3 eeuwen?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
wel de tijd hebben om een topic vol te spammen en dan vervolgens drie eeuwen nodig hebben om een nieuw topic te openen
Had de wiki dan ook aangepastquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
3 eeuwen?!
Het was alweer een heule tijd geleden, en ik moest het nieuwe topic nummer toevoegen.
Ingrate..
happerdehapquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
3 eeuwen?!
Het was alweer een heule tijd geleden, en ik moest het nieuwe topic nummer toevoegen.
Ingrate..
WatFhazegt.quote:
quote:
Je had wat spannenders verwacht?quote:
Ook dat jaquote:
quote:
Is het eigenlijk ook maar dat zeggen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Codetaal voor een aanval op een bepaald tijdstip ofzo..
terug vind paling?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef MPG het volgende:
TVP
Is goed, 13.30 zetten we de aanval in M.quote:
palingquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:17 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een homing-pigeon, een homing-eel
Goeiemiddag trouwens
Over 2 uurtjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tijd Voor Pils, althans, bijna dan hier.
als ik zolang wacht, staat er warm bier voor mijn neus te wachten. Maar rond een uur of acht moet wel lukken. Lekker op tijd zodat ik het niet laat hoef te maken.quote:
Leest den OP!quote:
Koud zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik zolang wacht, staat er warm bier voor mijn neus te wachten. Maar rond een uur of acht moet wel lukken. Lekker op tijd zodat ik het niet laat hoef te maken.
Succesquote:
Thee SC voor Damartquote:
MSNquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las alleen de TT.
En zwaai eens terug op MSN.
Zo blijkens het is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat pedo-programma nog?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat pedo-programma nog?
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hierquote:
hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hier
pedo, zwansch....mkay.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hier
Ik ben fanatiek gebruiker van Hyves en MSNquote:
Het begon hier net te druppelenquote:
Details.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hij klopt wel, da's al heel wat.
je kickt vanzelf wel af als je 16 bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben fanatiek gebruiker van Hyves en MSN![]()
En natuurlijk YahooIM, ICQ en Skype
Had je weer hardgeloopt of was het regen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het begon hier net te druppelen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
pedo
[..]
je kickt vanzelf wel af als je 16 bent
Echt... WAAROM?!?!?!?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook nog Facebook, LinkedIn, Wiwih en Xing
En TMF chat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
ooh, dan heet het contactgestoordquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
MSN en Hyves gebruik ik om contact mee te houden met vrienden (echte dan) in NL, de rest om contact mee te houden met andere hoteliers over de hele wereld heen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dan heet het contactgestoord
Ik heb fok. Geen pms, fotoboek weinig, en voor de rest heb je een probleem als je me wilt bereiken. MPG zou me kunnen bellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef DaMart het volgende:
Sinds er niemand meer online was op ICQ, gebruik ik MSN...en Hyves... en FOK!... en dat is het wel.
Hmmm, vooruit dan! Je krijgt het voordeel van de twijfel, anders was je echt van het padje af inmiddels...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MSN en Hyves gebruik ik om contact mee te houden met vrienden (echte dan) in NL, de rest om contact mee te houden met andere hoteliers over de hele wereld heen.Dat is mijn baangarantie
Willen mensen je vaak bereiken dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb fok. Geen pms, fotoboek weinig, en voor de rest heb je een probleem als je me wilt bereiken. MPG zou me kunnen bellen.
Met hardlopen was het mooi zonnig, boodschappen doen was een ander verhaal .quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Had je weer hardgeloopt of was het regen?
Ik heb anders nog steeds een PhM in mijn inbox zittenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb fok. Geen pms, fotoboek weinig, en voor de rest heb je een probleem als je me wilt bereiken. MPG zou me kunnen bellen.
Van het Senseopadje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm, vooruit dan! Je krijgt het voordeel van de twijfel, anders was je echt van het padje af inmiddels...
nee, dus ik neem de moeite ook niet om me te registreren bij die meuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Willen mensen je vaak bereiken dan?
Ik krijg regelmatig uitnodigingen voor hyves, facebook, etc van mensen die mijn vriend willen zijn...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dus ik neem de moeite ook niet om me te registreren bij die meuk.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dus ik neem de moeite ook niet om me te registreren bij die meuk.
Mensen die je als "vriend" ergens willen toevoegen als ze je 1 of 2 keer gezien hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig uitnodigingen voor hyves, facebook, etc van mensen die mijn vriend willen zijn...
Ik negeer alles.
Zo ben ik.quote:
Men weet hier dat ik getrouwd ben, pinguin ben en drie kinderen heb. Toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
Ik vind het nog tot daar aan toe dat je Hyves enzo hebt, maar veel mensen gooien ook meteen hun hele privéleven op straat. Moeten ze zelf weten, maar het kan makkelijk tegen je worden gebruikt
En dat je binnenkort in een Prius rondscheurtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Men weet hier dat ik getrouwd ben, pinguin ben en drie kinderen heb. Toch?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
Ik vind het nog tot daar aan toe dat je Hyves enzo hebt, maar veel mensen gooien ook meteen hun hele privéleven op straat. Moeten ze zelf weten, maar het kan makkelijk tegen je worden gebruikt
Leugens, daar kun je niet in scheuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dat je binnenkort in een Prius rondscheurt.
Nou, ik verander meteen mijn slotenquote:
* Papierversnipperaar noteert drie kinderen in Pheno-logquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwist niet dat je kinders hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je 150 rijdt, scheur je voor de meeste mensen. Je ervaart het enkel zelf niet zo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens, daar kun je niet in scheuren.
Lijkt me verstandigquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens, daar kun je niet in scheuren.
Ja, dat is wat minder slim inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
En ik ken je echte voornaamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus als de nood echt aan de man is vraag ik aan MPG of ie jou wil bellen voor me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
als MPG niet aan het Mucken is dan lukt datquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus als de nood echt aan de man is vraag ik aan MPG of ie jou wil bellen voor me.
Precies, zulke dingen dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder slim inderdaad.
Ik kreeg een keer een krabbel van iemand met wie ik in de klas heb gezeten op de middelbare school. Het was een behoorlijk epistel, als ik het had uitgeprint, had ik het met 1 A4'tje zeker niet gered. Maar goed, ik wist toen wel zo'n beetje alles wat hij sinds de middelbare school heeft gemaakt, hoe depressief hij was geweest en zo.... Niet handig om dat zo openbaar te plaatsen van hem.
Als ik al wat persoonlijks loslaat, gaat dat toch echt via een privébericht. En verder mag men best weten wat bijvoorbeeld mijn favoriete films zijn, maar echt persoonlijke dingen vind je er niet in terug.
Gelukkig is die niet uniek.quote:
MPG muckt zelden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als MPG niet aan het Mucken is dan lukt dat
Dan moeten ze eerst vriendjes met me worden, voor ze iets op mijn Hyve kunnen lezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Precies, zulke dingen dus.
Menig werkgever pluist internet uit als er iemand solliciteert..
Dat scheelt, mijn echte naam staat niet op internet. Ik heb wel eens gegoogled om dat te checkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
En je hebt een Nespresso-apparaat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is die niet uniek.
Echt, alles op internet gooien is niet verstandig, maar als je iemand''s naam weet. Oh noes!
Mensen die mij gemeet hebben weten hoe ik er uit zie! MPG weet waar ik woon! En dat ik echt een Audi heb, hij heeft er in gezeten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
goed begin, in je solli brief je hyves adres neerzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst vriendjes met me worden, voor ze iets op mijn Hyve kunnen lezen.
Maar ik zal dat verhaal met GHB dan maar niet op mijn site zetten.
En geen blinde darm!quote:
Dat zijn natuurlijk ook niet de ergste dingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is die niet uniek.
Echt, alles op internet gooien is niet verstandig, maar als je iemand''s naam weet. Oh noes!
Mensen die mij gemeet hebben weten hoe ik er uit zie! MPG weet waar ik woon! En dat ik echt een Audi heb, hij heeft er in gezeten
Fuck. Nou ja, enige SC die het weet danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, die drie kinderen zijn nieuw P
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, mijn echte naam staat niet op internet. Ik heb wel eens gegoogled om dat te checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon je Hyve uitprinten en als CV meesturenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed begin, in je solli brief je hyves adres neerzetten
Mijn naam ook niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, mijn echte naam staat niet op internet. Ik heb wel eens gegoogled om dat te checken
Mijn naam welquote:
Dus jij heet Fha? Best een aparte naam...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn naam welwant ik was onder andere te lui om voor hier een andere te verzinnen
Fharida, maar iedereen noemt me altijd Fha jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij heet Fha? Best een aparte naam...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
paling
volendam
jantje shit en consorten![]()
TVP = Terug Vind Potvolkoffie
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat is heel leuk, maar niets linkt mij met fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nog steeds een aparte naam (wellicht niet waar jij/je (groot)ouders vandaan komen?). Wel leuk trouwens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Fharida, maar iedereen noemt me altijd Fha ja
Door het getal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
De TT is uniek hoor. Kan niet anders..
Maargoed, vrijdagmiddag cola. Lekkah..
Op de paling na, geef ik MPG gelijk.quote:
Het is arabisch.. heeft mn vader verzonnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nog steeds een aparte naam (wellicht niet waar jij/je (groot)ouders vandaan komen?). Wel leuk trouwens.
Ik ben ook niet blij dat mijn huis in Volendam staat, en paling lust ik ook al nietquote:
WOON JIJ IN VOLENDAM??????quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij dat mijn huis in Volendam staat, en paling lust ik ook al niet.
Privé-info en zulks
.
Met mijn voornaam en (meisjes)naam kom je bij iemand terecht die ik niet benquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
als ik Fha´s echte naam google kom ik op de ene na de andere profielachtigehyvespagina
Ja dat kan, ik heb namelijk ook hyves hahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
als ik Fha´s echte naam google kom ik op de ene na de andere profielachtigehyvespagina
en niet alleen hyvesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik heb namelijk ook hyves hahaha
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
WOON JIJ IN VOLENDAM??????![]()
![]()
Ik ben er nog nooit geweest. Is het de moeite waard om eens te bezoeken?
Helaas ook een myspace en een blog hahaquote:
Veel vriendjes ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat, hoe weinig ook, er zelfs met wat summiere kennis ook over jou wel wat te vinden is op internet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, maar niets linkt mij met fok.
Jij bent fan van Fhilip Freriksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]Ik verveelde me, maar zelfs dit lukte me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wie nietquote:
Ik zag het ook pas nadat ik op haar sig kliktequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verveelde me, maar zelfs dit lukte me niet.
Oh vast. maar een werkgever gaat zo niet zoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas nadat ik op haar sig klikte.
Dat is toch niet erg?quote:
Links. Please.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas ook een myspace en een blog haha
Zo boeiend is het niet hoor allemaal..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?
[..]
Links. Please.
Zolang je niet bij die Hofkapiteingast solliciteert niet neequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh vast. maar een werkgever gaat zo niet zoeken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
Plus dat ze niet eens mijn echte naam gebruikt zie ik nu
*gaat thuis even verhaal halen....
quote:
wehehe goed bezigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zijn blijven pitten
toch maar eens bellen wanneer mn schoonouders thuis komen
edit: kusjes vergeten![]()
![]()
zo maar even de bordjes afwassenquote:
Tja, roepnaam he?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang je niet bij die Hofkapiteingast solliciteert niet nee.
[..].
Wat is te vinden info waardoor je besluit iemand niet aan te nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee om op internet vrij verkrijgbare info na te gaan..
Zit wel 5 maanden met die mensen in 1 hotel
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is te vinden info waardoor je besluit iemand niet aan te nemen.
we kunnen weer veilig poepen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
zo, alles is schoon en klaar om weer vies te worden
Ah, okayquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.
Snap best dat je er geen reclame mee gaat maken als er negatieve dingen zijn, maar ga niet op voorhand zonder dat ik erom vraag al het tegenovergestelde beweren
Wat kan buiten liegen nog niet (dingen die iemand heeft verzwegen dus) in jouw ogen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.
Snap best dat je er geen reclame mee gaat maken als er negatieve dingen zijn, maar ga niet op voorhand zonder dat ik erom vraag al het tegenovergestelde beweren
Stoer doen over slecht werken, niet op werk komen, over drugs of wapens, heb zelfs meegemaakt dat iemand (helaas achteraf) trots op hyves meedeelde dat "die sukkels" dachten dat hij daadwerkelijk kwam om te werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat kan buiten liegen nog niet (dingen die iemand heeft verzwegen dus) in jouw ogen?
waarom dee mn pc automatisch posten?![]()
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet hoor allemaal..
okay maar dat is gewoon domquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stoer doen over slecht werken, niet op werk komen, over drugs of wapens, heb zelfs meegemaakt dat iemand (helaas achteraf) trots op hyves meedeelde dat "die sukkels" dachten dat hij daadwerkelijk kwam om te werken.
Want eigenlijk moet er nog een 'P' voor?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!
[ afbeelding ]
Dat klinkt nergens naarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Want eigenlijk moet er nog een 'P' voor?
LL!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay maar dat is gewoon dom
Dan verdien je het ook om ontslagen te worden
Heb wel eens meegemaakt dat 2 ex collega's over onze baas slecht vertelden op hun eigen site, met naam en toenaam van hem en zn secretaresse (not me!!)..
Die hebben niet meer lang na de ontdekking van die site een baan gehad
quote:
Hee, ieder ander nieuwsgierig aagje hier heeft ook gewoon haar voornaam door google gegooid hoor, dan kom je er vanzelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!
[ afbeelding ]
I can has special treatment?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ieder ander nieuwsgierig aagje hier heeft ook gewoon haar voornaam door google gegooid hoor, dan kom je er vanzelf.
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.quote:
Nee, dat is waar. Geen idee wat de betekenis daarvan is.quote:
Close, schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Woont Pheno in Hoogeveen?
Scherpquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.
ligt er aan of de vrouw in kwestie slikt of nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er aan of de vrouw in kwestie slikt of niet
Nog scherper +2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jij hebt supergroeizaad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je bent op dreefquote:
ben zo melig als een zak ehmmm meel...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent op dreef
ow maar tis vrijdagdan mag dat
Water niet noodzakelijkquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
maar nu niet meer, achter me kotst een kat op vers gewassen tafelkleed
Kattenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
Ja goed, ze zijn hipquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
Zeggen nu de hele tijd "Boks ouwe" tegen me, omdat ze een gesprek hebben opgevangen.
[ afbeelding ]
[..]
en die van mn schoonma dus ookquote:
Het houdt je van de straat he..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
Woooow vet hipquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
Zeggen nu de hele tijd "Boks ouwe" tegen me, omdat ze een gesprek hebben opgevangen.
[ afbeelding ]
[..]. Whehehe.
Dat zijn potentiele kinderen. It's not the same thing. Trust me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Gotta love them!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
[ afbeelding ]
[..]. Whehehe.
dat zijn halve kinderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat zijn potentiele kinderen. It's not the same thing. Trust me.
klonksjquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
[ afbeelding ]
[..]. Whehehe.
Dude. Breek. Me. De. Bek. Niet. Open. Over. Die.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
wat een snoepje zijn je kiddies Joolz, vooral je dochtertje daar straalt de eigenwijsheid gewoon van af
rolletje behang nodig ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude. Breek. Me. De. Bek. Niet. Open. Over. Die.
Lief als ze eruit ziet, en meestal ook doet, kan ze gewoon zo brutaal zijn.
Zeg ik: Ga nou eens eten! (Voor de 10e keer)
Zegt zij: Nee. Wil ik niet. Ik wil iets lekkers.
Say whut?!
Daar is hij altijd zeer zwijgzaam over. Ik denk zelf dat hij iets ouder is. 34-37, zoiets.quote:
Oh zo herkenbaar..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
Te laat, de lijm is al gebruikt door de moederquote:
Opvoeden is moeilijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Klonk het volgende:
net zoals mijn vader die ooit heel hard naar me schreeuwde dat ik niet mocht schreeuwen
dan zegt ie dat ik niet mag slaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon erop meppen![]()
WIe is er nou de baas goffedikkeme
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opvoeden is moeilijk
(nja GOED opvoeden toch.... )
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
EauAhquote:
kan maar zo... MPG weet het wel volgens mijquote:
DAT is dus een piece of cakequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voeden
Ja en zelfs daar faal ik hard in. Koppig diva figuur dat het is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voeden
juistquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:20 schreef Klonk het volgende:
ik vind kinderen erg tof, maar ik hou het bij een toffe oom zijn, als ze vervelend worden kan ik ze weer retouneren aan de rechtmatige verwekkers
Ik. Zonder slaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon erop meppen![]()
WIe is er nou de baas goffedikkeme
hehehehequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Klonk het volgende:
mijn neefje is ondertussen 22, dus niet echt een neefje meer en vind het bloedirritant als ik hem neefje noem
Wat doet mijn kleine bij julliequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
Op de familiedag kwam ie de schuur uit met 3 flessen bier in zijn kleine handjes
ik:![]()
hij: is voor papa
daar zijn ze dan wel weer handig voor, maar dat gemak is maar tijdelijk voor je het weet zitten ze in de pubertijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
Op de familiedag kwam ie de schuur uit met 3 flessen bier in zijn kleine handjes
ik:![]()
hij: is voor papa
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe
ik ben zelf 22
mijn neefjes zijn euh, 4, 2 en 0 en ik heb nog een nichtje van 5
die laatste is ook echt stronteigenwijs
Is het waar dat die erger zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort heb.
ik ben hem ook een keer kwijt geweestquote:
ik heb geen van beide soortenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort heb.
gelukkig kun je dat voorlopig toch nog niet echt plannenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is het waar dat die erger zijn?
mn vent wil ook nog een meisje namelijk
Dan moet 'ie zorgen dat 'ie het juiste zwemmertje afschietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is het waar dat die erger zijn?
mn vent wil ook nog een meisje namelijk
quote:
Die van ons liep gewoon achter 2 4-jarige meisjes aan, wijzend op zn piemolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben hem ook een keer kwijt geweest
ik het halve huis door gerend, nergens te vinden
komt ie 10 minuten later aangehobbeld, trekt aan mijn mouw en zegt: "hier, heb je een lollie"
blijkt ie naar mijn tante (die op de hoek van de straat waar mijn ouders wonen woont) gelopen te zijn om snoepjes te halen
Je bent nog haske jong, genoeg mogelijkheden om je larfjes op de wereld te zetten (als je dat al zou willen én het lukt).quote:
veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef Klonk het volgende:
whehehe, hoeveel kleuren poep had je in de broek zitten
MPG noemt mijn neefjes de Weasleysquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie zorgen dat 'ie het juiste zwemmertje afschiet.
Ach erger... Elk kind heeft zijn/haar eigen gebruiksaanwijzing, en gelukkig zijn er ook nog kleine stukjes vertaald uit het koeterwaals.
genoeg voor 2 voetbalteams + reservebankquote:
tip van de andere kinderloze kant: NIET DOEEEEEEEEEENquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent nog haske jong, genoeg mogelijkheden om je larfjes op de wereld te zetten (als je dat al zou willen én het lukt).
Toen werd ik boos natuurlijk, gaat ze het over een andere boeg gooien:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
Ik zit niet op MSN en dat weet jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las alleen de TT.
En zwaai eens terug op MSN.
hey schatje (vanuit mijn nieuwe stoel)quote:
ik mag haar welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
contra psychologie en dat op die leeftijd
Aanvulling van de kinderrijke kant: 4 in 4 jaar is best wel een een tikkie heftigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
tip van de andere kinderloze kant: NIET DOEEEEEEEEEEN
Ey, je weet waar ze het van heeft nu dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
dat begint vanaf de geboortequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
Na een bevalling is een vrouw extra vruchtbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
4 in 4 jaar
hoe krijg je het voor elkaar
Beetje doorwerkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
4 in 4 jaar
hoe krijg je het voor elkaar
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff ik geef het op, als Pheno ooit bij mij zou solliciteren zou ik niets vinden
Sleutelwoorden: 30 jaar, Regio Hooggeveen, Velema?
Goed verstopt dus, ik zit volgens mij echt in de verkeerde vijver
Dat dusquote:
Zelfde!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef Fha het volgende:
Bah, mijn trein gaat over 7 minuten dus ik ga rennen. Fijn weekend mensen!
Geen idee...quote:
3,50 p/stukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kan ik hints kopen?
quote:
quote:
Niet van mij, ik weet niks van Pheno... Of wie dan ook eigenlijkquote:
Onvindbaar dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik geef het echt op, als regio hoogeveen, mexico augustus 2006, velema en 30 jaar oud niet kloppen verklaar ik Pheno hierbij officieel onvindbaar
Zouden mijn kinderen om juichen.quote:
Ik kom er aan!quote:
* KapiteinGasthof schuift ook aanquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is hij altijd zeer zwijgzaam over. Ik denk zelf dat hij iets ouder is. 34-37, zoiets.
Friet met een kaassouffle...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Couscous met stirred fried chicken, ananas, paprika, kikkererwten en natuurlijk mint.
Velema bestaat ook niet icm met je nick maar via via welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nee Kapitein, je zit er naast. Ik heb volgens mij nooit en te nimmer mijn achternaam gebruikt icm met mijn nickname op fok. Ook geen emailadres oid.
En ook Mexico is me vreemd, al wil ik er vast wel een keer naar toe
Ja, dank je. Kop thee gaat er altijd in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Velema bestaat ook niet icm met je nick maar via via welMaar ik geef het op, je bent goed bezig
Kopje thee?
Zit ik ver naast de waarheid?quote:
Ik kom er aan! Solly Klonk, ander keertje pannekoekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Couscous met stirred fried chicken, ananas, paprika, kikkererwten en natuurlijk mint.
Vorige week sinds tijden weer eens rasfriet op. Met berenklauwquote:
Ik ben iig geen 80quote:
Have funquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mertz gaat weer een dansje doen, tot morgen lieve KSC'ertjes![]()
Zeg nou gewoon eens hoe oud je bent. Of zeg dat je het niet wilt zeggen.quote:
Je schatting klopt vrij aardig dacht ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon eens hoe oud je bent. Of zeg dat je het niet wilt zeggen.
Open jij dan de nieuwe, staan we weer gelijk!quote:
Puik planquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef OA het volgende:
[..]
Open jij dan de nieuwe, staan we weer gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |