Dat zijn natuurlijk ook niet de ergste dingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is die niet uniek.
Echt, alles op internet gooien is niet verstandig, maar als je iemand''s naam weet. Oh noes!
Mensen die mij gemeet hebben weten hoe ik er uit zie! MPG weet waar ik woon! En dat ik echt een Audi heb, hij heeft er in gezeten
Fuck. Nou ja, enige SC die het weet danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, die drie kinderen zijn nieuw P
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, mijn echte naam staat niet op internet. Ik heb wel eens gegoogled om dat te checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon je Hyve uitprinten en als CV meesturenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed begin, in je solli brief je hyves adres neerzetten
Mijn naam ook niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, mijn echte naam staat niet op internet. Ik heb wel eens gegoogled om dat te checken
Mijn naam welquote:
Dus jij heet Fha? Best een aparte naam...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn naam welwant ik was onder andere te lui om voor hier een andere te verzinnen
Fharida, maar iedereen noemt me altijd Fha jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij heet Fha? Best een aparte naam...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
paling
volendam
jantje shit en consorten![]()
TVP = Terug Vind Potvolkoffie
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat is heel leuk, maar niets linkt mij met fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nog steeds een aparte naam (wellicht niet waar jij/je (groot)ouders vandaan komen?). Wel leuk trouwens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Fharida, maar iedereen noemt me altijd Fha ja
Door het getal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
De TT is uniek hoor. Kan niet anders..
Maargoed, vrijdagmiddag cola. Lekkah..
Op de paling na, geef ik MPG gelijk.quote:
Het is arabisch.. heeft mn vader verzonnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nog steeds een aparte naam (wellicht niet waar jij/je (groot)ouders vandaan komen?). Wel leuk trouwens.
Ik ben ook niet blij dat mijn huis in Volendam staat, en paling lust ik ook al nietquote:
WOON JIJ IN VOLENDAM??????quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij dat mijn huis in Volendam staat, en paling lust ik ook al niet.
Privé-info en zulks
.
Met mijn voornaam en (meisjes)naam kom je bij iemand terecht die ik niet benquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
als ik Fha´s echte naam google kom ik op de ene na de andere profielachtigehyvespagina
Ja dat kan, ik heb namelijk ook hyves hahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
als ik Fha´s echte naam google kom ik op de ene na de andere profielachtigehyvespagina
en niet alleen hyvesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik heb namelijk ook hyves hahaha
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
WOON JIJ IN VOLENDAM??????![]()
![]()
Ik ben er nog nooit geweest. Is het de moeite waard om eens te bezoeken?
Helaas ook een myspace en een blog hahaquote:
Veel vriendjes ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat, hoe weinig ook, er zelfs met wat summiere kennis ook over jou wel wat te vinden is op internet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, maar niets linkt mij met fok.
Jij bent fan van Fhilip Freriksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]Ik verveelde me, maar zelfs dit lukte me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wie nietquote:
Ik zag het ook pas nadat ik op haar sig kliktequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verveelde me, maar zelfs dit lukte me niet.
Oh vast. maar een werkgever gaat zo niet zoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas nadat ik op haar sig klikte.
Dat is toch niet erg?quote:
Links. Please.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas ook een myspace en een blog haha
Zo boeiend is het niet hoor allemaal..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?
[..]
Links. Please.
Zolang je niet bij die Hofkapiteingast solliciteert niet neequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh vast. maar een werkgever gaat zo niet zoeken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
Plus dat ze niet eens mijn echte naam gebruikt zie ik nu
*gaat thuis even verhaal halen....
quote:
wehehe goed bezigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zijn blijven pitten
toch maar eens bellen wanneer mn schoonouders thuis komen
edit: kusjes vergeten![]()
![]()
zo maar even de bordjes afwassenquote:
Tja, roepnaam he?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang je niet bij die Hofkapiteingast solliciteert niet nee.
[..].
Wat is te vinden info waardoor je besluit iemand niet aan te nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee om op internet vrij verkrijgbare info na te gaan..
Zit wel 5 maanden met die mensen in 1 hotel
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is te vinden info waardoor je besluit iemand niet aan te nemen.
we kunnen weer veilig poepen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
zo, alles is schoon en klaar om weer vies te worden
Ah, okayquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.
Snap best dat je er geen reclame mee gaat maken als er negatieve dingen zijn, maar ga niet op voorhand zonder dat ik erom vraag al het tegenovergestelde beweren
Wat kan buiten liegen nog niet (dingen die iemand heeft verzwegen dus) in jouw ogen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.
Snap best dat je er geen reclame mee gaat maken als er negatieve dingen zijn, maar ga niet op voorhand zonder dat ik erom vraag al het tegenovergestelde beweren
Stoer doen over slecht werken, niet op werk komen, over drugs of wapens, heb zelfs meegemaakt dat iemand (helaas achteraf) trots op hyves meedeelde dat "die sukkels" dachten dat hij daadwerkelijk kwam om te werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat kan buiten liegen nog niet (dingen die iemand heeft verzwegen dus) in jouw ogen?
waarom dee mn pc automatisch posten?![]()
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet hoor allemaal..
okay maar dat is gewoon domquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stoer doen over slecht werken, niet op werk komen, over drugs of wapens, heb zelfs meegemaakt dat iemand (helaas achteraf) trots op hyves meedeelde dat "die sukkels" dachten dat hij daadwerkelijk kwam om te werken.
Want eigenlijk moet er nog een 'P' voor?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!
[ afbeelding ]
Dat klinkt nergens naarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Want eigenlijk moet er nog een 'P' voor?
LL!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay maar dat is gewoon dom
Dan verdien je het ook om ontslagen te worden
Heb wel eens meegemaakt dat 2 ex collega's over onze baas slecht vertelden op hun eigen site, met naam en toenaam van hem en zn secretaresse (not me!!)..
Die hebben niet meer lang na de ontdekking van die site een baan gehad
quote:
Hee, ieder ander nieuwsgierig aagje hier heeft ook gewoon haar voornaam door google gegooid hoor, dan kom je er vanzelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!
[ afbeelding ]
I can has special treatment?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ieder ander nieuwsgierig aagje hier heeft ook gewoon haar voornaam door google gegooid hoor, dan kom je er vanzelf.
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.quote:
Nee, dat is waar. Geen idee wat de betekenis daarvan is.quote:
Close, schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Woont Pheno in Hoogeveen?
Scherpquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.
ligt er aan of de vrouw in kwestie slikt of nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er aan of de vrouw in kwestie slikt of niet
Nog scherper +2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jij hebt supergroeizaad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je bent op dreefquote:
ben zo melig als een zak ehmmm meel...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent op dreef
ow maar tis vrijdagdan mag dat
Water niet noodzakelijkquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
maar nu niet meer, achter me kotst een kat op vers gewassen tafelkleed
Kattenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
Ja goed, ze zijn hipquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
Zeggen nu de hele tijd "Boks ouwe" tegen me, omdat ze een gesprek hebben opgevangen.
[ afbeelding ]
[..]
en die van mn schoonma dus ookquote:
Het houdt je van de straat he..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
Woooow vet hipquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
Zeggen nu de hele tijd "Boks ouwe" tegen me, omdat ze een gesprek hebben opgevangen.
[ afbeelding ]
[..]. Whehehe.
Dat zijn potentiele kinderen. It's not the same thing. Trust me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Gotta love them!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
[ afbeelding ]
[..]. Whehehe.
dat zijn halve kinderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat zijn potentiele kinderen. It's not the same thing. Trust me.
klonksjquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed, ze zijn hip.
[ afbeelding ]
[..]. Whehehe.
Dude. Breek. Me. De. Bek. Niet. Open. Over. Die.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
wat een snoepje zijn je kiddies Joolz, vooral je dochtertje daar straalt de eigenwijsheid gewoon van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |