Lijkt me helemaal geen slecht plan idd. Misschien ziet zij/hij marketingtechnisch dingen waar ik nog niet aan gedacht had.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja, misschien wel leuk om er een HBO-Marketing-student bij mee te laten lopen![]()
Ja dat is een gemis in dit topic. Het makkelijkst is als je af en toe de aangepaste OP als reactie plaatst, en dat Litso of ik daarmee de OP update.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
niet meer zelf kunnen editten sucks
zou je dan dit lijstje in kunnen vullen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je meedoen? Post dan de volgende regel:
Naam: <invullen>, Studie(s): <invullen>, Instelling(en) <invullen>
Geef ook even aan bij studie of het HBO of WO is, dus bijvoorbeeld "HBO Economie" of "WO Economie"
Als je mee wilt lopen, laat dan duidelijk weten welke steden een optie zijn en of je op zoek bent naar WO, HBO of dat het niet uitmaakt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:36 schreef Sport_Life het volgende:
Als we dit topique nou met zn allen in onze sig zetten, kunnen we wat reclame maken.
was meer in de richting HBO-denken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Deliah het volgende:
Ik dacht altijd dat technische studies ook bčtastudies zijn. Hoezo dat verschil?
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik betrapte me afgelopen week al op de gedachte dat ik er van baalde dat ik dit topic nu goed in de gaten moest houden omdat ik me opgegeven had.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef Casparovvv het volgende:
In het geval van een hit, lijkt een PM me het makkelijkst, ik denk niet dat ik dit topic erg consequent zal doorlezen
Hand in hand MMquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk idee moblo!![]()
Ik doe nu Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hanze en wat mij betreft mag er best eens iemand meelopen.
Ik zou zelf wel eens mee willen lopen met iemand die Internationaal Recht studeert, dat zit hier een beetje in de planning voor volgend jaar namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |