics geopend met vragen over 'hoe is deze studie' en 'hoe ziet een dag/week eruit' en 'hoeveel verschillen dezelfde studies op een andere universiteit/hogeschool'

Daarom leek het me wel tof om als een soort 'Fok!kers voor Fok!kers' te kijken of er mensen zijn die het leuk vinden om mensen met deze vragen een dagje mee te laten lopen.

Zelf studeer ik Informatiekunde aan de RU in Nijmegen en zou het helemaal tof vinden als ik iemand mee kon laten lopen en zo kon laten zien wat de studie (bij ons) inhoudt.

Dus vind jij het leuk om andere mensen (fok!kers in dit geval) enthousiast te maken voor jouw opleiding én universiteit, meld je dan hier!

Wil je meedoen? Post dan de volgende regel:

Naam: <invullen>, Studie(s): <invullen>, Instelling(en) <invullen>

Geef ook even aan bij studie of het HBO of WO is, dus bijvoorbeeld "HBO Economie" of "WO Economie"

Als je mee wilt lopen, laat dan duidelijk weten welke steden een optie zijn en of je op zoek bent naar WO, HBO of dat het niet uitmaakt.

Alvast bedankt

PS. uitdeinlijke doel is dus een soort van 'koppelings-topic' waarin een lijst staat van vrijwilligers en hun studie + stad waar n00bs (5e en 6e klassers, maar ook mensen die van studie willen switchen) zich kunnen melden om zo een afspraak met elkaar te maken

Dus tot nu toe:

Studenten:

Alfastudies:
Naam: Dwoezel, Studie: Culturele Antropologie, Instelling: Universiteit Utrecht
Naam: Friek_, Studie: Filosofie, Instelling: Universiteit Tilburg
Naam: donroyco, Studie(s): 2e jaars Communicatie & Multimedia Design (CMD), Instelling(en): Informatica & Communicatie Academie (ICA), onderdeel van Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN)
Naam: Pietmans, Studie(s): Lerarenopleiding Geschiedenis, Instelling(en) Faculteit Educatie, Hogeschool Utrecht
Naam: Mjan Studie(s): 6e jaars Humanistiek Instelling(en): Universiteit voor Humanistiek, Utrecht
Naam: Coastertommm Studie: Klassiek slagwerk Instelling: Conservatorium van Amsterdam

Gammastudies:
Naam: MinderMutsig, Studie: Sociaal Juridische Dienstverlening, Instelling: Hanze Hogeschool Groningen
Naam: Casparovvv, Studie: International Development, Instelling: Wageningen Universiteit
Naam: Breathtaking, Studie(s): International Business (WO), Instelling(en) Universiteit van Maastricht
Naam: Nimke, Studie: 5e jaars Geologie (aardwetenschappen) (WO), Instelling: Universiteit Utrecht
Naam: Gonza, Studie: 5e jaars Algemene Sociale Wetenschappen (WO), Instelling: Universiteit Utrecht
Naam: Sylvana, Studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening ( 2e jaar) Instelling Windesheim Zwolle
Naam: kwiwi Studie: 3e jaars Bedrijfskunde/Bedrijfswetenschappen (WO) Instelling: Universiteit Twente
Naam: Finitio Studies: Economie & Bedrijfseconomie en Nederlands Recht Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam
Naam: -Trinity-, Studie(s): 1e jaars Rechtsgeleerdheid (WO), Instelling(en): Universiteit Leiden
Naam: Sharkdoggie, Studie(s):Psychologie 2e jaars & Bestuurskunde "1e" jaars Instelling(en): Universiteit Leiden
Naam: DanielSmith, Studie(s): Rechtsgeleerdheid, Instelling(en) Vrije Universiteit, Amsterdam

Bèta-studies:
Naam: MoBlo, Studie: Informatiekunde, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Naam: Dzy Studie: Bedrijfswiskunde (HBO) Locatie: Amsterdam
Naam: Innocence Studie(s): Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek (WO) Instelling(en): TU Delft

Technische studies:
Naam: zquinig, Studie: Electrotechniek/Technische bestuurskunde Instelling: Technische Universiteit Delft
==========================================================================

Meelopers:

Alfastudies:
Naam: Opperkwal, Studie: 'iets met film', Instelling: HBO/WO?

Gammastudies:
Naam: MinderMutsig, Studie: Internationaal Recht, Instelling: (in het noorden?)
Naam: Sport_Life, Studie: Beschrijfseconomie, Instelling: Leiden/Amsterdam/Nijmegen
Naam: Fip, Studie(s): WO Rechten, Instelling(en) Leiden

Bètastudies:
Naam: Kloontje_de_reuzenkloon, Studie: Geneeskunde, Instelling: WO, stad maakt niet uit?

Zie je een student staan met een studie waar je wel eens bij mee wilt lopen? PM deze dan even

[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 13-01-2009 20:46:23 ]
Ja doei.
pi_62462394
lijkt me geweldig motorbloempje:D
pi_62462454
Heb m'n broertje al een keer meegenomen, bleek een van de saaiste colleges ooit..
weet ie in ieder geval wat ie niet wil
pi_62462587
Echt een leuk idee
pi_62462654
Leuk maar ik zit niet meer op school werk al hele dagen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:59:21 #6
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_62462791
iemand die mij een dagje geneeskunde kan laten zien?
Op weg naar sint juttemes.
pi_62463368
kijk, daar is de eerste geinteresseerde al

Ja doei.
pi_62463606
iemand met een film opleiding

[ Bericht 22% gewijzigd door Opperkwal op 17-10-2008 16:44:11 ]
pi_62464142
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Finitio het volgende:
Heb m'n broertje al een keer meegenomen, bleek een van de saaiste colleges ooit..
weet ie in ieder geval wat ie niet wil
ben je bereid om dit ook voor Fok!kers te doen? En om welke studie gaat het, en waar?
Ja doei.
pi_62464159
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Opperkwal het volgende:
'een filmopleiding'.

Nogal breed huh?

HBO? WO?

Nog een voorkeur voor een stad of streek?
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:50:36 #11
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_62464190
is wel een tof plan
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_62464198
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Leuk maar ik zit niet meer op school werk al hele dagen
Misschien dat je mensen mee kunt laten lopen op je werk? Om te laten zien wat je met een bepaalde opleiding kunt doen?

Van sommige opleidingen krijg je ook écht pas een beeld, denk ik, als je precies weet en ziet wat je er mee kunt doen als je eenmaal klaar bent

Op je werk wordt het moeilijker om elke week een Fok!ker mee te slepen, maar wie weet valt er iets in te passen? weet niet wat voor werk je doet, dus kan niet bedenken of het een stormloop wordt op jouw meeloopmogelijkheid
Ja doei.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:53:23 #13
39237 crew  H_T
2733
pi_62464269
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe praktisch wil je het hebben? Als het je echt alleen om film gaat dan is Media & Entertainmentmanagement wellicht niet zo'n goede keus, daar krijg ik ook allemaal HRM-ongein (waar ik niet echt op zit te wachten). Misschien dat je op de HKU dan beter zit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_62465227
Ik zou het denk ik niet erg vinden om iemand mee te laten lopen bij Bedrijfswiskunde HBO in Amsterdam, dus mocht er interesse zijn!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_62465365
tof!!
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:24:22 #16
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_62466160
Ik doe een bachelor aan een prestigieuze Amerikaanse universiteit. Als je het ruim van tevoren aangeeft, kan ik misschien wel een meeloper huizen.
pi_62466191
'een bachelor' aan 'een prestigieuze universiteit in Amerika'.

Je zult toch echt wat duidelijker moeten zijn vrees ik
Ja doei.
pi_62466419
Leuk idee! Ik vind het altijd wel leuk om meelopers te hebben, zeker als je zelf heel enthousiast bent over wat je doet. En dat ben ik

Culturele Antropologie in Utrecht, trouwens.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:39:34 #19
148588 rulerofdeath
pi_62466430
ik doe momenteel hbo elektrotechniek op het saxion in enschede en ik heb daar ook hbo werktuigbouw gedaan en afgerond.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_62466501

jullie staan erbij
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:49:02 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466635
O wat een tof idee, Moblo! Helaas kan niemand met mij mee lopen, want ik ben afgestudeerd
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:50:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466665
Oh, informatiekunde is bij ons trouwens gewoon een alfastudie hoor . Krijg je volgens mij ook de titel Master of Arts .
Niet meer actief op Fok!
pi_62466699
ik word Master of Science
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:55:32 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466776
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik word Master of Science
Whahaha, wat debiel! .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_62466843
ja, maargoed, is studeer dan ook niet voor het naampje van de titel, maar voor een toffe baan

vind het wel heel raar dat blijkbaar studies per universiteit zó verschillen dat ze onder een compleet andere master vallen Daarom moet je ook echt naar meerdere universiteiten gaan voor dezelfde studie om te kijken welke weg jou het meest aanstaat...

Universiteit Utrecht iig heeft bijvoorbeeld al een heel ander curriculum voor Informatiekunde en als het in Groningen een Arts-Master oplevert dan moet je écht gaan kijken om te zien wat jij wilt van die studie
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:33:36 #26
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_62467709
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
'een bachelor' aan 'een prestigieuze universiteit in Amerika'.

Je zult toch echt wat duidelijker moeten zijn vrees ik
Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:36:28 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62467777
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef nickybol het volgende:

[..]

Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.
Ik hoop wel dat je Engels beter is dan je Nederlands .
Niet meer actief op Fok!
pi_62467779
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'een filmopleiding'.

Nogal breed huh?

HBO? WO?

Nog een voorkeur voor een stad of streek?
HBO, zoiets als dit
pi_62467949
quote:

[..]

Neem je jezelf wél serieus?
pi_62468060
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hoe praktisch wil je het hebben? Als het je echt alleen om film gaat dan is Media & Entertainmentmanagement wellicht niet zo'n goede keus, daar krijg ik ook allemaal HRM-ongein (waar ik niet echt op zit te wachten). Misschien dat je op de HKU dan beter zit
Aan de HKU liever deze
pi_62470049
quote:

[..]

ik vind dat je maar hebt te vermelden waar en wat je studeert. Dat je nu een algemene bachelor doet, prima, maar het is voor mensen die mee willen lopen natuurlijk ontzettend stom om te lezen dat het 'om een van de beste blablablabla' gaat.

Ik wil graag een overzicht creeëren, en als ik al een 'mysterie' in de OP moet gaan zetten schiet dat natuurlijk niet op. Snap eerlijkgezegd ook niet waarom je het niet wilt vermelden? Is het stiekem niet zo prestigieus als jij zegt dat het is?
Ja doei.
pi_62470177
mocht iemand willen meelopen met elektrotechniek of technische bestuurskunde in delft
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:16:18 #33
148588 rulerofdeath
pi_62470239
moblo, mag ik een keer met jou meelopen?
pi_62470254
tuurlijk
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:18:23 #35
148588 rulerofdeath
pi_62470290
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
tuurlijk

wanneer?

en wat houdt je opleiding precies in?
pi_62470297
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef zquing het volgende:
mocht iemand willen meelopen met elektrotechniek of technische bestuurskunde in delft
je staat erin
Ja doei.
pi_62470400
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

wanneer?

en wat houdt je opleiding precies in?
volgens de site van de RU:
quote:
Onze maatschappij is doordrenkt met informatietechnologie (IT). Bij het vormgeven van die digitale samenleving draait het om meer dan computers alleen. Hoe mensen en organisaties deze gebruiken, is minstens zo belangrijk. Dit is het terrein van de informatiekunde. Als informatiekundige ben je ‘informatiearchitect’. Je onderzoekt hoe je de mogelijkheden, behoeften en eisen van IT, mensen en organisaties optimaal kunt vertalen naar een ontwerp: een informatiearchitectuur. In dit ontwerp worden zowel de techniek als de organisatie en de interactie met gebruikers vormgegeven.

In de Nijmeegse opleiding informatiekunde staat de afstemming tussen mens, organisatie en IT centraal. Na de propedeuse ga je je inhoudelijk verder verdiepen in de kerngebieden van de informatiekunde zoals domeinmodellering, informatiesystemen, requirements engineering en architectuur. Ook bereid je je voor op je latere beroepspraktijk. In verschillende projecten pas je je kennis en techniek toe in de praktijk.
In één zin is het:

"Zorgen dat de bouwers precies dát bouwen wat een klant nodig heeft."

Je leert dus op een eenduidige manier workflow's op te stellen voor technische systemen waarin je precies weet wat de mogelijkheden en beperkingen van een systeemtechniek zijn.
Er mag voor de bouwers (informatici) geen twijfel zijn over wat er bij een stap bedoeld kan worden, je moet dus nauwkeurig tot op werkvloerniveau (en dus niet alleen vanuit de managers ) een workflow analyseren en uittekenen.

Dat dus ongeveer

Verder kan ik je wel even het mailadres van de coördinator geven. Die kun je mailen en dan zeggen dat je met mij meeloopt. Ik zal nog even een leuke collegedag 'bedenken', want we hebben meestal 'maar' 2 vakken per dag, dus ze moeten wel representatief zijn
Ja doei.
pi_62470401
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind dat je maar hebt te vermelden waar en wat je studeert. Dat je nu een algemene bachelor doet, prima, maar het is voor mensen die mee willen lopen natuurlijk ontzettend stom om te lezen dat het 'om een van de beste blablablabla' gaat.

Ik wil graag een overzicht creeëren, en als ik al een 'mysterie' in de OP moet gaan zetten schiet dat natuurlijk niet op. Snap eerlijkgezegd ook niet waarom je het niet wilt vermelden? Is het stiekem niet zo prestigieus als jij zegt dat het is?
Het gaat volgens mij om Harvard.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:26:00 #39
148588 rulerofdeath
pi_62470485
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

volgens de site van de RU:
[..]

In één zin is het:

"Zorgen dat de bouwers precies dát bouwen wat een klant nodig heeft."

Je leert dus op een eenduidige manier workflow's op te stellen voor technische systemen waarin je precies weet wat de mogelijkheden en beperkingen van een systeemtechniek zijn.
Er mag voor de bouwers (informatici) geen twijfel zijn over wat er bij een stap bedoeld kan worden, je moet dus nauwkeurig tot op werkvloerniveau (en dus niet alleen vanuit de managers ) een workflow analyseren en uittekenen.

Dat dus ongeveer
ok
quote:
Verder kan ik je wel even het mailadres van de coördinator geven. Die kun je mailen en dan zeggen dat je met mij meeloopt. Ik zal nog even een leuke collegedag 'bedenken', want we hebben meestal 'maar' 2 vakken per dag, dus ze moeten wel representatief zijn
hoe laat ben je vrij dan als je 'maar' 2 vakken per dag hebt?
pi_62470606
als je gaat naar:

www.ru.nl/iii/onderwijs/rooster en dan beneden "Informatiekunde, eerste jaar" aanklikt en dan iets van 20 okt intikt beneden, zie je mijn weekrooster

volgens mij hebben we op woensdag 3 'echte' vakken.
Op andere dagen wel bijvoorbeeld 3 vakken, maar daar valt dan een werkcollege onder, en dat is niet zo interessant om mee te kijken

Het leukste is denk ik om in het tweede semester mee te lopen (die heb ik al gedaan ) bij Beweren en Bewijzen, Modelleren van Organisaties en Opslaan en Terugvinden (let niet op de OLO-Mavo-namen zoals "opslaan en terugvinden" )
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:32:58 #41
148588 rulerofdeath
pi_62470659
vrijdags lijkt me wel wat
pi_62470678
liever niet, dan meot ik vroeg opstaan
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:35:17 #43
148588 rulerofdeath
pi_62470726
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
liever niet, dan meot ik vroeg opstaan
maar dan ben je ook vroeg vrij
pi_62470913
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
iemand die mij een dagje geneeskunde kan laten zien?
quote:
geslacht: Man
Nee sorry
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:45:18 #45
148588 rulerofdeath
pi_62471016
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:41 schreef Repeat het volgende:

[..]

[..]

Nee sorry
je doet geen doktertje spelen met andere ventjes?
pi_62471024
Interesse voor meeloopdag (technische) natuurkunde op TU/e of UU.
pi_62472451
Leuk idee moblo!

Ik doe nu Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hanze en wat mij betreft mag er best eens iemand meelopen.
Ik zou zelf wel eens mee willen lopen met iemand die Internationaal Recht studeert, dat zit hier een beetje in de planning voor volgend jaar namelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62473168
dank je

jullie staan er allebei bij
Ja doei.
pi_62473249
Ik hou het topic in de gaten, zou graag een keer kijken bij Technische bedrijfskunde / bedrijfsinformatietechnologien. Een andere managementgerichte opleiding spreekt mee ook wel aan
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:09:01 #50
148588 rulerofdeath
pi_62473427
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
dank je

jullie staan er allebei bij
hoe zit het nou met onze date?
pi_62473564
was even een merengue aan het verpesten (hele huis stond vol met rook maar ehm....

ik denk dat je het beste even kunt mailen met deze mevrouw en aangeeft dat je een dagje mee wilt lopen.

Dat je ook al iemand hebt gevonden om je rond te leiden, Gaby Schaap (that would be me) en dat je,als zij het goed vindt, met mij een afspraak maakt om een dagje langs te komen

Ik ga even kijken of ik een leuke dag kan vinden waarop ook een borrel is van Thalia, onze studievereniging met gratisch bier op borrels

dus dat moet ik nog even nagaan (er is nog geen nieuwe voorzitter: mijn vriend wás dat )

[ Bericht 6% gewijzigd door GlowMouse op 17-10-2008 23:20:52 (liever linken naar ru.nl als het daar staat) ]
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:19:41 #52
148588 rulerofdeath
pi_62473720
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
was even een merengue aan het verpesten (hele huis stond vol met rook maar ehm....

ik denk dat je het beste even kunt mailen met deze mevrouw en aangeeft dat je een dagje mee wilt lopen.

Dat je ook al iemand hebt gevonden om je rond te leiden, Gaby Schaap (that would be me) en dat je,als zij het goed vindt, met mij een afspraak maakt om een dagje langs te komen

Ik ga even kijken of ik een leuke dag kan vinden waarop ook een borrel is van Thalia, onze studievereniging met gratisch bier op borrels

dus dat moet ik nog even nagaan (er is nog geen nieuwe voorzitter: mijn vriend wás dat )
ik zal je even uit de waan helpen:
die school interesseert me niet zo veel

ik ga na elektrotechniek geen andere studie's meer doen

neuken? nee ze heeft een vriend
daten?

[ Bericht 3% gewijzigd door GlowMouse op 17-10-2008 23:21:35 (quote op edit) ]
pi_62473750
ja, fijn, dank mag je opkankeren

probeer hier een serieus topic van te maken en mn best te doen, en als men al zo gaat beginnen dan hoeft het al niet meer

Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:25:57 #54
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62473902
rulerofdeath, wat ben jij kinderachtig zeg. En laat hiermee het laatste woord gezegd zijn, dates regel je maar per pm.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_62474027
heb je ook maar even uit de OP verwijderd tot je aan kunt tonen wél serieus aan dit initiatief te kunnen deelnemen
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:34:46 #56
148588 rulerofdeath
pi_62474093
ok. verwijder dat anders maar even
sorry voor het ongemak

Ik ben wel beschikbaar voor als mensen met mij mee willen lopen hoor. Dat was geen geintje
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:35:25 #57
148588 rulerofdeath
pi_62474114
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
heb je ook maar even uit de OP verwijderd tot je aan kunt tonen wél serieus aan dit initiatief te kunnen deelnemen
hmm, zie bovenstaande
pi_62475338
Há, als er iemand mee wil voor een meeloopdag bij mij is dat prima Ik studeer Economics in Londen op de LMUni
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:20:14 #59
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_62477032
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Het gaat volgens mij om Harvard.
Inderdaad, ik studeer aan Harvard.
pi_62480477
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whahaha, wat debiel! .

.

nee, want ik ben draag de titel " Master of hakunamatata "

@TS: Ben je niet bang dat je dan mongoalen krijgt die zich op des FOK!s gaan gedragen met kreten zoals !!!$%TTYKYKROLLEREINSZWEIII... Yohoo maties,jeweets man! etc?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:05:19 #61
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_62481002
goed initiatief iemand geinteresseerd in technische bedrijfskunde?

[ Bericht 84% gewijzigd door kloontje_de_reuzekloon op 18-10-2008 12:25:01 ]
Op weg naar sint juttemes.
pi_62481100
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:31 schreef spy08 het volgende:

[..]

nee, want ik ben draag de titel " Master of hakunamatata "

@TS: Ben je niet bang dat je dan mongoalen krijgt die zich op des FOK!s gaan gedragen met kreten zoals !!!$%TTYKYKROLLEREINSZWEIII... Yohoo maties,jeweets man! etc?
gezien het een topic betreft met HBO en WO opleidingen neem ik de gok dat 't meevalt. Daarbij doe ik zelf een nerd-opleiding, dus ben ik wel wat gewend
Ja doei.
pi_62482135
Fijn dat je me erbij hebt gezet maar het moet zijn TU eindhoven ipv Delft
pi_62484320
tvp
pi_62484379
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef BasementDweller het volgende:
Fijn dat je me erbij hebt gezet maar het moet zijn TU eindhoven ipv Delft
veranderd
Ja doei.
pi_62486659
Grappig idee. Ik studeer nu filosofie aan de Universiteit van Tilburg en wil graag iemand een keer de boel uitleggen. Mocht diegene daar interesse in hebben, dat is.
pi_62504343
Leuk idee, vakken die ik volg zijn niet echt representatief voor mijn opleiding (Nederlands/Utrecht), dus vrees dat ik weinig kan bijdragen. Wat ik alleen denk dat je iets meer moet benadrukken is dat er nog wel even toestemming gevraagd moet worden via studieadviseur e.d. als er echt iets geregeld gaat worden (meer een kwestie van melden dan echt toestemming vragen overigens). Want het is in de meeste gevallen zo dat universiteitsgebouwen alleen toegankeljik zijn voor studenten (en meelopers met toestemming dus) en bij docenten moet dit ook altijd gemeld worden.
Naja, misschien is het handig daar even iets over in de OP te zetten.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62511393
klopt hoor

eigenlijk was het idee ook eigenlijk om hier alleen een 'poolshoogte' topic van te maken met verdere details later als het écht tot iets werkends komt

maar je hebt gelijk dat alles via adviseurs moet lopen, dit had ik bij onze faker ook al netjes aangegeven
Ja doei.
pi_62521648
ik vind dit een super initiatief!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_62521897
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien dat je mensen mee kunt laten lopen op je werk? Om te laten zien wat je met een bepaalde opleiding kunt doen?

Van sommige opleidingen krijg je ook écht pas een beeld, denk ik, als je precies weet en ziet wat je er mee kunt doen als je eenmaal klaar bent

Op je werk wordt het moeilijker om elke week een Fok!ker mee te slepen, maar wie weet valt er iets in te passen? weet niet wat voor werk je doet, dus kan niet bedenken of het een stormloop wordt op jouw meeloopmogelijkheid
Ik werk bij een dochterbedrijf van het Havenbedrijf Rotterdam als webdeveloper/schermontwerper/usability engineer, en heb de opleiding Digitale Communicatie gevolgd. Ik kan wel iemand mee laten lopen maar weet niet of ik diegene dan echt kan laten zien wat het inhoud
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:33:36 #71
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62524249
Wat een enthousiaste reacties, leuk man!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62556383
Ik ben ook een SJD'er aan de Hanzehogeschool in Groningen. 4e jaars inmiddels
Heb niet echt college meer, dus meelopen gaat niet meer lukken.
Tenzij iemand het leuk vind om mee te lopen tijdens een afstudeerfase.. maar of dat nu echt interessant is?
pi_62636937
Ik zou wel met iemand mee willen lopen die bedrijfseconomie (WO) doet . Liefst Leiden of Amsterdam maar Nijmegen is ook prima. Deeltijd HBO is ook prima, maar liefst voltijd WO. Kan tot 1 november overdag, daarna alleen 's avonds.
pi_62636959

tof!

Ga jullie er morgen even bijzetten
Ja doei.
pi_62637049
Als we dit topique nou met zn allen in onze sig zetten, kunnen we wat reclame maken . (wie PM't Tong80 even? )
pi_62637112
goeie
Ja doei.
pi_62665344
Ik run 10 dönerzaken in Amsterdam. Misschien wil iemand een x een dagje mee om te zien hoe de horeca in ze werk gaat.
pi_62665354
ja, misschien wel leuk om er een HBO-Marketing-student bij mee te laten lopen
Ja doei.
pi_62665399
dank voor de edits Glowmouse

niet meer zelf kunnen editten sucks
Ja doei.
pi_62665439
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja, misschien wel leuk om er een HBO-Marketing-student bij mee te laten lopen
Lijkt me helemaal geen slecht plan idd. Misschien ziet zij/hij marketingtechnisch dingen waar ik nog niet aan gedacht had.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:09:43 #81
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62665512
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
niet meer zelf kunnen editten sucks
Ja dat is een gemis in dit topic. Het makkelijkst is als je af en toe de aangepaste OP als reactie plaatst, en dat Litso of ik daarmee de OP update.
pi_62665601
als je die dan vervolgens delete (of aanpast/leegmaakt) is dat wel een puik plan denk ik anders krijg je zoveel lijstjes...

Kun je dan misschien in de OP pleuren:

Geef ook even aan bij studie of het HBO of WO is, dus bijvoorbeeld "HBO Economie" of "WO Economie"

Als je mee wilt lopen, laat dan duidelijk weten welke steden een optie zijn en of je op zoek bent naar WO, HBO of dat het niet uitmaakt.

Ja doei.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:15:57 #83
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62666890
et voila.
pi_62666934
dank!
Ja doei.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:33:19 #85
155008 Fip
Jezus redt
pi_62668556
Ik doe nu 6VWO en zou graag een keer meelopen met iemand die WO rechten doet, liefst in Leiden
pi_62668708
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:

zou je dan dit lijstje in kunnen vullen?
Ja doei.
pi_62669862
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:36 schreef Sport_Life het volgende:
Als we dit topique nou met zn allen in onze sig zetten, kunnen we wat reclame maken .
pi_62669931
tof! dank je
Ja doei.
pi_62670138
Ik vind het een ontzettend leuk idee, dit topic.
pi_62685439
doet vrolijk mee qua signature
pi_62685613
Ik dacht altijd dat technische studies ook bètastudies zijn. Hoezo dat verschil?
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:57:47 #92
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62685668
Oeh leuk . Doet iemand hier de MER op Avans hogeschool in Den Bosch?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_62685708
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Deliah het volgende:
Ik dacht altijd dat technische studies ook bètastudies zijn. Hoezo dat verschil?
was meer in de richting HBO-denken.

Daar is Informatica iets heel anders dan Autotechniek, misschien dat het bij het WO wel gemerged kan worden idd
Ja doei.
pi_62686321
Ik studeer Internationale Ontwikkeling aan de Wageningen Universiteit. Is vrij breed en heel internationaal, gericht op politieke-economische-sociale-culturele ontwikkeling op micro- en macroniveau in binnen- en buitenland (maar vooral buitenland). Wil best iemand een dagje meenemen! In het geval van een hit, lijkt een PM me het makkelijkst, ik denk niet dat ik dit topic erg consequent zal doorlezen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_62686463
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef Casparovvv het volgende:
In het geval van een hit, lijkt een PM me het makkelijkst, ik denk niet dat ik dit topic erg consequent zal doorlezen
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik betrapte me afgelopen week al op de gedachte dat ik er van baalde dat ik dit topic nu goed in de gaten moest houden omdat ik me opgegeven had.
Ik kom heus wel af en toe kijken maar een PM zou makkelijk zijn en de kans op reactie enorm vergroten.
pi_62686534
Goeie

Het leek mij al logisch maar misschien nog een aanvulling op de OP:

"Zie je een student staan met een studie waar je wel eens bij mee wilt lopen? PM deze dan even"

Hierbij is wel de noot dat een student die zich aanmeldt de PM-functie aanzet
Ja doei.
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:05:52 #97
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62700699
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk idee moblo!

Ik doe nu Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hanze en wat mij betreft mag er best eens iemand meelopen.
Ik zou zelf wel eens mee willen lopen met iemand die Internationaal Recht studeert, dat zit hier een beetje in de planning voor volgend jaar namelijk.
Hand in hand MM
pi_62703906
tof topique! Moet dit jaar nog een keer meelopen met iemand voor school.

Zet me er nog maar niet bij maar ik houd deze thread in de gaten.
pi_62704005
kan je er ook nog niet inzetten want je hebt nog geen studierichting aangegeven

maar leuk dat je een tvp plaatst
Ja doei.
pi_62705136
Enneh.. de eerste "date" krijgt een taart van Danny! .
pi_62705392
ok, wie wil er met mij meelopen? morgen?
Ja doei.
pi_62724982
wat een leuk initiatief, ben alleen net pas weer eerstejaars dus ik heb denk ik nog niet echt een representatief beeld van mn studie na 1 periode dus even een tvp voor later
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62725424
Leuk idee! Ik ben helaas al 5de jaars dus dat zegt niks over de bachelor studie (Technische Informatica in Delft). Maar TU Delft organiseert regelmatig meeloopdagen (dan volg je een aantal eerstejaarsvakken), dus dat moet sowieso geen probleem zijn
Klussen deel 1 en 2
pi_62734368
Erg leuk idee! Ik studeer aan 't Conservatorium van Amsterdam, dus is het vrij lastig om iemand mee te laten lopen. Maar als je nou aan 't conservatorium wilt gaan studeren, dan eh, is er misschien wel iets te regelen! In ieder geval even een tvp omdat ik het leuk vind om het in de gaten te houden
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 22:19:53 #105
45833 crew  Fogel
pi_62734726
Erg leuk initiatief!
Als ik een keer in Nederland ben zou ik best wel eens bij iemand willen kijken (bijvoorbeeld bij motorbloempje, omdat ik meestal in de buurt van Nijmegen ben en omdat een IT achtergrond heb), en dan niet omdat ik zelf de studie wil gaan volgen, maar om een idee te krijgen van het huidige niveau van de studie. OK, een momentopname is niet representatief, maar als ik sommige posts moet geloven (zowel in SES als op andere plekken op het forum) zijn de studies nogal aan erosie onderhevig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:33:36 #106
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_62735263
ik wil wel meelopen bij kees kk kachel die pallets sorteerd. wat voor opleiding je daarvoor nodig hebt enzo
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_62735585
Havo, dus sorry, dat ga je niet redden
Ja doei.
pi_62737022
Mooi initiatief dit

Ik ben 1e jaars aan de Hogeschool Utrecht, en doe een Lerarenopleiding geschiedenis Dus, mochten er mensen zijn die mee willen lopen..
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:58:25 #109
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62744760
Meld me aan als student:
Naam: donroyco, Studie(s): Communicatie & Multimedia Design (CMD), Instelling(en): Informatica & Communicatie Academie (ICA), onderdeel van Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:53:28 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62748340
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk idee moblo!

!

Ik doe het eerste jaar. Men mag me eerst wel ff mailen met vragen hoor !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_62748498
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Hand in hand MM

Dat zit niet bij het pakket inbegrepen toch moblo?
pi_62748502
Mailen voor vragen over SJD mag voor mij ook, ben 4e jaars
Specialisatie arbeidsrecht gedaan.
Meelopen wordt moeilijk vanwege het geen college meer hebben.
pi_62751225
Wat doet geneeskunde daar tussen de alfastudies? Met een inhoud van vooral natuurvakken, een toelatingsvereiste van NG of NT, en een MsC-bul als uiteindelijk diploma, hoort het toch echt thuis onder bèta.

In ieder geval hier in Groningen scharen de geneeskundestudenten zich eerder bij de natuur- en scheikundigen dan bij letterkundestudenten.
pi_62753756
ik heb m daar iig niet gezet

en het is duidelijk een foutje, dus een hele lezing over dat het beta is, is ook niet nodig me dunkt
Ja doei.
pi_62753962
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

en het is duidelijk een foutje, dus een hele lezing over dat het beta is, is ook niet nodig me dunkt
Het hoeft geen foutje te zijn; sommige mensen (vooral niet-geneeskundigen) zijn werkelijk van mening dat geneeskunde een alfastudie is. Vandaar een argumentering erbij.

[/offtopic]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:49:35 #116
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62753976
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Liegbeest!
pi_62755481
Naam: Pietmans, Studie(s): Lerarenopleiding Geschiedenis, Instelling(en) Faculteit Educatie, Hogeschool Utrecht
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:30:11 #118
155008 Fip
Jezus redt
pi_62765002

(als meeloper dus heh, niet als student)
pi_62765064

ik vind het zó tof dat jullie het leuk vinden

Ik hoop écht dat er een paar goede matches uit komen
Ja doei.
pi_62768959
* Casparovvv staat er nog niet bij,

Naam: Casparovvv, Studie: International Development, Instelling: Wageningen Universiteit
pi_62769289
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:

ik vind het zó tof dat jullie het leuk vinden

Ik hoop écht dat er een paar goede matches uit komen
Tja, het is gewoon een goed initiatief Heb je leuk opgezet zo
pi_62804093
*schop*

kommop!

er zitten hier veel meer studenten, en vast ook hele aardige en gemotiveerde, toch?
Ja doei.
pi_62804239
Ik had mezelf er nog niet niet in het goede formaat bijgezet:

Naam: Dzy Studie: Bedrijfswiskunde (HBO) Locatie: Amsterdam
pi_62809498
tof, dank!

Glowmouse gaat je erbij zetten

Dank voor het bijhouden iig GM!
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:55:32 #125
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62818228
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
tof, dank!

Glowmouse gaat je erbij zetten
Had ik al gedaan
  Moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 19:31:46 #126
45833 crew  Fogel
pi_62819255
Het bleek vandaag dat we plek hebben voor meelopers, dus als iemand zin heeft om naar Noorwegen te komen, dan kan dat
PhD course topics in information technology op de NTNU in Trondheim. Afwisselend maandag of donderdag van 14-16.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:39:09 #127
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62821142
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef Fogel het volgende:
Het bleek vandaag dat we plek hebben voor meelopers, dus als iemand zin heeft om naar Noorwegen te komen, dan kan dat
PhD course topics in information technology op de NTNU in Trondheim. Afwisselend maandag of donderdag van 14-16.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62834273
Hier een 4e jaars student Biologie en medisch laboratorium onderzoek aan het HLO te Nijmegen, op het moment op stage, maar ik kan wel vragen beantwoorden en even een tvp voor later, want wil eigenlijk doorstuderen, maar weet nog niet precies wat
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:50:52 #129
45833 crew  Fogel
pi_62836849
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wel je eigen ticket en accomodatie betalen natuurlijk
pi_62839550
Ik denk dat dit topic begin volgend jaar meer animo krijgt. Zo rond die tijd beginnen de V6ers en H5ers zich écht druk te maken om hun studiekeuze.
pi_62839626
ik denk het ook

maar tot die tijd kunnen studenten zich alvast aanmelden, zodat die stresskippen straks kunnen kiezen in de OP
Ja doei.
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 22:50:13 #132
45833 crew  Fogel
pi_62921843
Motorbloempje, kan ik eventueel 5 of 8 dec in Nijmegen komen kijken?
pi_62933638
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef Fogel het volgende:
Motorbloempje, kan ik eventueel 5 of 8 dec in Nijmegen komen kijken?
dan moet je even contact opnemen met mevrouw Vera Kamphuis van het III

als je hierop googlet krijg je zo haar e-mailadres en contactgegevens.
Voor mij is 8 december een optie, want op de vrijdagen werk ik de hele dag én die vrijdag mag ik naar dEUS in Paradiso, dus ben ook vroeg weg
Ja doei.
pi_62965544
Naam: Mjan
Studie: 6e jaars Humanistiek
Instelling: Universiteit voor Humanistiek, Utrecht

Ik volg zelf niet zo veel vakken meer, maar kan wel eens iemand meenemen naar een 2e jaars college oid. Ben benieuwd of er interesse is voor zo'n kleine, onbekende studie.

Friek: Hoeveelste jaars ben jij? Ik zou wel eens mee willen lopen met filosofie, niet omdat ik nog wil gaan switchen, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_63003176
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef mjan het volgende:
Friek: Hoeveelste jaars ben jij? Ik zou wel eens mee willen lopen met filosofie, niet omdat ik nog wil gaan switchen, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Eerstejaars! Voor verdere details kun je me PM'en of berichtje achterlaten op m'n fotoboek.
pi_63003185
tof
Ja doei.
pi_63003413
Ik vind het ook geen probleem om iemand een dag mee te laten lopen

Naam: Sylvana, Studie SPH ( 2e jaar) Instelling Windesheim Zwolle
pi_63003765
SPH, is dat MBO, HBO?
Ja doei.
pi_63003851
HBO, SPH= Sociaal Pedagogische Hulpverlening

Op het MBO is het SPW ( Sociaal Pedagogisch Werk)

[ Bericht 94% gewijzigd door _Hestia_ op 06-11-2008 16:29:43 ]
pi_63061513
Oja, ik zal het ook nog even officieel doen:

Naam: Coastertommm Studie: Klassiek slagwerk Instelling: Conservatorium van Amsterdam

Maar of dit nou bij de Alfa's moet..? Het is een culturele, creatieve studie .
pi_63061587
Hoe zit dat met die OP? Hoe vaak wordt ie bijgewerkt enzo, want dat kun je zelf toch niet meer doen MoBlo?
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:08:43 #142
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63061706
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Sylvana het volgende:
Hoe zit dat met die OP? Hoe vaak wordt ie bijgewerkt enzo, want dat kun je zelf toch niet meer doen MoBlo?
Wordt door de modjes bijgehouden
pi_63062464
Oke, omdat ik er nog niet bij sta....
pi_63064704
Op 15 november is er een voorlichtingsdag van de Wageningen Universiteit
En op 26 november is er een meeloopdag voor de bachelor Internationale Ontwikkelingsstudies
pi_63069200
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:20 schreef Casparovvv het volgende:
Op 15 november is er een voorlichtingsdag van de Wageningen Universiteit

Ik ben van de partij! maar dan voor natuurbeheer
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_63086573
Ik wil graag een dagje meelopen met de studie International Business aan de Universiteit van Maastricht

Edit: Dus,

Naam: Breathtaking, Studie(s): International Business (WO), Instelling(en) Universiteit van Maastricht

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 21:50:06 ]
  maandag 10 november 2008 @ 13:59:43 #147
210443 Nimke
van op de hoek
pi_63101088
Lijkt ons mooi concept, bier drinken met tieners is tof, kunnen we misschien nog wat over hyves leren

Naam: Nimke, Studie: 5e jaars Geologie (aardwetenschappen) (WO), Instelling: Universiteit Utrecht

Naam: Gonza, Studie: 5e jaars Algemene Sociale Wetenschappen (WO), Instelling: Universiteit Utrecht
Lekker smerig is niet vies
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:24:40 #148
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_63139293
Doet er iemand gynaecologie?
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:25:51 #149
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_63141218
De OP is weer bijgewerkt.
pi_63141801
mooi
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:44:03 #151
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_63329265
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:32 schreef Pietmans het volgende:
He Pietmans, heb er dit jaar nog over getwijfeld om deze studie te volgen maar uiteindelijk niet gedaan en ben eigenlijk nog helemaal niets opgeschoten...
Dus ik zou meer dan blij zijn om van je aanbod gebruik te maken

Er zijn alleen twee maars....

1. Ik ben géén vrouw (ik hoor je vloeken)
2. Ben nu nog voor mn werk in het buitenland en zal alleen van halverwege december tot begin januari weer in Nederland zijn.... En dan liggen jullie vast nog in een diepe winterslaap
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:46:51 #152
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_63329376
Als je een PM stuurt, weet je zeker dat hij het leest
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:51:03 #153
168777 Rave_NL
pi_63329527
al
pi_63349467
Hehe, nou, als je geen vrouw bent gaat het niet door
  woensdag 19 november 2008 @ 17:59:27 #155
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63351284
Leuk idee!

Bij deze:
Naam: kwiwi Studie: 3e jaars Bedrijfskunde/Bedrijfswetenschappen (WO) Instelling: Universiteit Twente
pi_63367141
oe, hebben we een match hier Pietmans?
Ja doei.
pi_63371026
Goed idee! Maar ben bezig met afstuderen, dus geen college's meer... (of misschien beter )
pi_63379636
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
oe, hebben we een match hier Pietmans?
Ik denk het wel Ik heb hem een PM gestuurd. Denk wel dat het kan, als hij me concrete data geeft ga ik het wel regelen
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:59:31 #159
168777 Rave_NL
pi_63407445
Ruik ik daar taart?
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:28:59 #160
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_63417906
Zullen we MM Lijkt me heel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63417943
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef skippy22 het volgende:
Zullen we MM Lijkt me heel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop niet zo te spammen skip.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:31:39 #162
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_63417990
Zow wordt het nooit wat tussen ons
pi_63901277
even een schopje!

Fogel heeft een college met mij meegelopen (voor zijn vakgebied) en kan misschien even vertellen hier hoe hij het ervaarde?

ik vond het in ieder geval érg leuk en hoop dat er nog meer mensen zijn die het aandurven eens mee te komen lopen!

Krijg ik nu taart Danny?
Doei.
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 11:53:37 #164
45833 crew  Fogel
pi_63901560
Ik post in de loop van deze week mijn positieve ervaring.
Nogmaals bedankt voor de mogelijkheid!
pi_63901607
graag gedaan
Doei.
pi_63901704
leuk idee

jammer genoeg ben ik bijna klaar met studie
pi_63901768
dat maakt toch niet uit?

Je kunt misschien bemiddelen? Of gewoon weer eens een dagje in het eerste jaar meelopen?

Bij ons worden studenten uit alle leerjaren opgetrommeld en aangeschreven voor meelopers!
Of misschien ken je een eerste of tweedejaars aan wie je graag iemand over zou dragen? (die dat dan vervolgens ook zelf wil, uiteraard )
Doei.
pi_63903585
Mochten er mensen in statistiek en onderzoeksmethodologie geïnteresseerd zijn, zijn ze bij mij aan het goede adres vanaf januari
  Moderator vrijdag 19 december 2008 @ 22:24:24 #169
45833 crew  Fogel
pi_64164521
OK, het is een beetje een 'academische week' geworden (voor de leken: te laat), maar komt mijn 'ervaringsrapport'.

Zoals moblo/faithy al zei, was mijn interesse gebaseerd op het feit dat het college interessant is voor mijn vakgebied (ik werk inmiddels al een jaar of 8) en niet omdat ik met een andere studie wil beginnen.
Ik heb maar 1 college meegelopen ipv een hele dag, en dat had twee redenen 1) programmeren boeit me niet en ik ga daar geen tijd aan verprusten (sorry voor de proggers onder ons ) 2) AI is wel leuk, maar bier drinken is nog veel leuker (sorry moblo voor de demotiverende invloeden )

De eerste grote verrassing was dat de beta-faculteit die ik van 'vroeger' kende (ja, ik ben een ouwe bok ) gesloopt was en dat het even duurde voordat ik de afgesproken ontmoetingsplek vond. Maargoed, ik was veelste vroeg en was van plan nog even wat te werken (toepasselijk voor de uni, een master thesis beoordelen), dus dat kwam goed uit.
Maargoed, op een gegeven moment kwam moblo dus, we hebben samen gelunched en zijn daarna naar het college gegaan.

Voor aanvang van het college even aan de professor voorgesteld en mijn intentie met het volgen van het college uitgelegd, en alles was OK.

De reader die moblo me vantevoren had gestuurd (PS stuur je die van vorig blok ook nog even aub?) ging over SQL, en daardoor was ik een beetje bezorgd dat het hele college misschien irrelevant zou zijn voor me, maar gelukkig was dat niet zo.
Het grootste deel van het college bestond uit het uitwerken van opgaves die de studenten hadden gemaakt (voor velen was het "gemaakt zouden moeten hebben" meer van toepassing...). De methode was aanverwant aan een methode die ik 12-13 jaar geleden heb geleerd. Tijdens de pauze heb ik de docent om de verschillen en aanverwantheden gevraagd (had geen zin om tijdens het college vragen te stellen die voor de overige aanwezigen weinig relevant zijn omdat ze de andere methodes waarschijnlijk toch niet kennen). Dit was een kort maar ophelderend en interessant gesprek.

Het tweede deel van het college was ook nog een deel opgaveuitwerking, gevolgd door een stuk theorie. Dit was het deel wat het meest interessant was voor me en nu staat het op mijn TODO lijst om deze methode van informatiemodellering wat nader te bekijken.

Kortom een nuttige ervaring. (en het nieuw ligt wat na het college genuttigd werd maakte de dag mooi af )

Nogmaals bedankt moblo!
pi_64208064
Graag gedaan!
Ik vond het erg leuk in ieder geval en ook het Nieuw Ligt was erg lekker

Hoop dat je een beetje een goed beeld heeft gegeven en dat je wie weet de ORC vernieuwing gaat doorvoeren daar in het Noorden

de eerste uitwisseling/meeloper is dus een feit

Dus kommop mensen, het is bijna eindexamen- en inschrijftijd, ga rondkijken,ga meelopen, bied je aan en maak een scholier verliefd op jouw stad en studie

Danny, krijg ik nu een taart?
Ja doei.
pi_64210935
Naam: Finitio
Studies: Economie & Bedrijfseconomie en Nederlands Recht
Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam

Meelopers zijn welkom
pi_64238773
tof!

dank!
Ja doei.
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 11:47:40 #173
45833 crew  Fogel
pi_64239226
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat je een beetje een goed beeld heeft gegeven en dat je wie weet de ORC vernieuwing gaat doorvoeren daar in het Noorden

de eerste uitwisseling/meeloper is dus een feit
De uni was als vanouds, met de typische 'vragers', 'betweters', 'stille' en 'wat minder geinteresseerden', om maar even te stigmatiseren
Ennuh, als je het een uitwisseling wil laten zijn, staat het aanbod om op de NTNU mee te lopen nog steeds (voor iedereen uiteraard) . Als je een keer in de buurt bent, laat het me dan weten.
pi_64239278
whehe
lijkt me leuk om eens te doen, zeker weten! Maar wil dan wel wat verder in mn opleiding zitten
Ja doei.
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 11:59:22 #175
45833 crew  Fogel
pi_64239591
Ik ben de komende 4 jaar geassocieerd met de NTNU, dus als je niet 4x in de 1e blijft hangen komt dat wel goed.
pi_64239628
whehe, denk dat dat wel goed komt.

Eerste vak heb ik gehaald
Ja doei.
pi_64263112
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:05 schreef Finitio het volgende:
Naam: Finitio
Studies: Economie & Bedrijfseconomie en Nederlands Recht
Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam

Meelopers zijn welkom
He wat gaaf, bedrijfseconomie! Welk jaar zit je? En heb je 's avonds ook college? Overdag gaat lastig worden.
pi_64266415
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

He wat gaaf, bedrijfseconomie! Welk jaar zit je? En heb je 's avonds ook college? Overdag gaat lastig worden.
Geen avondcolleges bij economie, bij rechten zijn ze er wel maar die heb ik nog nooit gevolgd.
Ik ben tweedejaars economie nu, en ben nog bezig met mn eerste jaar rechten.
Meelopen zou toch echt overdag moeten.
Waar ben je nu mee bezig, dat je overdag nooit tijd hebt?
pi_64391482
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Finitio het volgende:

[..]

Geen avondcolleges bij economie, bij rechten zijn ze er wel maar die heb ik nog nooit gevolgd.
Ik ben tweedejaars economie nu, en ben nog bezig met mn eerste jaar rechten.
Meelopen zou toch echt overdag moeten.
Waar ben je nu mee bezig, dat je overdag nooit tijd hebt?
Ben nu aan 't werk (40u) en ga in sept. 4 dagen werken + avondstudie bedrijfseconomie, vandaar . Ben alleen nog niet helemaal uit over de keuze HBO/WO. Zoek eigenlijk een middenweg, ben bang dat HBO zeker de eerste 2 jaar erg saai en traag is.
pi_64425577
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ben nu aan 't werk (40u) en ga in sept. 4 dagen werken + avondstudie bedrijfseconomie, vandaar . Ben alleen nog niet helemaal uit over de keuze HBO/WO. Zoek eigenlijk een middenweg, ben bang dat HBO zeker de eerste 2 jaar erg saai en traag is.
Ah, vandaar
Dan zou je in ieder geval niet hier aan de EUR economie kunnen doen, hier is vrij veel verplichte aanwezigheid .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 30 december 2008 @ 14:40:05 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64498153
Ik zou wel eens willen meelopen met een psychologiestudent?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_64503818
Je mag met mij meelopen als je wilt (3e jaars UvT) Alleen heb ik het komende halfjaar bijna geen college meer en zal ik vooral bezig zijn met mijn thesis en het onderzoekspracticum.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:32:51 #183
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_64516608
Ik studeer rechten aan de VU. Mocht er iemand een dagje mee willen; gezellig!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 december 2008 @ 11:19:38 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64526342
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef oompaloompa het volgende:
Je mag met mij meelopen als je wilt (3e jaars UvT) Alleen heb ik het komende halfjaar bijna geen college meer en zal ik vooral bezig zijn met mijn thesis en het onderzoekspracticum.
Tilburg vind ik een beetje ver weg,
Ik woon in Groningen, maar bedankt voor het aanbod!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_64711969
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:31 schreef Finitio het volgende:

[..]

Ah, vandaar
Dan zou je in ieder geval niet hier aan de EUR economie kunnen doen, hier is vrij veel verplichte aanwezigheid .
Da's dus het grote voordeel van wo tov hbo, in de meeste gevallen.
pi_64719864
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Da's dus het grote voordeel van wo tov hbo, in de meeste gevallen.
Klopt.
Het wordt wel steeds minder, hier aan de EUR wordt iig steeds meer verplicht.
Bij rechten bijvoorbeeld is sinds dit jaar ook verplichte aanwezigheid.
Gelukkig is de verplichte aanwezigheid nog altijd vele malen minder dan op het HBO
pi_64812623
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:33 schreef Fip het volgende:
Ik doe nu 6VWO en zou graag een keer meelopen met iemand die WO rechten doet, liefst in Leiden
Ik ben eerstejaars in Leiden .
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:55:40 #188
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_64814381
Meld me aan als student:
Naam: Sharkdoggie, Studie(s):Psychologie 2e jaars & Bestuurskunde "1e" jaars Instelling(en): Universiteit Leiden

Doe dus Psychologie als tweede jaars en zoveel mogelijk bestuurskunde vakken erbij als keuzevakken (ga dus wel naar HC's en tentamens). Volgend jaar schrijf ik me pas in als echte bestuurskunde student om propedeuse af te ronden.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:57:53 #189
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64814494
Kan iemand in de OP even veranderen dat ik 2e jaars ben
pi_64815305
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef Finitio het volgende:

[..]

Klopt.
Het wordt wel steeds minder, hier aan de EUR wordt iig steeds meer verplicht.
Bij rechten bijvoorbeeld is sinds dit jaar ook verplichte aanwezigheid.
Gelukkig is de verplichte aanwezigheid nog altijd vele malen minder dan op het HBO
Wij hebben 1 uur per week verplichte aanwezigheid.
pi_64816485
Leuk, begint al een aardige lijst te worden in de OP. Het systeem wordt natuurlijk veel effectiever naarmate er meer studenten bij staan - dan kunnen we iedereen wat bieden
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:53:29 #192
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64816836
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:43 schreef Casparovvv het volgende:
Leuk, begint al een aardige lijst te worden in de OP. Het systeem wordt natuurlijk veel effectiever naarmate er meer studenten bij staan - dan kunnen we iedereen wat bieden
Inderdaad, ben benieuwd wanneer er iemand zich voor mijn studie aanmeldt
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:03:23 #193
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_64819204
Ik zou wel met iemand willen meelopen in Leiden, Rechten
Primum non nocere
pi_64821430
Naam: -Trinity-, Studie(s): 1e jaars Rechtsgeleerdheid (WO), Instelling(en): Universiteit Leiden
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:53:35 #195
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_64825935
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
Als meeloper, of studeer je dat al? Zo ja, tof daar?
Primum non nocere
pi_64827866
Eerstejaars staat er, dus ik gok dat hij/zij daar idd studeert ja, sherlock
Ja doei.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:10:26 #197
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64829725
OP weer bijgewerkt.
pi_64829869
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Florian_ het volgende:
Als meeloper, of studeer je dat al? Zo ja, tof daar?
Ik vind het ontzettend tof .
pi_64829996
Pff die lijst bevestigt wel een beetje dat de bèta's wat contactgestoord zouden zijn, gelukkig zijn wij er nog MoBlo
pi_64830960
je zou toch zeggen dat er op een forum als dit meer bèta's zouden zitten
Ja doei.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:32:38 #201
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64831063
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
OP weer bijgewerkt.
Dank je GM
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 22:33:12 #202
45833 crew  Fogel
pi_64831087
Hey, ik ben een beta en sta niet in de lijst.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:08:35 #203
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_64832788
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
OP weer bijgewerkt.
Je ben mij vergeten.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_64832803
Ja doei.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:10:20 #205
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_64832875
Zo blijft de lijst wel klein.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:27:23 #206
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64833670
pi_64833726
ach, hij was toch geen bèta

Ja doei.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:56:41 #208
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_64850157
Mij ook vergeten! Nog maar een keer dan:

Naam: DanielSmith, Studie(s): Rechtsgeleerdheid, Instelling(en) Vrije Universiteit, Amsterdam
  zaterdag 10 januari 2009 @ 01:09:51 #209
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_64875043
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:20 schreef nickybol het volgende:

[..]

Inderdaad, ik studeer aan Harvard.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_64958552
zgopje
Ja doei.
pi_64961180
Tof initiatief! Jammer genoeg heb ik mijn opleiding al afgerond, anders had bij mij ook zeker wel iemand mee mogen lopen
Succes verder met je topic, motorbloempje, zal het met interesse blijven volgen
pi_64967727
quote:
Fip, als je wil meelopen in februari of daarna (daarvoor heb ik vrij ), laat maar even weten.
pi_64971162
Ik heb denk ik interesse in Rechten
pi_64978438
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb denk ik interesse in Rechten
Leuk, welke instelling?
pi_65004434
Weinig beta-studies zeg. Bij mij is ook altijd iemand welkom.
Naam: Innocence Studie(s): Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek (WO) Instelling(en): TU Delft

Ben zelf met m'n master bezig, maar kan je ook gemakkelijk een eerstejaars college binnensmokkelen
Sweet and innocent...
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:12:35 #216
210443 Nimke
van op de hoek
pi_65026815
Waarom de fok sta ik bij gamma? Geologie is toch nog altijd hartstikke beta vrees ik.. Combinatie van de wis-schei-natuurwetenschappen.
Lekker smerig is niet vies
  zondag 25 januari 2009 @ 20:28:29 #217
155008 Fip
Jezus redt
pi_65397421
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Fip, als je wil meelopen in februari of daarna (daarvoor heb ik vrij ), laat maar even weten.
Bedankt voor het aanbod! Maar ik heb inmiddels al iemand gevonden bij wie ik kan meelopen, ga dat binnenkort doen
pi_65397617
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Innocence het volgende:
Weinig beta-studies zeg. Bij mij is ook altijd iemand welkom.

Ben zelf met m'n master bezig, maar kan je ook gemakkelijk een eerstejaars college binnensmokkelen
Hey waarom zit je niet in het Delft topic? Daar hebben alle beta studenten zich verzameld iig
Klussen deel 1 en 2
pi_65413757
Geen behoefte aan gehad Welk topic is dat dan?
Sweet and innocent...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 15:19:00 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65531057
Kickje?
Wat meer aandacht zou leuk/handig zijn!
pi_65531170
indeed
Ja doei.
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:46:45 #222
66083 Platina
78th Element
pi_65539032
Ben pas 1ste jaars maar dat zal geen probleem zijn lijkt me?

Naam:Platina
Studie: Voedingsmiddelentechnologie (HBO)
Instelling: HAS Den Bosch.

beta opleiding overigens.
pi_65549922
niemand die economie/etrie doet aan de uva?
pi_65572244
Ik studeer Economics 1e jaars, universitair in Londen, als er iemand interesse heeft? Laat ff weten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65591988
ik wil best 's naar London, maar voor Economie.. nee

Ja doei.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:25:48 #226
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_65592181
Bij mij mag er ook altijd iemand meelopen

Naam: PierreTT, Studie(s): Informatiemanagement / Organisatiewetenschappen, Instelling(en): Universiteit van Tilburg
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_65592190
tof
Ja doei.
pi_65664443
ik doe dit jaar een orientatiejaar op de Vrije hogeschool in Driebergen

www.vrijehogeschool.nl

het is een superleuk jaar waarin je in allerlei opzichten aan de ontwikkeling van jezelf werkt door middel van kunsten,dans,muziek maar ook projecten uit allerlei richtingen en studiekeuze begeleiding

mensen die geintereseerd zijn kunnen altijd een dag met me meelopen!

zelf ben ik geintereseerd in de opleiding media informatie en communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam na dit jaar.
pi_65824156
Ik wil eigenlijk ook een keer meelopen met Bedrijfswiskunde & Informatica aan de universiteit, liefst de VU.
pi_65824646
is Informatiekunde an niets voor je?
Ja doei.
pi_65824883
Nee ik doe nu bedrijfswiskunde en dat vind ik leuk en wil dat graag aan de uni gaan doen, dan krijg je informatica erbij ik kan al behoorlijk programmeren (qua concept, de nieuwe talen ben ik een beetje uit het oog verloren) maar zou vooral eens willen meelopen om te kijken hoe het qua niveau en snelheid loopt maar het gaat me meer om de wiskunde dan de informatica.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:58:37 #232
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_65895859
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik studeer Economics 1e jaars, universitair in Londen, als er iemand interesse heeft? Laat ff weten
Welke uni?
Oh really?
pi_66195624
*schop*
Doei.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:50:09 #234
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_66196530
Ik zou wel graag een eerste jaars college rechtsgeleerdheid aan de RUG willen bijwonen mocht hier iemand kijken die dit mogelijk kan maken Ik doe nu HBO rechten eerste jaars en met een beetje geluk haal ik dit jaar mijn P en switch ik
pi_66438477
Niemand economie/metrie aan de uva?
pi_66462418
Leuk topic zeg
Als er iemand nog Geneeskunde wil gaan studeren kan hij/zij mij wel even vragen. Ik zit in Maastricht, dus we hebben totaal ander systeem als de andere opleidingen Geneeskunde, dacht ik zeg het even vantevoren
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 22:48:43 #237
45833 crew  Fogel
pi_66463233
Wat doen jullie anders in Maastricht en waarom?
pi_66471475
(heey Seam, jij bent gamesmeteraar of niet)
Oh really?
  maandag 9 maart 2009 @ 21:09:08 #239
159841 Dzy
It is I
pi_66874218
Kick voor dit toffe topic en ik ben op zoek naar een:

Econometrie student (liefst 1e jaars en aan de UvA) waarbij ik een dagje mee kan lopen!
  maandag 9 maart 2009 @ 21:28:51 #240
206322 Seam
Pillz-E
pi_66875060
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef Fogel het volgende:
Wat doen jullie anders in Maastricht en waarom?
We hebben hier een Probleem Gericht Onderwijs
Dan krijg je twee keer per week een casus en aan de hand van die casus moet je zelf bronnen en informatie opzoeken om de casus te kunnen verklaren en begrijpen. De opleiding hier is erg zelfstandig en veel minder colleges en verplichte dingen als bij de andere universiteiten.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:29:13 #241
206322 Seam
Pillz-E
pi_66875080
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:53 schreef Matthijs- het volgende:
(heey Seam, jij bent gamesmeteraar of niet)
Ja maar ik ben wel alweer een tijdje minder actief
pi_66890537
18 maart is er weer een meeloopdag voor de bachelor International Development studies, in Wageningen!
pi_66902753
Ik zou graag een keer in Groningen met iemand meelopen, met de studie Technologiemanagement het liefst. (Technische) Bedrijfskunde lijkt me ook leuk om een keer mee te lopen.

Ik ben wel eens naar een meeloopdag geweest maar dit is georganiseerd, een dagje echt meelopen zou me leuker lijken
pi_68327695
Dit topic kan wel weer een schop gebruiken! Vandaag weer een schattig clubje meelopers in Wageningen dat gezellig koffie zit te drinken tegenover me.
pi_71564547
Schop!

Binnenkort kunnen mensen bij mij ook voor Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen met mij meelopen
Ja doei.
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 14:45:55 #246
45833 crew  Fogel
pi_71564657
In Trondheim mogen mensen meelopen bij medische informatica op phd-niveau.
pi_71564740
hey! jij weer hier!
Ja doei.
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 14:50:34 #248
45833 crew  Fogel
pi_71564781
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
hey! jij weer hier!
Jepp, meeloop pionier meldt zich
De komende 3-4 jaar zit ik weer op de uni (als werknemer deze keer )
pi_71565238
Helaas geen Noorwegen volgend jaar maar de UK als het goed is.. anders was ik wel even langsgereden
Ja doei.
pi_71567529
Jah..... Volgend schooljaar mogen mensen denk ik wel met mij meelopen Moleculaire levenswetenschappen op de RU in Nijmegen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71567729
puik!
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:29:38 #252
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_71568971
* Clesar03 meldt zich als student

Naam:Clesar03
Opleiding: Economie en Bedrijfseconomie (2e jaar)
Instelling: Universiteit van Tilburg

Ik doe overigens ook de vakken van de Accounting en Financiering clusters van Bedrijfseconomie, maar aangezien ik niet alle vakken van die opleiding doe is dat misschien niet zo handig
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_71571021
Nieuwe studie, nieuwe kansen.

Vanaf september start ik met een master sociaal recht aan de rug
Als iemand mee wil lopen, dan kan dat natuurlijk.
pi_71573685
In het feedback-topic werd door Modje GM geopperd een nieuw topic te openen voor het nieuwe seizoen

Zal daar morgen even aandacht aan besteden
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')