abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62462022
Yo

Loop al een tijdje met dit idee rond, dus ga maar 's even polsen hoe jullie het zouden vinden

Er worden hier veel topics geopend met vragen over 'hoe is deze studie' en 'hoe ziet een dag/week eruit' en 'hoeveel verschillen dezelfde studies op een andere universiteit/hogeschool'

Daarom leek het me wel tof om als een soort 'Fok!kers voor Fok!kers' te kijken of er mensen zijn die het leuk vinden om mensen met deze vragen een dagje mee te laten lopen.

Zelf studeer ik Informatiekunde aan de RU in Nijmegen en zou het helemaal tof vinden als ik iemand mee kon laten lopen en zo kon laten zien wat de studie (bij ons) inhoudt.

Dus vind jij het leuk om andere mensen (fok!kers in dit geval) enthousiast te maken voor jouw opleiding én universiteit, meld je dan hier!

Wil je meedoen? Post dan de volgende regel:

Naam: <invullen>, Studie(s): <invullen>, Instelling(en) <invullen>

Geef ook even aan bij studie of het HBO of WO is, dus bijvoorbeeld "HBO Economie" of "WO Economie"

Als je mee wilt lopen, laat dan duidelijk weten welke steden een optie zijn en of je op zoek bent naar WO, HBO of dat het niet uitmaakt.

Alvast bedankt

PS. uitdeinlijke doel is dus een soort van 'koppelings-topic' waarin een lijst staat van vrijwilligers en hun studie + stad waar n00bs (5e en 6e klassers, maar ook mensen die van studie willen switchen) zich kunnen melden om zo een afspraak met elkaar te maken

Dus tot nu toe:

Studenten:

Alfastudies:
Naam: Dwoezel, Studie: Culturele Antropologie, Instelling: Universiteit Utrecht
Naam: Friek_, Studie: Filosofie, Instelling: Universiteit Tilburg
Naam: donroyco, Studie(s): 2e jaars Communicatie & Multimedia Design (CMD), Instelling(en): Informatica & Communicatie Academie (ICA), onderdeel van Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN)
Naam: Pietmans, Studie(s): Lerarenopleiding Geschiedenis, Instelling(en) Faculteit Educatie, Hogeschool Utrecht
Naam: Mjan Studie(s): 6e jaars Humanistiek Instelling(en): Universiteit voor Humanistiek, Utrecht
Naam: Coastertommm Studie: Klassiek slagwerk Instelling: Conservatorium van Amsterdam

Gammastudies:
Naam: MinderMutsig, Studie: Sociaal Juridische Dienstverlening, Instelling: Hanze Hogeschool Groningen
Naam: Casparovvv, Studie: International Development, Instelling: Wageningen Universiteit
Naam: Breathtaking, Studie(s): International Business (WO), Instelling(en) Universiteit van Maastricht
Naam: Nimke, Studie: 5e jaars Geologie (aardwetenschappen) (WO), Instelling: Universiteit Utrecht
Naam: Gonza, Studie: 5e jaars Algemene Sociale Wetenschappen (WO), Instelling: Universiteit Utrecht
Naam: Sylvana, Studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening ( 2e jaar) Instelling Windesheim Zwolle
Naam: kwiwi Studie: 3e jaars Bedrijfskunde/Bedrijfswetenschappen (WO) Instelling: Universiteit Twente
Naam: Finitio Studies: Economie & Bedrijfseconomie en Nederlands Recht Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam
Naam: -Trinity-, Studie(s): 1e jaars Rechtsgeleerdheid (WO), Instelling(en): Universiteit Leiden
Naam: Sharkdoggie, Studie(s):Psychologie 2e jaars & Bestuurskunde "1e" jaars Instelling(en): Universiteit Leiden
Naam: DanielSmith, Studie(s): Rechtsgeleerdheid, Instelling(en) Vrije Universiteit, Amsterdam

Bèta-studies:
Naam: MoBlo, Studie: Informatiekunde, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Naam: Dzy Studie: Bedrijfswiskunde (HBO) Locatie: Amsterdam
Naam: Innocence Studie(s): Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek (WO) Instelling(en): TU Delft

Technische studies:
Naam: zquinig, Studie: Electrotechniek/Technische bestuurskunde Instelling: Technische Universiteit Delft
==========================================================================

Meelopers:

Alfastudies:
Naam: Opperkwal, Studie: 'iets met film', Instelling: HBO/WO?

Gammastudies:
Naam: MinderMutsig, Studie: Internationaal Recht, Instelling: (in het noorden?)
Naam: Sport_Life, Studie: Beschrijfseconomie, Instelling: Leiden/Amsterdam/Nijmegen
Naam: Fip, Studie(s): WO Rechten, Instelling(en) Leiden

Bètastudies:
Naam: Kloontje_de_reuzenkloon, Studie: Geneeskunde, Instelling: WO, stad maakt niet uit?

Zie je een student staan met een studie waar je wel eens bij mee wilt lopen? PM deze dan even

[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 13-01-2009 20:46:23 ]
Ja doei.
pi_62462394
lijkt me geweldig motorbloempje:D
pi_62462454
Heb m'n broertje al een keer meegenomen, bleek een van de saaiste colleges ooit..
weet ie in ieder geval wat ie niet wil
pi_62462587
Echt een leuk idee
pi_62462654
Leuk maar ik zit niet meer op school werk al hele dagen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:59:21 #6
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_62462791
iemand die mij een dagje geneeskunde kan laten zien?
Op weg naar sint juttemes.
pi_62463368
kijk, daar is de eerste geinteresseerde al

Ja doei.
pi_62463606
iemand met een film opleiding

[ Bericht 22% gewijzigd door Opperkwal op 17-10-2008 16:44:11 ]
pi_62464142
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Finitio het volgende:
Heb m'n broertje al een keer meegenomen, bleek een van de saaiste colleges ooit..
weet ie in ieder geval wat ie niet wil
ben je bereid om dit ook voor Fok!kers te doen? En om welke studie gaat het, en waar?
Ja doei.
pi_62464159
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Opperkwal het volgende:
'een filmopleiding'.

Nogal breed huh?

HBO? WO?

Nog een voorkeur voor een stad of streek?
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:50:36 #11
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_62464190
is wel een tof plan
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_62464198
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Leuk maar ik zit niet meer op school werk al hele dagen
Misschien dat je mensen mee kunt laten lopen op je werk? Om te laten zien wat je met een bepaalde opleiding kunt doen?

Van sommige opleidingen krijg je ook écht pas een beeld, denk ik, als je precies weet en ziet wat je er mee kunt doen als je eenmaal klaar bent

Op je werk wordt het moeilijker om elke week een Fok!ker mee te slepen, maar wie weet valt er iets in te passen? weet niet wat voor werk je doet, dus kan niet bedenken of het een stormloop wordt op jouw meeloopmogelijkheid
Ja doei.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:53:23 #13
39237 crew  H_T
2733
pi_62464269
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe praktisch wil je het hebben? Als het je echt alleen om film gaat dan is Media & Entertainmentmanagement wellicht niet zo'n goede keus, daar krijg ik ook allemaal HRM-ongein (waar ik niet echt op zit te wachten). Misschien dat je op de HKU dan beter zit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_62465227
Ik zou het denk ik niet erg vinden om iemand mee te laten lopen bij Bedrijfswiskunde HBO in Amsterdam, dus mocht er interesse zijn!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_62465365
tof!!
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:24:22 #16
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_62466160
Ik doe een bachelor aan een prestigieuze Amerikaanse universiteit. Als je het ruim van tevoren aangeeft, kan ik misschien wel een meeloper huizen.
pi_62466191
'een bachelor' aan 'een prestigieuze universiteit in Amerika'.

Je zult toch echt wat duidelijker moeten zijn vrees ik
Ja doei.
pi_62466419
Leuk idee! Ik vind het altijd wel leuk om meelopers te hebben, zeker als je zelf heel enthousiast bent over wat je doet. En dat ben ik

Culturele Antropologie in Utrecht, trouwens.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:39:34 #19
148588 rulerofdeath
pi_62466430
ik doe momenteel hbo elektrotechniek op het saxion in enschede en ik heb daar ook hbo werktuigbouw gedaan en afgerond.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_62466501

jullie staan erbij
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:49:02 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466635
O wat een tof idee, Moblo! Helaas kan niemand met mij mee lopen, want ik ben afgestudeerd
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:50:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466665
Oh, informatiekunde is bij ons trouwens gewoon een alfastudie hoor . Krijg je volgens mij ook de titel Master of Arts .
Niet meer actief op Fok!
pi_62466699
ik word Master of Science
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:55:32 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466776
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik word Master of Science
Whahaha, wat debiel! .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_62466843
ja, maargoed, is studeer dan ook niet voor het naampje van de titel, maar voor een toffe baan

vind het wel heel raar dat blijkbaar studies per universiteit zó verschillen dat ze onder een compleet andere master vallen Daarom moet je ook echt naar meerdere universiteiten gaan voor dezelfde studie om te kijken welke weg jou het meest aanstaat...

Universiteit Utrecht iig heeft bijvoorbeeld al een heel ander curriculum voor Informatiekunde en als het in Groningen een Arts-Master oplevert dan moet je écht gaan kijken om te zien wat jij wilt van die studie
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:33:36 #26
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_62467709
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
'een bachelor' aan 'een prestigieuze universiteit in Amerika'.

Je zult toch echt wat duidelijker moeten zijn vrees ik
Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:36:28 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62467777
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef nickybol het volgende:

[..]

Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.
Ik hoop wel dat je Engels beter is dan je Nederlands .
Niet meer actief op Fok!
pi_62467779
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'een filmopleiding'.

Nogal breed huh?

HBO? WO?

Nog een voorkeur voor een stad of streek?
HBO, zoiets als dit
pi_62467949
quote:

[..]

Neem je jezelf wél serieus?
pi_62468060
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hoe praktisch wil je het hebben? Als het je echt alleen om film gaat dan is Media & Entertainmentmanagement wellicht niet zo'n goede keus, daar krijg ik ook allemaal HRM-ongein (waar ik niet echt op zit te wachten). Misschien dat je op de HKU dan beter zit
Aan de HKU liever deze
pi_62470049
quote:

[..]

ik vind dat je maar hebt te vermelden waar en wat je studeert. Dat je nu een algemene bachelor doet, prima, maar het is voor mensen die mee willen lopen natuurlijk ontzettend stom om te lezen dat het 'om een van de beste blablablabla' gaat.

Ik wil graag een overzicht creeëren, en als ik al een 'mysterie' in de OP moet gaan zetten schiet dat natuurlijk niet op. Snap eerlijkgezegd ook niet waarom je het niet wilt vermelden? Is het stiekem niet zo prestigieus als jij zegt dat het is?
Ja doei.
pi_62470177
mocht iemand willen meelopen met elektrotechniek of technische bestuurskunde in delft
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:16:18 #33
148588 rulerofdeath
pi_62470239
moblo, mag ik een keer met jou meelopen?
pi_62470254
tuurlijk
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:18:23 #35
148588 rulerofdeath
pi_62470290
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
tuurlijk

wanneer?

en wat houdt je opleiding precies in?
pi_62470297
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef zquing het volgende:
mocht iemand willen meelopen met elektrotechniek of technische bestuurskunde in delft
je staat erin
Ja doei.
pi_62470400
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

wanneer?

en wat houdt je opleiding precies in?
volgens de site van de RU:
quote:
Onze maatschappij is doordrenkt met informatietechnologie (IT). Bij het vormgeven van die digitale samenleving draait het om meer dan computers alleen. Hoe mensen en organisaties deze gebruiken, is minstens zo belangrijk. Dit is het terrein van de informatiekunde. Als informatiekundige ben je ‘informatiearchitect’. Je onderzoekt hoe je de mogelijkheden, behoeften en eisen van IT, mensen en organisaties optimaal kunt vertalen naar een ontwerp: een informatiearchitectuur. In dit ontwerp worden zowel de techniek als de organisatie en de interactie met gebruikers vormgegeven.

In de Nijmeegse opleiding informatiekunde staat de afstemming tussen mens, organisatie en IT centraal. Na de propedeuse ga je je inhoudelijk verder verdiepen in de kerngebieden van de informatiekunde zoals domeinmodellering, informatiesystemen, requirements engineering en architectuur. Ook bereid je je voor op je latere beroepspraktijk. In verschillende projecten pas je je kennis en techniek toe in de praktijk.
In één zin is het:

"Zorgen dat de bouwers precies dát bouwen wat een klant nodig heeft."

Je leert dus op een eenduidige manier workflow's op te stellen voor technische systemen waarin je precies weet wat de mogelijkheden en beperkingen van een systeemtechniek zijn.
Er mag voor de bouwers (informatici) geen twijfel zijn over wat er bij een stap bedoeld kan worden, je moet dus nauwkeurig tot op werkvloerniveau (en dus niet alleen vanuit de managers ) een workflow analyseren en uittekenen.

Dat dus ongeveer

Verder kan ik je wel even het mailadres van de coördinator geven. Die kun je mailen en dan zeggen dat je met mij meeloopt. Ik zal nog even een leuke collegedag 'bedenken', want we hebben meestal 'maar' 2 vakken per dag, dus ze moeten wel representatief zijn
Ja doei.
pi_62470401
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind dat je maar hebt te vermelden waar en wat je studeert. Dat je nu een algemene bachelor doet, prima, maar het is voor mensen die mee willen lopen natuurlijk ontzettend stom om te lezen dat het 'om een van de beste blablablabla' gaat.

Ik wil graag een overzicht creeëren, en als ik al een 'mysterie' in de OP moet gaan zetten schiet dat natuurlijk niet op. Snap eerlijkgezegd ook niet waarom je het niet wilt vermelden? Is het stiekem niet zo prestigieus als jij zegt dat het is?
Het gaat volgens mij om Harvard.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:26:00 #39
148588 rulerofdeath
pi_62470485
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

volgens de site van de RU:
[..]

In één zin is het:

"Zorgen dat de bouwers precies dát bouwen wat een klant nodig heeft."

Je leert dus op een eenduidige manier workflow's op te stellen voor technische systemen waarin je precies weet wat de mogelijkheden en beperkingen van een systeemtechniek zijn.
Er mag voor de bouwers (informatici) geen twijfel zijn over wat er bij een stap bedoeld kan worden, je moet dus nauwkeurig tot op werkvloerniveau (en dus niet alleen vanuit de managers ) een workflow analyseren en uittekenen.

Dat dus ongeveer
ok
quote:
Verder kan ik je wel even het mailadres van de coördinator geven. Die kun je mailen en dan zeggen dat je met mij meeloopt. Ik zal nog even een leuke collegedag 'bedenken', want we hebben meestal 'maar' 2 vakken per dag, dus ze moeten wel representatief zijn
hoe laat ben je vrij dan als je 'maar' 2 vakken per dag hebt?
pi_62470606
als je gaat naar:

www.ru.nl/iii/onderwijs/rooster en dan beneden "Informatiekunde, eerste jaar" aanklikt en dan iets van 20 okt intikt beneden, zie je mijn weekrooster

volgens mij hebben we op woensdag 3 'echte' vakken.
Op andere dagen wel bijvoorbeeld 3 vakken, maar daar valt dan een werkcollege onder, en dat is niet zo interessant om mee te kijken

Het leukste is denk ik om in het tweede semester mee te lopen (die heb ik al gedaan ) bij Beweren en Bewijzen, Modelleren van Organisaties en Opslaan en Terugvinden (let niet op de OLO-Mavo-namen zoals "opslaan en terugvinden" )
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:32:58 #41
148588 rulerofdeath
pi_62470659
vrijdags lijkt me wel wat
pi_62470678
liever niet, dan meot ik vroeg opstaan
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:35:17 #43
148588 rulerofdeath
pi_62470726
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
liever niet, dan meot ik vroeg opstaan
maar dan ben je ook vroeg vrij
pi_62470913
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
iemand die mij een dagje geneeskunde kan laten zien?
quote:
geslacht: Man
Nee sorry
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:45:18 #45
148588 rulerofdeath
pi_62471016
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:41 schreef Repeat het volgende:

[..]

[..]

Nee sorry
je doet geen doktertje spelen met andere ventjes?
pi_62471024
Interesse voor meeloopdag (technische) natuurkunde op TU/e of UU.
pi_62472451
Leuk idee moblo!

Ik doe nu Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hanze en wat mij betreft mag er best eens iemand meelopen.
Ik zou zelf wel eens mee willen lopen met iemand die Internationaal Recht studeert, dat zit hier een beetje in de planning voor volgend jaar namelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62473168
dank je

jullie staan er allebei bij
Ja doei.
pi_62473249
Ik hou het topic in de gaten, zou graag een keer kijken bij Technische bedrijfskunde / bedrijfsinformatietechnologien. Een andere managementgerichte opleiding spreekt mee ook wel aan
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:09:01 #50
148588 rulerofdeath
pi_62473427
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
dank je

jullie staan er allebei bij
hoe zit het nou met onze date?
pi_62473564
was even een merengue aan het verpesten (hele huis stond vol met rook maar ehm....

ik denk dat je het beste even kunt mailen met deze mevrouw en aangeeft dat je een dagje mee wilt lopen.

Dat je ook al iemand hebt gevonden om je rond te leiden, Gaby Schaap (that would be me) en dat je,als zij het goed vindt, met mij een afspraak maakt om een dagje langs te komen

Ik ga even kijken of ik een leuke dag kan vinden waarop ook een borrel is van Thalia, onze studievereniging met gratisch bier op borrels

dus dat moet ik nog even nagaan (er is nog geen nieuwe voorzitter: mijn vriend wás dat )

[ Bericht 6% gewijzigd door GlowMouse op 17-10-2008 23:20:52 (liever linken naar ru.nl als het daar staat) ]
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:19:41 #52
148588 rulerofdeath
pi_62473720
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
was even een merengue aan het verpesten (hele huis stond vol met rook maar ehm....

ik denk dat je het beste even kunt mailen met deze mevrouw en aangeeft dat je een dagje mee wilt lopen.

Dat je ook al iemand hebt gevonden om je rond te leiden, Gaby Schaap (that would be me) en dat je,als zij het goed vindt, met mij een afspraak maakt om een dagje langs te komen

Ik ga even kijken of ik een leuke dag kan vinden waarop ook een borrel is van Thalia, onze studievereniging met gratisch bier op borrels

dus dat moet ik nog even nagaan (er is nog geen nieuwe voorzitter: mijn vriend wás dat )
ik zal je even uit de waan helpen:
die school interesseert me niet zo veel

ik ga na elektrotechniek geen andere studie's meer doen

neuken? nee ze heeft een vriend
daten?

[ Bericht 3% gewijzigd door GlowMouse op 17-10-2008 23:21:35 (quote op edit) ]
pi_62473750
ja, fijn, dank mag je opkankeren

probeer hier een serieus topic van te maken en mn best te doen, en als men al zo gaat beginnen dan hoeft het al niet meer

Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:25:57 #54
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_62473902
rulerofdeath, wat ben jij kinderachtig zeg. En laat hiermee het laatste woord gezegd zijn, dates regel je maar per pm.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_62474027
heb je ook maar even uit de OP verwijderd tot je aan kunt tonen wél serieus aan dit initiatief te kunnen deelnemen
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:34:46 #56
148588 rulerofdeath
pi_62474093
ok. verwijder dat anders maar even
sorry voor het ongemak

Ik ben wel beschikbaar voor als mensen met mij mee willen lopen hoor. Dat was geen geintje
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:35:25 #57
148588 rulerofdeath
pi_62474114
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
heb je ook maar even uit de OP verwijderd tot je aan kunt tonen wél serieus aan dit initiatief te kunnen deelnemen
hmm, zie bovenstaande
pi_62475338
Há, als er iemand mee wil voor een meeloopdag bij mij is dat prima Ik studeer Economics in Londen op de LMUni
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:20:14 #59
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_62477032
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Het gaat volgens mij om Harvard.
Inderdaad, ik studeer aan Harvard.
pi_62480477
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whahaha, wat debiel! .

.

nee, want ik ben draag de titel " Master of hakunamatata "

@TS: Ben je niet bang dat je dan mongoalen krijgt die zich op des FOK!s gaan gedragen met kreten zoals !!!$%TTYKYKROLLEREINSZWEIII... Yohoo maties,jeweets man! etc?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:05:19 #61
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_62481002
goed initiatief iemand geinteresseerd in technische bedrijfskunde?

[ Bericht 84% gewijzigd door kloontje_de_reuzekloon op 18-10-2008 12:25:01 ]
Op weg naar sint juttemes.
pi_62481100
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:31 schreef spy08 het volgende:

[..]

nee, want ik ben draag de titel " Master of hakunamatata "

@TS: Ben je niet bang dat je dan mongoalen krijgt die zich op des FOK!s gaan gedragen met kreten zoals !!!$%TTYKYKROLLEREINSZWEIII... Yohoo maties,jeweets man! etc?
gezien het een topic betreft met HBO en WO opleidingen neem ik de gok dat 't meevalt. Daarbij doe ik zelf een nerd-opleiding, dus ben ik wel wat gewend
Ja doei.
pi_62482135
Fijn dat je me erbij hebt gezet maar het moet zijn TU eindhoven ipv Delft
pi_62484320
tvp
pi_62484379
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef BasementDweller het volgende:
Fijn dat je me erbij hebt gezet maar het moet zijn TU eindhoven ipv Delft
veranderd
Ja doei.
pi_62486659
Grappig idee. Ik studeer nu filosofie aan de Universiteit van Tilburg en wil graag iemand een keer de boel uitleggen. Mocht diegene daar interesse in hebben, dat is.
pi_62504343
Leuk idee, vakken die ik volg zijn niet echt representatief voor mijn opleiding (Nederlands/Utrecht), dus vrees dat ik weinig kan bijdragen. Wat ik alleen denk dat je iets meer moet benadrukken is dat er nog wel even toestemming gevraagd moet worden via studieadviseur e.d. als er echt iets geregeld gaat worden (meer een kwestie van melden dan echt toestemming vragen overigens). Want het is in de meeste gevallen zo dat universiteitsgebouwen alleen toegankeljik zijn voor studenten (en meelopers met toestemming dus) en bij docenten moet dit ook altijd gemeld worden.
Naja, misschien is het handig daar even iets over in de OP te zetten.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62511393
klopt hoor

eigenlijk was het idee ook eigenlijk om hier alleen een 'poolshoogte' topic van te maken met verdere details later als het écht tot iets werkends komt

maar je hebt gelijk dat alles via adviseurs moet lopen, dit had ik bij onze faker ook al netjes aangegeven
Ja doei.
pi_62521648
ik vind dit een super initiatief!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_62521897
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien dat je mensen mee kunt laten lopen op je werk? Om te laten zien wat je met een bepaalde opleiding kunt doen?

Van sommige opleidingen krijg je ook écht pas een beeld, denk ik, als je precies weet en ziet wat je er mee kunt doen als je eenmaal klaar bent

Op je werk wordt het moeilijker om elke week een Fok!ker mee te slepen, maar wie weet valt er iets in te passen? weet niet wat voor werk je doet, dus kan niet bedenken of het een stormloop wordt op jouw meeloopmogelijkheid
Ik werk bij een dochterbedrijf van het Havenbedrijf Rotterdam als webdeveloper/schermontwerper/usability engineer, en heb de opleiding Digitale Communicatie gevolgd. Ik kan wel iemand mee laten lopen maar weet niet of ik diegene dan echt kan laten zien wat het inhoud
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:33:36 #71
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62524249
Wat een enthousiaste reacties, leuk man!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62556383
Ik ben ook een SJD'er aan de Hanzehogeschool in Groningen. 4e jaars inmiddels
Heb niet echt college meer, dus meelopen gaat niet meer lukken.
Tenzij iemand het leuk vind om mee te lopen tijdens een afstudeerfase.. maar of dat nu echt interessant is?
pi_62636937
Ik zou wel met iemand mee willen lopen die bedrijfseconomie (WO) doet . Liefst Leiden of Amsterdam maar Nijmegen is ook prima. Deeltijd HBO is ook prima, maar liefst voltijd WO. Kan tot 1 november overdag, daarna alleen 's avonds.
pi_62636959

tof!

Ga jullie er morgen even bijzetten
Ja doei.
pi_62637049
Als we dit topique nou met zn allen in onze sig zetten, kunnen we wat reclame maken . (wie PM't Tong80 even? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')