Dank je GMquote:
Je ben mij vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:20 schreef nickybol het volgende:
[..]
Inderdaad, ik studeer aan Harvard.
Fip, als je wil meelopen in februari of daarna (daarvoor heb ik vrijquote:Naam: Fip, Studie(s): WO Rechten, Instelling(en) Leiden
Bedankt voor het aanbod! Maar ik heb inmiddels al iemand gevonden bij wie ik kan meelopen, ga dat binnenkort doenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Fip, als je wil meelopen in februari of daarna (daarvoor heb ik vrij), laat maar even weten.
Hey waarom zit je niet in het Delft topic?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Innocence het volgende:
Weinig beta-studies zeg. Bij mij is ook altijd iemand welkom.
Naam: Innocence Studie(s): Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek (WO) Instelling(en): TU Delft
Ben zelf met m'n master bezig, maar kan je ook gemakkelijk een eerstejaars college binnensmokkelen
Welke uni?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik studeer Economics 1e jaars, universitair in Londen, als er iemand interesse heeft? Laat ff weten
We hebben hier een Probleem Gericht Onderwijsquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef Fogel het volgende:
Wat doen jullie anders in Maastricht en waarom?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:53 schreef Matthijs- het volgende:
(heey Seam, jij bent gamesmeteraar of niet)
Jepp, meeloop pionier meldt zichquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |