abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:44:03 #151
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_63329265
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:32 schreef Pietmans het volgende:
Naam: Pietmans, Studie(s): Lerarenopleiding Geschiedenis, Instelling(en) Faculteit Educatie, Hogeschool Utrecht
He Pietmans, heb er dit jaar nog over getwijfeld om deze studie te volgen maar uiteindelijk niet gedaan en ben eigenlijk nog helemaal niets opgeschoten...
Dus ik zou meer dan blij zijn om van je aanbod gebruik te maken

Er zijn alleen twee maars....

1. Ik ben géén vrouw (ik hoor je vloeken)
2. Ben nu nog voor mn werk in het buitenland en zal alleen van halverwege december tot begin januari weer in Nederland zijn.... En dan liggen jullie vast nog in een diepe winterslaap
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:46:51 #152
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_63329376
Als je een PM stuurt, weet je zeker dat hij het leest
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:51:03 #153
168777 Rave_NL
pi_63329527
al
pi_63349467
Hehe, nou, als je geen vrouw bent gaat het niet door
  woensdag 19 november 2008 @ 17:59:27 #155
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63351284
Leuk idee!

Bij deze:
Naam: kwiwi Studie: 3e jaars Bedrijfskunde/Bedrijfswetenschappen (WO) Instelling: Universiteit Twente
pi_63367141
oe, hebben we een match hier Pietmans?
Ja doei.
pi_63371026
Goed idee! Maar ben bezig met afstuderen, dus geen college's meer... (of misschien beter )
pi_63379636
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
oe, hebben we een match hier Pietmans?
Ik denk het wel Ik heb hem een PM gestuurd. Denk wel dat het kan, als hij me concrete data geeft ga ik het wel regelen
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:59:31 #159
168777 Rave_NL
pi_63407445
Ruik ik daar taart?
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:28:59 #160
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_63417906
Zullen we MM Lijkt me heel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63417943
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef skippy22 het volgende:
Zullen we MM Lijkt me heel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop niet zo te spammen skip.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:31:39 #162
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_63417990
Zow wordt het nooit wat tussen ons
pi_63901277
even een schopje!

Fogel heeft een college met mij meegelopen (voor zijn vakgebied) en kan misschien even vertellen hier hoe hij het ervaarde?

ik vond het in ieder geval érg leuk en hoop dat er nog meer mensen zijn die het aandurven eens mee te komen lopen!

Krijg ik nu taart Danny?
Doei.
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 11:53:37 #164
45833 crew  Fogel
pi_63901560
Ik post in de loop van deze week mijn positieve ervaring.
Nogmaals bedankt voor de mogelijkheid!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_63901607
graag gedaan
Doei.
pi_63901704
leuk idee

jammer genoeg ben ik bijna klaar met studie
pi_63901768
dat maakt toch niet uit?

Je kunt misschien bemiddelen? Of gewoon weer eens een dagje in het eerste jaar meelopen?

Bij ons worden studenten uit alle leerjaren opgetrommeld en aangeschreven voor meelopers!
Of misschien ken je een eerste of tweedejaars aan wie je graag iemand over zou dragen? (die dat dan vervolgens ook zelf wil, uiteraard )
Doei.
pi_63903585
Mochten er mensen in statistiek en onderzoeksmethodologie geïnteresseerd zijn, zijn ze bij mij aan het goede adres vanaf januari
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  Moderator vrijdag 19 december 2008 @ 22:24:24 #169
45833 crew  Fogel
pi_64164521
OK, het is een beetje een 'academische week' geworden (voor de leken: te laat), maar komt mijn 'ervaringsrapport'.

Zoals moblo/faithy al zei, was mijn interesse gebaseerd op het feit dat het college interessant is voor mijn vakgebied (ik werk inmiddels al een jaar of 8) en niet omdat ik met een andere studie wil beginnen.
Ik heb maar 1 college meegelopen ipv een hele dag, en dat had twee redenen 1) programmeren boeit me niet en ik ga daar geen tijd aan verprusten (sorry voor de proggers onder ons ) 2) AI is wel leuk, maar bier drinken is nog veel leuker (sorry moblo voor de demotiverende invloeden )

De eerste grote verrassing was dat de beta-faculteit die ik van 'vroeger' kende (ja, ik ben een ouwe bok ) gesloopt was en dat het even duurde voordat ik de afgesproken ontmoetingsplek vond. Maargoed, ik was veelste vroeg en was van plan nog even wat te werken (toepasselijk voor de uni, een master thesis beoordelen), dus dat kwam goed uit.
Maargoed, op een gegeven moment kwam moblo dus, we hebben samen gelunched en zijn daarna naar het college gegaan.

Voor aanvang van het college even aan de professor voorgesteld en mijn intentie met het volgen van het college uitgelegd, en alles was OK.

De reader die moblo me vantevoren had gestuurd (PS stuur je die van vorig blok ook nog even aub?) ging over SQL, en daardoor was ik een beetje bezorgd dat het hele college misschien irrelevant zou zijn voor me, maar gelukkig was dat niet zo.
Het grootste deel van het college bestond uit het uitwerken van opgaves die de studenten hadden gemaakt (voor velen was het "gemaakt zouden moeten hebben" meer van toepassing...). De methode was aanverwant aan een methode die ik 12-13 jaar geleden heb geleerd. Tijdens de pauze heb ik de docent om de verschillen en aanverwantheden gevraagd (had geen zin om tijdens het college vragen te stellen die voor de overige aanwezigen weinig relevant zijn omdat ze de andere methodes waarschijnlijk toch niet kennen). Dit was een kort maar ophelderend en interessant gesprek.

Het tweede deel van het college was ook nog een deel opgaveuitwerking, gevolgd door een stuk theorie. Dit was het deel wat het meest interessant was voor me en nu staat het op mijn TODO lijst om deze methode van informatiemodellering wat nader te bekijken.

Kortom een nuttige ervaring. (en het nieuw ligt wat na het college genuttigd werd maakte de dag mooi af )

Nogmaals bedankt moblo!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_64208064
Graag gedaan!
Ik vond het erg leuk in ieder geval en ook het Nieuw Ligt was erg lekker

Hoop dat je een beetje een goed beeld heeft gegeven en dat je wie weet de ORC vernieuwing gaat doorvoeren daar in het Noorden

de eerste uitwisseling/meeloper is dus een feit

Dus kommop mensen, het is bijna eindexamen- en inschrijftijd, ga rondkijken,ga meelopen, bied je aan en maak een scholier verliefd op jouw stad en studie

Danny, krijg ik nu een taart?
Ja doei.
pi_64210935
Naam: Finitio
Studies: Economie & Bedrijfseconomie en Nederlands Recht
Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam

Meelopers zijn welkom
pi_64238773
tof!

dank!
Ja doei.
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 11:47:40 #173
45833 crew  Fogel
pi_64239226
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat je een beetje een goed beeld heeft gegeven en dat je wie weet de ORC vernieuwing gaat doorvoeren daar in het Noorden

de eerste uitwisseling/meeloper is dus een feit
De uni was als vanouds, met de typische 'vragers', 'betweters', 'stille' en 'wat minder geinteresseerden', om maar even te stigmatiseren
Ennuh, als je het een uitwisseling wil laten zijn, staat het aanbod om op de NTNU mee te lopen nog steeds (voor iedereen uiteraard) . Als je een keer in de buurt bent, laat het me dan weten.
pi_64239278
whehe
lijkt me leuk om eens te doen, zeker weten! Maar wil dan wel wat verder in mn opleiding zitten
Ja doei.
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 11:59:22 #175
45833 crew  Fogel
pi_64239591
Ik ben de komende 4 jaar geassocieerd met de NTNU, dus als je niet 4x in de 1e blijft hangen komt dat wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')