quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk idee moblo!![]()
Ik doe nu Sociaal Juridische Dienstverlening aan de Hanze en wat mij betreft mag er best eens iemand meelopen.
Ik zou zelf wel eens mee willen lopen met iemand die Internationaal Recht studeert, dat zit hier een beetje in de planning voor volgend jaar namelijk.
quote:
Het hoeft geen foutje te zijn; sommige mensen (vooral niet-geneeskundigen) zijn werkelijk van mening dat geneeskunde een alfastudie is. Vandaar een argumentering erbij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb m daar iig niet gezet
en het is duidelijk een foutje, dus een hele lezing over dat het beta is, is ook niet nodig me dunkt
Tja, het is gewoon een goed initiatiefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ik vind het zó tof dat jullie het leuk vinden
Ik hoop écht dat er een paar goede matches uit komen
Had ik al gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
tof, dank!
Glowmouse gaat je erbij zetten![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef Fogel het volgende:
Het bleek vandaag dat we plek hebben voor meelopers, dus als iemand zin heeft om naar Noorwegen te komen, dan kan dat
PhD course topics in information technology op de NTNU in Trondheim. Afwisselend maandag of donderdag van 14-16.
Wel je eigen ticket en accomodatie betalen natuurlijkquote:
dan moet je even contact opnemen met mevrouw Vera Kamphuis van het IIIquote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef Fogel het volgende:
Motorbloempje, kan ik eventueel 5 of 8 dec in Nijmegen komen kijken?
Eerstejaars! Voor verdere details kun je me PM'en of berichtje achterlaten op m'n fotoboek.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef mjan het volgende:
Friek: Hoeveelste jaars ben jij? Ik zou wel eens mee willen lopen met filosofie, niet omdat ik nog wil gaan switchen, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Wordt door de modjes bijgehoudenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Sylvana het volgende:
Hoe zit dat met die OP? Hoe vaak wordt ie bijgewerkt enzo, want dat kun je zelf toch niet meer doen MoBlo?
Ik ben van de partij! maar dan voor natuurbeheerquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:20 schreef Casparovvv het volgende:
Op 15 november is er een voorlichtingsdag van de Wageningen Universiteit
He Pietmans, heb er dit jaar nog over getwijfeld om deze studie te volgen maar uiteindelijk niet gedaan en ben eigenlijk nog helemaal niets opgeschoten...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:32 schreef Pietmans het volgende:
Naam: Pietmans, Studie(s): Lerarenopleiding Geschiedenis, Instelling(en) Faculteit Educatie, Hogeschool Utrecht
Ik denk het welquote:Op donderdag 20 november 2008 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
oe, hebben we een match hier Pietmans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef skippy22 het volgende:
Zullen we MM Lijkt me heelLoop niet zo te spammen skip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
De uni was als vanouds, met de typische 'vragers', 'betweters', 'stille' en 'wat minder geinteresseerden', om maar even te stigmatiserenquote:Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat je een beetje een goed beeld heeft gegeven en dat je wie weet de ORC vernieuwing gaat doorvoeren daar in het Noordende eerste uitwisseling/meeloper is dus een feit
He wat gaaf, bedrijfseconomie! Welk jaar zit je? En heb je 's avonds ook college? Overdag gaat lastig worden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:05 schreef Finitio het volgende:
Naam: Finitio
Studies: Economie & Bedrijfseconomie en Nederlands Recht
Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam
Meelopers zijn welkom
Geen avondcolleges bij economie, bij rechten zijn ze er wel maar die heb ik nog nooit gevolgd.quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
He wat gaaf, bedrijfseconomie! Welk jaar zit je? En heb je 's avonds ook college? Overdag gaat lastig worden.
Ben nu aan 't werk (40u)quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Finitio het volgende:
[..]
Geen avondcolleges bij economie, bij rechten zijn ze er wel maar die heb ik nog nooit gevolgd.
Ik ben tweedejaars economie nu, en ben nog bezig met mn eerste jaar rechten.
Meelopen zou toch echt overdag moeten.
Waar ben je nu mee bezig, dat je overdag nooit tijd hebt?
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben nu aan 't werk (40u)en ga in sept. 4 dagen werken + avondstudie bedrijfseconomie, vandaar
. Ben alleen nog niet helemaal uit over de keuze HBO/WO. Zoek eigenlijk een middenweg, ben bang dat HBO zeker de eerste 2 jaar erg saai en traag is.
Tilburg vind ik een beetje ver weg,quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef oompaloompa het volgende:
Je mag met mij meelopen als je wilt (3e jaars UvT) Alleen heb ik het komende halfjaar bijna geen college meer en zal ik vooral bezig zijn met mijn thesis en het onderzoekspracticum.
Da's dus het grote voordeel van wo tov hbo, in de meeste gevallen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:31 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Dan zou je in ieder geval niet hier aan de EUR economie kunnen doen, hier is vrij veel verplichte aanwezigheid.
Klopt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Da's dus het grote voordeel van wo tov hbo, in de meeste gevallen.
Ik ben eerstejaars in Leidenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:33 schreef Fip het volgende:
Ik doe nu 6VWO en zou graag een keer meelopen met iemand die WO rechten doet, liefst in Leiden
Wij hebben 1 uur per week verplichte aanwezigheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Klopt.
Het wordt wel steeds minder, hier aan de EUR wordt iig steeds meer verplicht.
Bij rechten bijvoorbeeld is sinds dit jaar ook verplichte aanwezigheid.
Gelukkig is de verplichte aanwezigheid nog altijd vele malen minder dan op het HBO
Inderdaad, ben benieuwd wanneer er iemand zich voor mijn studie aanmeldtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:43 schreef Casparovvv het volgende:
Leuk, begint al een aardige lijst te worden in de OP. Het systeem wordt natuurlijk veel effectiever naarmate er meer studenten bij staan - dan kunnen we iedereen wat bieden
Als meeloper, of studeer je dat al? Zo ja, tof daar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
Naam: -Trinity-, Studie(s): 1e jaars Rechtsgeleerdheid (WO), Instelling(en): Universiteit Leiden
Ik vind het ontzettend tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Florian_ het volgende:
Als meeloper, of studeer je dat al? Zo ja, tof daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |