ben je bereid om dit ook voor Fok!kers te doen? En om welke studie gaat het, en waar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Finitio het volgende:
Heb m'n broertje al een keer meegenomen, bleek een van de saaiste colleges ooit..
weet ie in ieder geval wat ie niet wil
'een filmopleiding'.quote:
Misschien dat je mensen mee kunt laten lopen op je werk? Om te laten zien wat je met een bepaalde opleiding kunt doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Leuk maar ik zit niet meer op schoolwerk al hele dagen
Hoe praktisch wil je het hebben? Als het je echt alleen om film gaat dan is Media & Entertainmentmanagement wellicht niet zo'n goede keus, daar krijg ik ook allemaal HRM-ongein (waar ik niet echt op zit te wachten). Misschien dat je op de HKU dan beter zitquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Opperkwal het volgende:
iemand met een film opleiding
Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
'een bachelor' aan 'een prestigieuze universiteit in Amerika'.
Je zult toch echt wat duidelijker moeten zijn vrees ik
Ik hoop wel dat je Engels beter is dan je Nederlandsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef nickybol het volgende:
[..]
Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.
HBO, zoiets als ditquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'een filmopleiding'.
Nogal breed huh?
HBO? WO?
Nog een voorkeur voor een stad of streek?
Neem je jezelf wél serieus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef nickybol het volgende:
[..]
Ik ben een eerstejaars, dus dan hoef je nog geen major te verklaren. Amerikaanse universiteiten werken volgens het liberal arts principe in de bachelorfase. De universiteit vermeldt ik hier liever niet, maar het is een van de beste universiteiten ter wereld, en op de oostkust. PMen kan als je daar meer info over wilt.
Aan de HKU liever dezequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe praktisch wil je het hebben? Als het je echt alleen om film gaat dan is Media & Entertainmentmanagement wellicht niet zo'n goede keus, daar krijg ik ook allemaal HRM-ongein (waar ik niet echt op zit te wachten). Misschien dat je op de HKU dan beter zit
ik vind dat je maar hebt te vermelden waar en wat je studeert. Dat je nu een algemene bachelor doet, prima, maar het is voor mensen die mee willen lopen natuurlijk ontzettend stom om te lezen dat het 'om een van de beste blablablabla' gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef nickybol het volgende:
[..]
quote:
je staat erinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef zquing het volgende:
mocht iemand willen meelopen met elektrotechniek of technische bestuurskunde in delft
volgens de site van de RU:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer?
en wat houdt je opleiding precies in?
In één zin is het:quote:Onze maatschappij is doordrenkt met informatietechnologie (IT). Bij het vormgeven van die digitale samenleving draait het om meer dan computers alleen. Hoe mensen en organisaties deze gebruiken, is minstens zo belangrijk. Dit is het terrein van de informatiekunde. Als informatiekundige ben je ‘informatiearchitect’. Je onderzoekt hoe je de mogelijkheden, behoeften en eisen van IT, mensen en organisaties optimaal kunt vertalen naar een ontwerp: een informatiearchitectuur. In dit ontwerp worden zowel de techniek als de organisatie en de interactie met gebruikers vormgegeven.
In de Nijmeegse opleiding informatiekunde staat de afstemming tussen mens, organisatie en IT centraal. Na de propedeuse ga je je inhoudelijk verder verdiepen in de kerngebieden van de informatiekunde zoals domeinmodellering, informatiesystemen, requirements engineering en architectuur. Ook bereid je je voor op je latere beroepspraktijk. In verschillende projecten pas je je kennis en techniek toe in de praktijk.
Het gaat volgens mij om Harvard.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind dat je maar hebt te vermelden waar en wat je studeert. Dat je nu een algemene bachelor doet, prima, maar het is voor mensen die mee willen lopen natuurlijk ontzettend stom om te lezen dat het 'om een van de beste blablablabla' gaat.
Ik wil graag een overzicht creeëren, en als ik al een 'mysterie' in de OP moet gaan zetten schiet dat natuurlijk niet op. Snap eerlijkgezegd ook niet waarom je het niet wilt vermelden? Is het stiekem niet zo prestigieus als jij zegt dat het is?
okquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens de site van de RU:
[..]
In één zin is het:
"Zorgen dat de bouwers precies dát bouwen wat een klant nodig heeft."
Je leert dus op een eenduidige manier workflow's op te stellen voor technische systemen waarin je precies weet wat de mogelijkheden en beperkingen van een systeemtechniek zijn.
Er mag voor de bouwers (informatici) geen twijfel zijn over wat er bij een stap bedoeld kan worden, je moet dus nauwkeurig tot op werkvloerniveau (en dus niet alleen vanuit de managers) een workflow analyseren en uittekenen.
Dat dusongeveer
hoe laat ben je vrij dan als je 'maar' 2 vakken per dag hebt?quote:Verder kan ik je wel even het mailadres van de coördinator geven. Die kun je mailen en dan zeggen dat je met mij meeloopt. Ik zal nog even een leuke collegedag 'bedenken', want we hebben meestal 'maar' 2 vakken per dag, dus ze moeten wel representatief zijn
maar dan ben je ook vroeg vrijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
liever niet, dan meot ik vroeg opstaan
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
iemand die mij een dagje geneeskunde kan laten zien?
Nee sorryquote:geslacht: Man
je doet geen doktertje spelen met andere ventjes?quote:
hoe zit het nou met onze date?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
dank je![]()
jullie staan er allebei bij![]()
ik zal je even uit de waan helpen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
was even een merengue aan het verpesten (hele huis stond vol met rookmaar ehm....
ik denk dat je het beste even kunt mailen met deze mevrouw en aangeeft dat je een dagje mee wilt lopen.
Dat je ook al iemand hebt gevonden om je rond te leiden, Gaby Schaap (that would be me) en dat je,als zij het goed vindt, met mij een afspraak maakt om een dagje langs te komen
Ik ga even kijken of ik een leuke dag kan vinden waarop ook een borrel is van Thalia, onze studievereniging met gratisch bier op borrels
dus dat moet ik nog even nagaan (er is nog geen nieuwe voorzitter: mijn vriend wás dat)
hmm, zie bovenstaandequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
heb je ook maar even uit de OP verwijderd tot je aan kunt tonen wél serieus aan dit initiatief te kunnen deelnemen
Inderdaad, ik studeer aan Harvard.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij om Harvard.
quote:
gezien het een topic betreft met HBO en WO opleidingen neem ik de gok dat 't meevalt. Daarbij doe ik zelf een nerd-opleiding, dus ben ik wel wat gewendquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:31 schreef spy08 het volgende:
[..]
nee, want ik ben draag de titel " Master of hakunamatata "
@TS: Ben je niet bang dat je dan mongoalen krijgt die zich op des FOK!s gaan gedragen met kreten zoals !!!$%TTYKYKROLLEREINSZWEIII... Yohoo maties,jeweets man! etc?
veranderdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef BasementDweller het volgende:
Fijn dat je me erbij hebt gezet maar het moet zijn TU eindhoven ipv Delft
Ik werk bij een dochterbedrijf van het Havenbedrijf Rotterdam als webdeveloper/schermontwerper/usability engineer, en heb de opleiding Digitale Communicatie gevolgd. Ik kan wel iemand mee laten lopen maar weet niet of ik diegene dan echt kan laten zien wat het inhoudquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien dat je mensen mee kunt laten lopen op je werk? Om te laten zien wat je met een bepaalde opleiding kunt doen?
Van sommige opleidingen krijg je ook écht pas een beeld, denk ik, als je precies weet en ziet wat je er mee kunt doen als je eenmaal klaar bent
Op je werk wordt het moeilijker om elke week een Fok!ker mee te slepen, maar wie weet valt er iets in te passen?weet niet wat voor werk je doet, dus kan niet bedenken of het een stormloop wordt op jouw meeloopmogelijkheid
Lijkt me helemaal geen slecht plan idd. Misschien ziet zij/hij marketingtechnisch dingen waar ik nog niet aan gedacht had.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja, misschien wel leuk om er een HBO-Marketing-student bij mee te laten lopen![]()
Ja dat is een gemis in dit topic. Het makkelijkst is als je af en toe de aangepaste OP als reactie plaatst, en dat Litso of ik daarmee de OP update.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
niet meer zelf kunnen editten sucks
zou je dan dit lijstje in kunnen vullen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je meedoen? Post dan de volgende regel:
Naam: <invullen>, Studie(s): <invullen>, Instelling(en) <invullen>
Geef ook even aan bij studie of het HBO of WO is, dus bijvoorbeeld "HBO Economie" of "WO Economie"
Als je mee wilt lopen, laat dan duidelijk weten welke steden een optie zijn en of je op zoek bent naar WO, HBO of dat het niet uitmaakt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:36 schreef Sport_Life het volgende:
Als we dit topique nou met zn allen in onze sig zetten, kunnen we wat reclame maken.
was meer in de richting HBO-denken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Deliah het volgende:
Ik dacht altijd dat technische studies ook bètastudies zijn. Hoezo dat verschil?
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik betrapte me afgelopen week al op de gedachte dat ik er van baalde dat ik dit topic nu goed in de gaten moest houden omdat ik me opgegeven had.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef Casparovvv het volgende:
In het geval van een hit, lijkt een PM me het makkelijkst, ik denk niet dat ik dit topic erg consequent zal doorlezen
Hand in hand MMquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk idee moblo!![]()
Ik doe nu Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hanze en wat mij betreft mag er best eens iemand meelopen.
Ik zou zelf wel eens mee willen lopen met iemand die Internationaal Recht studeert, dat zit hier een beetje in de planning voor volgend jaar namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |